Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @elance: doe maar lekker rustig aan vandaag!

@hier: ook lekker rustig aan aan het doen... Het aftellen is ook begonnen. Nog vijf weken werken.

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Elance, druk druk druk dus… Jij hebt je week week wel zeg hahaha eerst je broek nu een drol… Tzit je ook niet mee ;)

Mama in spe, oo nog 5 weken werken, zo lijkt het toch wel dichter te komen ;)

Hier ook op het gemak, heb de kleine man gebadderd, mezelf gedoucht en net bij schoonouders gegeten en ben weer helemaal kapot pfff Maar…. Het is prachtig weer!!! Das toch wel genieten! Het zonnetje doet me goed!!

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Foeske, haha ja het zit niet mee :p
    Maar nu gelukkig lekker relax, strijkje is al gebeurd, straks nog even schoonmaken maar dat duurt gelukkig ook niet lang.
    En dan languit op de bank :D

Ja het weer is super zeg, ik heb net al een paar ramen open gehad om wat te verluchten, wat voelt dat goed zeg.
    Weer een frisse wind door huis :)

4. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Mooi dat het gezellig was, dat is vaak toch het idee van zo'n dagje. En jullie zijn lekker lang geweest zie ik al. En die vermoeide voeten verwacht ik ook dinsdag. Maar ik heb het er voor over. Ik kijk er al weken naar uit om even gezellig met mijn moeder weg :D
    En ja dat die bezuinigingen ook te zien zijn op beurzen, ja is te verwachten jammer maar helaas. Het drukt de pret vast niet.
    Wij gaan morgen dus naar de fair. We gaan lekker met de trein. Dan zijn we er om 11u en zien wel weer wanneer we er genoeg van hebben. En het voordeel is dat je op station Utrecht ook leuk kunt winkelen.

Elance, Wat een leuk idee zo'n geboortelijst. Dan weet je zeker dat je iets krijgt wat je graag wilt hebben en dat je nog nodig hebt. Hier doen wij dat niet en krijg je vaak kleding of verzorgingsproducten. Maarja die heb je zelf meestal al en de kleding is niet altijd jou smaak... haha.
    Ah en het kleding dilemma.... haha. ik kan er over mee praten. Ik heb tot nu toe 1 positie broek en een paar shirtjes die ik draag. Heb vorige week wel eindelijk twee leggings gehaald dus ik kan mijn rokjes en jurkjes ook weer aan (allemaal stretch dus het rekt wel mee :p) Maar moet ook elke keer wachten op kleding die te drogen hangt. Maar zal volgende maand eindelijk om een nieuwe broek uit. Met eentje red ik het niet ben ik bang.
    Maare druk weekendje meid, doe je vandaag lekker rustig aan...

Mijn weekend was tot nu toe ook best wel druk. Vrijdag moest ik naar school, dus vroeg eruit en daar druk aan de slag. Het nadeel was dat ik de nacht ervoor ziek ben geworden en dus bijna niet geslapen heb. Snotteren, benauwd en hoesten. Heb gelukkig 1 examen in kunnen leveren en nu maar hopen dat ie deze keer wel goed gekeurd word. daarna kon ik thuis heel een omkleden en zitten met een kopje thee en vervolgens door naar mijn werk. Daar van 2 tot 9 mijn tijd uit gezeten. Zaterdag moest ik vroeg beginnen. om 7u. Heb me doordat mijn telefoon leeg was verslapen.... en omdat deze nacht ook brak was, was ik er niet echt blij mee dat ik snel, snel moest. Maargoed om 2u mocht ik eindelijk naar huis en heb meteen de drogist leeg gekocht aan strepsils, neusspray en zakdoekjes. Gelukkig kon ik wel even onderuit op de bank voordat we naar het feestje moesten. Eenmaal daar eindelijk eten en was ontzettend gezellig. niemand had verwacht dat ik het zo lang vol zou houden. Maar tegen 1u toch maar naar huis gegaan. afgelopen nacht relatief goed geslapen maar dat mag ook wel na de citrosan, neusspray, labello, twee pufjes ventolin en een strepsil.... ja ik neem geen halve maatregelen :p. Maargoed het voordeel was dat ik lekker zonder wekker kon uitslapen. En dat heb ik ook gedaan. En nu zit ik imiddels alweer een uur op mijn werk. Vanavond ook weer tot 9 werken en hopen dat ik weer net zo'n goede nacht draai met alle medicijnen als afgelopen nacht. En dan morgen eindelijk naar de Margriet winterfair. Voor de rest van de week heb ik niks op de planning en ga ik heerlijk lui zijn en uitzieken :p Dat heb ik wel verdiend na mijn drukke weekend.

En als klap op de vuurpijl hebben we eindelijk een kamertje gevonden. In eerste instantie was mijn vriend heel zinnig, hij wilde geen melk glaasjes in de kast en commode enzo. Maar ik heb schijnbaar zolang gezeurd en gedramd dat hij zei dat het em niet zoveel meer uitmaakt :D:D maargoed elke keer als we een leuke kamer op mp zagen dan was ie alweer verkocht voordat wij een bod konden doen. Gaat echt zo snel met die kamertjes... niet normaal.
    Maar we hebben dus een kamertje, hij is niet helemaal wit, meer gebroken wit maar dat misstaat ook niet. Waarschijnlijk volgend weekend ophalen. Dn kunnen we eindelijk wat zinnigs en conctreets doen met de babykamer. Want ik kan niet meer stil zitten.

Oh ik zie dat ik er inmiddels een heel lang verhaal van heb gemaakt.. :) sorry. Soms draaf ik een beetje door! haha

Allemaal een hele fijne zondag en lekker genieten van het mooie weertje. :)

5. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Friesland
    oh dames, ik kan ons buiken topic niet meer vinden.... hellup kan iemand een link sturen?

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
  7. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Friesland
    tnx elance :D

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Paloe, vve, is vervroegde voorschoolse educatie..... omdat de jongens hun eigen taaltje hadden was dit wel goed voor ze, gewwon op de psz maar dan met 2 gediplomadiceerde leidster op 1 groep

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen meiden!!!

hoe is het hier ??
    sorry voor mijn afwezigheid maar alles is in chaos want de man met de baar is weer in het land en dat veroorzaakt hier echt drukte van jewelste

voor de rest lootjes getrokken met schoonfam
    en we vieren het dus met zijn alle gezellig :)

10. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ladies! Ik lees echt elke dag mee hoor en weet dus alles van jullie ;), maar het lukt me telkens niet om uitgebreid te reageren qua tijd. Op dit moment ziek op de bank helaas, dus nu gewoonweg geen puf!

Maar ook al reageer ik hier niet zo veel, ik leef mee/lach mee met alle verhalen!! :)

11. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Goedemorgen allemaal!

@Lovelymom, wat leuk loodjes trekken met schoonfam. hier doen we dat niet, maar schoonmama koopt voor iedereen een kleinigheidje en wij doen dat dan ook voor haar en voor schoonpapa.....

@Mananvd, balen datje ziek bent, Beterschap!!

12. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    goedesmorgens... Hier niet al te fit, ben gister weg geweest met vrienden en kids dus nu weer op de blaren zitten... Het weer is ook maar niets vergeleken gister, tzit hier potdicht bah! hoop maar dat het nog open trekt!

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Druk weekend gehad en dus niet op pc geweest, wel alles geprobeerd bij te houden op tel. Zal kijken of het lukt om vanavond wat uitgebreider te reageren :)

Maar had even en vraagje: heeft iemand nog belang bij een splinter nieuw matrasje voor in ledikantje? Het is een aerosleep matras? Dacht vraag eerst hier voordat we hem om marktplaats zetten!

14. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Wat is het hier weer rustig!!!!!

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja hier druk geweest met babykamer opruimen
    moet alleen nog was vouwen maar geen fut meer voor mssn vanavond maar even als alles op bed ligt

16. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeft niemand iets te melden vandaag?

Ikzelf ook niet hoor! Vandaag nog een nieuwe broek gekocht. Wel lang getwijfeld, vind het zonde voor die laatste paar maandjes. Maar het was echt nodig. Heb twee spijkerbroeken en een linnen broek van de vorige zwangerschap, maar die worden echt lelijk en in een zit zelfs een gat in de buikband.

Morgen controle bij de vk. Krijg dan ook de uitslag van de glucose test. Ben benieuwd.

Iedereen alvast weltrusten!

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mama in spe nou ben behoorlijk druk haha
    babykamer op orde gemaakt
    ledikant weer omhoog gehaald (lattenbodem)
    piekstok klaar gezet badje er bij
    en nu alles opgemeten voor het stof wat ik nodig heb
    en dus een berekening gemaakt wat het nog gaat kosten
    wasgevouwen en nu post uit zoeken

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is inderdaad lekker druk!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Elance kijk je wel uit met maatje 1? Dat hebben ze niet zo heel lang aan;) Wel lekker lijkt me zon geboortelijst! Hier is dat niet zo. Pff gek eigenlijk dat ze je dan niet even laten zitten, dat is toch veel logischer voor zwangere vrouwen!!
    Pff wat een druk weekend!

Dobber zo jij bent ook druk geweest! Ik vind die verhalen trouwens alleen maar leuk om te lezen hoor!;) Fijn dat jullie een kamertje hebben, ben benieuwd! Heb je een foto?:)

Mamasylvia ah nu snap ik de vve;)

Zwangerwens waarom moet je hem kwijt, het matrasje? Wij hebben een afwijkende maat en al een matras dus wij hebben er geen belang bij iig;)

Sinterklaar, hier lootjes getrokken met mijn familie (mijn ouders, broertje, schoonzusje, zusje, zwager en manlief en ik). Lootjes zijn voor de volwassenen en iedereen doet wat voor de kids (2 van ons en 1 van mn broertje en schoonzusje:))

Hier: vrijdag thuis gebleven met de symptomen van een aankomende buikgriep, maar het kwam niet door, za ging het weer beter.. zondagmiddag kwam het bij manlief wel door, die was er goed beroerd van! Maandag overdag ging het weer goed, maar afgelopen nacht was Olaf de klos, arme kleine jongen! En bij mij lijkt het nu ook door te komen, balen!

Wel hebben we een superleuk weekend gehad, zaterdag de intocht natuurlijk en zondag zijn we gaan zwemmen. Na het zwemmen hebben Olaf en ik 50 biscuitcupcakes met melkchocoladebrokjes gebakken en er na het eten van de zelfgemaakte pizza Calzone een paar samen versierd. Toen ging Olaf naar bed en heb ik de rest gemaakt. Maandag mocht Olaf namelijk trakteren op school want hij werd 5 jaar! Maandagochtend heeft hij knutselspullen gekregen en zodra manlief en ik hem naar school en Liam naar de gastouder hadden gebracht zijn we naar de ikea gereden om zijn bureau te gaan kopen. Thuis alles in elkaar gezet en ingericht en toen was de dag alweer voorbij, Olaf en Liam opgehaald bij de gastouder en hem thuis verrast, hij was superblij met zijn bureau en bureaustoel!:D toen pannekoeken gebakken en mijn ouders kwamen ook eten:) Supergezellig! Zaterdag vieren we zijn verjaardag:)

Wel jammer was het dat de intocht, zwemmen en cupcakes maken teveel waren voor mijn bekken. Van zo. Op ma. Moest ik snachts naar de wc, de heenweg lukte nog net, maar ik kon niet meer terug. Mijn rechterbeen weigerde dienst en man wat een pijn weer.. Tim heeft me naar bed geholpen, de schat. Echt een Dejavu gevoel, na Olaf zijn geboorte kon ik ook 2 weken niet lopen door de BI:) Gelukkig ging het sochtends weer beter en kon ik zonder rolstoel door de Ikea..:D

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Sorry dat ik gisteren niet kon meekletsen, drukke dag!

Paloe: ik heb geen maatje 50 gekocht van kleertjes (nou ja, 1 pyjama'tje geloof ik), al de rest is maatje 56 gewoon omdat ik het te riskant vind. Het lijkt me makkelijker om nog snel iets maatje 50 te halen dan om alles in huis te halen en het niet te kunnen gebruiken.
    Zoals je zegt, ze groeien er snel uit.

Op onze geboortelijst staan er voorlopig geen kleertjes :p maar die ga ik er wel opzetten, zomerkleertjes denk ik voor als ons mannetje een maand of 6 is (wintercollectie gaat er al uit zijn als beebje geboren is).

Zo meiden!
    Gisterenochtend kreeg ik me toch even een harde buik... Hij heeft 1,5u aangehouden en deed heel veel pijn. Maakte me heel wat zorgen maar kleintje bleef wel aanwezig dus denk niet dat het zo erg was.
    Nu al de hele dag wat stekende bandenpijn in mijn liezen, maar daar kan ik best wel mee leven. Die harde buik van gisteren was minder, hopelijk heb ik dat niet teveel hoor...

Vanavond lekker gaan bloemschikken :D ben benieuwd wat we nou gaan maken ;)

Deel Deze Pagina