Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mamainspe wat een prachtig meisje! Zo gaaf, dat huidje, die haartjes!!! En wat ligt ze heerlijk ontspannen in het badje!

Mienma ik hoop van niet.. t wordt niet pijnlijker ofzo dus zijn gewoon voorweeen:)

Pip hihi die van ons wordt ook blond:) ach, die haartjes komen wel;)

Succes Caatje!!!

2. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0

Dit heb ik ook allemaal. Alleen ik moet er bij spugen en heb ook een abonnement op het toilet voor boodschap nummer 2.
    Ik hoop dat ze snel komt maar ik heb de hoop OPGEGEVEN uberhaubt ooit nog te bevallen!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Prachtige beebje mamainspe
    Echt n plaatje! Je zal wel verliefd zijn op je meisje!
    Miss een idee; een aqua sit..
    Kun je zo in t badje doen en dan kunnen ze lekker liggen zonder dat je ze vast hoeft te houden en wassen te gelijk..
    Waar bemoei ik me mee he ;) haha
    Maar moest er aan denken :)

Ben zo benieuwd naar m'n ventje.. Als ik al die foto's voorbij zie komen en t baby nieuws..
    T wordt steeds moeilijker geduldig te zijn..

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank voor al jullie lieve berichtjes nav de foto's. Ik ben het helemaal met jullie eens: het is een schatje. Ben inderdaad helemaal verliefd!:D Vooral op die bos haar. Heeft ze van mijn man. Zelf ben ik blond en Tim heeft precies dezelfde kleur als ik. Wel leuk dat ons meisje dan op haar vader lijkt.

Lees dat er bij sommigen van jullie vanalles rommelt. Spannend! Dat er de komende tijd maar veel gezonde kindjes geboren mogen worden!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamainspe: wat een schatje!

Hoop dat we allemaal snel mogen bevallen, want het is bijna februari :D

6. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    net weer terug van de vk. beeb was helemaal ingedaald en lag al vast :) joehoe. hij moest wel nog van de vk 4 dagen blijven zitten hihi dan zit ik op 37 weken. bloeddruk was ook goed. 128-91. de onderdruk was iets hoger maar dat was niet erg. het is normaal rond de 80. bekken en schaambeen waren al helemaal verweekt. logisch dat ik zo'n pijn heb haha. ik ben helemaal happy:) nu wordt het toch echt spannend :)

7. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was Mienma :)

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Melkos, gefeliciteerd met jullie meisje!

Foeske, gefeliciteerd met jullie zoon!

Mama in spe, gefeliciteerd met jullie dochter!

Cindy W, gefeliciteerd met jullie dochter!

Noa80, gefeliciteerd met jullie zoon!

Gefeliciteerd Pip!

Hier gaat alles weer goed, heb de buikgriep gehad en machtig zeg wat ben ik ziek geweest.
    Samuël had gelukkig nergens last van.
    Gisteren was de kraamzorg er voor het laatst, had een dag extra omdat Samuël nog steeds veel slaapt en dus matig drinkt........ hij groeit gelukkig wel weer. (wat hij overdag laat staan, haald hij tussen 19.00 en 23.00 wel weer in............in de buik was hij om die tijd ook altijd actief:p:p)

Hier nog even ee foto van onze trots.........
    CIMG6437.jpg
    CIMG6430.jpg

Voor de dames die nog moeten, veel succes met de laatste loodjes!!

9. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Wat een prachtig mannetje zeg Sylvia! Kan me helemaal inbeelden dat je tot over je oren verliefd bent :D

Ik heb net de garage geschuurd, nu nog even alle kleertjes in beeb zijn kamertje ordenen en mijn koffer echt eens klaarzetten.
    De ramen had ik vandaag ook graag nog gedaan, nou hopelijk lukt het allemaal.

Manlief loopt al de hele week op hete kolen, hoopt steeds dat beebje zich aan gaat kondigen... Ik denk dat het toch even zal duren, jammer genoeg... :(
    Hopelijk niet te lang meer. Volgens de laatste metingen zou hij op 7febr komen, dus tel ik voorlopig daar naar af. Dus nog 8 dagen te gaan :D

10. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0

Mag ik van jou een beetje energie lenen?

11. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hihi, heb er echt ten over...
    Ik ben ook niet gewoon om thuis te zijn, ik werk 40u of meer en ging daarnaast nog avondschool Enzo volgen, altijd druk druk druk dus en nu zit ik hier thuis, niets te doen... Ik word echt gek...
    Beeb mag heel snel komen...

12. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamaSylvia: wat een lieverd!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamasylvia: balen zeg dat je flink ziek bent geweest. Gelukkig heeft je prachtige kereltje er geen last van gehad.

@ Elance: lekker voor je dat je nog zoveel energie hebt!

14. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Zojuist weer mijn maaginhoud geleegd...Net op tijd de toilet gehaald!

Enige wat ik naar binnen kon krijgen vandaag was 2 hapjes bami en later een cup-a-soup met droog brood geprobeerd. Helaas helaas...
    Duidelijk geen buikgriep, drinken houd ik gewoon binnen en voel me verder niet grieperig.
    Wel bezoek ik het toilet ook veel voor nr 2! Maarja..

Laatste loodjes hoop ik dan maar...

Morgen verloskundige om 10.15, hoop dat ze wil strippen en anders flip ik uit mijn pannetje! Ben een levend lijk, trek dit echt NIET meer!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dikke knuffel jlover! Hoop dat je gebeden verhoord worden meid! Zwaar zo he :(

Mamasylvia; wat n plaatje! Om te knuffelen! Zo lief!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mienma fijn dat alles goed was!

Mooi mannetje mamasylvia!!! Hoe vinden de jongens het?

Jlover succes! Hoever ben je nu?

Het viel echt tegen bij de gyn gistermiddag. De vk had nog gezegd dat ik erop moest rekenen dat ze inwendig onderzoek gingen doen zodat ze wisten waar ze stonden volgende week, maar niet dus. Het beleid schijnt hier te zijn om pas bij 39 weken in te leiden.. Dus op zn vroegst over 2 weken op maandag.. De tranen zaten en zitten me er echt ff hoog om, t is een behoorlijke domper, nog een extra week doorlopen.. Maargoed, komen we ook wel weer door. Maandag moet ik weer naar de vk, zal dan even mijn verhaal doen.. Dinsdag weer controle gyn en dan gaan ze wél inwendig onderzoek doen én strippen en datum prikken, donderdag voorlichting over inleiding en dan ga ik strijden voor die maandag... eerst wilden ze de afspraak bij de gyn volgende week pas op vrijdag plannen maar ik heb meteen verteld dat dat dus echt niet ging gebeuren, nu dus op dinsdag een afspraak..
    Zal dus wel niet volgende week bevallen want ik zie het niet zo een twee drie uit zichzelf beginnen..
    Soms word ik er zo moedeloos van.. mensen die niet doorzetten en maar lopen te zeuren, janken en zielig doen worden hoppa met 38 weken ingeleid en als je je sterk houdt ben je vaak de klos.. misschien moet ik ook maar elke dag jankend aan de telefoon gaan hangen en hysterisch doen.. Mja, dat zit er niet in, zo ben ik niet en ik hou er niet van maar ik word er wel boos van dat het zo’n verschil maakt.. (er worden ook veel mensen geholpen met 38 weken die zich wel sterk houden hoor maar dit zh heeft helaas een ander beleid…)

17. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    @Sylvia: wat een poepie :)
    Ik verveel me ook achterlijk erg.... laatst 's avonds vriendje (na een lange dag werk) meegesleurd naar de ikea, ik werd er echt gek van dat ik niks kan en wilde in ieder geval iets gedaan hebben die dag. Niet echt voor iets specifieks gegaan, wilde gewoon het huis uit.
    Ooooh ik wil snel ons zoontje vast kunnen houden!

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Oh dames moet me echt schamen zo lang niet op zw geweest!! dacht kom weer even koekeloeren :D mamainspe en mamavansylvia gefeliciteerd !! wat een mooie foto's!!!!!!! Geniet ervan dames:D

19. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Pfff een en al ellende hier!

Controle verlos was niet goed. Baby gister al minder gevoeld en vandaag nog helemaal niet. Dus op de bank...verlos ging porren duwen etc etc maar kreeg ook totaal geen reactie. Toen hartje luisteren, waren de 10 spannendste minuten van mijn hele leven! Ja na 10 minuten pas hoorde de verloskundige haar hartje, ikzelf heb het niet gehoord want hoorde voornamelijk andere geluiden. Moet zometeen naar het ziekenhuis voor uurtje ctg en echo..

Hopen jullie met me mee op het beste?

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ jlover: duim heel hard voor je meid dat alles goed is en dat ze ook snel actie gaan ondernemen nu!

Deel Deze Pagina