Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Chayennah, gefeliciteerd met jullie dochter!!

Paloe, wat goed dat je ht gewoon een hele dag hebt kunnen volhouden.
    Werk je tot week 36? Knap hoor!

Elance, je niet schuldig volen over je werk, ze zouden ook vervanging kunnen regelen toch voor de zwangeren.........

Jlover, wat naar dat je zo slecht hebt geslapen, je bent straks nog wel je energie nodig, hopelijk kun je vandaag wat rust pakken.

Hier, heb vanmorgen de jongens voor de laatst x naar depsz gebracht, gisteren ook al afscheid gehad, ze zitten in 2 groepen door de vve. Nu vandaag dus echt voor het laatst........... poe weer een periode afsluiten. De jongens worden pas de 31e 4 maar ja met een mama die misschien wel wat langer in het zkh moet blijven was dit de enige optie..........
    Heb nog steeds vaak harde buiken, hou mega veel vocht vast (krijg mijn ringen ook niet meer om) om nog maar van mijn enkels te zwijgen.......... Heb nu echte dikke steunkousen aan en dan hou ik het een beetje binnen de beperken, maar anders kan ik mijn voeten bijna niet meer bewegen.
    Morgen mag ik voor de laatste controle, neem voor de zekerheid mijn zkhtas maar mee, hoop zo dat het uit zichzelf gaat beginnen!!!!
    Duim alstublieft voor me!!!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamavansylvia
    toch best een emo periode he als ze naar de basisschool gaan !
    ik vond het ook moeilijk hoor maar N heeft het zo leuk op school en ze worden dan zo wijs !!

hier sneeuwt het gewoon nog
    vind er nu helemaal niks aan !!

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Mamasylvia, oh dan heb ik nog niet te klagen met vochtophopingen ;)
    Tegen de avond is het wel erg, maar zo erg niet dat ik mijn voeten niet kan bewegen. Wat wel ontdiegelijk veel pijn doet zijn mijn vingers, volgens mij ook door het vocht...
    Volgens mijn moeder is mijn gezicht ook aan het opzwellen... poeh, één waterbel :p

Spannend zeg, ik duim voor je dat het zo op gang kan komen, en hopelijk heel snel hé ;)

Oh wat kijk ik er naar uit om zelf zo'n hummeltje in mijn armen te houden, ik kan het nog steeds niet geloven dat er nu zo eentje in mijn buik zit... :D maar dan voel ik die handjes kietelen aan de binnenkant van mijn lies en weet ik dat het écht is...
    Ik kan echt haast niet meer wachten

4. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    mamavansilvia veel succes ik duim voor je:)

jlover: wat vervelend al die voorweeen. hoop dat er snel een eind aan komt voor je. als je het echt niet vertrouwd zou ik wel de vk bellen, daarvoor zijn ze er wel:)

Hier geen vlokje sneeuw gevallen. ik vind sneeuw wel leuk vooral als ik er niet doorheen hoef te rijden lol. vanacht weer een slechte nacht gehad en om de haverklap moeten opstaan. baby is sinds gister niet zo erg actief maar wacht het af tot morgen.

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier een behoorlijk pak sneeuw. Net dochterlief van het kdv opgehaald, lekker wandelen, prima te doen nog (is 10 minuten lopen), lekker stevige schoenen aan, heerlijk. Nu wel ff bijkomen maar goed.

Babykamer is inmiddels wel helemaal klaar. bedje vandaag opgemaakt, badje neergezet en schoongemaakt, alle kleertjes zijn gewassen, dus dat is klaar. Moet alleen m'n bed nog op kratten zetten, doen we van 't weekend en ik denk op het einde pas de box ofzo, heeft ook niet zo'n haast en is zo in elkaar gezet.

Nu lekker even op de bank, dochterlief slaapt dus ook ff een tukje.;)

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier ook behoorlijk wat sneeuw gevallen.
    ben vanmiddag dus echt even met de jongens en de slee weg geweest, ze vonden het helemaal geweldig weer!
    Jongens moeten wel om en om op de slee anders kan ik het niet volhouden.
    ben wel weer blij dat ik zit...........

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    mamasylvia ik ga voor je duimen!

Hier ligt behoorlijk wat sneeuw en het sneeuwt nu nog steeds en gaat zelfs steeds harder, maar ik heb besloten dat ik vandaag niet meer naar buiten ga. Heb net lekker gedoucht en ga zo even op de bank liggen.

Heb redelijk geslapen maar heb vandaag erg veel last van een lage bloeddruk. Vanochtend voelde ik me erg flauw en nu ben ik erg moe.

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    vvElance pff nou ik ben wel blij dat ik met 36 w met verlof kan hoor;) Super van je dat je doorgaat! Wel lastig idd met de drukte maar he, dan moeten ze maar vervanging regelen! knap dat je het nog redt! Bij Olaf ben ik tot donderdag doorgegaan, beviel van zondag op maandag., dus ik weet hoe het is..

mamasylvia ja week 36 gaat mij verlof in:) ik duim voor je dat het uit zichzelf begint!!!Ja mag gewoon al!

Woezel: fotoᷰs van de babykamer!;)

Sneeuw: pff vond het best spannend zo met de krukken erdoor moet ik zeggen! Gelukkig heb k vandaag alles afgekregen op mn werk en daarom hoef ik morgen niet te komen:D donderdag vk en dus alleen vrijdag nog naar mn werk! Even mailtjes beantwoorden, notificatie aanzetten, fotolijstjes van mn bureau zetten (rest vandaag al opgeruimd) ff trakteren en dan... VERLOF!:D Heb er superveel zin in;)

Kamertje: aanstaand weekend hopen we weer een eind verder te komen en volgende week heeft manlief savonds geen school, dus alleen overdag werken. Dus dan kunnen we de avonden ook aan de slag.. eind volgende week is het denk ik wel klaar!:D

9. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @paloe, lekker hoor bijna verlof!! Geniet ervan :)

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    O meiden, ik ben zo ziek! Heb een buikgriepvirus en hou niets binnen. Gister had Tim het... Ik had al niet veel conditie meer, maar ben nu echt een vaatdoek. Daarbij ook veel harde buiken en pijn in mijn onderrug die doortrekt naar mijn benen. Wat kan een mens zich toch beroerd voelen!

11. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Ik breek even in*

Hoi meiden,
    Lang geleden dat ik hier heb gekeken.
    Ik ben zelf ondertussen 20 weken zwanger en weet sinds vandaag dat ik een zoontje zal krijgen.

Wat speciaal om hier te lezen dat er al meiden bevallen zijn. Ik hoop dat alles goed gaat!
    Nog even en jullie kunnen allemaal jullie kleintjes in jullie armen houden.
    Geniet van jullie kleintjes en het gaat jullie goed!!!
    Groetjes Micha!

12. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Hallo lieve dames,

eventjes snel voor slapengaan nog een berichtje.
    Hele avond weer flink voorweeen gehad, nu net met plassen tijdens afvegen wat bloed op het papiertje.
    Zou het dan eindelijk doorzetten...

Tot morgenvroeg, ik hou jullie op de hoogte!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Chayennah! Gefeliciteerd!

Jlover spannend! Denk aan je!

Micha van harte gefeliciteerd! En wat leuk een zoontje!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mama in spe, beterschap!

Woezel wat leuk dat t kamertje af is!

Paloe succes met de laatste dingen in t kamertje!

Hier begonnen met wassen, verder is alles zo goed als klaar!
    T komt nu echt dichtbij, over drie weekjes zou die al mogen komen!
    Vluchttas ga ik deze week dan ook vast klaarmaken, t kan zo snel gaan ineens he..

Succes allemaal met de laatste loodjes en sommige van jullie bijna verlof, heerlijk vooruitzicht!

15. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Vals alarm hier weer....

Nog steeds geen baby!

16. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hoi meiden! Wat een leuk baby nieuws allemaal! Alle pas mamas gefeliciteerd!!! Is wel.spannend voor velen he?
    Hier alles goed. .. al aantal weken last van voorweeen maar zet nog niet door. Beeb ligt wel helemaal klaar voor en wat mij betreft mag ze komen! Ben t onderhand wel beetje zat haha. Bij mijn eerste heb ik zelfs vanaf 22wk voorweeen gehad... daardoor de bevalling niet echt zien aankomen.... ben er nu dus ook veel meer mee bezig haha. hopen dat t gauw een keer doorzet! Slaap amper en erg slecht... veel last van rug heupen bekken schaambeen etc... Iedereen roept hier geniet nog maar even van de rust strx genoeg slapeloze nachten. . Nou ik wordt toch liever paar x extra voor beeb wakker dan helemaal.niet kunnen liggen of slapen! Laat maar komen ben er klaar voor. Afgelopen weken nog flink gepoetst enzo.. haha

Iedereen succes met de laatste loodjes...ik.blijf lezen en zal zeker laten weten als t zover is!

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kelly dat gaat lukken!:D

Mamainspe heeeeeel veel beterschap!!!

Micha wat fijn dat je zwanger bent en alles goed gaat! Gefeliciteerd met het zoontje in je buik! Lief dat je even kwam kijken!

Jlover ik ben benieuwd of het doorzet!!! Niet dus… als je bloed verliest is het wel verstandig dit iig even aan de vk te laten weten..

Hier vandaag ook echt de vluchttas maar eens klaar zetten! Haar spulletjes zitten er al in maar van mij alleen nog maar druivensuiker;)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey mamavandaisy lang niet gezien!!! Hopelijk zet het snel door voor je!!!

19. Sopann

Sopann Niet meer actief

Sterkte allemaal dames! Nog eventjes. Wat dat betreft heeft de natuur het wel slim geregeld. We zijn er straks (of nu) gewoon zo zat van dat die hele bevalling niet meer uitmaakt ;)

We hebben een fantastische trouwdag gehad. Echt genieten en ik hield het goed vol. Wel weer even vervelend dat manlief nu weer aan het werk is. Samen thuis is zoveel gezelliger :)

Vandaag de kleertjes uitzoeken en klaar leggen. Ik heb gemerkt dat 56 ook 50 of 62 kan zijn, dus eerst maar eens sorteren op grootte :)

20. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Aan dames veel beterschap:)

Sopan: fijn dat de bruiloft zo leuk was. kan me voorstellen dat het vervelend is als je man weer aan het werk moest.

Jlover: lastig dat vals alarm.

hier weer de zoveelste slechte nacht. moest er weer 7x ofzo uit om te plassen. ben blij als dat ook weer voorbij is. voor de beeb eruit gaan vind ik denk ik niet zo erg.

ook alles klaar gezet, zelfs de beschuit met muisjes heb ik al in huis hihi. van mij mag het nu wel al komen alhoewel ik nu pas 34 weken ben, maar beter dat hij er nog even in blijf zitten. hij ligt namelijk 2 weekjes achter op groei. volgende week krijgen we weer te horen of hij weer gegroeid is. zo niet moeten we naar her zh en daar heb ik geen zin in hihi liever gewoon thuis afwachten.

Verder nog iets spannends gebeurd hier?

Deel Deze Pagina