Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ woezel: Fijn dat de baby gedraaid is en hoop dat hij/zij ook zo blijft liggen!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Foeske jaaaaaaaa heerlijk die muur! Kan me je gevoel helemaal voorstellen;)

Dobber haha dat had idd wat kunnen worden met de meisjeskleding ja! Dat er hier minder reacties zijn en het niet zo snel gaat komt omdat er zoveel op fb zitten:p

Elance haha ik heb nog geen foto’s gezien;) ben benieuwd naar de schouw en de boom! Opzich is het fijn dat je niet wakker wordt van de beeb! Bij Olaf en Liam werd ik er ook niet wakker van maar nu wel.. Fijn dat het bezoek zo goed beviel!

Woezel fijn dat de echo helemaal goed was!!!en natuurlijk dat de beeb gedraaid is!

Slapen:= een hel, ik kijk er elke avond weer tegenop en dat is niks voor mij. Mijn bekken is zo slecht.. de kleine meid is steeds superdruk als ik ga slapen, waardoor ik eerst een uur ofzo wakker lig, kan niet langer dan 1,5 uur op een kant liggen door de pijn, dan moet ik op de andere kant, wat bijna niet lukt en dan na 1,5 uur ofzo moet ik weer op de andere kant, maar die is dan nog niet hersteld, pff. Naast het wakker worden door de pijn en omdat ik moet draaien moet ik ook 2 keer of vaker per nacht naar de wc en het komt steeds vaker voor dat dat niet lukt en mr paloe me erheen en terug moet helpen omdat mijn bekken dienst weigerd.. Door al dat wakker worden ben ik ‘sochtends en de rest van de dag zo moe! Sorry hoor, ik moet het even kwijt.. Straks ga ik krukken halen, zodat ik in ieder geval zelfstandig naar de wc kan komen (hoop ik).

Kamertje: hier moet echt alles nog… behang eraf, stucen, schilderen, deurpost erin.. spulletjes erin.. hopelijk lukt het in de vakantie..

:D:D:D aanvraag ouderschapsverlof gedaan, ingaande na mijn zwangerschapsverlof, heerlijk 4 ipv 5 dagen werken!!! Neem maar 6 uur per week op en mn contract is 38 uur, dus kan heeeeeel veel weken een dag minder werken! En dan is dit alleen nog maar het verlof van Olaf, heb dat van Liam en deze kleine daarna nog en dat betekent dat ik pas weer 5 dagen hoef te werken tegen de tijd dat de kleine meid naar school gaat!:D

Werken: hier zonder vandaag erbij nog 16 dagen werken..pff.. eigenlijk zou 18 januari mn laatste werkdag zijn maar de 23e heb ik nog een examen dus werk wat langer door.. daarna ben ik echt hard toe aan verlof gok ik zo;)

Moeder: ze maken zich nog wel zorgen om haar nek, de ruimte tussen de wervels is nog niet weg en ze zijn bang voor een whiplash..ze is erg moe maar dat was ze natuurlijk ook al van de bestralingen, heeft pijn aan haar gekneusde knie, spierpijn en ze beseft zich nu dat ze geluk heeft gehad. Over een paar dagen gaat ze naar de auto kijken, ben benieuwd. Ze was best geschrokken van de staat van de auto toen ze de foto’s zag.

Pff weekend was echt druk, na de volle zaterdag zijn we zondagochtend bij mijn moeder langs geweest, half een waren we thuis en kwamen er meteen koffiedrinkers, toen die weg waren was het alweer tijd om te koken en eten, toen Olaf en Liam naar bed en daarna hebben mr paloe en ik de nieuwe kast en sidetable in elkaar gezet. Ben er superblij mee, alles wat uit de voormalige study is gekomen stond in dozen op onze kamer en nu staat het allemaal netjes in de kast:D heerlijk opgeruimd weer:)

Aanbieding: de kruidvat aanbieding 200 ml verpakking voor 2 euro loopt nog een week door! En 400ml is 3 euro:)

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Woezel fijn dat de baby is gedraaid, nu maar hopen dat ze zo blijft liggen.

@Paloe kan me voorstellen dat je moeder zich ongerust maakt over haar nek, hopelijk valt het allemaal mee.

Mijn moeder is weer thuis, ze heeft zoveel minder pijn al, ze kon voor de operatie nauwelijk nog lopen en staan en nu loopt ze de trap al op en af.....
    Verder hebben we vrijdag een afspraak bij de gyn om te horen welke nabehandeling ze krijgt.
    Zelf denk ik dat het chemo'sworden, omdat de tumor is opengebarsten met het verwijderen ervan.
    Maar dat horen we vrijdag dus allemaal.

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @paloe: vervelend dat je zo slecht slaapt... Juist in de laatste weken heb je je rust hard nodig.

@mamasylvia: fijn dat het zo snel alweer wat beter gaat met je moeder. Succes vrijdag!

@hier: snotverkouden.....

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    paloe heb je een voedingskussen ? of een ander kussentje tussen je beneden doen zodat je bekken in de goede positie blijven

6. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh dames ....shame on me ..ik ben hier weer is sinds weken ..lees veel mee op fb hoor ..maar nu door werk nog ff te druk om altijd te reageren helaas ..vanaf volgende week ...heerlijk thuis dus ook weer bij lezen en reageren :)

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @woezel wat fijn dat de kleine nog gedraaid is!
    @paloe, lekker hoor dat je nu al je ouderschapsverlof kunt opnemen.
    @mamasylvia, fijn dat het beter gaat met je moeder. Succes vrijdag!

hier vandaag mijn laatste werkdag gehad. Helaas voor definitief want ik stond er dit jaar als vervanging en helaas is er geen plek om terug te komen :(.. baal er echt van!!

Morgen ga ik nog naar het kerstdiner en donderdagmiddag ga ik afscheid nemen van de kindjes. Daar zie ik wel erg tegenop want ik ga ze echt missen.

Verder gaat het hier goed. Gisteren de kleine wat minder gevoeld maar vandaag is hij duidelijk aanwezig. Wel ben ik sinds 2 dagen erg verkouden en heb ook wat keelpijn. Moest er een keer van komen met al die zieken om me heen ;)

Fijne dag nog!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ik zal heeeeel hard voor jullie duimen....

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ik slaap al een hele tijd met een kussen tussen mijn benen ja, in het begin was dat voldoende, maar nu niet meer helaas. Had het bij Liam ook, heb toen de laatste weken alleen maar zittend kunnen slapen, maar nu ook mijn stuitje vrolijk mee doet met de BI is ook dat geen optie meer..

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hoe bedoel je nu al?

Lijkt me wel rot idd om zo afscheid te nemen... veel plezier en alvast een dikke knuffel...

Hopelijk word je niet ziek!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oh meiden even iets wat me dwars zit: een bekken is een bekken, het zijn niet je bekken:) Het is je bekken:)

twee katten hebben twee bekken, het vrouwelijk bekken is er écht maar 1!;)

12. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Niet nu al in de zin van nu.. maar in de zin van al je verlof ;).. staat er indd een beetje raar

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ahhh zo;) ja idd, is erg lekker! Ik werkte nog niet toen Olaf en Liam werden geboren maar het recht op het verlof hou je, echt superfijn! Dus mooi alles achter elkaar, 3x86 dagen vrij.. dus dat is ongeveer 1,5 jaar per kind:D
    En het fijne is dat het 80 procent wordt doorbetaald, anders zou het niet kunnen:)

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal mee eens!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    thnx:)

en ook: het meervoud van het vrouwelijk bekken is bekkens;)
    Dus het woord bekken is in relatie tot de zwangerschap op geen enkele manier als meervoud te gebruiken;)
    Alleen bekkens, maar als je er meerdere van hebt heb je pas echt een probleem:p

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    de bevallingen komen dichterbij, dus even een buddynieuws voorbeeldje:)
    en...heeft iedereen die een buddy wil een buddy?:)

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    *****BUDDYNIEUWS****

Voorbeeldje;)

Kan natuurlijk ook een kleur.. meestal is het voor belangrijke berichten anders dan geboorteaankondiging rood, jongetje blauw en meisje roze;)

Valt lekker op en zo leest er niemand over een geboorte of belangrijke happening heen:p

*********EINDE BUDDYNIEUWS*******************

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @paloe: goed initiatief, dat buddynieuws.

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden ! vandaag voor het eerst met de auto naar school ! merk gewoon als ik het lopend doe dat ik een uur nodig heb om bij te komen zo benauwd en pijn op me borst heb ik dan wordt er ook echt naar van dus mag van manlief niet meer lopend,
    baal er wel een beetje van ook heb ik nou wel iedere dag pijn
    me bi is dus nu wel elke dag aanwezig :( nouja straks lekker 2 weekjes vakantie mssn dat dat me nog op knapt maar vrees van nie

20. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @lovelymom: je man heeft gelijk, gewoon lekker met de auto gaan! Hou vol, die laatste loodjes!

Deel Deze Pagina