Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Probeer hier ook wat meer mee te gaan schrijven want moet bekennen dat fb iets makkelijker gaat via mijn tel enzo maar we zijn er weer bij:D

Ik spring even vanaf deze pagina in want moet zo richting de fysio dus heb niet echt tijd om bij te lezen!!

Hier gaat alles goed wel veel nare dromen al 2x over de geboorte gedroomd waarbij het kindje het niet overleefde bah zeg:(

@Paloe, wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt zeg!! Maar je bent nog wel lekker actief zie ik hihi

@Lovelymom, babykamertje ziet er al erg leuk uit :D Hier gaan we ook deze dagen aan de slag om de puntjes op de i te zetten zal straks wel even een foto uploaden;)

@Hoe voel je je vandaag? Hoop dat het wat beter met je gaat!

@Manon, beterschap meis!!!

Ik ga me snel klaarmaken spreek jullie later !

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Elance haha ik had het over maatje 1 luiers:p

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pfoe gelukkig volgens mij komt het allemaal goed met de KOT! Moest de brieven van de belastingdienst inscannen naar het gastouderbureau en om hun te mailen wilde ik even antwoorden op een mail van hun aan mr paloe... de bovenste mail stond de hele berekening rond de fout!!! :x
    Net even mr paloe gebeld dat het fijn zou zijn als hij dat even goed zou lezen of mij zou laten lezen..!
    Normaal gesproken lees ik natuurlijk nooit zijn mail.
    Maargoed....volgens mij komt het allemaal goed...wat een opluchting zeg!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    trouwens...matrasje behandeld met ossengalzeep, afwasmiddel en heet water (ik weet het, wat een combinatie) en de vlekjes zijn er bijna uit!!! Matras helemaal doorgespoeld met de middeltjes en heet water en heeeeeeel goed nagespoeld met heet water en erna op de verwarming gezet en geföhnt. Nu is hij droog (na 2 dagen verwarming) en durf ik hem wel te gebruiken.. Omdat ook de vulling doordrenkt is geweest en hij vrij snel helemaal droog was vertrouw ik erop dat hij nu schoon is..
    Dus, ben dan wel ziek thuis maar het wiegje opmaken kan wel..;)

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Paloe, oei haha :p ja maatje 1 luiers, heb ik weer natuurlijk dat ik het verkeerd voor heb ;)
    Nu heb ik 150stuks gestockeerd staan, dus dat is ongeveer een 3-tal weken luiers?

Manlief wil geen babyborrel geven maar ik wel (haha tweestrijd weer), ik begrijp zijn standpunt wel (we zitten dan met verbouwingen etc...) maar nu heb ik dus dé oplossing gevonden en we zouden rond een € 1.200,00 draaien wat kostprijs betreft. Lijkt me wel schappelijk gezien onze kraampremie ook zoveel zal bedragen.

Dus ik ga vanavond eens mijn charmes en financiële argumentatie in de strijd gooien :D

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben nu 2 nieuwe matrasjes omdat we hem 1x hebben gekregen en andere gekocht. Het zijn de dezelfde matrasjes.. maar het is nog al een eind rijden om hem terug te brengen vandaar dat ik het eerst hier probeer en anders marktplaats. En anders misschien toch terug brengen...

Het matrasje zit nog als nieuw in de verpakking en de doos!!

Graag hoor ik of iemand belang heeft en anders zet ik hem op marktplaats

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Elance haha ehh ja volgens mij heb je er ongeveer 6 of 7 nodig per dag dus dan klopt je berekening wel;)
    Kraampremie kennen wij hier niet, maar heb er wel van gehoord wat het in B. inhoudt ja.. ik vind je argumentatie goed;) Succes!:p Kraamborrel doen we in NL ook niet echt aan, al begint het wat meer te komen. Wij doen gewoon kraambezoek en beschuitjes;) Bij de jongens ook gedaan:)

Zwangerwens dat is balen! Kan je hem niet verzenden naar de winkel?

8. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Morning all,

mama in spe, Ik moet ook nog voor een nieuwe broek. ik heb er maar 1...!! dus zal toch echt moeten. Maar een positie jas begin ik niet aan, de meesten vind ik niet eens mooi en de rest is veel te duur. Ik ga geen 60/70 € betalen voor een jas die ik miss 3 mnd aan heb.
    Succes bij de vk vandaag.

Paloe, dankje, ik vind het ook altijd leuk om anderen hun verhalen te lezen, maar ik maak er wel hele lappen tekst van :p haha
    Voor het kamertje zal ik even een link kopieëren, Marktplaats.nl - kinderkamer set - Kinderkamer | Complete kinderkamers
    Beterschap en gefeliciteerd met Olaf zijn 5e verjaardag.
    En wat goed dat je het matrasje schoon hebt gekregen, wat een werk zeg. Petje af :D

@Elance, Wat vervelend van de harde buik. Rustig aan en ik hoop dat je ze niet te vaak krijgt.

Sint, Doen wij niet aan :D:D Wel een gezellige avond bij mijn ouders met spelletjes en lekker eten.

Hier, Ik heb vandaag voor de verandering schandalig uit geslapen. Gisteren met mijn moeder naar de Margriet Winterfair geweest. Was echt super leuk. Best wel druk, maar te doen. We zijn om 9u in de trein gestapt en om 8u waren we weer thuis.... dus het was een lang dagje. Maar wel super gezellig. heb allemaal leuke dingetjes gescoord. oa. een leuk shirtje bij simply colllors met een leuk plaatje en de beeb zijn naam.
    En twee van die belvia bh's waar ze zoveel reclame voor maken op tv. Mijn eigen bh's zitten niet lekker meer en gewone meegroei bh's blijven niet goed zitten. Ik ben een cup E en inmiddels wel groter denk ik dus ik moet we een goede ondersteuning hebben.
    En als klap op de vuurpijl zat er in de verassingstas van Margriet een flesje Jilzz o,o%. En heb die van mn moeder ook gekregen dus een lekker drankje voor mij met de feestdagen :D:D jeej. haha

Babykamer, Die krijgen we van mijn ouders. Echt zo lief. Mijn moeder roept al weken dat ik zelf niet zoveel moet kopen omdat zij ook nog wat willen kopen voor de kleine. Maar ze maakt al een mooi doek voor boven het ledikantje, een quilt voor het ledikantje een ledikant lakentje, vestjes gaat ze breien en ze wil een speelkleed maken. Én ik krijg een Yummy Mummy verzorgingstas van hun. Dus ik vond het wel genoeg. Maargoed zij willen voor de babykamer betalen. Dus mijn dag kon gisteren echt helemaal niet meer stuk :D:p

Verder merk ik wel dat ik gisteren een lange druke dag heb gehad, het opstaan van de bank is pijnlijk en het lopen ook was, dus de banden laten weer van zich horen...

Maar ik zal douchen en aankleden en klaarmaken om boodschappen doen. Ik ga met een vriendin dus een beetje hulp is fijn. Wel leuk, ik deed anderhalf jaar geleden precies hetzelfde voor haar! What comes around goes around toch :p haha

Ladies ik ga ervandoor. Fijne dag allemaal.

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dobber mooi kamertje! Lekker knus zien de meubeltjes eruit! Thnx;)
    Wow jullie worden lekker verwend door je moeder, heerlijk zeg! En lekker dat uitslapen;)

Hier net de telefonische intake voor de kraamzorg gehad, dat ook weer gedaan:)

10. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Paloe, vervellend dat jullie allemaal aan de beurt lijken te zijn voor de buikgriep, Beterschap!
    En wat naar dat je weer zo'n last hebt van je bekken! Gelukkig gaat het al weer wat beter!

@Elance, veel plezier bij het bloemschikken!

@Dobbertje, heerlijk zo'n dagje met je moeder, maar wel lang.
    Nu lekker een beetje uitrusten!

@Hier vanmorgen weer bij de gyn geweest voor controle.
    Alles zag er nog steeds goed uit! Nog weer even het hartje gehoord en even mooi gespiekt naar ons mannetje.
    Wat is het toch bijzonder!
    Mannetje ligt nog steeds met zijn hoofdje mooi naar beneden.
    Ook ben ik nog bij de diabetesverpleegkundige geweest.
    Ik moet nu ook voor de nacht insuline spuiten (dat is dan langwerkende) Heb toch s'morgen nuchter en later vrij hoge waarden en die proberen we nu dus zo onder controle te krijgen.
    Over 2 weken mag ik weer en dan heb ik ook weer een uitgebreide groeiecho.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mamasylvia fijn dat je weer bent goedgekeurd!

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

even een vraagje. Wij hebben een kaartje laten ontwikkelen bij een drukker. Het is een origineel kaartje alleen dan hier en daar wat aangepast incl foto. Nou heb ik vandaag de prijsopgave gekregen voor 50 kaarten en vraagt hij 199 euro (incl envelop, opmaak en BTW).

Is dit veel? wel zo'n 4euro per kaartje

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    is idd best veel aangezien ik voor 30 kaarten 130 euro betaal dus 1.26 per kaartje

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh maar als jij 130euro betaal voor 30kaartjes is dat 4,30 per kaartje en geen 1,26:(

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Je moet ook de drukkosten betalen he voor de lettertype en kleur !
    Maar per kaartje betaal 1.26

16. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Zwangerschapswens, ik vind het best wel veel!
    Volgens mij zit ik zo rond de 2 euro per kaartje en dan heb ik ook de enveloppen erbij.....

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo dames kom weer even spieken!
    Ben weer opgeknapt gelukkig! En we hebben zo goed als zeker een nieuwe woonruimte! Morgen de intake en dan waarschijnlijk gelijk al of iig deze week de sleutel! Ben afgelopen druk bezig geweest met papieren en alles verzamelen en de bouwmarkten afgestruind om ideetjes op te doen!
    Zo leuk! En geloof dat we er uit zijn!
    Zo fijn om toch nog ruim op tijd de baby kamer te maken en in te richten!
    Wou t zo graag voor eind dec klaar en dat gaat wel lukken!
    Genoeg hulp dus dat is super! Hoef alleen in en uit te pakken en schoon te maken en ook dat nog niet eens Alleen!

Verder alles goed! Al weer 26 wk en voel me goed verder
    Af en toe met opkomen en draaien een harde buik maar doen geen zeer en trekken snel weg!

Zag een goede controle voorbij komen, fijn mamasylvia
    En Paloe van harte met je zoon!

K ga lekker even douchen! Fijne avond!

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja oke, snap ik maar bij ons is dan alles inclusief he!! Dus betaal 4euro per kaartje (met foto) en jij dan 4,30 inclusief alls.... Het kaartje is wel helemaal zoals wij willen, met foto en inclusief hoe wij het willen!

19. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Zwangerwens, verlate reactie maar geen interesse tnx ;) Ik vind de kaartjes wel duur maar heb geen idee wat een gemiddelde prijs is…

Mamainspe, en hoe was de uitslag?

Paloe, beterschap daaro! Hoop dat jullie tegen zaterdag weer n beetje op de been zijn! Wat super dat het matrasje weer oké is!!

Harde buiken, hier ook met regelmaat, voornamelijk in de avond… Maar vergeleken alle pijnen die ik momenteel heb stelt dit niks voor ;)

Elance, veel plezier vanaaf! O en maatje 1 voor drie weken heb je denk ik wel nodig hoor…

Dobbertje, super dat je zo’n leuke dag gehad hebt!

Mamasyl, gelukkig kun je het met een x extra spuiten redelijk onder controle krijgen! En het voordeel is dat strax alles weer weg is ;)

Kaartje, ik wil al sinds gister de drukkerij bellen maar vergeet het steeds haha alsof ik geen tijd genoeg heb :p Wil kijken of ze kunnen maken wat we gezien hebben, zoniet heb ik gister een aantal leuke kaartjes op internet gezien, maar ml moet ze nog ff zien… Kwam ook een superkaartje tegen maar na 2 x kijken bleek dit kaartje te zijn die we bij Jelte gebruikt hebben hahaha smaak is dus nog hetzelfde ;)

Hier vanmorgen even de boel afgestoft aangezien ik nog ‘op gang’ was… Zit ontzettend snel vast en de ontstekingen vlammen langzaam aan op dus pijn heeft hier weer de overhand pffff…. Vanmiddag is m’n moeder hier geweest om m’n haren te verven en is ze meteen blijven eten (pa was werken)… Jelte is al mee voor een logeerpartij dus lekker met ml zou je zeggen…. Niet dus… Geen idee waar hij is!!! Hij heeft 2 gsm’s maar geen één mee en heb hem ook niet gezien voor het eten… Handig dus!

In m’n buik wordt er flink wat af bewogen… Zie m’n buik flink bewegen (wel grappig) dus geniet ik daar maar van ;)

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nee wij betalen 1.26 per kaartje en 80 euro aan drukkosten staat ook los op de factuur want ik kan de kaartjes ook zonder tekst laten bezorgen

Deel Deze Pagina