Als zoals jij zegt het kaartje helemaal is zoals jullie willen en jullie willen daar de 4 voor betalen zie zijn wij dan om te zeggen dat je het niet moet doen... toch? Gewoon doen als jullie dat graag willen. Wij hebben ook het kaartje dat we super vinden alleen is die toevallig niet zo duur.... heb niet zo'n dure smaak denk ik
Ik zou beginnen met morning, maar ik ben bang dat we inmiddels goeie smiddags moeten hebben Ik moet zeggen dat sinds het drukke en ziek zijnde weekend me niet zoveel uit handen is gekomen. Ik zit nog ongedouched op de bank en moet nog stofzuigen.... en nog een examen afmaken dat morgen ingeleverd moet worden.... Gisteren niet naar yoga geweest. Ben nog steeds niet helemaal fit, nog steeds wat snotterig en hoesten. En het sneue is dat ik mijn vriend heb aangestoken. Die snottert sinds maandag ook. Vandaag weer een mijlpaal bereikt. 26 weken. nog 98 dagen te en het aftellen kan beginnen. van't weekend net te horen gekregen dat mijn oud collega ook zwanger is. Ik pas soms op haar zoontje. Dus echt super leuk. Maar het zijn ineens allemaal zwangeren.... hebben jullie dat ook? Zondag gaan we eindelijk het kamertje ophalen en dan kan het feest beginnen. Kijk er echt zo naar uit om lekker om te pielen in het kamertje. En eindelijk alle accessoires te gebruiken die ik al tijden heb. En het bedje op te maken. Nou ik zal even wat nuttigs gaan doen. Fijne dag allemaal.
Hello Ladies! Ben ik ook weer even! Gister de intake gehad en we krijgen de woning! Maandag tekenen en de sleutels! We zijn gister avond goed geslaagd voor behang en laminaat Rest ons alleen nog de verf voor de deuren kozijnen trap en muur gang/overloop T gaat zo mooi worden helemaal naar ons zin! We hebben ook al wat nieuwe meubeltjes gekocht en nog een eethoek tv meubel en dressoir op t oog And we are set! Kunnen we eindelijk de baby kamer maken en de wipper, box en wagen uitzetten! Afgelopen dagen stuiter ik alle kanten op en ben ik helemaal hyper Tegelijkertijd ook wel moe want sta al dagen vroeger op vanwege afspraken en dingen regelen maar merk wel dat ik minder lang wakker lig en dat is echt fijn! As 3 dec weer naar de verloskundige En de 2e pretecho moeten we waarschijnlijk verplaatsten ivm de verhuizing Voor 21 dec moeten we de huidige woning uit dus wordt even stevig doorpoten Gelukkig hebben we veel hulp met t opknappen van de woning en de verhuizing wordt door een kennis met verhuisbedrijf gedaan dus dat is allemaal ontzettend fijn! Fijne dag allemaal!
D83: Wat ontzettend fijn zeg! GEfeliciteerd!!! Hier alles zijn gangetje. Baby is weer lekker druk (gister heel rustig). Haalt vandaag de schade in denk ik. Verder vanochtend weer bloed geprikt. HB en suiker, dus 2 keer. om 8.00 nuchter en om 10.00 na het ontbijt. Volgende week naarv de verloskunde en dan horen we weer of alles goed was.
@ d83: Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Kleine meid is nog niet helemaal fit en na twijfelen vandaag toch maar naar de peuterspeelzaal gebracht. Toen ik haar weer haalde zeiden de juffen dat ze erg stil was en geen fruit wilde eten. Ze zit nu lekker op de bank met de ipad. Hoop dat ze straks wel wat wil eten, want ze eet al twee dagen bijna niets en daar wordt je natuurlijk ook niet beter van.
heey meiden !!! hier net terug van zwangerschapszwemmen met fliertje ! was ontzetttend leuk om haar in real life ontmoet te hebben
Dobbertje, joeppieee nog minder dan 100 dagen te gaan D83, wat leuk dat de woning voor jullie is! Succes met de verhuis en alles daar rond Paloe, wat houd je tegen?? Hier alles uitgezocht en jemig wat hebben we veel!!! En idd veel besmettelijk wit haha ik kan mezelf dus wel bezig houden de komende dagen Ga morgen eerst onze vuile was maar eens weg werken en als dat gedroogd is begin ik aan de babykleding! JOEPIEEEEE
D83: gefeliciteeeeeerd!! Heel fijn vooruitzicht! Paloe: jaaaaaaa doen! Meiden die ziek zijn of met ziek kindje: beterschap!!! Ik ben zelf weer op de been gelukkig na een paar dagen griep.. Brr, zo niet fijn! Verder alles goed hier hoor! Ben meer actief op FB, omdat dat makkelijker is . En verder druk met werk en laatste dingetjes van de verbouwing. Heb vanmiddag trouwens afspraak gemaakt voor m'n pretecho: zaterdag 1 dec om 09.00u (vroeg!!). Ga samen met moeders en schoonmoeders, wel zin in! Nu lekker slapen. Trusten meiden!
Lovely wat leuk, samen zwammen! Foeske mijn werk maargoed, ik ga het toch maar doen denk ik Joehoooeeeeee! Heerlijk, lekker wassen, drogen, waslijntjes vol minikleertjes ohh wat heb ik er van genoten zeg! Ga jij vast ook doen! Wauwie je bent bijna 30 weken! Nog iets meer dan 7 weken, minder dan 2 maanden en je mag thuis bevallen!!! Wat heerlijk! Manon haha vind je 09:00 vroeg? Wacht maar tot de kleine er is heel leuk, veel plezier met de pretecho alvast! De gewone en buikgriep heerst echt enorm! Fijn dat je weer beter bent! Vol verwachting klopt mijn hart . Want vandaag komt de kinderwagen! Hier gisteren tussen het werken door (werkte thuis) de hydrofielluiers gestreken.. 12 voor de bevalling, de rest moet nog. Wat een werk Daarna strijk ik ze echt niet meer hoor!
weet je waarom ik denk dat op fb het drukker is omdat als je hier reageert er soms niet gereageert wordt wat niet erg is de meeste werken van jullie maar diegene die op Fb zitten zijn eigenlijk hele dagen thuis en zitten gauwer even achter hun telefoon en voor zp moet je achter de pc gaan zitten athans ik wel want op mijn bb kan ik niet reageren dus vandaar
Leuk Paloe dat vandaag de wagen komt! Ik denk inderdaad dat het hier minder druk is doordat je via de telefoon sneller bent. ZP vind ik met de iphone ook geen doen. Vandaag alweer 28 weken jeej!! En morgen de 3D/4D echo! Ben zo benieuwd hoe onze kleine man eruit ziet. De antibiotica doet hier goed z'n werk. Geen buikpijn meer en ook nu voor een zwangerschap normaal toiletbezoek en niet om de 10 minuten. Ben zo opgelucht dat het toch een blaasontsteking was!
Ik begrijp het wel, maar vind het wel jammer. Ik heb geen smartphone (maar gewoon een nokia waarmee je kunt bellen...) en heb ook geen fb account. Aan de andere kant scheelt het me nu wel tientallen blz bijlezen na een dagje afwezigheid.
Wilde jullie nog even bedanken voor al jullie lieve reacties over mijn ouders. Is al weer een week geleden, sorry! Het weekend was inderdaad niet echt een succes. Maar ik zal jullie de details besparen. Boaz is gelukkig weer beter, hij ziet nog wel erg witjes en is veel afgevallen. Zijn broek zakt gewoon af tot op zijn knietjes. Zielig hoor. Ik ben ook veel meer op fb dan hier. Zo makkelijk even snel tussendoor op fb. Of wat langer tussendoor Morgen komt mn man weer terug. Dan is hij weer 3 weken weggeweest. Hij gaat nu 3 december weer weg, dus hij is nu een week thuis. Hij moet wel gewoon iedere dag aan het werk, maar toch. Nu maar hopen dat het iets gezelliger gaat worden dan de laatste keer dat hij thuis was. Gisteravond hoorde ik dat iemand waar ik altijd mee gesport heb overleden is. Ben er zo van geschrokken. Kon meteen niet meer slapen. Ga nu even alles lezen wat jullie geschreven hebben.
Paloe, Boaz wordt 27 februari 2. Maar ik denk dat ik het niet wilde horen ofzo, want hij zegt nu ineens een paar woordjes. Balen van dat matrasje zeg. Ik vind dat in ieder geval niet netjes. Is het goed gekomen met de belastingdienst? Heb dat ook een keer gehad, een nog groter bedrag zelfs en ik moest het echt terugbetalen. Nog gefeliciteerd met je grote zoon! Colloo, vervelend dat je zon pijn hebt. Maar we zijn al een eind op weg gelukkig! Woezel, haha, je sokken al niet meer aan kunnen doen. Dat beloofd nog wat dan voor de komende weken! Biby, balen zon moeder. Maar dan weet je wel extra goed hoe je het zelf niet wilt gaan doen. Elance, jij had een vermoeiend weekend zeg! Zat niet mee. Kraamborrel leuk! Dobbertje, fijn dat jullie een kamertje hebben. Een heel mooi kamertje zelfs! Sylvia, fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ben nog niet helemaal bij met lezen, maar kan niet meer zitten. Pijn in mn rug!!!! Dus waggel maar eens even naar de wasmachine en de vaatwasser piept ook.