Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

Even een tijdje niet gereageerd hier. Hier alles goed, vorige week controle bij de VK. Suiker was goed maar HB was echt te laag, verklaard ook een hoop van mijn vermoeidheid. Dus nu aan staaltabletten. Verder met de baby alles goed. Krijg over 2 weken een groei echo. Ben afgevallen sinds de vorige controle. De buik groeit goed maar voor de zekerheid even een echo.

Kerstboom; hier nog niet, eerst sinterklaas vieren, doen we volgend weekend pas.

Ceyden: vind Azra een mooie naam, zeker voor een turkse naam.

Wij zijn ook bijna uit de naam ahaha eindelijk...:p. Nu kaartje nog.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Namen: haha we vertellen het pas als de kleine meid er is;)

mamasylvia leuke manier om de jongens te verassen!

Foeske ik wil eigenlijk ook 1 kaartje bestellen om te kijken hoe het eruit ziet.. :) hoop dat de proefdruk jullie bevalt!

Kelly hoop voor je dat je niet allergisch reageert op de kerstboom!

Ceyden fijn dat jullie uit de naam zijn! Voor een Turkse naam vind ik het een mooie naam!

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Ceyden erg mooie naam!

Hier niet veel te melden, de jongens zijn naar de psz dus mama heeft even tijd voor haar zelf.......... Zit lekker met de beentjes languit.
    Morgen weer controle en een groeiecho en een afspraak bij de verpleegkundige.......
    Kindje beweegt goed, heb alleen nog steeds niet mijn suikerts onder controle....... blijf toch vrij hoog zitten al spuit ik toch al aardig wat insuline...........

4. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Gewicht, vanmorgen gaf de weegschaal precies + 11kg aan :cool: oeioeioei… Dat krijg je natuurlijk als je in ruststand staat met al dat lekkers rond deze tijd :p Mezelf maar voorgenomen om tot de kerst wat meer op te letten en de suikers/vette happen wat meer aan de kant te zetten! Lijkt me wel zo verstandig ;)

Ceyden, mooie naam, had er nog nooit van gehoord!

Paloe, kan dat niet dan?

Ben zoooo moe! Slaap echt niet lekker bah… Ga me vandaag bezig houden met het maken van een spandoek voor m’n moeder (wordt 50 volgende week) en krijg vanmiddag bezoek (gezellig!) Morgen de pretecho, ben benieuwd of pruts wil meewerken :D

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 hier alles goed wel nog erg vermoeit maaar goed hoort er een beetje bij, de klachten zijn net zo hard verdwenen als dat ze kwamen dus helemaal super ons meisje doet het ook super ze werd geschat op 1088 gram en dat was prima haar beentjes liggen 3 dagen voor de rest 3 dagen achter dus was allemaal prima in verhouding en nergens zorgen om te maken was wel fijn om te horen

@paloe wat fijn dat jullie uit de namen zijn en D natuurlijk ook

@ceyden als je een foto wilt toevoegen dan moet je als je een bericht typt bovenin het paperclipje aanklikken de rest volgt zichzelf foto uploaden ik zou me niet zo druk maken om die zwangerschapskilo's die gaan er straks heus wel weer af gewoon lekker genieten van de feestdagen meis, vind de naam helemaal mooi ben dan ook wel fan van turkije en alles wat daarmee te maken heeft

@woezel hier was ik dus ook afgevallen gelukkig maakt de kleine het prima en krijgt zij er niets van mee

@foeske veel plezier met je bezoek en je spandoek zal mama blij mee zijn :D

hier alles goed voel me fantastisch wel wat moe nog maar ik ben weer op de goede weg yeaaah

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Ben 'n beetje high geworden van de permanent marker lucht in huis... bah! Het raam staat op een kier, maar zal het helpen?? pffff

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames, erg druk gehad met verjaardag van mijn oudste dochter, nu weer wat meer rust.
    Aan de dames die ook last van BI hebben: Hebben jullie de methode van Cecile Röst bij bekkentherapie gehad? Ik kan nog steeds niet geloven hoe goed ik weer kan bewegen nu. Voel nog steeds wel dat er iets zit te vervelend, maar de echte pijn is er vanaf. Volgens mijn therapeute heeft bijna iedere zwangere met BI profijt van deze ubersimpele methode. Heeft het bij jullie ook zo goed geholpen?

8. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier sinds afgelopen maandag lekker thuis. Nu een goede manier vinden om de dagen nuttig in te vullen ;).
    Ben alleen elke keer weer zo misselijk :(. Komt in vlagen en is heel erg, op het randje van overgeven. Heel vervelend. Iemand idee waar dat vandaan kan komen? Of iemand die er ook ervaring mee heeft in dit stadium van de zwangerschap?

9. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @Caatje, ik ben af en toe 's avonds misselijk net voor ik naar bed ga.. heb ik ook nooit eerder gehad. Het zakt na een tijdje wel weer maar het is inderdaad net alsof ik moet overgeven.

Geen idee waar het vandaan komt.

Vandaag weer mijn ochtendje werk voor deze week gewerkt. Nog 3x en dan hoef ik helemaal niet meer te werken. Merk wel dat, ondanks mijn buik helemaal niet groot is, het werken toch een stuk zwaarder is. Ben doodop en heb zometeen nog Sinterklaas met de vriendengroep, maar morgen weer lekker vrij dus kan ik weer bijkomen :)

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik merk dat ik erg misselijk ben als ik te moe ben. Soms zelfs tot overgeven aan toe. Als ik dan echt even goed rust neem (dus een dag thuis op bed), trekt het weer weg. En verder is er weinig ruimte voor je maag en darmen, dus dat kan ook een oorzaak voor de misselijkheid zijn.

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Collo, eeeuuuhm volgens mij wordt er geen speciale methode toegepast tijdens de fysio… Doel behandeling bij mij is spieren die vastzitten, terug los zien te maken om erger te voorkomen!

Caatje, klinkt idd vervelend zeg! Wel eetlust?? Heb ook geen tips voor je sorry!

12. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Zo weer eens een berichtje van ons :) Hier gaat het redelijk goed, op m'n klachten na natuurlijk :D (altijd positief blijven toch) zometeen eerst even naar de fisio en om 11 uur naar de VK voor de ABK. Volgende week krijg ik een groei echo omdat ik voor ik zwanger werd overgewicht had. Omdat mijn man niet mee kan die dag gaat mijn mama mee. Ben benieuwd wat haar reactie gaat zijn als ze haar 1e kleinkind voor het eerst op de echo ziet :D

Fijne Sinterklaas allemaal !

13. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor jullie reacties op mijn misselijkheidsklachten. Ik heb inderdaad wel eetlust, maar dan komt daarna de misselijkheid weer opzetten.
    Heel vervelend. Gisteren tijdens een misselijkheidsaanval 2 uur geslapen. Daarna ging het wel weer. Nu net ontbeten. En nu voel ik het weer opkomen :(.

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn om te horen mamaatje :) gelukkig gaat t beter met jou en super met j kleine meid! Ons ventje heeft ook lange beentjes! Die lopen n weekje voor op groei hihi
    Ik zeg; een voetballertje in de maak hihi

Dames veel plz met echo's!
    En succes met afspraken ed

Las ook dat iemand Erg misselijk is, sterkte daar mee!

Hier afgelopen dagen Erg druk en Erg moe
    Maar met de kleine gaat t goed! Maandag bij de vlos geweest en bloed geprikt en alles is goed!
    Kijk uit naar de 13e, dan hebben we de tweede pret echo alweer en twee dg erna gaan we over!
    T gaat snel nu he!
    Maandag was ik ook 28 wk (banner loopt niet meer mee?) en daarmee is t derde semester ook in gegaan, jeej :D

Fijne dag allemaal
    En n fijne Sinterklaas voor wie t nog vieren!

15. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Hoi Dames,

Ik kom ook weer even zwaaien :D

Ik ben nog steeds helemaal blij met mn nieuwe kinderwagen. Hij staat nog steeds te pronken in de woonkamer.

Kerstboom: staat hier nog niet, weet ook nog niet of ik em neer zet... We hebben een neppert dus is zo opgezet en opgetuigd.

Naam: Wil ik echt het liefst al van de daken schreeuwen. Maar moet me nog even inhouden. Ben wel heel benieuwd naar de namen die jullie allemaal gekozen hebben.

Buik: Die groeit gestaag door en begint steeds meer in de weg te zitten. Ik blijf haken achter de stoel, tussen de koelkast en moet met veel moeite mijn schoenen aan doen en veters strikken.

Verder alles goed. Wij hebben gisteren ons donzen dekbed weer van boven gehaald. Heerlijk wat is dat lekker warm zeg.

Ik zal zo nog even wat foto's uploaden van de kinderwagen.

En dan aan de studie :(

fijne dag

16. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hallo allemaal,

Vanmorgen weer een groeieho gehad en controle en een gesprek met een vpk van de verlosafdeling..........
    Ons mannetje is behoorlijk aan de grote kant, hij woog nu bijna 2400gr. en als hij zo zou doorgroeien zou hij uitkomen op zo'n 4600gr.
    Nu wordt ik natuurlijk al behoorlijk in de gaten gehouden voor de suikers maar dat is ook echt wel nodig. Ook is meneer gedraaid, hij ligt nu in een onvolkomen stuit met zijn beentjes bij zijn gezichtje........
    Nu maar hopen dat hij nog weer anders gaat liggen, want anders zal er geen gyn zijn die een natuurlijke bevalling aan gaat durven.
    Dus even afwachten.Verder zag alles er super goed uit!

17. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Friesland
    Dit is onze aanwinst.
    De Quinny Buzz 4 Electric blue :D

Bijgevoegde bestanden:

18. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Friesland
    En de rest

Bijgevoegde bestanden:

19. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie wagen dobbertje! lekker van genieten!

Mamasylvia: wel goed dat ze je in de gaten houden toch! Hoop dat ie nog draait maar kan nog hoor. Hier ligt de kleine ook nog met het hoofdje boven en de billetjes onder dus moet ook nog ff draaien.

Even een vraagje, misschien dat iemand het weet; Ik ben nog steeds snotverkouden en neus zit helemaal dicht, nu heb ik als ik slaap dus last van apneu door de verstopte neus. Iemand enig idee of dit kwaad kan voor de baby?

Fijne avond ook voor diegene die Sinterklaas gaan vieren! (wij pas as zaterdag)

x

Deel Deze Pagina