hey meiden sorry sorry sorry lang niet meer meegeschreven of gelezen heel druk gehad hier, maar hier nog alles prima in orde, kleine meid doet het super groeit goed beweegt goed alle mama's en papa's supergefeliciteerd met de kleintjes er zijn er al heel wat geboren spannend voor ons die nog moeten het is afwachten hier bijna 36 weken nergens last van alleen veel plassen maar de kleine ligt al behoorlijk diep ingedaald dus dat is logisch hier geen thuisbevalling maar een ziekenhuis bevalling op verzoek van de verloskundige i.v.m vroeggeboorte van mijn zoontje maar dat maakt ons niet uit als alles maar goed gaat meiden zet hem op en spammen die mooie beebs
Gisteren van mijn lief een nespresso machine gekregen. Ik wil alle smaakjes nu meteen uitproberen, maar dat gaat niet ivm de hoeveelheid cafeïne. Jammerrrrr
ineM succes met de laatste loodjes en de bevalling! Het kan maar zo beginnen Melkos zo he dat is heftig dat het opeens zo snel ging!!!! Fijn dat het uiteindelijk wel goed is gegaan! Prachtige foto van een prachtig meisje!!! Gefeliciteerd nogmaals en geniet! Hoe is het met jou? Bubi gelukkig zag alles er redelijk goed uit! Hopelijk zakt je bloeddruk! Noa80 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Super dat het goed gegaan is, hopelijk herstel je snel meid!! Geniet ervan!!! Caatje wat lekkerrrrr! [FONT="]Ben de hele dag niet geweest, sorry!!! En gister ook al niet..[/FONT][FONT="] Vanmorgen is Tim met Olaf wezen schaatsen, Liam en ik waren gezellig thuis Om 13:00 kwam een vriendinnetje helpen met de eerste naaistapjes en nu.. is het eerste dekentje af! en de tweede half, maar ik vond het wel genoeg voor vandaag verder vandaag 3 wasjes gedraaid en het ledikant opgemaakt Morgen komt mijn vader de waterleiding omleggen en de deurpost plaatsen en 's ochtends gaan we de CV laten leeglopen om een thermostaatkop op de radiator in de babykamer te plaatsen.. spannende tijden[/FONT]
Gefeliciteerd Noa Hier weer wakkerrrr. Vriendlief avondje weggeweest nog even voor de bevalling een keertje, kwam om 4.00 thuis). Dan is deze holle bolle Gijs wakker, en heeft honger. Helaas (mede door het gesnurk), kom ik niet meer in slaap. Heel irritant, want ik ben hardstikke moe, en als ik geluk heb....gaat mijn 'wekker' rond 7.00, en als ik pech heb m 6.00. Hoe gaat het verder met iedereen? Gaan jullie van de bevaldatum uit, of van eerder of later bevallen?
gefeliciteerd met weer nieuwe beebs hier vandaag 36 weken, komt steeds dichterbij ik zou het niet weten wanneer de beeb zich meldt. ik hoop zelf op 14 feb maar dat hebben we niet in de hand.
Het begint nu wel te kriebelen Ik ben het zwanger zijn niet beu, maar al.die kwaaltjes wel. En wat zou ik me graag weer fatsoenlijk om willen draaien in bed
Pfff nou dames ik ben het dus wel echt moe! Heb het zo gehad met het zwanger zijn! Gister al de hele dag NIKS gedaan en om half 7 naar bed en dat wordt hem vandaag weer hoor! Bah, niks voor mij dit..ik wil gewoon BEVALLEN!
IK wil ook graag bevallen! Ben de kwaaltjes ook een beetje zat en wil ook graag weer normaal slapen. Dinsdag weer controle bij de gyn ga maar even vragen vanaf wanneer ze evt. willen inleiden.
Dag dames, Ik ben er ook klaar mee hoor. Morgen 39 weken. Van mij mag het komen.. Kan me ook niet meer ondraaien in bed, heb nauwelijks puf om voor mijn dochter te zorgen, pffff Het wordt me erg zwaar. Maar goed, nog even volhouden....
Ben blij dat ik niet de enige ben die er echt genoeg van heeft! Ik ben vrijdag 39 weken.. Maar moet erbij zeggen dat ik er door omstandigheden verder totaal alleen voor sta, zowel als met ons andere dochtertje als met het huishouden etc. Kan niet wachten tot we een tijdje verder zijn en manlief gewoon weer thuis is!
Haha dames heel begrijpelijk allemaal.. hier ook zat van.. kan echt merken dat k nergens meer puf voor heb en wordt gek van de krampen en steken etc waardoor ik iedere keer hoop en soms denk dat het door gaat zetten. Dagen gaan ontzettend langzaam en ben ook snel geïrriteerd. ... bah en idd weer normaal kunnen liggen wat zou dat fijn zijn!! Beeb is weer aardig druk in de buik nu en krijg steeds van die felle steken daaronder. .. fijn is t niet. Ze zou toch moeten denken dat t te krap wordt en dat ze er dan uit wil? haha
Heel veel sterkte dames met de laatste loodjes! Dat ze maar gauw mogen komen die Beebs Morgen 36 wk.. Hier nog goed te doen, maar als ik jullie hoor die wat weekjes verder zijn staat me nog wat te wachten.. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
@ Jlover: Zou inderdaad lekker zijn voor jou als je man ook weer thuis is! Hoop voor jou dat het snel zover is!
@paloe nog lekker druk bezig meis spannende tijden nu he helemaal met al die beebs elke dag kan er 1 geboren worden vind het zoo spannend hihih @vita hier ga ik uit tussen 38-39 weken zo verwacht niet eerder maar ook zeker niet overtijd ik had een afspraakje gemaakt voor 14 februari eens zien of ze nu al goed luisterd @mienma hahaa jij ook de 14e gaat nog wat worden die dag hopenlijk of is het wishfull thinking @jlover laatste loodjes meis sterkte vandaag en lekker zo weinig mogenlijk doen, edit lees dat je het even zonder man moet stellen bah dan voel je je helemaal beroerd is hij wel bij de bevalling of mag ik dat niet vragen sterkte meid @woezel meis je bent er bijna nog een paar dagen hoe gaat het met je oudste dochter vind ze al spannend @mamavandais jij ook nog maar een paar dagen hoe vind daisy het voor de mijne duurt het allemaal maar te lang
Voor dais duurt het idd ook veel te lang haha.... ze komt nu iedere ochtend bij mn bed met de vraag of de baby er al is...hihi. Pff wilde nog van alles.poetsen vandaag maar heb zo'n steken daar onder. ... alsof beeb zich een weg naar buiten port.... dus toch maar even de stofzuiger latem staan... missch strx nog wat doen en anders morgen weer. Haha ik had juist ook bij dais zoiets ik hoop niet dat op valentijnsdag komy haha en toen t begon was t vrijwel zeker dat ze de 14e zou komen. Hehe gelukkig had ik een super snelle bevalling en kwam ze half 10 savonds de 13e... nu hoop ik alleen maar dat ze gauw komt want stel ik loop over tijd.. haha en ze komt op dais dr verjaardag! Nee liever niet..haha
Dat gevoel down under heb ik nu al drie weken ofzo... Eerst af en toe en inmiddels elke dag. Ik stel me dan ook voor dat zoonlief zich een weg naar buiten baant, maar dat valt nog vies tegen tot nu toe
Mamaatje5; mijn dochter vindt het wel leuk allemaal maar denk niet dat ze ech beseft dat de baby er straks UIT is en niet meer in de buik.... Ze helpt wel met alles mee, gister samen de kinderwagen opgemaakt, en zijn vaak in de babykamer, ze zegt dan ook dat ze straks mee mag helpen de baby in bad doen enzo... Maar ja, we zien wel. Ik ben in elk geval wel klaar met wachten... Morgen weer controle vk... Jlover; moet er niet aan denken om alles alleen te doen zeg, sterkte ermee, echt jammer dat hij ook niet bij de bevalling mag zijn... Mijn man is helpt echt super en doet alles voor me. Daarnaast heb ik mijn zus en moeder op 5 min lopen wonen en die doen ook heel veel. vooral mijn moeder helpt in het huishouden en doet veel met mijn dochter. Echt heel fijn... Nog even volhouden dus...
De laatste paar avonden veel voorweeën, hoor overal dat ze nooit als menstruatiepijn voelen maar bij mij voelt het exact als menstruatiepijn! Vooral in m'n onderrug richting onderbuik. Buik lijkt ook bijna non stop hard, beetje oncomfortabel ;p Vandaag kwam m'n moeder gezellig langs en die heeft me flink geholpen met schoonmaken, alles blinkt weer! Héérlijk zo'n schone huis! Nu is alles, op 1 ding na, af voor de bevalling en de baby. (De bankbed in de woonkamer moet nog een stuk omhoog). M'n zusje van net 6 ervaart de zwangerschap alsof ze een broertje krijgt, ze geeft heel veel aandacht aan m'n buik, kletst er tegen en voelt eraan, heel lief. Gisteravond vroeg ze: wanneer komt hij nou? Je bent nu al een jaar lang zwanger!! hihi Nou elk moment, of misschien een paar weekjes, maar wel snel in ieder geval PFIEW
Sanne en ik zijn weer thuis! Vind het zo fijn om weer thuis te zijn bij mijn man en Tim. Ons gezinnetje is nu compleet! Met ons gaat het super! Ik ben alweer redelijk mobiel en mijn suikerwaardes zijn genormaliseerd. Ook Sanne doet het goed. Ze drinkt heel goed aan de borst. De eerste dag heeft ze bijvoeding gehad ivm lage suikers, maar bij haar zijn die nu ook genormaliseerd en doet ze het alleen met borstvoeding. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Als het me lukt, plaats ik een foto.