Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje Biby----22-01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Jongetje Mamasylvia----20-01----termijn----Samuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend
joehoe weer een beeb gefeliciteerd. paloe: goed idee van het nieuwe onderwerp hier weer een belabberde nacht gehad. maar ja dat is inmiddels standaard. alleen ik moet er steeds vaker uit. ml heeft gister de klossen onder het bed gezet mis alleen nu het tweede matras weg waardoor het wat harder ligt. bij de tweede keer uit het bed ging ik er weer in kimmen en toen zei het bed krak! lol. schroef eruit haha. kan ml vanavond het bed gaan maken hihi.
Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje Chayenna Biby----22/01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Jongetje MamavanSimone Kinderwens1983 MamaSylvia----20/01----termijn----Samuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend Ik heb de namen van de andere mama's toegevoegd, voor we ze vergeten. De rest van de gegevens kunnen ze de later toevoegen.
Hoi iedereen ik vergeet iedere keer dat er ook gewoon een babbel topic is voor de februari mama's maar ik kom hier ook graag wat vaker! Hartelijk gefeliciteerd aan de moeders die al een kindje hebben gekregen! Heerlijk lijkt me dat kan zelf niet wachten... Zijn er trouwens meer die zich rotvervelen tijdens de zv? Ik weet echt niet meer hoe ik de dagen door moet komen, raak er echt geïrriteerd van! Ik zat ook al een poosje ged. in de zw waardoor ik heel veel vrij was dus alle crea dingen ben ik ook al zat. Heb talloze mutsjes gebreid, kleedjes gebreid, met m'n kleine zusje (6) geknutseld en bezig gehouden. Verder zijn ook alle klusjes die ik in huis kon doen gedaan... hoe houden jullie jezelf bezig?!
Hallo iedereen Gefeliciteerd aan de dames die bevallen zijn Ik ben gisteren 22-01 bevallen van onze mooie meid om 18:10 ze was 49 cm lang en ze is echt een ukje ze weegt 2645 gram haar naam is C.aithlynn ze doet t verder super goed
Melkos: van harte gefeliciteerd met je mooie meid geniet ervan. bubi: hier mag ik niet veel doen behalve rustig aan doen. ik zit voornamelijk op de bank met de laptop. ik zou ook graag wat meer willen don maar dat zit er nu nog even niet in. straks krijgen we het nog druk genoeg
Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje Chayenna Biby----22/01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Melkos---22/01---termijn 38+3---C.aithlynn---2645 gram---49 cm Jongetje MamavanSimone Kinderwens1983 MamaSylvia----20/01----termijn----Samuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend Melkos van harte gefeliciteerd! Ik heb jullie gelijk aan het lijstje toegevoegd!
Gefeliciteerd Melkos! Geniet er van!! Hier wil k ook zo graag. .....dat ik onderhand begin te denken dat ik daardoor overtijd zal gaan lopen hihi. Vannacht kreeg ik ineens de krampen in regelmaat maar zette niet door helaas. Probeer maar te denken...iedere dag is weer dichterbij het moment waarop we wachten! nog even geduld dus ..... hihi mja
Ik heb al gezegd tegen mijn mannetje dat we vanaf morgen (heb vanavond nog examen) weer aan de 'klus' gaan Dit keer niet om een baby in mijn buik te steken maar om hem eruit te halen. Hopelijk helpt het
Biby en Melkos, gefeliciteerd met jullie wondertjes! Elance; dat klussen heb ik vorige keer ook geprobeerd, heeft hier toen niet geholpen helaas... Hier verder nog geen tekenenen ofzo, wel vaak krampen en harde buiken maar dat is volgens mij meer omdat ik overdag te druk ben met mijn 2-jarige stuiterbal