Melkos, gefeliciteerd met jullie meisje! Hier in het zh voor inleiding... gebeurt nog weinig dus verwacht de beeb morgen pas
@pip1986: dank je wel! @foeske: succes meid! En dat er nu nog niets gebeurd zegt niets! Ik had vorig jaar hetzelfde. Mocht zelfs naar huis om daar af te wachten wat er zou gaan gebeuren. En ik was koud thuis of ik had weeen om de twee minuten...
Spannend Foeske! En ook voor jou mama in spe! tikkie jaloers hoor. Hier totaal geen voortekenen dat er bijna een baby geboren gaat worden. Alsof ik nog 30 wk ben ofzo. Zo saai!
Zo, ga ik net naar het toilet omdat ik voelde 'lopen', zie ik in mijn slipje een stukje slijm zitten. Geen bloed bij, geen andere kleuren, gewoon wit en een relatief klein stukje (niet de befaamde naaktslak ofzo). Normaal heb ik wel véél afscheiding (al de hele zwangerschap) en dat is dan doorzichtig glinsterend maar dit zag eruit zoals een stukje snot eigenlijk, van een cm of 2 groot... Ik dacht meteen op slijmprop, maar misschien is het dat dan ook weer niet... Op de duur maak je jezelf gewoon gek hé
Melkos van harte gefeliciteerd! Foeske heel veel succes! Hopelijk mag je snel je kleintje in je armen houden. Pff wou dat het voor mij ook al zo ver was. Heb veel last van krampen en harde buiken maar helaas zet het niet door.. Zelf heb ik nu zo'n gevoel dat ik flink overtijd ga..
Melkos gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid!!! Wat een lief kleintje! Geniet ervan! Mamavandaisy met welke termijn werd je dochter geboren? Elance oohh ik wilde dat wij nog aan de klus konden enne die vorm van afscheiding die je beschrijft heb ik al weken Vk ben pas net terug!!! Vertelde dat ik de laatste dagen minder beweging voelde en toen was haar hartslag ook nog eens te hoog, dus ik mocht door voor een uurtje CTG en een echo.. CTG was goed, waren wel regelmatige harde buiken op te zien met enkele uitschieters richting de wee kant en ze zit hoog in de hartslag maar was wel in orde. Echo was ook goed, ze kwamen met de metingen uit op 35 weken, maar daar zit ook weer een marge in van bijna een halve kilo.. dus ze is of kleiner of groter of het was goed vruchtwater was ook goed en ze ligt helemaal ingedaald. Wel is mijn ijzer (is anders dan HB) veel te laag.. 6 en dat moet minstens 15 zijn, iig tussen de 13 en 35. Dus.. daar word ik zo nog over gebeld. Iig staaltabletten en verder weet ik het niet dat zal ik vanmiddag wel horen. Voor het gesprek met de gyn heeft ze een fax gestuurd dus krijg morgen of overmorgen bericht daarover.. spannend! Volgende week woensdag weer vk, ben dan 37+2 en waarschijnlijk is het gesprek met de gyn dan al geweest of op dezelfde dag Ben van 8 tot kwart voor 12 van huis geweest Zo, dat was even mijn egoberichtje
Paloe, gelukkig is het wel allemaal in orde met je beebje. Balen hé, dat afwachten... maar binnen dit en een maand (toch zeker) heeft het grootste deel van ons hun beebje al bij hen. Dat is toch best een leuk vooruitzicht
@paloe: ook al kost het je een hele ochtend, het is wel fijn dat de vk je serieus neemt. Nu weet je tenminste dat alles in orde is! @elance: hier ook wisselende afscheiding. Maar die befaamde slijmprop heb ik vorige keer en nu ook nogniet gezien. @hier: alle spullen staan klaar. Vanavond nog even koffie met gebak met de familie ivm de verjaardag van Tim en dan is het morgen zover.... Begin nu toch een beetje zenuwachtig te worden!
mamainspe: spannend en heel erg veel succes morgen elance: hier ook wel afscheiding maar geen slijmprop. volgens vk is het ook niet echt een prop maar slierten en daar kan (hoeft niet) wat bloed tussen zitten. Paloe: fijn dat alles goed is Foeske: ik hoop dat er inmiddels schot in zit vandaag bij de vk geweest, alles in orde bloeddruk 120/89, buikomvang 31 cm 4 cm gegroeid in 3 weken tijd de bevalling hebben we ook doorgenomen dus dat is ook weer geregeld.beebje was ook al een beetje ingedaald. inmiddels ook de 20kg grens bereikt. voel me net een rollende ton morgen weer een groei echo. ben benieuwd. ben even naar het kruidvat geweest want daar zijn de voedings bh's in de aanbieding -70%.
@foeske en mamainspe heel veel succes! Nog even en jullie baby is er Hier is ook alweer veel geregeld. We kwamen er alleen jammer genoeg gisteravond achter dat er een kleine lek zit in de bevallingsbad, die gaan we morgen dichten! Ik moet morgen weer naar de vk bloeddruk laten meten, gister bleek dat er een stijgende lijn in mn bloeddruk is... hopelijk is het niet te erg! Wil zo graag lekker thuis bevallen...
@mienma: fijn dat alles weer goed was! En die twintig kilo, ach die gaan er ook wel weer vanaf. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 22 kg aangekomen en die waren er zo af. Nu zit ik op 12 kg. @bubi: een lek in bad! Ook niet handig! Hopelijk kunnen jullie het dichten.
@paloe gelukkig alles in orde! Bij daisy ben ik met 38w en 5dg bevallen. .. mja hoeft niet iets te zeggen he?....maar het blijft een punt waar ik naartoe leef op een of andere manier hihi. Hier vanmiddag maar ff deur uit geweest voor een prinsessen jurk voor dais ivm school carnaval viering. Toch weer middagje afleiding. .. maar pff wat een drukte en daarna door naar zwemles. . Breekt wel op! Gelukkig is dais morgen lekker vrij ivm studiedag en kunnen we heerlijk rustig aan doen. Morgen avond gaan we lekker uitgebreid uit eten en vrijdag naar indoor speel en klim paradijs voor dais.. genoeg afleiding dus met wachten! en wie weet komen we niet aan alles toe al kijk ik erg uit naar het heerlijk uit eten.. mmm water loopt me uit de mond! Hihi
Melkos van harte gefeliciteerd! Mooie naam zeg! Foeske! Zet m op! Denk aan je, veel succes! Iedereen heel veel sterkte de laatste weken.. Valt de een zwaarder als de ander, hopelijk houden jullie nog even vol en zijn de dagen/weken zo voorbij.. Hier nog niet zo lang terug van t zhuis Was laat wakker vanmiddag en toen k naar de wc ging zag k dat m'n urine rozig was incl stolsels Vervolgens zat ook m'n wc papier onder en m'n inlegger Vlos gebeld die kwam binnen een kwartier en sloot de mogelijkheid niet uit dat m'n vliezen waren gebroken of dat k iig vruchtwater aan t verliezen was Desondanks geen plons.. In t zhuis half u aan t ctg gelegen, was prima, en m'n bloeddruk ook maar daarna vooral lang gewacht op de vlos die was met n bevalling bezig Dat gegil hoor k nog.. Poeh! Heftig! Anyhow na lang wachten kwam de vlos en ze concludeerde dat m'n vliezen nog niet zijn gebroken en dat ik nog genoeg vruchtwater heb Ze noemt t vaginale afscheiding, neigend naar een schimmelinfectie maar ook weer niet omdat k geen klachten heb, geen jeuk geen pijn etc Moet t aankijken Als ik n plons verlies of krampen krijg of als k weer roze opvang moet k bellen.. Paloe ook wat uurtjes zhuis achter de rug! Spannend allemaal he T komt nu zo dichtbij!
@foeske: van harte gefeliciteerd! Weer een jongen, leuk meid! Ben benieuwd naar de naam. @D83: spannend allemaal! Hou het goed in de gaten.