Sorry dames dat ik even niet reageer op iedereen. Maar heb niet zo'n mooi bericht gehad van mijn moeder........ Ze had veel pijn down under en in haar rug en nu is er een gezwel ondekt in haar buik ten grote van een ballon, zit oor haar hele buik. Toen ze een jaar of 30 was is haar baarmoeder verwijdert en in die lege holte zit dat gezwel, we weten niet of het niet of het goed of kwaardaardig is dat kunnen ze pas zeggen na de operatie......... bah wat een onzekerheid. 5 dec.krijg ze pre operatie onderzoeken en dan wordt ze binnen 2 weken geopereerd....... Ik lees alles wel maar reageren heb ik niet altijd de puf voor, nogmaals sorry!
Dag dames, Elance; fijn da alles goed was met de echo en ook belangrijk dat je vertrouwen hebt in je gyn. Foeske; je mag best af en toe balen hoor, van je lichaam enzo. Gooi het er hier maar lekker uit. FB en telefoon; ik doe het ook nog steeds met een nokia en facebook doe ik niet aan. Blijf het hier dus maar volgen. Hier weer eens snipverkouden. Ongelooflijk. Vanacht ook bijna niet geslapen. pfff Gelukkig mocht ik lekker nog even blijven liggen vanochtend, heb nog een uurtje kunnen slapen. Nu is manlief met dochter naar de sinterklaasintocht in ons dorp. Vanmiddag vieren we de verjaardag van onze dochter. Dinsdag wordt ze 2. Wat gaat dat hard zeg! Nou maar even rustig op de bank hopen dat ik wat energie overhoudt voor vaniddag. Bah, baal er wel van uitgerekend vandaag zo verkouden maar goed... fijne dag!
Mamasylvia, wat een naar nieuws! Ik hoop dat het allemaal goedaardig is en dat er na de operatie geen complicaties meer zijn. Wat een onzekerheid zeg! Veel sterkte en ik hoop en duim héééééél hard voor jullie!
Mamasylvia, wat een rot nieuws! Sterkte!! Hier weer naar ons mooie mannetje mogen kijken. Hij was ook erg beweeglijk maar heb wel leuke foto's. Dit zijn de twee leukste: Duimpje in de mond: Bekijk bijlage 288462 Bekijk bijlage 288463
hey meiden hier ben ik ook weer even ik maak me er inderdaad ook schuldig aan dat ik niet zoveel reageer hier sorry daarvoor soms moet ik echt veel bladzijde doorlezen en het lezen gaat me even soms niet goed af krijg dan hoofdpijn van de letters ofzo dus sorry meiden @foeske het is logisch hoor dat jij je zo voelt ik zou denk ik gek worden van elke dag pijn dus ik vind dat je over het algemeen nog echt gewoon goed bezig bent en klagen mag JIJ MAG DAT @elance ben heel benieuwd naar de doopsuikers @kelly leuke wikkeldeken heeft sm die gemaakt gaaf zeg @paloe fijn dat je superblij bent met de wagen en idd dat is niet zwaar voor een volledige wagen @D83 gefeliciteerd met je huisje komt het toch nog allemaal klaar voor de bevalling @dobbertje wat lief van je vriendin dat je die jas heb gekregen @elance ooo wat een lieve echofoto zeg ik is jaloers fijn dat de kleine gedraait is @mamasylvia sterkte met je moeder jeetje wat is dit schrikken zeg hier alles goed mag nog steeds niet klagen nergens echt last van soms wat hoofdpijn maar anders dan dat geen problemen hier
@ elance: Fijn dat jullie mannetje goed is gaan liggen en dat jullie beide weer zijn goedgekeurd! @ mamasylvia: jeetje meid, dat is rotnieuws zeg! Sterkte gewenst voor je moeder en jullie. Hoop dat ze er helemaal bovenop komt!
@mamaSylvia: wat een rotbericht! Sterkte! @kelly: sorry voor de valse beschuldiging. @elance en kelly: leuke foto's!
Elance, mooi! Mamasyl, niks te sorry! Veel sterkte!!! Kelly, mooi! Mamav5, wil niet teveel klagen hoor helpt niet tegen de pijn Alles op alles gezet om vanmiddag met de kleine man naar de sint optocht te gaan! En wat heb ik genoten van hem haha Had gedacht dat hij bang zou zijn, maar zat te dansen op de muziek van de fanfare, zocht zelf de zwarte pieten op en vond sinterklaas maar al te interessant haha! Nu veel last maar toch heerlijk dat Jelte zo genoten heeft (is voor mij ook genieten)
Hier moet ik op de blaren zitten door mn sint uitstapje van gister . Pfff de blaren zijn torenhoog dus laat ik maar zeggen dat ik nu een goed uitzicht heb nu ik zo hoog zit Heb vandaag veel moeite om mezelf recht te houden dus heb daar mn handen wel vol aan vandaag!
Dag meiden! Vandaag 29 weken... Wat gaat dat snel! Volgende week dan 30 weken, dat zie ik echt als een immens grote mijlpaal. Dan is 75% van de zwangerschap achter de rug, dan gaan de laatste 10 weken in... Oh het gaat er toch zo snel gaan zijn zeg!
@foeske wat fijn dat jelte zo genoten heeft grappig he @elance wow 29 weken dat gaat echt snel volgende week zit je gewoon de laatste 10 weken uit :O
Hier de magische grens van 30 weken gister bereikt. Moet eerlijk toegeven dat ik aan het aftellen ben. Deze laatste weken vind ik toch wel zwaar; zwanger, de zorg voor onze kleine man, werken en ook nog een goede echtgenote proberen te zijn. Nog vier weken tot mijn verlof...
Hi allemaal, Iedereen is net weer weg. Net een surprise babyshower gehad . Ik had zo niks in de gaten! We waren naar een restaurantje geweest en hadden lekker gelunched. Toen we terug kwamen, zat t huis vol en was er versierd en stonden er mooie hapjes . Het was zo leuk!
Vandaag met Yara naar een sinterklaashuis geweest. Wat is dat leuk zeg. Allemaal Zwarte Pieten en Sinterklaas zelf was ook thuis. Ze mocht zelf pepernoten bakken en kon de pieten helpen met cadeautjes in pakken. De slaapzaal van de pieten bekijken en ook de slaapkamer van Sinterklaas. Buiten stond zijn paardje lekker in de stal. Ook kon je een parcours over daken doen, maar vandaag niet vanwege de wind. ook hier de 30 weken grens bereikt en nog 4 weekjes werken tot verlof, merk dat het toch allemaal wat zwaarder wordt nu. Maar goed het einde is in zicht. Zijn jullie allemaal al uit de naam?? wij nog niet, moeten toch maar eens een beslissing nemen. knuff voor iedereen die dat nodig heeft