Foeske: wat balen meid. Hopelijk heb je nog wat fut over om dan wel nog iets leuks te doen met de rest van je dag Paloe: wij hebben gewoon een ledikantje, want we zouden hem graag meteen op zijn eigen kamer hebben. Maar dat is het plan, in uitwerking kan het nog anders gaan natuurlijk We gaan het ledikantje wel wat verkleinen (met een omranding). Op die manier kan hij niet echt naar beneden zakken, maar het zal zichzelf wel uitwijzen zeker Wat een lieverd zeg, jouw mannetje. Wel balen dat je dan alleen bent, maar als hij naar school is dan is het wel voor een goed doel Wel schrikken van die pijn zeg, weet je waar het vandaan komt? Hopelijk heb je er niet meer last van, kan me voorstellen dat het lastig is met 2 kleine kindertjes als je niet van de weg kan...
@3/4d echo: wat grappig dat er nu veel gezegd wordt dat jullie denken dat het een jongetje wordt. Terwijl hier de 1x voorspelt is dat het een meisje wordt hahaha (weet niet meer wie toen de voorspellingen deed haha) @roosenzo, dat was vast even schrikken dat je de baby even niet voelde en dat je daardoor ook nog naar het zkh moest. Gelukkig is met de baby alles goed!! @chayennah, kan het ook groeipijn zijn? Anders gewoon vk bellen hoor! @bedje, wij hebben gekozen voor een dekbedovertrek, waar precies de dekentjes in passen. Vond ik mooier dan dekentje/lakentje. De dekentjes werken eigenlijk hetzelfde als een dekbedje. Zijn er 2. In de zomer gebruik je 1 en in de winter kan je alle 2 erin doen . @elance, denk dat iedereen wel eens zon rot week heeft, kop op meid. En praat er desnoods over met de moeder. Kom je verder mee .. @foeske: tak voor op de mobiel op de babykamer??? @paloe, balen van je buikpijn! Wel lief dat je man even een zoen kwam brengen!! @hier weer een halve dag gewerkt! Pijn in de rug heb ik eigenlijk niet, voelt meer zwaar. Waar ik wel pijn heb is in mijn linker bil. Het is wel te doen, maar voelt niet prettig. Herkent iemand dat??? Volgens de vrouw waar ik maandag pret echo heb gehad komt het door mijn bekken. En dat ik er echt om moet denken. Maar fysio vertelde dat rug en bekken goed stonden???? Ik weet nu even niet hoe en wat Ga vrijdag op secretariaat zitten, het weekend vrij en dan ma. En di. Halve dagen in de zorg . En dan maar kijken Net proefdrukken van de geboortekaartjes opgehaald, ben nu al verliefd!!! hihi
Dag dames Wilde even wat laten horen Globaal bijgelezen maar komt weinig binnen Zit laatste dagen helemaal in de sfeer van rouw en verdriet Merk door t vele zitten ik soms echt nie meer weet hoe te zitten en m'n buik weegt steeds zwaarder Dus vandaag ga ik wat later naar m'n schoonouders zodat k wat langer kon liggen en nu lekker even in m'n badjas kan keutelen in huis Zag een mooie 3D foto voorbij komen En een mooie trouwjurk en t gezicht bij de naam! Leuk! Dames met pijn en andere klachten heel veel sterkte Ik hoop gauw weer mee te schrijven en op jullie te reageren
Heb wel alles gelezen hoor maar even geen energie om op iedereen te reageren.... @ schoonmoeder: de mijne heeft zelf negatieve ervaringen gehad met haar schoonmoeder en bemoeit zich niet overal mee. Enkel "klaagt" ze soms dat onze dochter weer een keer moet komen spelen, maar ze wil niet op een vaste dag oppassen. Mag ze natuurlijk zelf bepalen, maar ik betaal genoeg aan de gastouder en kan niet een mijn gastouder zeggen dat onze dochter niet komt en dan de dag niet betalen. @ oppas tijdens bevalling: onze dochter gaat naar mijn ouders! Als ik weer een geplande ks krijg brengen we haar zelf en anders laten we haar ophalen voordat we naar het ziekenhuis gaan. @ dekentje: wij hebben een combi sleeper slaapzak waar de kleine na een paar weken in zal slapen. Tot die tijd hebben we lakentjes en een dekentje. Allemaal gekregen van mijn zus.
Even een snel vraagje... Mag je nou eigenlijk hoeslakentjes gebruiken met elastiek er in? Staat me iets van bij dat dat niet aangeraden wordt. Kan er alleen bijna geen vinden zonder elastiek.
Ik heb de hoeslakens van aerosleep, volgens mij zit daar ook wat elastiek in, anders blijft het ook niet om het matrasje zitten toch?? Ik denk er een beetje overna om toch mijn facebook vrij te geven haha Maar hoe zit dat? Ik moest me bij iemand aanmelden? En is het een aparte groep? Kan iemand mij uitleg geven?
Elance tja hij is de hele week weg deze week tussendoor kon hij wel naar school en daardoor kwam hij langs onze woonplaats dus ik had geluk! Hou zo van die man Ik weet niet waar de pijn vandaan kwam, ze was wel erg druk en half aan het draaien dus denk dat mijn bm wat overprikkeld is. Kreeg het vanmorgen ook even toen ik moest niesen maar dat was snel weer weg gelukkig. Vrijdagochtend bij de vk zal ik het even aangeven.. Met de kids is het soms idd even lastig, maar gelukkig zijn mijn ouders vaak in de buurt en nu kon ik ze voor het eten al bellen of ze rond bedtijd in de buurt waren en gelukkig was mijn moeder dat Hoe bedoel je het bedje verkleinen? Je moet het bedje zoiezo laag opmaken, zodat de kleine bijna met de voetjes tegen de onderrand ligt dus hij kan zoiezo niet naar beneden zakken.. Hier in NL zijn ze fel tegen die stoffen omrandingen omdat die het risico op wiegendood verhogen.. Zwangerwens fijn dat de proefdrukken naar wens zijn!!! Die pijn in je bil kan met BI of ischias te maken hebben. Bij pijn door BI hoeft het niet zo te zijn dat er iets verkeerd staat, hoe het bij ischias zit weet ik niet. Mja het kan ook gewoon een pijntje zijn Het flexibeler worden van je bekken hoort erbij, BI is daar een heftigere vorm van. D83 sterkte nog! Roos jazeker mag dat! Heb er geeneen zonder Fb: ik denk er ook over, maar blijf nog even denken Heeft hier iemand toevallig nog albert heijn superdierenkaartjes? We missen de nrs 57, 132, 134, 138, 139, 158 en 176 nog
Haha, die aerosleep hoeslakens heb ik ook gewoon voor Boaz, ik heb echt geen idee waar ik dit idee nou vandaan heb hoor.... Lovelymom heeft de besloten groep aangemaakt op fb. Zij moet je toelaten.
Paloe, we hebben wie bedomranding die we dan lager zouden vastmaken om het bedje wat te verkleinen. Goh, wat wiegendood betreft denk ik niet dat het een gevaar is, eerder naar verstikking enzo als ze erin draaien maar zo'n kleintje leg je toch vast in het begin zodat het zeker niet draait of doen jullie dat niet? Achja, ieder kind is ook gewoon anders dus dat zal zichzelf wel gauw uitwijzen denk ik. Btw, mijn man en ik hebben het gisteren nog over het peter-en meterschap gehad en dan zei mijn man dat hij dan liever de beeb niet laat dopen, dat er dan ook geen enkel probleem is. Lastige is dat ik nu wel al mijn broer had gevraagd om peter te zijn... zal het even laten rusten in mijn hoofd, misschien draait het allemaal nog bij.
Paloe, wij hebben nog ongeveer 1000 dierenplaatjes...grote kans dat we ze wel voor jullie hebben. Dat met die hoeslakens heb ik denk ik zelf bedacht....
Paloe, ik heb er geen spijt van dat ik Luc thuis heb gehouden vandaag. Boaz ligt de hele dag al half dood op de bank. Hij wil niet eten, alleen af en toe een beetje drinken. Hij heeft niet meer overgegeven, maar hij is ook vrij leeg volgens mij. Maar net had hij ook diarree, dus dat wordt opletten. Fijn dat je ouders dichtbij wonen, dat heb ik helaas niet. Mn moeder gaat proberen volgende week een dagje te komen. Zou wel fijn zijn. Ook tegen de verveling. Al mijn vriendinnen wonen ver weg. Heb wel leuke buren op zich (sommige dan), maar ben niet zo vragerig ingesteld.
Even ego... Ben kapot van vanmorgen (zoals al te verwachten was) Bij het lab bleek vanalles aangevraagd behalve het onderzoek voor resusfactor van de beeb... Gelukkig had ik hiet nog een vraag over dus moest het nog geregeld worden... Resultaat 2 blauwe armen.... Reumatoloog, eindelijk de man ontmoet die werkelijk m'n dokter is Klikte een stuk beter! Wat medicatie betreft wou hij overleg met Rotterdam omdat ze daar meer ervaring hebben... (heb n.l. geen flauwekul meds...) zou me uiterlijk volgende week terugbellen maar belde net al met het nieuws dat ik acuut moet stoppen... Als ik doorgebruik betekent dit dat er veel meer infectiegevaar voor de beeb zal zijn de eerste maanden na de geboorte... Ik doe werkelijk alles voor de beeb maar moet zeggen dat ik er toch erg tegenop zie om zonder meds door te gaan... Weet n.l. al wat het effect hiervan is pfff... Gevraagd naar een alternatief maar ook dit kon hij me niet geven! alles is te riskant tijdens de zwangerschap... Het enige wat ik mag hebben is paracetamol, maar dit werkt zelfs bij een lichte hoofdpijn nog niet... De moed zit me echt in de schoenen, ik weet dat ik sterk genoeg ben om hier doorheen te komen maar tmoet allemaal even bezinken en ik moet het er ff uit janken nu...
Foeske, wat een narigheid zeg... nog een paar maandjes vol zien te houden. Misschien nog wat meer hulp inschakelen? Je even overgeven aan je emoties is helemaal niet zo verkeerd. Wat je zelf al zegt, je bent sterk. Daar twijfel ik geen moment aan.
Zo, daar ben ik ook weer eens. Foeske, wat naar meid dat je moet stoppen met de meds. Je mag best ff huilen hoor! Het is ook niet niks! Sterkte ermee D83, sterkte nog. Roosenzo: Wat naar van je zoontje dat ie zo ziek is. Vind wel dat je een sterke stoeren vrouw bent hoor, zo alles alleen doen. Ik moet er niet aan denken om zonder mijn man, of zonder mijn moeder in de buurt voor deze beeb, mijzelf én mijn dochter van 2 te zorgen. pfff dus hoe jij dat doet met 2 kids en je beebje, echt respect hoor. @ Schoonmoeder: Heb niet echt wat met haar, ook niks tegen haar maar we accepteren mekaar gewoon. Ze is dol op onze dochter en dat vind ik het belangrijkste. Mijn moeder daarentegen is gewoonweg geweldig! Die doet alles voor me en na de bevalling mag ze van mij altijd komen wanneer ze wil. Deed ze bij mijn dochter ook, maar ja, ze woont 5 min bij me vandaan dus kwam dan vaak ff 5 minuten aanwippen en weer weg. Mijn schoonouders wonen wat verder weg dus die blijven dan logischerwijs wat langer en komen dus ook minder vaak. Mijn schoonmoeder is ook heel bemoeizuchtig maar dat heeft ze bij mij wel afgeleerd inde tijd dat we mekaar kennen. Ik ben daar dus niet van gediend en dat weet ze nu. Hier gaat het met ups en downs. Merk dat ik echt niet te veel moet doen, anders heb ik daar mega last van (lichamelijk, vermoeid, en wordt letterlijk ziek, koorts, etc). Dus maar rustig houden.
@ foeske: Dikke knuffel meid! Voor je kleintje heb je inderdaad alles over, maar soms zou het fijn zijn als je niet alles ervoor moet laten.
Maar bij een ischias heb je toch ook uitstraling naar je benen toe? En dat heb ik niet, vandaar dat er nu gezegd wordt aan BI??
Woezel, lief dat je dat zegt. Maar heb er weinig moeite mee hoor. Gaat allemaal nog prima. Goed naar je lichaam luisteren. Rustig aan doen!
Foeske, hopelijk zullen de pijnklachten mee vallen nu met de hormoonveradering.... sterkte ermee!! Lovelymom moet ik bij jou zijn voor facebook? En hoe zit het is het besloten? dus alleen jullie kunnen het zien of???