Paloe, je bent een bikkel! Mamasyl, wat goed dat je moeder weer iets is opgekrabbeld ik duim de komende tijd voor jullie mee! Kelly, beetje dubbel maar veel plezier op het kerstdiner en succes bij het afscheid nemen Bekken, 1 hebben is al pijnlijk genoeg Lovelymom, verstandige zet om met de auto te gaan! Hier de laatste x fysio voor dit jaar gehad alles zit zooooo vast en mn bekken te los Hoe tegenstrijdig kan een mens in elkaar zitten Ze vond het een hele prestatie dat ik nog steeds loop en zelfstandig naar de fysio kom dus nu maar hopen dat me dit over 2 weken nog steeds lukt! Maar kzit er nog steeds flink doorheen pfff morgen naar de gyn, dus ga het maar weer us aangeven
Een kleine update, even wat foto's van het kamertje tot zover. Nog wat kleine dingen ter afwerking, maar het begint nu echt ergens op te lijken!
@caatje: leuk kamertje! Mijn man gaat hopelijk morgen weer verder bij ons op zolder, hoewel hij grieperig thuis is gekomen uit z'n werk vandaag. Maarja, de tijd begint wel te dringen....
@ caatje: leuk! Vandaag is mijn verlof gewoon begonnen! Het besef is er nog niet, komt doordat ik nu nog eerst twee weken kerstvakantie hebt.
@Foeske, succes morgen bij de gyn! @Caatje76, Leuk kamertje! @Girafje, heerlijk nu al verlof! Lekker van genieten! @Hier vandaag weer bij de gyn geweest en een groeiecho gehad. Onze boy is nog steeds behoorlijk aan de maat, maar niet meer zo als 2 weken geleden, hij heeft nu dus een iets afbuigende lijn naar beneden........ moet ik me niet druk om maken, kan zijn dat de vorige keer niet goed is gemeten, maar als hij over 2 weken nog meer afbuigt kan het zijn dat hij het niet meer fijn heeft in mijn buik en dan worden er stappen ondernomen....... even afwachten, maar ik maak me er niet druk om hoor denk echt dat het aan de meting van de vorige keer ligt. Hij werd nu ruim 2500gr. geschat.Verder was mijn bloeddruk goed 130/70 en ook hou ik de suikers nu goed onder controle. Verder heeft de beeb nog voldoende vruchtwater. En meneer is weer gedraaid, wat ik gisternacht ook behoorlijk heb gevoeld, hij ligt dus nu weer in de juiste positie. Dus ik ben weer helemaal goedgekeurd
@mamaSylvia: fijn dat je weer bent goedgekeurd! @hier: net terug van pilates. Merk dat elke week de oefeningen minder makkelijk gaan....
Kben gister geweest dames De baby doet het goed, ik steeds een beetje minder... De suikerwaardes in de avond zijn nu toch echt iets te hoog, dus gister begonnen met het slikken van metformine! Ook wel een fijn gedachte met de feestdagen op komst! Ik wordt voor de 39 weken niet ingeleid ondanks alle strubbelingen... Jammer maar helaas! Dan maar flink tanden bijten (en aangezien ik niet anders doe, komt dat wel goed)! De gyn laat me niet overtijd lopen dus dat is wel al een prettige gedachte op zich... Ik blijf gewoon aangeven dat de pijn onhoudbaar is en de vermoeidheid is van m'n wallen af te lezen dus ook dat blijf ik maar benoemen... En verder kachelen we vrolijk door! De wereld is zoals ik al voorspelde (maar dat kwam natuurlijk niet in het nieuws haha) niet vergaan
@foeske: ik wist niet dat metformine ook kan bij zwangerschapsdiabetes. Dacht dat het dan meteen insuline zou worden... Dit lijkt me wel prettiger. Zelf ben ik ook nog aan het rommelen met de glucoses. Ondanks dat ik geen koek, snoep, frisdrank en brood meer eet, en probeer zoveer mogelijk gespreid te eten, zit ik 1 op de 4 metingen te hoog. Ben ook 1,7 kilo lichter dan een week geleden, dus ik vraag me af of ik wel voldoende binnen krijg. Heb a.s. maandag weer een afspraak met de diabetesverpleegkundige. Jammer dat ze je niet gaan inleiden bij 39 weken, ik kan me voorstellen dat je echt op je eindje loopt. Aan de andere kant heb ik zelf slechte ervaring met inleiden (zal dat vast wel al eens eerder gemeld hebben). Het ene moment is er nog niets aan de hand, het volgende moment zat ik in een 7 uur durende weeenstorm, die uiteindelijk nergens toe heeft geleid, zodat het toch nog een keizersnede is geworden....
***************BUDDYNIEUWS**************** Nou dit is de eerste x volgens mij... Ik krijg net een berichtje van Paloe... Ze gaat vanmiddag een tussentijds bezoekje brengen aan de vk vanwege vocht, tintelingen, jeuk en druk op d'r hoofd + een rooie kop tijdens harde buiken (zoals ze zelf schrijft ) **************EINDE BERICHT***************
Mama in spe, vorige keer ook moeten spuiten maar vind dit ook prettiger! Metformine kan ook geen hypos veroorzaken ook dat vind ik een prettig idee Inleiden loopt bij iedereen anders, mijn bevalling was op zn zachts gezegd ook geen pretje maar vind dit erger!
@ foeske: Hoop dat de gyn de volgende keer even een goede bril op zet en ziet dat hij je niet lang moet laten doorlopen! Het is natuurlijk al fijn om te weten dat hij je niet over laat lopen, maar twee weken eerder is voor jou een wereld van verschil! Ben het met lovelymom eens, je bent een onwijs sterke vrouw!
Al iets meer gehoord van Paloe? Klinkt alsof het bij zwangerschapsvergiftiging zou kunnen passen. Hoop dat alles goed is....
Hallo allemaal! Even tijdje niet meegeschreven, ook niet alles bij gelezen, sorry maar t is zo veel als je een week of wat niet kijkt! Wens iedereen die t nodig heeft ontzettend veel sterkte! Las hier en daar nare berichten! We zijn over, huis is aan kant en helemaal naar ons zin! Zijn er ontzettend op voorruit gegaan, en de baby kamer is ook al een heel eind! Was genieten om alles uit te pakken en in te richten! In januari ga ik de kleertjes wassen, zal nog n een hele taak zijn want wat hebben we toch schandalig veel haha Maar t kamertje Wordt ontzettend leuk, als t klaar is zal ik een foto posten! Benieuwd naar jullie kamertjes ook! Verder alles goed! Nog een pret echo gehad tussendoor, was weer leuk, maar mogen in de eerste week van januari nog een x terug omdat ie zich vanwege z'n beweeglijkheid niet zo goed op de foto liet zetten, heb er echt maar een paar! Hier een fotootje! Zien jullie z'n tongetje Hij stak m steeds uit en had ook op een gegeven moment steeds z'n handjes voor Z'n gezichtje! Verder gaat t goed, alleen ontzettend moe van afgelopen weken! Verhuizen vergt veel je, zeker nu, gelukkig kon k veel uit handen geven maar sommige dingen moet je toch zelf doen he En dat voel je eind vd dag wel in je rug.. Met beebje gaat t allemaal goed verder! Groeit lekker, woog met 29 weken zo'n 1460 gram en alles lag goed op groei! Buikje wordt steeds groter en groter maar nog goed te dragen! Nog 6, 9 of 11 weken te gaan.. Komt dichtbij nu he! Zal t gekronkel nog missen in m'n buik maar oh wat kijk ik er naar uit! Wens jullie bij deze alvast fijne feestdagen en voor diegene die al verlof hebben een fijn verlof! Succes en sterkte met alles wat jullie moeten doen en meemaken! Hoop nu ik gesetteld ben weer wat vaker te schrijven en te lezen! Fijn weekend dames!