ja je stopt je kindje goed in maar toch.. hier zijn ze er geen fan van en moet het er in de kraamtijd zelfs uit als het erin zit om te voorkomen dat het kindje er met het gezichtje in komt te liggen peter en meterschap..ja niet dopen is dan idd een oplossing! Maar dan zou ik als jullie geschikte mensen in de omgeving hebben wel regelen naar wie het kindje gaat mocht er iets met jullie gebeuren.. mijn peettante was degene naar wie wij in dat geval zouden gaan.. zelf hebben we naast mijn ouders nog geen geschikte mensen dus Olaf en Liam hebben nog geen peettante/oom
Roos haha of je hebt het gedroomd! WOW wat veel plaatjes!!! Wij hebben ook nog veel dubbele maar niet zo veel Ondertussen heb ik via facebook bijna alle kaartjes, alleen nr 57 nog niet! Nee idd, lekker een thuisdag houden hoor! Arme kleine hopelijk knapt hij snel op! Ik ben ook niet vragerig ingesteld, maar nadat het de vorige keer zo fout is gegaan ben ik het wel meer geworden, al moet ik me er echt toe dwingen Hopelijk lukt het je moeder om te komen helpen! Hier heb ik wel een aantal vriendinnen die dichtbij wonen maarja die hebben ook hun eigen bezigheden Foeske we hebben het er al even over gehad maar ook hier even een hele dikke knuffel meid, je bent supersterk en je gaat hier doorheen komen, je kan het. Rechtsom of linksom, jij en de kleine komen er wel! Zwangerwens hoe dat bij ischias zit weet ik niet pijn in je bil kan door je bekken komen, maar dat hoeft gelukkig niet meteen BI te betekenen Je bekken verweekt, anders kan je kind er niet door. Dit is volledig normaal en kan wat pijn opleveren. BI is hier een heftigere vorm van
Paloe, ik kan luc de opdracht geven te gaan zoeken naar plaatje 57. Nou ja, misschien zijn het er geen 1000....maar wel heeeeeel veel! Iets aan een ander vragen vind ik echt een kunst. Kan dat niet goed. Maar zou soms wel fijn zijn. Mn kleine Bowie is zo ziek. Hij heeft ook nog diarree gekregen en heeft koorts. Denk dat ik morgen voor de zekerheid de huisarts maar even bel. Hij drinkt wel wat, maar niet echt veel en eten doet hij sowieso niet. Hij valt ook steeds in slaap. Heel zielig.
Volgens mij kan je je het beste je kind ORS geven, kan je gewoon bij de drogist en/of apotheek kopen. Is om uitdroging te voorkomen. Zullen het nu vast ook wel hebben bij de apotheek van de huisartsenpost! Zou er even navragen
Hallo lieve mede-zwangere!! Net 3d echo gehad. En Uk groeit heel goed, ze ligt qua groei een klein weekje voor. Ze weegt nu 1144 gram en kon jullie deze foto écht niet onthouden. Kleine Uk met 27 weken en 4 dagen:
chayen leuk!!! zouden we de tijd niet even door kunnen draaien ?? wil zo graag ons hummeltje vast houden verzorgen enzz..
@Chayenna, Prachtig! Lief gezichtje! Je bent vast helemaal verliefd!! En mooi gewicht al! Ik mag 17 nov komen voor de 3D leuk! @Lovelymom, hier ook hoor. zwanger zijn is leuk maar ik heb er zoveel zin in!! Nog 3 maandjes!!
Roos ach gut.. idd morgen even de ha bellen..of de hap vanavond/vannacht..is hij wel alert als hij wakker is? En idd ORS erin proberen te krijgen.. Chayennah supermooie echofoto! Wauw! Fijn dat alles goed is! Ze is nu al zwaarder dan mijn neef toen hij geboren werd Meiden bedankt voor het aanbod maar ik heb net 57 gekregen van iemand! Pff voel me zo kut.. heb morgen examen maar op de een of andere manier lukt het me niet er wat voor te doen.. na dit berichtje ga ik het weer proberen.. kan de hele dag wel janken vandaag en er komt gewoon niks uit, behalve de was etc. K heb er echt veel te weinig voor gedaan en dat kan ik natuurlijk vanavond ook niet inhalen dus dat zal wel een her worden denk ik, bah. Hoe kan dit nou, dit gebrek aan motivatie.. tijdens de zws van Olaf en Liam was ik juist supergemotiveerd. Miss komt het door de onduidelijkheid en algemene slechtheid van de module en de onduidelijkheid over wat er nou verwacht wordt op het examen en wat we moeten weten. En manlief is ook nog eens niet thuis dus hij kan me niet even knuffelen en een schop onder mn kont geven ofzo. T is mn eigen schuld maar t lukt gewoon niet.. Sorry, even echo maar moet het even kwijt
Opvang tijdens de bevalling. Ik ga er stiekem vanuit dat ik weer ingeleid wordt en we alles kunnen regelen. Voor nood kan ik altijd wel iemand laten opdraven als het voor even is en mijn moeder komt dat dan wel overnemen, die moet alleen een uur rijden. De vorige keren is ze toen ik het zh in ging, hier in huis komen logeren om samen met mijn man te zorgen voor de kids. Maakte dan eten voor mijn man en kids en haalde de kids op van het kdv. Wat was ik daar blij mee! Kon ik wat rustiger in het zh liggen. Elance Probeer het je allemaal niet te veel aan te trekken en je gedachten te verzetten. Alles komt echt 10 keer zo vervelend binnen als je zon hormonsterbui hebt. Terwijl je een dag of wat later alles weer in een veel beter perspectief kunt plaatsen en het kan relativeren. Komt wel weer goed met die hormonen.... Heb de laatste dagen ook veel last van hormonen en probeer nare dingen echt weg te drukken, geen nieuws te kijken en alleen maar vrolijke dingen te doen en denken...dan gaat het wat beter... Kun je niet aan je broer vragen om een onofficiele Peter te zijn? Dus meer als een Peetoom in Nederland, dat is vaak zonder doopsel. Hier vandaag weer een apk-tje van de vk gehad en alles weer in orde. Bloeddruk nog steeds prachtig laag op 110/70. Vandaag ook op aanraden van haar afspraak gemaakt met bekkentherapeut. Hoop dat die me een beetje gaat helpen. Zwangerwens Hier ook uitstralingen van mijn bekken naar mijn rechterbil, auwie! D83 Sterkte meid... Dekentje Wil nog steeds zon belachelijk duur Koeka Teddy dekentje hebben....maar heb mezelf nog niet helemaal overtuigd. Foeske Oei, zonder meds verder. Heel veel sterkte meid. Hoop dat het tegen de verwachting in mee gaat vallen. Paloe Ik kan, als ik zwanger ben, me ook echt niet meer goed concentreren hoor, dus een tentamen tijdens de zwangerschap kan ik echt wel vergeten. Bij mij duurt dit echt wel tot een half jaartje na de bevalling, dan wordt ik pas weer een beetje scherp. Zwangerwens ORS is echt smerig. Die van mij willen dat echt niet... Geef ze maar gewoon waar ze om vragen, doorgaans wat Ranja dus. Chayennah Mooie foto van jullie meiske!
Dankje collo! Succes bij de bekkenpeut en fijn dat alles goed was bij de vlos! Sterkte met de pijnklachten! Paloe; Succes morgen! J hebt gedaan wat je kon! En hopen dat je morgen met een frisse blik je tentamen in kan! Neem je tijd voor de vragen! Elance; vervelend deze situatie.. Heb goede adviezen zien langs komen! Hoop dat je een oplossing vind waar je je prettig bij voelt! Ga even vragen of manlief m'n rug wil masseren Onderrug doet zeer, en trekt door naar m'n heupen.. Bah! Slaap lekker!
Goedemorgen meiden! Chayennah: wat een mooie foto meid! Wat goed dat het beebje voorstaat zeg, zal straks een gezonde beeb zijn Collo: precies wat je zegt, de ene dag is alles balen en de andere dag lukt het zoveel beter om het te relativeren. Gisterenavond heb ik me er precies wel overgezet, heb manlief gezegd dat zijn moeder meter mag zijn maar wel op voorwaarde (en dat is de enige die ik dan ook stel) dat ze zich niet teveel komt moeien eens het kleintje er is. Ik wil de kerk in het midden houden met zijn vader (zij zijn gescheiden) en hij heeft zijn vader niet graag, dus op die manier kunnen we het wel inperken denk ik. Paloe: ik snap het ergens wel. Ik ging altijd zo graag naar school maar nu wil ik gewoon thuis zijn en samen met mijn man gezellig bankhangen. Maar het moet nu eenmaal wel, dus sleep ik me er telkens heen maar eens daar valt het wel mee. En wat studeren betreft had ik dit vorig jaar, tijdens mijn 'blokperiode' (zoals ze dat hier noemen) ben ik erachter gekomen dat ik zwanger was, en concentratie was nul natuurlijk. Hangt er ook vanaf welk soort vak het is, vakken waar je echt voor moet studeren dat ging dan echt niet, was wel geslaagd maar met een 11/20 (terwijl ik normaal pas blij ben met 16/20), maar nu maakte het me niets uit, geslaagd is geslaagd Gisterenavond heb ik gehoord dat mijn examens (laatste examens van mijn opleiding) vallen op 21 januari en 23 januari, gezellig zeg, dan ben ik zo'n 37-38 weken zwanger Gelukkig heb ik een goede band met mijn docenten en mag ik, als het beebje zich vroeger aankondigt, inhaalexamens doen in maart ofzo. Ben nu dus ook al hard aan de studie zodat ik het straks rustig aan kan doen, en mij kan concentreren op het beebje. Oh, ik zei vanmorgen nog tegen mijn man dat ik graag zou hebben dat alles klaar is voor de komst van mini-me binnen een week of 7, dan ben ik 34 weken zwanger. De kans is klein maar ze bestaat wel, dat het kleintje al komt piepen en ik wil absoluut al volledig voorbereid zijn. Hoe regelen jullie dat?
elance ik zou er vanuit gaan dat je rond je uitgerekende datum bevalt of zelfs later dus kan je die examens makkelijk doen zou echt niet vanaf week 37 aan het huis gaan kluisteren
Lovelymom, hihi nee ben ik ook niet van plan hoor Ik ga in zwangerschapsverlof per 3/02, dus dan is mijn laatste werkdag 1/02, netjes een week voor de geplande bevallingsdatum. Die examens zijn voor mij zo'n mentale grens, dan ben ik afgestudeerd voor dat het kleintje komt Anders blijft het nog boven mijn hoofd hangen na de bevalling en daar heb ik geen zin in, ik wil kunnen genieten van het mannetje eens hij er is, en niet hoeven te studeren Maar goed, het kan altijd dat de beeb vroeger komt, dus ik probeer niets uit te sluiten. OOOOOOhhhhh meiden, ik wil mijn baby ook al Zaterdag is een vriendin van me bevallen, gisteren een kennis Ik moet nog 13 weken wachten tot het kleintje daar is zeg... maar aan de andere kant, dan issie nog lekker bij me overal waar ik ga en kan ik lekker genieten van al het geschop en getuimel in mijn buik
Chayennah, wow wat een mooie echo! Wat een lekkere wangetjes heeft ze al. Fijn dat ze zo goed groeit. Je doet het goed! Ga nu toch weer twijfelen of ik niet alsnog een afspraak moet maken voor een 3d... Paloe, heel veel succes vandaag. Vind het knap hoor hoe je het allemaal doet, kindjes, zwanger, studie, werken en een man Colloo, ik heb in ieder geval wel een koeka teddy dekentje gekocht. Een donker blauwe voor in het wiegje. Zijn goedkoper dan de ledikant variant Fijn dat alles goed was bij de vk. Houden zo! Elance, ja, in principe wil ik ook alles wel zo veel mogelijk in huis hebben en alles klaar hebben. Maar ik denk dat het scheelt dat dit de 3e is, ga er toch anders mee om dan bij de eerste. Maar het is gewoon fijn als alles klaar is toch? Is het normaal zo laat met verlof te gaan in Belgie? Hier is dat minimaal 4 weken voor de geplande bevallingsdatum, 6 weken mag ook. Hoeveel weken heb jij in totaal verlof? Precies waar wat je zegt....het is heerlijk als je kindje er is, maar probeer ook echt te genieten van je zwangerschap. Is zo bijzonder.