Hello Ladies, Even een update. Ben nog steeds ontzettend verkouden, ben er belabberd van. Ik heb een zoutwater oplossing voor mn neus maar helpt nog niet echt. Hoesten is wel iets minder en de pijn in mn keel ook. Ik heb keeltabletjes van vsm gekregen, verder mag ik niet zoveel. Als t hoesten erger wordt moest ik contact opnemen met de huisarts. Ben zo ontzettend moe dat ik echt maar heel globaal heb bijgelezen.. Zijn zoveel paginas, sorry dames het is niet persoonlijk... Iedereen met pijnklachten heel veel sterkte en beterschap hoop dat de zieke kindjes aan t opknappen zijn Succes met de knutsels, kaartjes en kamertjes Dames die op controle zijn geweest, hoop dat alles goed was en diegene die nog moeten heel veel succes! En iedereen die t nodig heeft een dikke knuffel! Gelukkig steek ik jullie via de pc niet aan Tot gauw weer!
D83: hopelijk ben je er snel weer vanaf hoor meid, dit is inderdaad ook niets. Hier begint de verkoudheid door te breken, het sluimerde al eventjes maar nu begint het wel te komen. Hoop dat het bij een verkoudheid blijft en geen keelontsteking ofzo wordt. (gelukkig overwin ik die meestal wel zonder antibiotica). Mijn mannetje is vanmorgen vroeg vertrokken voor zijn werk Morgenavond is hij gelukkig wel weer terug maar ik ben niet graag alleen. Hopelijk moet hij nu niet meer weg, want ik baal er echt van! Ook is er nu nog geen gevaar voor een baby die zich aankondigt, maar naarmate de tijd vordert wordt het risico wel groter en moet hij dus niet al te ver meer te gaan. Heb het hem gisterenavond nogmaals gezegd dat hij er nu toch wel rekening mee moet gaan houden. Dus ook geen daguitstappen meer naar Duitsland ofzo, binnen een straal blijven van 50km en het zit wel goed
goedemorgen! gister weer bij de vk geweest alles was goed ! beeb lag mooi met het hoofdje naar beneden
Ik lees al een tijdje mee om op de hoogte te blijven van de dames die even ver zijn, maar schrijf actief in het 1 t/m 15 topic. Fijn dat alles goed was met de controle Lovelymom! Kan je ook voelen dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt? Dat je dan de trapjes ook op een bepaalde plek voelt? Ik moet nog even wachten op de groeiecho, maar ben ook heel nieuwsgierig hoe hij ligt. Volgens mij is het namelijk overdwars, haha. En voor de meiden die ziek zijn of dreigen ziek te worden: goed rusten, dus lekker op tijd slapen, veel drinken en veel groente en fruit. Dat helpt echt! Ik heb er al twee keer tegenaan gezeten, maar tot nu toe heeft mijn weerstand het telkens nog gewonnen Beterschap voor de meiden en de kleintjes die toch ziek zijn geworden!
Hallo allemaal! Ik heb wel even alles gelezen, maar geen puf om te reageren. Ben weer mega moe ondanks dat ik al om 9 uur in bed lag........en maar 2x wakker ben geweest (wat een uniekum is!!) Met Aäron gaat het weer beter, gisteren naar ha geweest, maar longen klonken mooi schoon, ook met zijn buikje was er niks aan de hand. Kinderen klagen vaker over buikpijn maar dan is het vaak wat anders, kunnen de kiezen zijn de doorkomen.... of zijn oren of toch nog zijn keel doordat de neusamandelen verwijdert zijn........ of het is gewoon dat hij denk dat hij op deze manier aandacht van zijn mama krijgt, wat natuurlijk ook zo is........... Afgelopen maandag ben ik met de jongens naar het cb geweest, voor de laatste x, (weer een periode wat we af kunnen sluiten, snik!!!) en met Aäron gaat het super, zijn gewicht mooi op het gemiddelde, ogen goed, lengte wel in de boven lijn maar dat is niet erg. Joshua gaat ook goed, is wat aan de zware kant, maar cbarts zei dat dat echt zijn bouw is. Met zijn ogen had hij ook wat problemen, waarschijnlijk 1 lui oog en het andere oog zag niet voldoende........ we moeten dus met hem naar de oogarts. De cb arts vond dat de jongens goed verstaanbaar waren, wat toch wel super is aangezien we voor de spraak naar de logopedist zijn geweest en ze nog in de vve zitten! Voor alle dames met pijn klachten heel veel sterkte! hopelijk wordt het niet erger! Voor de dames met zieken of zelf ziek zijn beterschap!!
sopan de vk voelde het hoofdje beneden met der twee handen de kleine lag hier tot van het weekend met het hoofdje naar beneden toen voelde ik alles beneden schoppen nu voel ik het al een tijd de schoppen boven in je kan het zelf ook voelen maar dan moet je best hard duwen met je handen
Dat laat ik maar mooi aan de VK over! Laatst bleef mijn buik wat ingedrukt, omdat ik tegen de wastafel stond en toen schopte hij echt superhard. Denk niet dat ie dat leuk vond
Zit er goed doorheen dames! Vanmorgen om 8.45uur naar de gyn geweest. Baby doet het goed en weegt nu zon 1200gram J Het hoofdje en het buikje liepen een week voor op groei en de beentjes 2 weken achter We moesten hier meteen om lachen want ml heeft ook erg korte benen en Jelte heeft het figuur van zn vader Genetisch bepaald dus! Beeb lag met hoofd naar beneden in sterrenkijk positie maar aangezien het nog alle kanten op kan was dit niet erg Gyn zei nogmaals dat hij niets kon betekenen voor ons wat BI betreft Wel gezegd dat reumameds nu gestopt zijn en de pijn voelbaar erger wordt Hij kon waarschijnlijk nog niet toezeggen dat hij me zou gaan inleiden met 38 weken, maar veegde dit ook niet van de baan Hij zou me iig niet over tijd laten gaan ook fijn om te weten!!! Daarna door naar de fysio, daar weer flink afgebeuld en daar werd bevestigd dat de pijn nu weer erger was! Daarna door naar de gamma om verf te kopen voor de babykamer en door naar de ik verkoop alles winkel om lampen voor de babykamer en voor Jelte zijn kamer + een konijnenhok voor binnen Pffff was wel weer meer dan genoeg voor deze! Lig nu uitgeput op de bank! D83, gelukkig geen computervirus via jou nee beterschap! Mamasyl, dat is idd weer een afgesloten periode al gaat deze straks weer open
@ mamavansylvia: fijn dat de jongens zijn goedgekeurd bij het cb. Hoop dat het beoek aan de oogarts ook mee zal vallen. @ lovelymom: fijn dat de kleine al lekker met het hoofdje naar beneden ligt! @ foeske: fijn dat de kleine met het hoofdje naar beneden ligt en inderdaad nog genoeg tijd om goed te draaien. Hoopdat je nu een beetje kan bijtanken! Zelf ook languit op de bank. Nog in twijfel of ik vanavond ga zwemmen want ik voel mijn heupen nu al.....
Oh oh oh wat zit er toch een heerlijk druk baasje in mijn buik. Zo bijzonder zeg! Hoe groter hij wordt hoe beter ik hem voel, heerlijk!
Dank jullie wel dames! Probeer ik echt te doen, veel vitamines en rust ed maar vanacht echt heel de nacht overgeslagen door m'n verstopte neus. Heb gelukkig de gelegenheid bij te slapen en dat houdt me op de been.. Heb laatste maanden weer een extreem verstoord dag en nachtritme Heb k zelf geen last van maar mis zoveel van de dag.. Ben ook echt een nachtmens maar toch kijk ik er naar uit straks vanzelf een andere levenstijl te krijgen en meer van de dag mee te krijgen.. Verder Gelukkig geen keelpijn meer en een Nihile hoest Wel heb ik sinds zaterdag aanhoudende pijn en vooral in de avond na t zitten en dus met opstaan pijn tussen mn benen.. Echt de botten van m'n vagina ofzo.. Sorry voor de details maar Weet nie hoe ik t anders moet omschrijven.. Die drie u durende zit in de moskee afgelopen zaterdag heeft mij niet goed gedaan.. En t was zulk dik zacht tapijt! Spierpijn is Zo goed als over maar dit doet zeer hoor, iemand enig idee? Zal t nog wegtrekken? Fijn dat alles goed was bij de vlos Lovelymom! Zijn fijne berichten! Mamasylvia; wat worden ze ineens groot he! Hoop dat t allemaal mee mag vallen bij de oogarts! Fijn dat ze t verder goed doen! Wanneer ga je? Succes iig! Niet ziek worden he Elance! Hopelijk is mannetje gauw weer Thuis! Geniet maar lekker van je Beebjes moves! Echt super he? Ah foeske, wat grappig om te lezen dat je nu al kan zien van wie je beebje wat weg heeft he! Onze vent heeft juist hele lange benen Heeft ie echt van mij want ik ben ook iets langer dan m'n mannetje haha Fijn dat ze je niet overtijd laten gaan! Ik hoop echt dat de laatste weken zo dragelijk mogelijk mogen zijn voor je! Sterkte hoor lieverd! Ga nu echt proberen te slapen! Morgen dagje weg met m'n mama! Slaap lekker en fijne dag allemaal!
Goedenmorgen allemaal, zo wat is ht gisteren rustig geweest....... @Foeske, fijn dat de vk je niet over laat lopen. En wat naar dat je nog steeds meer pijn krijgt ook door je reuma....... Wel leuk dat je verf en spulletjes hebt gekocht voor de babykamer enzo. Nu inderdaad weer een periode afgesloten, maar ik vind het zo bijzonder dat we dit gewoon nog een keer mogen meemaken!!! D83, jeetje zeg wat een tijd! Jouw dag en nachtritme zijn echt in de war! Die pijn die je beschrijft heb ik zo af en toe ook, denk zelf dat het met het verwekken te maken heeft, ik heb het met name als ik teveel doe of veel heb gelopen. Ik weet nog niet wanneer ik naar de oogarts moet met Joshua, krijg vanzelf van het zk een oproep. Veel plezier met je moeder! Hier even tijd voor mezelf, jongens zijn naar de psz. Heerlijk even zo, maar vind het ook altijd weer erg fijn als ze weer thuis zijn! Vanacht wel 3 uur wakker gelegen........(manlief snurkte verschrikkelijk en elke x als ik er wat van wilde zeggen was het even stil......:x) Een fijne dag allemaal!!
Oh meiden! Wat ik vanmorgen toch weer voor heb gehad Ik heb 3 zwangerschapsbroeken, 1 van noppies (70 ) 1 van queen mum ( 70 ) en 1 van de prémaman (zelfde als jullie prénatal) (30 ). Had ik die van de prémaman dus aan vanmorgen. Ik had afgesproken om 2 van mijn collega's van mij op te halen, dus wij met z'n drietjes naar het werk. Dan is het nog eventjes wandelen van de parking naar kantoor, we komen toe op kantoor en zegt één van die collega's tegen me 'ben je ergens blijven hangen met je broek'? en de ander 'ja, je hebt wel een mooie roze onderbroek aan' Ja hoor, broek helemaal gescheurd! Ik schaamde me rot maar kon er best wel mee lachen. In spoed naar huis gereden en dus een andere broek gaan halen. Haha, toen ik terugkwam iedereen dus nog even lekker lachen met me, maar ja, ik zei dan maar 'gelukkig was het een roze onderbroek en geen sexy string ' haha Dus vanaf nu koop ik geen goedkope broeken meer Moet ik dus weer meemaken hoor, typisch
@Elance, hahaha, hoeft niet persé te liggen aan hoe veel de broek koste....... Maar wel fijn dat je een nette slip aan had, hihihi! @Foeske, succes met Jelte bij het cb!
Haha, ja er zal daar nog lang mee gelachen worden vrees ik Maar ach, zo hebben de mensen toch iets gehad om naar te kijken zit er niet meteen mee maar is toch wel weer typisch dat ik het meemaak. Gelukkig ben ik zo ook geen klanten tegen gekomen, dat zou nogal wat geweest zijn. Alle professionaliteit in 1hop weg, dat hebben we even niet nodig
@elance: hahaha! @foeske: succes bij het CB! @hier: net de eerste groeiecho gehad. Ons meisje was extreem druk. Leuk om te zien. Het is wel alweer een dikkerd. Nu al 1500 gram. Op de curve zit ze op de 95% lijn, dus slechts 5% van de beebs is bij deze termijn groter. Ben benieuwd hoe zwaar ze uiteindelijk wordt. Over vier weken weer een echo.
@ Elance: enne gelukkig had je een nette onderbroek aan! @ mamavansylvia: hoop dat ze niet al te groot wordt! Wel leuk dat je over 4 weken weer een echo krijgt! @ foeske: succes bij het cb. Net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was netjes 120/65 en ook de kleine groeit goed. Gezien mijn startgewicht zou ik eigenlijk een suikertest moeten doen, maar omdat ik bijna niet veel ben aangekomen (tussen de 4,5 en 5 kilo) vindt de vk het niet echt nodig, want ze verwacht geen bijzonderheden. En ik hoor van jullie dat het drankje smerig is, dus ik ga er zelf natuurlijk ook niet om vragen . De vk denkt wel dat de kleine in stuit ligt, want op het moment dat ze ging voelen, kreeg ze een duidelijke schop aan de onderkant wat vaak betekent dat ze in stuit liggen. Voor mij geen verrassing, want mijn dochter lag ook in stuit en mijn gevoel zegt al heel lang dat deze uk net zo eigenwijs is. Deze keer dus geen moeilijke keus wat betreft bevalling, want ik wil weer een ks!