Dat is het idd. Ik wil ook wel weer wat anders dan een dikke buik, uren doen over de simpelste dingen en niet meer overeind kunnen komen zonder oerwoudgeluiden Mijn man raakt net zo ongeduldig. Die wordt nu ook elke ochtend wakker: "Oh, hij zit er nog..." Het rommelt met gemak al twee weken, de afgelopen vijf dagen om de dag en de slijmprop is ook al deels weg, maar zoonlief blijft lekker zitten... Die koppigheid had hij niet hoeven overnemen van zijn vader
Gefeliciteerd mamavdaisy! Leuke naam!! Gisteren een extra check gehad in het ziekenhuis omdat de vk na extra onderzoek op mijn klachten eventueel zwangerschapsvergiftiging vermoedde. In het ziekenhuis helemaal binnenstebuiten gekeerd en bij de 2e controle was mijn bloeddruk al wat gezakt. Bloeduitslagen waren goed en ik mocht weer naar huis. Wel moest ik 24uur lang urine opsparen. Deze moeten we straks naar het zh brengen en krijgen we morgen de uitslag over. De uitslag van de urine bepaald of ik terug mag naar mijn eigen vk of dat ik onder controle blijf bij het zh. Verder ben ik hondsberoerd. Waarschijnlijk een beginnend griepje.
Fijn dat toch alles goed was Kelly! Nu nog eventjes afwachten. Dat beroerde ken ik wel. Als mijn darmen vol zitten en de baby een bepaalde houding aanneemt weet ik ook niet waar ik het moet zoeken. Ontlasting is dan letterlijk ontlasting Ik hoop voor je dat het maar even is en dat je niet echt ziek wordt
Soms weet ik ook niet meer hoe ik moet zitten. ..pffff. heel vermoeiend.. @kelly1609: fijn dat het tot nu toe allemaal goed leek. Ik sta al vanaf wk28 onder toezicht van ziekenhuis en al regelmatig binnenstebuiten gekeerd. (zonder resultaat) Echt niet leuk! Hier druk met poetsen en herschikken. Ben nooit zo netjes en poetserig geweest, maar elk hoekje moet blijkbaar perfect op orde voordat babyboy komt.
@ kelly: Als je wel ziek wordt, dan komt de kleine nog niet. Het schijnt dat je lichaam ervoor zorgt dat je fit bent als de kleine komt
vmamaatje zeker weten, hele gekke droom.. mamavandaisy gefeliciteerd meid!!! hopelijk is alles goed gegaan en voel je je goed! Foeske fijn dat je zo geniet lieverd! Caatje ben benieuwd!!! D83 haha ja Kely beterschap!!! Girafje haha als de kleine pas komt als je je je fit voelt dan was Liam nooit gekomen toen hij kwam en dan komt deze kleine meid ook pas via een keizersnede... mn moeder is weer thuis! Vanmorgen even koffie gedronken bij mn ouders en daarna is ze haar bed in gekropen Heerlijk gevoel, van mij mag de kleine meid nu komen Gister zijn mr paloe en ik erg druk geweest in de babykamer, met als resultaat dat het afafafafafafaf is!!! alleen de gordijnen nog even inkorten maar dat doe ik morgen. En de letters van haar naam kopen bij de xenos had de kleine gekleurde gekocht maar op de fotolijstplankjes die ik ervoor had gekocht zie je de helft van de letters niet eens, dus moet voor de grote gaan K ben ZO blij dat het af is! Net nog even opnieuw de kinderwagen opgemaakt want daar had de kat in geslapen, nu maar ff afgedekt zodat hij er niet meer in kan MOrgen post ik ff fotoᷰs van het kamertje!
Nog steeds geen Februari baby? Ik dacht gisteravond ECHT dat het begonnen was, na een warme douche kreeg ik me ineens een pijn! Die kwam en ging...maar zodra ik rustig ging liggen ging het weg. Dus helaas....
nope nog steeds niet haha hier ook al een paar keer vals alarm ach ik heb al een vingertop ontsluiting dus ik hoop dat de rest van de voorweeen ook wat doen
Zo loop ik ook al twee weken te klungelen. Al wordt het nu elke dag een beetje erger. Irritant is het hè! Als je geen tekenen hebt, word je volgens mij ook niet zo ongeduldig, maar bij dit gerommel verwacht je toch wat. Ik wel tenminste! Donderdag controle en dan mogen ze de zaak eens even inspecteren
Ja ik had 3 weken terug ook een vingertop ontsluiting, hoe het er nu voor staat weet ik niet. Donderdag weer controle en dan zou ze me strippen, hoop dat ze zich aan haar woord houd!
Caatje, geduld hebben is een kunst hoor . Jlover en sopann, hoop dat het snel eens doorzet voor jullie!!
mamavandaisy; gefeliciteerd! Hier is het vandaag D-day. Dé uitgerekende datum. 40 weken zwangerschap erop zitten. pfff. Straks naar de VK en een poging doen om te strippen... Hoop zoooooooooo dat het gaat gebeuren nu! Vind het ook wel heel spannend. Omdat ik de vorige keer ben ingeleid. Ben heel benieuwd en hoop dat het na deze poging vanzelf op gang komt.
hallo allemaal, hier weer even een update van ons. Voor op de lijst Collin is geboren met een termijn van 38 weken en 5 dagen. Na een moeilijke start tijdens de keizersnede, Collin is zelfs met een vacuum uit de keizersnede gehaald, iets wat maar zelden gebeurt. Daarna had hij ook wat moeite met zelfstandig ademen, dus hij heeft even wat extra zuurstof gehad, daar knapte hij gelukkig wel snel van op hoor. Maar wat vreselijk spannend is dat, zelf lag ik nog op de operatietafel, ze waren mij aan het hechten en dan hoor je allerlei commotie rondom je kindje. Maar gelukkig goed afgelopen. Die avond had ik zelf heel veel last van naweeen, maar daarna knapte ik goed op. Donderdag bevallen en zondag mochten we naar huis. Collin was in het ziekenhuis wat afgevallen maar op de dag dat we naar huis mochten nam zijn gewicht weer wat toe. Woensdag bleek hij echter weer te zijn afgevallen, hij dronk niet voldoende bij mij, was erg slaperig en had er de kracht niet voor. Dus begonnen met bijvoeden, eerst live aan de borst, daarna kolven en dan een flesje afgekolfde melk nageven. Veel gedoe en veel stress voor mama. Gelukkig begon hij in gewicht wel langzaamaan weer toe te nemen en kreeg ik 2 dagen extra kraamhulp. Nu drinkt hij nog steeds niet goed aan de borst, dus ik blijf kolven en flesjes geven. Ik merk dat het me allemaal zwaarder valt dan bij Yara. Die overigens super lief is voor haar broertje. Ik hoop dat ik Collin snel weer volledig aan de borst krijg, want anders weet ik niet hoelang ik dit volhoud. Ik ben continu bezig met zijn voeding, krijgt hij wel voldoende binnen. Echt genieten lukt nog steeds niet goed. Sorry voor deze "klaag"post maar moest het even kwijt. Voor iedereen hier heel veel succes en een dikke knuffel voor wie het nodig heeft!
@Noa80: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Ik hoop voor je dat het gauw allemaal een stuk beter zal gaan !! @lovelymom: vandaag?! Spannend en heel veel succes!! Ik ga vanmiddag weer naar de vk, hopelijk is bloeddruk goed, ik word er nu alweer nerveus van... De voorweeën kabbelen rustig voort... heb er elke dag wel last van, meestal kan ik gewoon door met wat ik aan het doen ben maar soms moet ik echt even gaan zitten (hurken in dat geval haha). Ik heb gelezen dat het bij de eerste meestal niet voor ontsluiting zorgt maar het idee zou fijn zijn! Dan begin je alvast met een voorsprong Mijn coach belde me daarnet op (ik doe me aan een onderzoek over jonge ouders, dan heb je ook een coach, gewoon iemand waar je gezellig elke week even mee kletst), ik nam de telefoon op zoals ik het altijd deed op werk! (Ben daar sinds week 34 weg), vaag haha, geen idee ook waarom! Ging helemaal automatisch. Ze moest meteen lachen en zei: oh dat klinkt als een hoogzwangere. De afgelopen week het gevoel dat het bijna lente wordt! Het huis wordt nu lekker gelucht, buiten een blauwe lucht en het zonnetje, heerlijk!
Hoi meiden! Gefeliciteerd met de nieuwe baby's, het is nu officieel februari dus ze mogen allemaal beginnen komen Hier nog steeds zwanger nou ja, ben wel graag zwanger hoor maar zou mijn beebje liever bij me hebben nu, kunnen knuffelen en kussen ipv in mijn buik zitten hebben. Vanmorgen dacht ik even dat mijn vliezen braken, voelde een enorme knap onderin en dacht ja, daar komt het... maar neen hoor, nog niets. Het blijft wel rommelen, maar voorlopig blijft het bij wat harde buiken en wat krampjes. Geen enkele regelmaat ofzo, dus we kijken het nog aan. Vrijdag moet ik sowieso even aan de monitor gaan liggen, maar hopelijk is dat niet nodig en mag ik gewoon vroeger gaan bevallen. Beeb, we zijn er helemaal klaar voor! Bring it on!
Woezel spannenddddd!!! Hopelijk werkt het strippen meid!!! Noa dikke knuffel meid, wat je schrijft is ook niet niks! En dan nog met je eigen herstel erbij..petje af hoor!!! Elance waarom moet je vrijdag aan de monitor? Ik duim voor je dat het snel doorzet en je de kleine lekker buiten de buik kan knuffelen! Vk: alles was weer goed, bloeddruk was voor het eerst in weken weer mijn oude vertrouwde 100/60, hartslag van de kleine meid was goed en de vk bevestigde weer dat ze niet zo groot is verder geen nieuws.. morgen naar de gyn en dan gaan ze strippen (al heb ik vannacht gedroomd dat het niet kon omdat mijn ontsluiting opeens verdwenen was..)