Hey meiden, Hier ben ik weer!! Ik lees soms toch nog mee, maar zal nu vaker komen hier bij dit topic, is al veel te lang geleden! Heb nu meer tijd....
Jlover, spannend! Zet m op! N nog gefeliciteerd met j meisje! Foeske, beterschap! N een dikke knuffel voor jou! Hier ook n beebj dat indalen is! We komen allemaal steeds dichterbij Spannend! Fijn weekend allemaal!
***chayennah der vliezen zijn gebroken !! ze ligt nu al 6 uur in het ziekenhuis, ze heeft om 10 over half 7 voor het laatst gepost dat de weeen nu iets regelmatiger kwamen ** ze is vandaag 37 weken **
Oh wat een spanning allemaal! Succes Chayennah!! Oe, begint nu wel dicht bij te komen als de eerste gaan bevallen he....
Whaa spannend! Mn man wordt helemaal zenuwachtig.. Die ziet het nu wel dichtbij komen door deze vroege aankondigingen van jullie haha
Mamasylvia ja weet je ik ga het gewoon proberen.. t zijn toch dingen van ff netjes afronden, bureau leeg achterlaten, mails bijwerken, automatische beantwoording inschakelen etc Dus komt goed Ik zie het meest op tegen het reizen.. Mamainspe grappig die uitgerekende data! Noa ah ik snap het Caatje fijn!!! Foeske hele, hele, héle dikke knuffel meid! Jlover oooohhhh spannend zeg!!!! En gefeliciteerd met je dochter!!! Vlinder wb! Ben je met verlof? Kamertje: gisteren hebben manlief en sv de kozijnen, radiatorombouw en muren geschilderd en ik heb met mijn moeder een deurkozijn gekocht T begint wat te worden nu! Hier: we hebben besloten het donderdag bij de vk te gaan hebben over eventueel inleiden bij 38 weken.. Dit alleen als mijn bekken niet terugkomt op het niveau van voor de val.. 2 weken eerder scheelt toch in belasting in week 39 en 40 en in geboortegewicht wat erdoor moet.. Wat bekken betreft: het is nog steeds hel, lang leve krukken en rust..:S
***'buddynieuws'*** Weeen zijn gezakt bij Chayennah... Blijft wel in het ziekenhuis met gebroken vliezen. Ze is 37 weken zwanger. ***einde buddynieuws***
Wauw! De eerste baby is er gewoon Gefeliciteerd met J.asper!! En nu twee meiden bezig... Wat komt het dichtbij! Sterkte meiden en veel succes! Ik volg het vanaf nu wel weer in dit topic, los van begin februari. Ben wel benieuwd naar al onze kindjes
Ja sinds een week met verlof! Was er ook echt aan toe! Word zwaar nu! En jij? Wauw dames het komt echt dichtbij nu he.... Spannend vooral omdat er al meiden bezig zijn! Jlover gefeliciteerd!!!!
Chayennah en Jlover: Suc6 meiden! Het is zeker spannend en krijg ook al kriebels, maar kleine moet bij mij nog minimaal 2 weken blijven zitten hoor! Met mijn dochter had ik met 41 weken nog geen ontsluiting, dus verwacht nu ook niet dat uk voor de 40 weken zal komen.
Vlinder nee niet met verlof..ik ga maandag weer proberen naar mn werk te komen en dan is vrijdag mn laatste werkdag Hier moet de kleine meid ook nog 3 weken blijven zitten hoor!