Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Elance, heerlijk die Twilight!!
    Zelf vond ik nummer 1 en 4 ook de besten.
    Zelfs mijn man vind het mooie films, hahahaha, romantische ziel..............
    Hoe was de film?

Wat is het vrouwenlichaam toch bijzonder he!!!!
    Weet nog met de tweeling die waren 8 weken te vroeg, maar mij werd toen verteld dat er dan toch weer hele andere stoffen voor je baby inzitten dan als je kindje voldragen is....... Het is gewoon een wonder dat dit allemaal zo door de natuur geregeld wordt!!!!!
    Laatst met de intake van de kraamzorg hadden we het er ook nog weer over, kon er gewoon emo van worden...........

@Foeske, laatst was ik nog bij de dvk en die zei toen omdat ik ook veel meer moet spuiten toen met de tweeling, dat dat komt omdat je toch ietsjes ouder bent en naarmate de zwangerschap vorderd je lichaam meet insuline nodig is........... zo tot de 32e week.............

@Paloe, wow da's ook schrikken bijna met de fiets vallen........... voorzichtig doen hoor!

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Mamasylvia: ja de film was heel mooi in beeld gebracht. Maar het boek blijft natuurlijk altijd stukken beter. Toch wel een fijn einde voor de reeks. Misschien lees ik volgend jaar de boeken nog eens in mijn zwangerschapsverlof :p

Foeske: wat balen van je harde buiken zeg, zoals je zegt, je kunt het toch niet nog rustiger aan gaan doen hé... misschien gewoon een té drukke baby in de buik?

Paloe: poeh, jij ook bijna gevallen zeg... is toch maar gevaarlijk hoor. Ik ben zelf ook gewoon zo lomp dat ik overal tegenaan loop enzo, hopelijk bots ik nergens met mijn buik tegen, dat hoeven we nou ook weer niet.

3. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Elance: heerlijk het die twilight serie, hier ook verslaafd. :)

Paloe: maar voorzichtig op de fiets. Het kan soms toch al verradelijk glad worden soms. Of net die klinker die niet goed ligt.

Wij hebben woensdag eindelijk onze kinderwagen besteld. Stond een levertijd op van 1-3 werkdagen. Dus ik dacht dat lukt nooi vrijdag al dus moet tot maandag wachten. Maar gistermiddag stonden er 3 hele mooie pakketjes op mij te wachten in het hok :D:D

Jammergoenoeg was mijn vriend nog niet thuis om het samen uit te pakken dus moest het maar alleen doen.... :p kon me niet bedwingen. een kwartier later het hele huis onder de plastic, karton en piepschuim. Moet zeggen, inpakken kunnen ze wel ;) haha.
    Maar daar stond ie dan....

Ter informatie: Wij hebben gekozen voor de Quinny Buzz 4 Electric Blue.

Hij is zoo mooi. Meteen alles erop geklikt. Een paar keer in en uit geklapt, uitklappen gaat automatisch :D De wandelwagenbak erop, maxi cosi. Echt wilde er meteen de deur al mee uit. maar 't is dat het wat raar lijkt zonder kind :);) haha. Dus dat word rondjes door het huis lopen....

Ik zit nu op mijn werk. Te wachten tot ik weer naar huis kan om mn mooie kinderwagen te bewonderen,haha.
    Nee gekheid. Ik zit hier inmidels 2,5u dus nog 4,5 te gaan. En dan vanavond gezellig bij mijn ouders Sinterklaas vieren.
    Dan wel zonder kado's, daar doen we niet meer aan. We eten boerenkool met worst en doen leuke spelletjes en kijken een film met zn allen.
    Heb er nu al zin in.

Ik zal nog even lekker verder sneupen op het forum.
    En een fijn weekend allemaal.

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Even zwaaien tussen de verhuisactiviteiten door..
    Alles goed met ons!
    Huisje zijn ze lekker in bezig verfwerk is morgen of maandag klaar
    Dan hopelijk behangen
    Hier al een eind met inpakken
    Ga vandaag verder met de kledingkasten
    Wat heb ik al een hoop zakken met troep weg gegooid afgelopen dagen
    Ook per ruimte bezig met de oplevering; gaatjes dichtmaken ed
    Er zit beweging in!
    Wel merk ik dat ik veel lekkerder slaap en na een paar dg actie even weer moet bijtanken maar voel me er prima bij!

Fijn weekend allemaal!

Oppassen en niet vallen dames!
    En wow de eerste druppels melk! :)

Beste met de harde buikjes en klachten dames..

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Paloe, auch!

Melkmachine, hier komt er ook een drupje uit.. Bij Jelte toen niet… Maakt me ook niet zo uit ga toch fv geven haha

Mamasyl, hmmm wacht het maar af..

D83, ik zwaai ff terug hé!!!

Hier weer flinke harde buiken… ben echt niet van prut hoor maar tijdens het koken vanmorgen (was soep aan het maken voor morgen) krampte de boel zo aan dat ik moeite had om te blijven staan… pffff… Maar goed deze dwarskop is toch naar de sint geweest en voor zolang het kon heb ik genoten…

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @foeske ja ik heb altijd kleine baby's gehad dus sta er niet van te kijken eigenlijk ikzelf was ook geen grote baby dus is gewoon erfelijk denk ik, manlief was ook geen grote baby dus we zijn benieuwd

@paloe moest alleen de suikertest doen maar die was prima dus denk dat het er een beetje bij hoort, oo jeetje van de fiets gevallen wat heeft iedereen toch met dat vallen voorzichtig meiden het word ook flink glad

@elance hier ook al echt melk uit de borsten best gaaf he dat je lichaam zich al zo voorbereid :D

@dobbertje fijn dat je zo blij bent met je wagen en wat vond je man ervan want hij moet er ook mee lopen he straks

@D83 succes met je huisje zo zie je maar toch nog alles op tijd klaar straks

@foeske toch proberen te luisteren naar die harde buiken meis je hebt ze niet voor niets en dat zijn echt signalen van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen

hier eigenlijk hetzelfde doe maar gewoon rustig aan het wazig zien is sinds gisteren niet meer terug gekomen dus hoop dat het wegblijft ;)

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @melk: hier al weken vlekken in het beddengoed. Had dat vorige zwangerschap ook. En na de bevallig stroomde het er continu spontaan uit. Opzich fijn dat het lichaam het zo goed doet, maar soms ook wel lastig...

@hier: extreem moe... Ben echt aan het aftellen. Nog 11 keer werken.

@iedereen: ik heb wel allesgelezen, maar blijkbaar niet heel goed opgeslagen. Ben de helft weer kwijt. Vandaar dat ik maar even niet reageer op jullie berichten.

8. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeft niemand iets te melden vandaag?

Wij hebben net een kerstboom gekocht en gaan vanavond in het kader van de sint bij mijn schoonouders eten. Dus een gezellige dag.

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamainspe: Veel plezier vanavond bij je schoonouders.

Zelf weinig te melden. Nog moe van het sinterklaasfeest bij mijn ouders. Net even lekker een uurtje in bad gezeten en nu ff lekker onze dochter spelen.
    Ben ook aan het aftellen! Vandaag alweer 30 weken en nog maar 6x werken verdeeld over 3 weken!

10. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier ook weinig te melden :)... kleine is lekker actief :)

Hier vandaag een kerstboom gekocht en wil hem straks binnen zetten en de lampjes er vast in doen. De rest is dan voor morgen ;)... ondanks flinke kritiek van de vriendengroep.. maar sch**t aan hun! Normaal zet ik hem van 6-12 tot 6-01.. nu staat hij van 2-12 tot 27-12.. want dan wordt de box neergezet :)

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Elance haha waar je al niet blij mee kan zijn he!:p Straks als je dubbele zoogcompressen je productie zelfs niet aankunnen piep je wel anders:p Haha neehoor, superfijn!:p

Dobber haha ik zou hetzelfde gedaan hebben;) Mooie wagen!

Hier nog 3 weken werken, dan 2 weken vakantie en dan nog 2 weken werken.. nog 7 weken tot verlof dus en 5 weken werken, 25 dagen dus;)

Sinterklaas: hier woensdag:) en dinsdag gaan we de cadeau’s kopen:) ik moet dan sochtends naar de tandarts en de jongens gaan mee, daarna gaan ze naar school en gastouder en kunnen wij de stad in, manlief heeft vrij genomen. Smiddags naar de vk:)

Melk: hier al ik weet niet hoe lang;) ik ga wel bv proberen weer maar die overproductie, nee daar kijk ik niet naar uit. Slapen op handdoeken omdat anders het bed doorweekt is.. dubbele zoogcompressen en dan nog een doorweekte voorkant, lillypads die spontaan ‘afstromen’, doucheruiten schoonmaken na het douchen omdat ze onder de melk zitten, overlopende kolfflessen, volle vriezer.. pffffff haha;)

Fiets: er was een afzetting niet aangegeven en toen moest ik plotseling afstappen.. stapte alleen naast de rand van het hoger liggende fietspad, waardoor ik dus geen grond onder mn voeten kreeg en zo de weg op kantelde.. nog een geluk dat er geen auto aankwam:) Dus was niet van gladheid ofzo hoor!

Twilight: ik heb de eerste film toen een stukje gezien maar vond het niets, nu laatst het eerste boek gelezen en dat vond ik wel wat! Nu voor t lootje t tweede boek gevraagd;)

Hier!
    Gisteren drukke dag, 's ochtend heet Tim met Liam boodschappen gedaan en ben ik met Olaf naar de stad geweest voor broeken voor hem en cadeautjes voor mn schoonmoeder, neefje en nichtje, daarna koffie gedronken met mijn oma en schoonzusje in de stad. Toen naar huis, meteen de auto in richting Delft naar de verjaardag van neefje en nichtje. om 21:00 zaten we op de bank en lagen de kids net in bed.. Vanmorgen om 10:30 allemaal weer fris en fruitig in de auto voor de verjaardagslunch van mn schoonmoeder en nu weer thuis.. Druk zat;) Tim is nog even naar koopzondag, Liam ligt even te slapen, Olaf op de eee pad en ik op de lap;) Even relaxen.. morgen weer een drukke dag voor de boeg, hele dag bijeenkomst van Young Professionals:)

12. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    hier sinterklaas gevierd... Was erg gezellig! Tgaat hier beter dan gister... geen valdisper meer voor deze, denk dat dit een van de redenen voor de harde buiken afgelopen dagen!

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @mamainspe hier begint de vermoeidheid ook weer toe te slaan ben echt zo een zoutzakje aan het worden

@kelly jij bepaalt toch zelf wanneer je de kerstboom neerzet ik vind het trouwens zooo gezellig als het aan mij lag had ik het hele jaar door een kerstboom in huis maar ja dat gaat weer erg ver

@paloe lekker druk dagje vandaag voor jou zo te zien maar wel een gezellig dagje

@foeske fijn dat het beter gaat vandaag

hier alles op zich goed ben alleen zooo vermoeit word moe wakker en ga moe slapen, en dat al een paar dagen, morgen groeiecho ben harstikke benieuwd en morgenmiddag komt de intaker van de kraamzorg

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    veel plezier met koekeloeren morgen mamaatjevan5!:)

Wij duiken erin, als Liam wil gaan slapen..

Ohja, nieuws! We zijn uit de namen!:D dus heb net het kaartje aangepast:D heerlijk!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies

Good Morning!

Lag er vroeg in omdat k laatste dagen en vooral vandaag ook weer ontzettend moe ben, maar kan toch de slaap niet vatten

Gaat overigens laatste weken wel beter dus dat is fijn :) lig geen hele nachten meer wakker en raak gewend Aan t op m'n zij slapen

Maar herken wel wat mamaatje zegt wordt moe wakker en ga nog uitgeputter naar bed..

Hoe gaat t nu met j mamaatje
    Las dat j niet meer wazig ziet iig
    Hoe gaat t met de anders klachten?
    Las dat j ook melk verliest! Ik nog niet..
    Succes en plz met de groei echo en de intake van kraamzorg

@kerstboom; sinds ik op mezelf woon nooit gehad, zou m nu in m'n nieuwe huisje wel willen maar met m'n katten is ie echt nie veilig
    Weet ik nu al, klimmen er zo in haha

@sint; hoop dat iedereen die t al heeft gevierd leuk heb gehad, veel plz voor wie t nog gaan vieren
    Wij eten as wo Bij m'n mams n baby beloofd weer verwend te worden..

Morgen om 9 u weer op controle bij de vlos
    Vroegertje voor mijn doen :p
    Slaap ik savonds hopelijk weer lekker en moet veel doen morgen dus alleen maar goed..

Tot gauw weer Ladies!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee

17. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Paloe leuk dat jullie uit de namen zijn, ben benieuwd!

D83 wat een tijd,hopelijk ben je wel uitgerust vandaag.
    Veel plezier bij de controle!

Sinterklaas, hebben we gisteren gevierd met de jongens, niet groot hoor, maar w hadden 1 wat groter kado en wat kleinere dingen. Nou het grotere kado was Mack de vrachtauto met een Mc Queen van duplo, wat een hit! Zo fantaschtisch als je die glimmende blijde koppies ziet, echt genieten.
    Ook zo leuk, we waren gisteren even naar een houtkachel wezen kijken en toen we thuis kwamen was sinterklaas geweest en die had strooigoed en een zak vol kadootjes in de kamer gezet............... De jongens waren er helemaal vol van, nu trouwens nog!

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    phoeh weer om in bed te blijven zeg! Het lijkt hier wel avond... Nu kan ik toch niet naar buiten maar wordt er niet vrolijker van ;)
    Dames nu de sint hier geweest is heb ik de neiging om de kerstboom te zetten whahaha al is het maar omdat het dan dichterbij lijkt te komen :p
    We hebben hem afgelopen 3 jaar ook niet kunnen zetten (eerst vanwege pup, toen 2 jaar in stacaravan gebivakeerd) dus zou het wel weer gezellig vinden :D

Paloe, wat heerlijk dat jullie uit de namen zijn! Hier aan het wachten op onze proefdruk :) (met de uiteindelijke naam erop ben zoooo benieuwd!)

19. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Paloe, wat heerlijk dat jullie uit de namen zijn!

@kerstboom: hij staat hier inmiddels hoor :) nouja... daar is ook alles mee gezegt haha. Hij staat op z'n plek.. maar sinds dat hij er gisteren is neergezet heb ik last van een kriebelende neus.. even aankijken dus of dat echt door de boom komt of toch door iets anders.. Ik ga zometeen wel de lampjes erin doen en als het dan erger word dan weet ik dat de boom weer naar buiten gaat :(..

Ik heb nooit allergisch gereageerd op een kerstboom.. maar goed zou jammer zijn als het echt daardoor komt.

@controles: dames met controles/echo's veel plezier vandaag!!

@mamasylvia, heerlijk lijkt me dat om die koppies te zien! Geniet er van :)

20. Ceyden

Ceyden Lid

11 jun 2012
    40
    0
    0
    Hallo dames

Ik heb weer een tijdje niet gereageerd, maar lees wel regelmatig mee...

Hier alles zn gangetje, alleen de feestdagen doen me niet goed, te veel lekkere dingen waar ik geen nee tegen kan zeggen... ben dan ook tot nu toe 15 kilo aangekomen :( na de bevalling is het afgelopen met snoepen...

De babykamer is inmiddels af... alleen ik weet niet hoe ik een foto kan toevoegen hier op de site. Kan iemand me daarbij helpen?

Een vriendinnetje heeft geboortebedankjes laten maken, maar heeft er nog veel over. Deze wilde ik op de 'Te koop' forum plaatsen, maar daar lukte het me niet om een topic te openen, kan iemand me ook daarbij helpen?

Ben morgen 30 weken... en over 6 weken ga ik met verlof, dus ik tel ook al af.

Over de naam zijn wij er voor 90% uit... Het wordt Azra ...
    Hoe klinkt dit in de oren? Het is een turkse naam...

Deel Deze Pagina