Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Fijn mamasylvia dat de controle weer goed was.

Paloe, fijn dat het matrasje schoon is geworden. Ook fijn dat alles met de KOT goed gaat komen, toch een hele zorg minder!
    Beterschap voor je ziekenboeg thuis. Heerst wel he, die buikgriep

D83: fijn dat je weer beter betn. En een andere woning! Wauw fijn hoor! Kun je lekker inrichten en de babykamer maken. Lekker gevoel he!

Kaartje: Vind het best prijzig maar aan de andere kant is het ook een specifiek kaartje begrijp ik dus dar betaal je dan ook wel voor.

Intake kraamzorg: Hier volgende week. Wel 'live' trouwens, mevrouw komt bij ons thuis.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik werk nu halve dagen en ik merk dat dat veel rust geeft. Houd wat meer energie over. Dat is wel heel fijn.
    Harde buiken hier ook wel af en toe, niet heel vaak, meestal als ik te veel doe :)

De baby beweegt hier ook heel veel. Mijn buik gaat ook regelmatig heen en weer. Geen idee hoe de baby nu ligt, het beweegt zo veel. Denk wel dat het gedraaid is maar ja. We zullen volgende week zien bij de controle.

Fijne avond weer dames!

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, dus het is wel aan de prijs... was ik al bang voor! Wat zou ik kunnen zeggen/ vragen om de prijs wat te verlagen???

Aangezien we dit kaartje wel super vinden!!:)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangerwens ik vind het ontzettend veel geld eerlijk gezegd, maar als je de drukker laat ontwerpen zitten die kosten er natuurlijk bij… Ik weet het niet, maar ik vind het veel! Voor heel iets minder dan dat bedrag kunnen wij 200 van onze geboortekaartjes kopen, met envelop! Als je dan ook nog de postzegels erbij moet doen…pfoe!
    Ik heb geen idee hoe je het naar beneden kan praten.. ik zou zelf kijken of k hem zelf kon maken op kaartjetogo ofzo..

Lovely ja maar die kosten zitten er bij zwangerwens al bij…. Dus jij betaalt dan in vergelijking ongeveer net zo veel als zwangerwens.. En ja je betaalt het apart maar als je uiteindelijk kijkt en de totaalprijs deelt door het aantal kaartjes betaal je 4,30 per kaartje.

D83 fijn dat je je weer wat beter bent! En super zeg van de nieuwe woonruimte! Fijn! Is het wat jullie willen?

Foeske thnx! Gelukkig duurt het niet lang.. en idd, zaterdag weer fit! Liever eerder, moet nog taarten bakken;) Maargoed, morgen een belangrijke afspraak dus dan ga ik zoiezo werken..
    He is je man al thuis? Gek dat hij er niet was! Ik zou me dan meteen zorgen maken.. heerlijk he dat bewegen in je buik!:)

Hier ligt de beeb trouwens steeds in stuit met de voetjes naar beneden. Ze draait wel, maar naar overdwars en dan weer terug naar stuit. Ach, beide mannen draaiden ook pas met 36 weken vanuit stuit, komt vast goed:)

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Net bij de VK geweest. En weer goed gekeurd! Suikerwaardes waren ook goed. Nuchter 6.0 en na het glucoserijk ontbijt 5.5. Moet wel rustiger aan gaan doen van haar, ivm harde buiken. Morgen maar even met mijn leidingsgevende bespreken...

@paloe: gefeliciteerd met Olaf. Leuk dat hij heeft meegeholpen met de traktatie voor school.

@elance: maatje een luiers heb ik nooit gebruikt.

@kaartje: wij waren vorige keer voor 60 kaartjes 150 euro kwijt via kaartje2go.nl.

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    pssssssssssst... is daar iemand?? ;)

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er! Heb alleen niet zo veel te melden. Ben ziek thuis.....

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    haha vond het hier zo stil... maar heb zelf ook niets zinnigs te melden ;) Beterschap!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamainspe: beterschap!

Hier een zieke meisje thuis. Gisterochtend gespuugd in bed en kon niet naar de oppas. Gelukkig kon oma oppassen. Die heeft het geweten, want ook daar gespuugd en twee keer in haar broek geplast.
    Lange nacht gehad, want ze werd een aantal keer wakker. Vanochtend geen koorts en al een soepstengel, een beetje fruit en een paar kleine biscuitjest gegeten en drinkt ze de hele tijd water. Ze ligt nu al ruim een uur even lekker te slapen en hoop dat ze straks weer blij wakker wordt.

9. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    mama in spe, beterschap.

Girafje ook beterschap voor de kleine meid!

Hier ook niks te melden.

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Mama in spe, fijn dat alles goed was bij de vk! En beterschap natuurlijk

@Girafje, ohnee de arme meid:( beterschap met je dochtertje!

Hier erg moe van een dagje stad.. moet helaas nog koken en aan mijn verslagen gaan werken dus zo mezelf maar eens omhoog liften:p

11. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    dag dames,

inderdaad erg rustig hier. Ook niet veel te melden. Vanochtend gezwommen met mijn dochter. wordt bijna te vermoeiend. Ze vind het ook zo leuk en is dus zo druk. Maar goed.
    Baby is erg rustig vandaag... Merk dat ik me er toch een klein beetje zorgen om maak. Normaal issie erg druk en nu, wel wat bewogen maar erg rustig... Maar even op de bank kijken of het uit te lokken is.... Morgen vast weer een drukke dag in de buik hahaha:p

12. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik herken dat wel, dat je je afvraagd of alles wel goed is als je even iets minder voelt. Maar mestal komt het vanzelf als je even rustig gaat zitten.
    Zelf momenteel een stuiterbal in mijn buik.... (het is ook nooit goed;)).

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeie morgen! Weer rustig hier....

Vandaag gaan mijn man en schoonvader eindelijk beginnen met het opknappen van de zolder. Dit wordt dan een kamertje voor Tim, zodat de baby straks op de kamer van Tim kan.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goodmorning!!

hier even zwaaien
    moet me klaar maken voor een ritje naar het bos met N der klas

en voor de rest hier nog lekker druk ! moet het eigenlijk rustiger aan doen want de BI komt hier nou meer opspelen
    maarja der moet van alles gedaan worden enz...

fijne dag allemaal

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mamainspe beterschap!

Foeske haha nee ik was er niet;)

Girafje beterschap voor de kleine meid!

Mamainspe fijn dat er begonnen wordt aan de kamer van Tim!

Hier: we hebben de kinderwagen besteld! De Bransson vario grijs, ben benieuwd! Morgen komt hij als het goed is:D
    Nu is echt alles klaar, alles is in huis, alle kleertjes zijn gewassen. Alles, behalve de babykamer.. dus daar moeten nu écht meters worden gemaakt;) Vandaag eerst maar eens een deurkozijn bestellen!:)

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ paloe: fijn dat veel al klaar is. Hoop dat de kinderkamer ook op zal schieten.

Kleine meid is nog niet helemaal fit. Ze heeft vanochtend al een beker appelsap gedronken en dat is al meer dan gister. Toen wilde ze enkel water drinken.

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    paloe, leukleukleuk!

Ga vanmiddag samen met een vriendin Jelte zijn kleertjes uitzoeken... weet eigenlijk helemaal niet wat ik allemaal heb... (en niet heb dus)... door de verhuis liggen al z'n te kleine kleren door elkaar dus dat wordt uitzoeken, sorteren en maat 50/56 wassen :D Is als het goed is allemaal neutraal aangezien we bij Jelte niet wisten wat het zou worden!

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ohh heerlijk! ik heb het allemaal al gewassen en gesorteerd, er is alleen nog een wasmand die gevouwen moet worden.
    Fijn ook dat er veel neutraal is maarrehhhh ik whatsapp je even..
    Geniet van het uitzoeken en door je handen laten gaan van al die schattige kleine dingen!

19. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Lovelymom, volgens mij klopt die berekening niet helemaal. Bij 30 kaarten van €1.26 p/st zou je €37.80 kwijt zijn.

Ik betaal voor 50 kaarten €105. Dat is incl. porto kosten, enveloppen en BTW.

20. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Sorry, wil weer te snel he :p

Deel Deze Pagina