Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi ladies!

Hier geen te hoge of te lage suikerwaardes gelukkig, alles mooi zoals het hoort :)

@striemen: op mn buik gelukkig ook nog niet... maar damn, volgens mij sinds gisteren ineens wel op mijn borsten rondom mn tepels (binnenzijde borst)! Grrrrr... hou het ff in de gaten of het nog wegtrekt of echt striemen zijn. Anders ben ik volgens mij echt de hele checklist met kwaaltjes aan het afwerken onderhand... ;)
    Elance, fijn zeg dat je mannetje jou insmeert!! Ik mag het gewoon zelf doen hoor hihi.

Pfff... ik ben echt zo gruwelijk moe! Heb slecht geslapen en ben helemaal niet echt wakker geworden vanochtend.. heb echt enorm branderige ogen en een zwaar hoofd. Dat in combinatie met al minder energie door de zwangerschap = toe aan mn bedje!!! Nog 1,5u werken...... ;)

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Kom weer eens klagen...
    Lig al vanaf 01:00 uur klaarwakker in bed. Terwijl ik wel heel moe ben. Kan mijn hoofd niet goed leegmaken. Ben maar aan het malen en kom daardoor niet in slaap...

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Mama in spe, jeetje wat naar dat je zo lang wakker ligt.
    Ik herken het wel, al heb ik zelf niet echt het gevoel dat ik ligt te malen.......
    Volgende week mag ik weer op controle bij de gyn en dan ga ik het er eens even over hebben.
    Ik kan door het weinige slapen zo weinig hebben van de jongens, heb echt zo af en toe het idee dat ik op mijn tandvlees loop.............

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ben zo te zien niet de enige die zo slecht slaapt..

Had ik vannacht eindelijk een nacht dat ik echt diep sliep.. moest ik om de 1.5uur naar de wc.. dus echt uitgerust ben ik nog steeds niet. Ik heb dan het geluk dat hier geen kids rondlopen dus ik kan mijn rust wel pakken.

@striemen: ik had er al een paar ndat ik 20kg was afgevallen.. verder geen nieuwe erbij gekregen maar wel een paar donkere plekjes.. we smeren iedere avond mijn buik in maar die plekjes zijn er toch gekomen.

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slecht slapen heb ik ook zo bij vlagen last van. Ene keer beter dan de andere keer. Heb ook inmiddels heel snel last van mijn heup, vooral rechts als ik er te lang op lig. Had ik bij mijn dochter ook. NU heb ik wel een voediingskussen en dan houdt ik het langer vol maar toch. Ach ja, probeer overdag zo veel spaap te pakken als kan, dochterlief slaapt 's middags nog lekker een hele poos dus duik dan ook even op de bank.

Verder rustig hier, de baby heeft geloof ik een plekje in mijn ribben gevonden om zich te nestelen, kan niet meer voorover bukken dan schopt ie me ribben bont en blauw....:$

Nog 3,5 week werken.... Aftellen!

Fijne dan meiden

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh ja, en Striemen; alleen rond mijn navel waar mijn piercing gezeten heeft, verder niks gelukkig. Ik smeer met Weleda zwangerschapsolie (doet mijn man elke avond) en dat is echt lekker spul vindt ik.

7. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier even een bericht van mij.
    Zoals ik een tijdje geleden had geschreven is mijn moeder vandaag geopereerd aan een gezwel in haar buik........ de gyn dacht zeker te zijn dat het goedaardig was, maar het is toch echt een kwaardaardige tumor........ ben er echt helemaal kapt van.............
    Heb al behoorlijk zitten janken.
    De tranen zitten nu ook weer behoorlijk hoog.
    Wel is het zo dat ze alles weg hebben kunnen halen en er geen uitzaaiingen gevonden zijn.
    Straks om 4 uur met mijn oudste broer een gesprek met de behandelende arts en dan horen we hoe de behandeling verder gaat.
    Sorry voor mijn verhaal, maar ik moest het even van me afschrijven.....

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Tjee mamasylvia wat een rotnieuws! Sterkte voor jou en je familie

9. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavansylvia: wat een naar nieuws. En dat terwijl je eerst goede hoop had gekregen van de arts. Hoop dat je gesprek goed verloopt en de prognose er goed uit ziet.

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een naar bericht. Wel goed dat er geen uitzaaiingen lijken te zijn. Dikke knuffel!

11. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Net terug van de internist. Heb een glucosemeter gekregen om 4x per dag te gaan meten. Mochten de glucoses idd afwijkend zijn (hij was nog niet overtuigd), moet ik aan een dieet. Ben dus benieuwd de komende dagen.

12. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooow mamaSylvia, wat een naar nieuws!! Kan me voorstellen dat je er even kapot van bent! :( heeeeeel veel sterkte gewenst, ook voor je familie! Dikke knuffel!!!

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Manon, ik vind het persoonlijk niet zo erg om striemen te hebben… ben toch geen blootloper ;)

Moe, hier ook kapot! Heb veel pijn en slaap maar zo zo… pfff Misschien moet ik volgende week toch eens proberen een middagdutje te doen?! Ben alleen zo bang dat ik ’s nachts niet meer slaap.
    Ben trouwens ook zo verkouden/benauwd dat m’n man wakker maak met m’n gesnurk whahaha… Is wel zo solidair dat hij ook weinig slaapt ;)

Kelly, 20 kg! Kvind het zo knap!!

Werken, rare gewaarwording… dit was n.l. mijn laatste werkweek geweest… Had volgende week n.l. vakantie met daarop m’n verlof… Maar zit hier inmiddels al vanaf week 20 in de zw.schap thuis (zucht).

Mamasyl, jemig zeg! Wat kwalitatief uitermate teleurstellend zeg! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!

Mama in spe, moet je elke dag meten of een aantal x per week?

Hier samen met Jelte creatief geweest. Heb ervan genoten maar ben kapot!! Morgen wordt m’n moeder 50, het spandoek hangt inmiddels op (kreeg net foto’s gemaild) en er staat een opblaaspop voor met het uniform van m’n moeder haha… (is bejaardenverzorgster) . M’n tante is morgen ook jarig dus wil ’s ochtends proberen daarheen te gaan en een flitsbezoek aan m’n moeder te geven… Nu maar hopen dat me dit zonder al te veel kleerscheuren lukt want zaterdag gaan we uiteten met broer, zus, ouders en aanhang…

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mamasylvia nee is idd niet erg fijn;) nee elke keer als ik urine inlever is er niets mee aan de hand als ze m bij de ha testen. Als het meteen resultaat geeft snap ik dat er niks gekweekt wordt;)
    Jemig dat is ontzettend heftig van je moeder zeg!!! Heel veel sterkte de komende tijd..!!!

Elance haha en jouw buik is niet eens zo enorm groot!;)

Foeske ben benieuwd hoe het verder gaat met je suikers!

Mamainspe ben ook benieuwd hoe het gaat met je suiker!

Hier: kapot geschrokken.. mijn moeder zou hier vanmorgen om half 10 zijn en om 10 uur was ze er nog niet, dus ik bellen. Neemt mijn vader op… Mijn moeder heeft op de weg hierheen een ongeluk gehad.. Ze was bij kennis en geen zichtbare ernstige verwondingen, maar wel uit de auto geknipt en op de plank en met kraag naar het ziekenhuis gebracht. Het is voor 10 uur gebeurd en om half 12 was ze onderweg naar het ziekenhuis..
    Ze had erge last van haar nek en rug en een knie. Gelukkig is het niet op volle snelheid gebeurd en zijn de auto’s niet gaan schuiven verder, want het is een weg langs het water en op dat kruispunt gaat het heel vaak behoorlijk mis en komen auto’s in het water terecht etc…
    Hopelijk hoor ik snel meer, ben nu thuis met de jongens en hopelijk kan ik vanavond even bij haar langs. Echt hoor, heeft ze net de bestralingen achter de rug gebeurd er zoiets…
    Ben net even langs geweest in het zh en ze ziet er gelukkig goed uit.. De scans en foto's zagen er goed uit etc gelukkig.

Striemen: gelukkig (nog) niet! Alleen een paar onderop mijn boobs;)

15. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @paloe: ook al zo'n heftig bericht vandaag. Echt donderdag de dertiende...

@foeske: alvast gefeliciteerd met je moeder en tante!

@foeske: ik moet de komende week dagelijks vier keer per dag meten. Net de eerste waarde na de maaltijd gemeten. Was 7.2, dat is wel iets te hoog... Hadden chinese tomatensoep gegeten met uienbrood. Bevat blijkbaar toch veel koolhydraten. Zit nu al de hele avond aan de thee. Ben normaal wel van de frisdrank, maar dat durf ik nu niet meer. Ben benieuwd naar de nuchtere waarde morgenochtend.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamasylvia: dikke knuffel meid! Hoop dat ze echt alles weg hebben kunnen halen en dat je moeder snel weer herstelt!

@ paloe: ook jij dikke knuffel. Hoop dat je moeder snel herstelt!

17. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Mama in spe, wel fijn dat het nu even goed in de gaten wordt gehouden.
    Ik drink eigenlijk altijd light, maar 1 of soms 2 glazen per dag want dat mag natuurlijk wel.

@Foeske gefeliciteerd met je moeder! En natuurlijk ook met je tante.

@Paloe, heftig zeg dat ongeluk van je moeder.Gelukkig zagen de foto's en de scan er goed uit.

@Dank jullie wel voor jullie lieve opbeurende woorden.
    Gisteren naar mijn moeder geweest, komen we daar, ze weet nog van niks en ze had zelfs de zuster gevraagd om mijn broer te bellen dat er geen bezoek zou komen want ze voelde zich behoorlijk moe en duf, staan wij in ene allemaal aan haar bed, werd ze meteen emo van........ Na even te hebben gezeten kwam de behandelende arts en die vertelde wat hij had gedaan. Hij was gewoon ruim 3 uur bezig geweest. Het gezwel is er helemaal uit en zo op het blote oog is er niks achter gebleven, maar zei hij er hoeft maar een micro deeltje te blijven zitten en het groeit zo weer uit......... Het slechte nieuws was dat de tumor is geknapt toen ze het wilden verwijderen. Het zat zo vat aan haar darmen en aan haar staartbot dat er echt veel kracht bij is gebruikt....... Waarschijnlijk moet ze nu toch uit voorzorg chemotherapie.... maar dat is nog niet helemaal duidelijk. Volgende week vrijdag hebben we (mama en haar kinderen)een gesprek met de gyn..... en dan weten we dus meer. Het tumor wordt nu microscopisch onderzocht en dat wil de gyn graag even afwachten en ik neem aan dat hij met een oncoloog gaat overleggen.......

18. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    @foeske: gefeliciteerd met je mama!!

@mamasyl: pfff.. heftig allemaal zeg! Nogmaals sterkte :(
    Hoe is je moeder er zelf onder?

@paloe: jouw mama heeft idd niet echt geluk de afgelopen tijd he... hopelijk knapt ze snel weer op!!

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ foeske: gefeliciteerd met je moeder en je tante!

@ mamasylvia: duim voor jullie dat chemo niet noodzakelijk is omdat er cellen zijn achter gebleven, maar uit voorzorg gegeven wordt omdat er geen cellen zijn achter gebleven! Sterkte de komende tijd!

20. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jaaaaaaaaaa dames, heb het gered… Zit nu volledig kapot op de bank maar ben samen met Jelte de 2 verjaardagen afgeweest! Toch weer een topprestatie van vind ik zelf ;) tnx voor de felicitaties!

Paloe, hoe is het nu met je moeder??

Mama in spe, ooo je gaat flink wat eelt op je vingers creëren dan ;) Hoe gaat het vandaag met je waardes?

Mamasyl, kan me werkelijk niet voorstellen hoe heftig de situatie moet zijn voor jullie!

Deel Deze Pagina