JLover, oei meid, dat is geen goed nieuws! Hopelijk gaan ze je zo snel mogelijk inleiden want dit is niet goed voor jou en voor de beeb. Ik duim hoor!
pas half 3 aan de beurt voor minder leven ??? zijn ze helemaal van het potje gerukt ? ik heb al 2 x minder leven gevoeld en moest meteen naar het ziekenhuis voor aan het ctg !! zou echt bellen dat je nu wilt gaan !
ja kwam ook even kijken of er nieuws was hier wel goed nieuws ! 11 feb ga ik ingeleid worden vanwege me ernstige bekkenklachten dus nog 10 dagen
Jeetje wat spannend hier... Maar niet leuk spannend! Jlover, ik ben benieuwd hoe het met jou en je kindje is. Paloe, dat is idd flink balen zeg! Het is zo dubbel hè. De ene klaagt twee keer en ligt direct klaar voor strippen en/of inleiding en de ander moet maar doorgaan. Ik hoor meer verhalen van meiden die al weken aan het knokken zijn en dan doodleuk moeten wachten tot exact 40 weken voordat ze überhaupt iets doen. Heel frustrerend dat er zulke verschillen zijn. Lovelymom, fijn! Nu heb je een datum om naar uit te kijken Nog maar eventjes! Hier hobbel ik maar gewoon door. Nare nacht gehad met enorme rugpijn, maar nadat manlief twee kruiken voor me heeft gemaakt toch weer goed verder kunnen slapen gelukkig. Die nachtrust is me goud waard!
Hallo dames! Sorry voor de late reactie maar ik kon er gister niet meer op! Zwangerschapspagina deed het niet. Nou, om half 3 in het ziekenhuis aan de CTG. Een uur lang! Het hartje was GELIJK duidelijk te horen! Ik was dus eigenlijk al gelijk gerustgesteld.. Op de CTG was wel wat voorwerk te zien maar niks spectaculairs helaas.. Om 4 uur naar de arts, daar kreeg ik een echo en ook die was gelukkig helemaal goed! Ze is wel best groot, schattingsgewicht is nu 3750! Op dit moment! Verder lag ze mooi ingedaald maar nog niet helemaal muurvast maar dat ging pas gebeuren tijdens de bevalling zelf zij de arts, en ze is op dit moment ook een sterrenkijkertje maar ook dat veranderd hoogstwaarschijnlijk tijdens de bevalling! Al met al, GOED NIEUWS! Gelukkig! Hier nog baby's geboren?
Ik vraag ook al weken of ze de natuur een beetje kunnen helpen maar ook hier wordt er niets gedaan... Best frustrerend maarja, nu ik weet dat het goed gaat met kleintje heb ik weer wat energie!
het is en blijft krom want hier wou ik eigenlijk niet eens ingeleid worden maar vanaf 38 weken kijken of ze konden strippen. maar de vk's onder elkaar hadden anders besloten en vonden inleiden het beste was en toen ik bij de gyn was was die het er ook meteen mee eens.. ik vind dat ze eigenlijk voor alle zwangere 1 lijn moeten trekken want leuk is anders al die andere richtlijnen..
Gelukkig zeg!! Oh, wat kan dat ontzettend slopend zijn hè. Hier afgelopen zondag aan de ctg gelegen. Vk dacht dat het wel goed was, maar voor de zekerheid. Toch heel spannend dan. Uiteindelijk was het ook prima en heeft zoonlief alle schade van het niet bewegen al ruimschoots ingehaald
+1. Helemaal mee eens! Je kan altijd nog elk geval specifiek bekijken en indien nodig afwijken van het protocol, maar volgens mij geeft dit wel meer duidelijkheid.
@ Jlover: Fijn dat alles in orde was! @ Lovingmom: Je hebt helemaal gelijk! 1 protocol/richtlijn en afwijken in bijzondere gevallen is veel prettiger dan overal anders!
Ja dat zal hier waarschijnlijk niet meer gebeuren dat ik haar nog zo ga voelen zoals tevoren. Rechts van mijn buik is namelijk geen stukje placenta meer te bekennen en links daarintegen ligt een superdik stuk! En juist links ligt ze met de armen/handjes en beentjes/voetjes. Haar ruggetje ligt dus rechts.. Van mij mag ze echt snel komen..maarja donderdag hoef ik pas terug te komen bij de verloskundige en dan wordt ik EIN-DE-LIJK gestript! Ben dan ook 39w6d!
er komen alleen maar frustraties neem nou voorbeeld tussen mij en paloe zij werd ook ingestuurd door de vk met het verzoek om in te leiden nou zou je denken een vk en een gyn kunnen wel op 1 lijn komen en de gyn snapt ook wel dat een vk niet zomaar instuurt paloe krijgt in dit geval dus te horen dat ze pas na 39 weken gaan kijken of ze gaan inleiden paloe loopt al langer met de bekkenklachten als ik athans ik heb tot week 34 er weinig last van gehad en mijn vk doet ook en verzoek en mijn gyn zegt meteen na 9 feb ben je 38 weken kom die maandag de 11de dan maar zo krom afentoe en ga me gewoon schuldig voelen tegenover paloe
Dat kan ik me helemaal voorstellen, maar dat moet je niet doen hoor! Je kan niks aan de protocollen veranderen en dan is het gewoon echt afhankelijk van waar je woont of bij welke praktijk je zit.
Jlover! Heftig allemaal! Gelukkig is alles goed met j beebje! Hoop dat t strippen z'n werk gaat doen! Lieve Paloe dikke knuffel voor jou.. Krom allemaal he.. Hoop dat j t nog even volhoudt... Sopan gelukkig alles goed gebleken! Hier ontzettend veel spierpijn Even gehurkt en op m'n knieën de kat onder de douche moeten doen vanwege een fles olie die hij over zich heen had gekregen n kan anker op of af, lopen gaat ook niet soepel n zelfs de botten in m'n billen doen pijn als ik op de wc bril ga zitten Laatste dagen veel druk op m'n buik Continue gevoel dat j nodig moet poepen maar t vast zit terwijl ik toch meerdere keren (gister zelfs vier? X) moest.. Baby drukt zich nog net niet via m'n huid m'n buik uit Als ie wakker is is t net de exorcism Van die enge schuif bewegingen n uitstulpsels hihi Bij de vlos was gister alles weer goed 600 gr in een week aangekomen