Elance, dat corrigeren van houding moet hier idd ook vaak Hoe is de sfeer nu op je werk?? Kelly, heb toch weer 2 dagen redelijk kunnen functioneren (op bejaardenniveau dan maar toch ) das ook wat waard
@Foeske, wat naar dat je zoveel pijn hebt! Sterkte! @Lovelymom, heb je ook weer een pbtje gestuurd met mijn afspraak............. @Elance, jeetje zeg wat werk jij lang door, heb je zo wel genoeg tijd om een beetje uit te rusten voor de bevalling? En ook voor de tijd erna? @Hier gaat alles zijn gangetje. Ga vanmiddag met de jongens even lekker van de sneeuw genieten.
Foeske: ik dacht niet dat sfeer nog erger kon zijn, maar dat is het dus wel... Gelukkig kan ik volgende week wel eens samenzitten met mijn baas om erover te praten. Ben er voor mezelf wel al uit dat als het niet opgelost is als ik terug ben uit zwangerschapsverlof, dat ik dan toch iets anders ga zoeken. Op deze manier wil ik niet werken, en wil ik ook niet behandeld worden. Maar goed, eerst eens proberen praten en kijken of het wat helpt (met de persoon in kwestie heeft het de zaken allemaal erger gemaakt). Mamasylvia: hier in België moet je 1 week verplicht voor de verwachte bevallingsdatum nemen. In het totaal hebben we 15 weken verlof, dus dan blijven er 14 weken over om erna te nemen. Hoe meer je neemt voor de bevalling, hoe minder je erna hebt. Dus probeer ik, zolang het lukt, zo lang mogelijk te werken om alle tijd te hebben met ukkie voor hij er is. Bij jullie is dat anders geregeld hé?
in totaal hebben wij ook 16 weken alleen neem je of 6 of 4 weken van te voren zit je in de ziektewet ga je sowieso 6 weken van te voren
Elance, jeetje had eigenlijk gehoopt dat de bedoel wat bedaard zou zijn Goed dat je voor jezelf opkomt hoor!
Foeske, ach ja, nou is het lekker weekend. We denken er niet meer aan Straks lekker 3 weken kerstvakantie dus het is zit er bijna allemaal op. Ondertussen hou ik de vacatures wel heel goed in de gaten
Ik zat op een opdracht die per 1 dec afliep. Daarnaast ga ik 6 wk voor de uitgerekende datum met zwangerschapsverlof. Daarvoor neem ik nog 2 weken vakantie op. Dus deze week was even buiten opdracht (zoals ze dat in de detachering noemen) en vanaf maandag ben ik met vakantie. Heerlijk moet ik zeggen .
@Elance wat jammer dat het nog niet beter gaat op je werk, maar gelukkig heb je straks 3 weken even niks aan je hoofd! Lovelymom heeft al gezegd dat het hier inderdaad anders is geregeld..... 16 weken totaal, maar loop je over heb je zo wie zo 10 weken na de bevallingsdatum.... is bij mij niet van toepassing, ben huismama..................
Wat een schitterende 3d foto's weer! Dan krijg je er zin in dat ze er al zijn he . Bij ons ligt de baby ook met zijn kontje naar beneden en zijn beentjes bij zijn gezicht. Daarom werd de 3d sessie ook niet zo heel erg mooi. We hebben helaas geen frontale foto's. Alleen van de zijkant. Maar ach... het was vooral leuk om 'm weer eens te zien .
vvFoeske dikke knuffel! Ligging: hier het hoofdje bovenin en de voetjes naar onderen.. Hier een leuke sinterklaas gehad, Olaf en Liam hebben genoten! En wij ook natuurlijk Ze waren wel ontzettendmoe, dus Olaf hoefde donderdag van ons niet naar school en ze zijn de hele dag bij mijn ouders geweest. Alleen toen we ze ᷰsavonds op kwamen halen was Liam behoorlijk schor en afgelopen nacht was hij echt ziek, we hebben dus nauwelijks geslapen helaas. De combinatie van zieke Liam, zelf keelpijn, flink verslapen na een korte nacht en sneeuw icm ov heeft me maar doen besluiten vandaag thuis te blijven. We zijn vanmiddag heel even met Olaf en Liam dik ingepakt naar buiten naar de sneeuw geweest, maar Liam is nog steeds ziek, hij heeft de hele dag alleen maar bij mij op schoot gehangen en moest steeds huilen....zo zielig.. Hij slaapt nog steeds niet dus mr paloe is hem nu even aan het knuffelen. Hopelijk slaapt hij vannacht niet bij ons in bed want ik ben ook steeds dichter naar oververmoeidheid aan het gaan door de BI, maagzuur en daarbij nog weer slechte nachten omdat Liam ziek of zielig is..
@paloe: beterschap voor je kleine man. Hoop dat je lekker slaapt vannacht. @ligging: ik heb het vermoeden dat het hoofdje boven zit en de voetjes beneden, gezien het schoppen in mijn onderbuik. 13/12 hebben we weer een groeiecho, dus dan zullen we wel zien. @hier: weinig te melden. Ben behoorlijk moe, dus zo maar mijn bedje in...
Paloe beterschap voor je kleine mannetje! Bewegingen, hier echt allemaal bovenin en soms wat in het midden.......... (maar ja hij zal nog wel met zijn beentjes bij zijn hoofdje liggen)
*breekt in* Paloe ik weet niet of je me nog kent maar kom je nu toevallig tegen.......wat gaaf weer zwanger en van een MEISJE!!!! Hoe gaaf!!!!! Hier ook na twee jongens bijna 12 weken geleden bevallen van een meisje, en eerlijk is eerlijk, dat is mega leuk na twee jongens!!! (buiten dat het gezond is etc, is het leuk om een andere kleur in huis te hebben hihihihi) En de jongens zijn mega lief voor haar!!! Geniet meid!!! *breekt uit*
Dames, het is zo leuk om mee te lezen met jullie! Ik vind het bijzonder hoe jullie met ong hetzelfde termijn in jullie zwangerschap zitten.. Jullie houden mij enthousiast om spulletjes aan te schaffen en ik haal handige tips uit dit topic hoor! Ik ben helaas niet zo'n trouwe schrijfster, want ook ik zit op Facebook met een klein clubje.. Gelukkig lees ik dat ondanks alle pijnklachten enz. de kindjes goed bewegen bij jullie! Ze moeten echt nog even blijven zitten! Wij gaan straks mijn drooomwagen ophalen!! De bugaboo3 cameleon 'Sahara' Zijn velen van jullie al met klasjes/puscursus/zentherapie begonnen?
elance, heerlijk genieten van je vakantie Caatje, jammer dat jullie beeb jullie nieuwsgierigheid op de proef stelt Paloe, pas je op jezelf?! Bewegingen, duwde gister een knietje of elleboog een beetje terug mn buik in maar dit werd beantwoord met een hoop heftige bewegingen haha nu al een eigen willetje dus Bootjekatootje, leuk dat je nog wel steeds meeleest! En weet dat het een typfout is maar puScursus klinkt wel heel vies whahaha Hier nog steeds hetzelfde, maar heb mezelf heeeeeel veel te doen gegegeven voor de kerstdagen dus aan de bak! Ik wil een schilderij maken, een kerstbal, een tas, vingerpopjes en dan moet ook nog m'n eigen schilderij voor de babykamer af (en eventuele bestellingen)... Gelukkig kan alles op eigen tempo, ben benieuwd of ik het red!
Hoi meiden! Paloe, wat sneu van je kleine man. Hopelijk is hij snel weer beter want zo is het balen hé zowel voor hem als voor jullie. Ligging van de baby is hier volgens mij perfect. Eerst lag hij helemaal tegen mijn rechterkant aan maar nu ligt hij mooi in het midden met zijn ruggetje. Ik krijg niet zoveel grote trappen meer maar meer dat hij beweegt met zijn rug en zijn kontje. De hik voel ik ook goed maar meer onderin aan zijn hoofdje. En hij kietelt mij in mijn onderbuik (zoals nu haha ) met zijn handjes. Ook kan hij soms lekker liggen stampen met zijn handen in mijn blaas, gelukkig maar want met de voetjes was het destijds hel hoor toen hij in mijn blaas trappelde. Dus volgens mij kan ik niet meer vragen dan hoe hij nu ligt, hopelijk een voorbode voor een vlotte bevalling Ik heb dikwijls nog last van ongesteldheidspijnen (nou ja, dikwijls, zo dagelijks of om de 2 dagen ofzo). Maar mijn bm kan nu toch niet meer groeien, hij zit toch al op zijn hoogste punt... Wat zijn die pijnen dan eigenlijk, iemand van jullie ervaring?
@Elance, bij mij voel ik ook niet meer echte schopjes maar inderdaad meer het draaien of duwen met zijn ruggetje/billetjes. Je ziet mijn hele buik dan als een golf bewegen. Hij ligt trouwens nog steeds netjes met zijn koppie naar beneden. @bootjekatootje, leuk dat je nog meeleest .. ik ga wel naar een zwangerschapscursus/pufclub.. dit omdat het voor mij de eerste keer is en ik geen idee heb/had wat me te wachten staat. Ik moet zeggen dat het erg gezellig is Wij hebben vandaag het kamertje afgemaakt!! Ben zo super blij!! Hij is echt heel gaaf geworden Ik kan alleen geen foto's hier plaatsen of ik moet ze even bewerken omdat zijn naam er ook hangt
Aaaaaaaaaah GOOFY! Natuurlijk herinner ik me je nog! Superleuk dat je ook een meisje hebt gekregen! Wij zijn er ook SUPERblij mee!! Lief dat je even een berichtje doet!!! Ik geniet zeker, we genieten allemaal! En roze is een topkleur ik pb je ook wel even leuke naam heeft jullie kleine meid gekregen! Bootje nee, geen cursus hier, bij de jongens ook niet gedaan en zelfs de 1e keer bevallen ging super, moest alleen even vragen hoe dat moest, puffen Foeske jahoor ik pas wel een beetje op Jij ook? Want zo te lezen ben je veel te druk voor de kerst Elance je bm groeit nu ook nog hoor en je beeb wordt zwaarder, dus krijgen je banden nog meer te verduren, dus dat kan je ook voelen Kelly gewoon ff bewerken en dan de fotos hier plaatsen Hier: kreeg vanmorgen een shopopdracht van manlief Ik had 3 zwangerschapsoutfits en drukte gisteren zo een gat in mijn rokje, hoezo versleten 2 jurkjes is wel een beetje erg weinig dus ik mocht niet thuis komen zonder nieuwe outfit En ik heb er 3 gevonden! 3 jurkjes!!! Voor maar 45 euro allemaal gewone kleding maar dan een maatje groter Hieronder: eerste pakje en close up van de bloemetjes erop