Woezel goedzo Ja suiker prikken hoefde ik bij de vorige 2 niet maar nu dus wel.. Hoe is het gegaan met je meisje in haar nieuwe kamer? Roos is de kleine man al beter? Mamasylvia k moet er sochtends nuchter komen, prikken, suikerdrankje drinken, 2 uur wachten en dan weer prikken Foeske haha niemand had het af dus Ik ga dinsdag een lekker drankje drinken Dat niet kunnen lopen heb ik ook regelmatig. Dat komt door je bekken klote he, ik kan dan soms wel janken van hulpeloosheid Nicky Lohs Im going ballistic!!! Wooowww wat kan je leuke dingen maken met die stoffen .wafeldoek met mooie fleece aan de achterkant superleuk!!! Ook voor gewone dekentjes trouwens helaas heb ik die al zat Mamaatje fijn dat het goed gaat! Sint Maarten: yep we doen mee maar lopen gewoon op 11-11, morgen dus T gaat zo snel! Nog één keer over 4 weken naar de vk en dan al weer 3 weken ertussen 2 keer en dan 2 weken ertussen
Paloe; De kamer is gelukkig helemaal af van onze dochter. Echt jammer dat ze er niet in wilde vanavond. Ze wilde gewoon in dr oude bed. Vind het wel balen maar ja, het is niet anders. Morgen maar weer proberen.
Het is hier rustig geweest zie ik Lovelymom, leuk dat het gister zo leuk was (en zelfs kunnen dansen ) Mamav5, tnx Girafje, hoop het ook niet voor jou! Zijn er hier al genoeg met BI Paloe, herken het niet kunnen lopen ook van de reuma dus dubbel pret momenteel We zijn wezen shoppen en ik heb genoten van de buitenlucht! Heerlijk er ff uit te zijn. Gelukkig heb ik het redelijk lang uit kunnen houden in de rolstoel. Moest wel af en toe even staan om de druk ervan af te halen Alles wat ik had opgeschreven heb ik gevonden en de action is zooooon fijne winkel Lekker veel voor heerlijk weinig
Woezel dat hadden wij ook met Olaf, we hebben toen zijn ledikant in zijn nieuwe kamer gezet en hem eerst nog even daarin laten slapen. Toen werd hij nieuwsgierig en wilde hij in het grote bed slapen. Dat mocht, op voorwaarde dat het ledikant eruit ging en hoppa, hij was over! Foeske ja de action is heerlijk! Wat heb je allemaal gescoord? Oef balen dat het dan dubbel dubbel pret is.. ik vind enkel pret al waardeloos
Dames, Ben aan het ruimen: Iemand interesse in: - Krijg nou Tieten! Van Claudia de Breij - De complete survivalgids voor kersverse ouders - Emma Scattergood - Dagboek: Mijn eerste vijf jaar van Anne Geddes Laat maar even weten of jullie er iets mee kunnen. Het ligt mij in de weg. Kan het ook op de Te koop pagina zetten, maar wilde het eerst even aan jullie vragen.
Collo, braaf van je maar hier ook zoveeel spullen Paloe, heb zoveel gekocht teveel om op te noemen haha maar wel allemaal spul wat ik nodig had uiteraard. Net een chococake gebakken en heb net mn tak afgemaakt JOEPIEEEE Nu kan het leukste werk beginnen (de beestjes haken). Hier ff een foto van de siertak voor de mobiel.
@ foeske: Mooi! Wat is het weer rustig hier! Met mijn meisje langs de deuren geweest voor St. Maarten. De lantaarnpalen deden het niet en dat gaf toch wel een bijzonder sfeertje. Ben met een vriendin gaan lopen en dat kwam wel goed uit, want mijn meisje durfde bijna niet te zingen bij de deur en haar dochter wel. Ben super trots op haar, want ze heeft later nog bij 5 huizen (waarvan 2 onbekende mensen) samen met mij gezongen toen haar vriendinnetje al naar huis ging!
Even een trots momentj: Dochterlief is vanavond lekker in dr nieuwe bed en kamer in slaap gevallen! Ben echt trots op dr!
Foeske mooie siertak! Girafje leuk he sint maarten! Woezel wat goed! Hopelijk slaapt ze de hele nacht door! Hier ook sint maarten gelopen, het ging supergoed! Olaf en Liam hebben allebei met een lampion gelopen met nog een paar andere kinderen, Olaf zong overal en zelfs Liam zong mee! Superleuk! Allebei een pot snoep gescoord Mijn oma van 86 woont hier ook in de buurt en was helemaal gelukkig dat we aan de deur kwamen, helemaal glunderen, zó leuk!
@ woezel: Hoop dat ze door slaapt vannacht in haar nieuwe bed! Wij zijn nu eindelijk weer zover dat het ganglicht uit mag zodra ze slaapt en haar nachtlampje aanstaat. @ paloe: Zeker leuk St. Maarten. Helemaal omdat ze een groot gedeelte van het snoep niet lust en mama wel . Jammer genoeg vindt ze alles van chocolade wel lekker..... Zo lekker richting bed. Heb sinds woensdag al last van mijn bekken en heb er nu weer te veel last van en moet morgen weer werken....
Hoi allemaal, Ik wilde even laten weten dat we weer terug zijn van een heerlijk weekje Tenerife. Had daar geen internet (wat ook wel eens lekker is), dus ik heb zo'n 23 blz terug te lezen. Misschien kom ik daarmorgen aan toe. Hopelijk gaat het met iedereen goed hier! Liefs, mama in spe.
Het was super! Heerlijk weer, zo'n 28 graden. En we hebben ongeveer niks gedaan. Uitslapen, wandelen over de boulevard, terrasje... En met de kleine man ging het ook prima. Maar vind het ook wel weer fijn om thuis te zijn. Niets slaapt immers beter dan je eigen bed!
Hello ladies.. Even paar dg niks laten horen maar vrijdag had ik last van mn hoofd/nek dus heb ik me rustig gehouden, zaterdag was ik de hele dag weg ivm de afscheidsdienst van de moeder van mijn schoonvader en sinds die avond en ook vandaag ontzettend last van mn keel en spieren/botten ( van de lange zit op de grond, in de moskee zit je nl op de grond ipv stoelen en het was een lange autorit heen en terug) Hoop niet dat ik ziek wordt maar ik zit er tegen aan en ben bang dat ik t van mn mannetje heb overgenomen want die was heel de week al strondverkouden en had last van zn astma en dat gaat nu beter... Ik heb globaal even bij gelezen zag mooie knutselwerkjes voorbij komen en een geslaagde vakantie maar ook zieke kindjes. Sorry lieve allemaal maar heb de puf niet meer te reageren dus duik mn bedje weer terug in.. Slaap lekker/fijne dag allemaal!
D83 beterschap meid, hopelijk kan je een beetje rust pakken nu! Hier weer slecht geslapen door mijn bekken, maar heb gisteren wel mee kunnen lopen met Sint Maarten dus dat maakt het het weer waard
Paloe, wanneer weet je of je je examen gehaald hebt? De uggs zaten prima. Waren helemaal nieuw. Gekocht van een heel schattig meisje. Hoeveel ben jij al aangekomen dan? Heb je last van het vocht dat je vasthoudt? Elance, mooie naam hebben jullie gekozen. Colloo, Boaz heeft de antraciet grijze deken van koeka voor in zijn ledikant, vond het wel leuk om voor in het wiegje een andere kleur te nemen. Een breekijzer in je kruis .dat klinkt erg naar! Foeske, je schilderij gaat echt mooi worden! Knap dat je dat kunt zeg! Ben erg benieuwd hoe je mobiel gaat worden. Fijn dat je zo lekker geshopt hebt. Ow, je mobiel tak is mooi geworden! Nicky, wat knap dat jij zelf je dekentjes gemaakt hebt. Bij mij mislukken alle creatieve uitbarstingen altijd. Zo jammer Woezel, hoe vindt je dochter haar nieuwe kamer? Mamaatjevan5, fijn dat het zo goed met je gaat. Sint Maarten doen wij niet aan er komen ook geen kindjes aan de deur hier. Girafje, wat akelig die pijn. Hoe vond je dochter Sint Maarten? Mama in spe, welkom terug! D83, hoop dat je je weet iets beter voelt.
zwaaii! hier nog steeds druk!! na een druk weekend vandaag de bruiloft van schoonzus en zwager probeer morgen weeer mee te kletsen