pff ik ben nu bijna een uur echt zo ontzettend misselijk, buikkrampen en al. Alsof ik elk moment ga overgeven bah! Zou het een voorteken kunnen zijn? Heb ook al de hele tijd best wat voorweeën. Maar ik haat die misselijkheid... jakkiebah, en ik moet over paar minuutjes gaan lopen naar de vk, heb ik nu geen zin in!
Hier maak ik je niet blij mee: ik ben al vier dagen achter elkaar misselijk. Nu sinds twee dagen ook darmklachten erbij. Ik hoop met je mee dat het einde in zicht is! Tot nu toe heeft het nog niks gedaan, ook al ben ik de slijmprop al deels kwijt ook... Wie weet heb jij meer geluk!
oohh,vier dagen misselijk zijn heb ik geen zin in nee! aan de andere kant, wilde nu juist nog twee daagjes wachten omdat m'n vriend dan vakantie heeft! nouja ik ga nu richting vk, hopelijk sta ik niet onderweg over te geven. :/ en ik hoop dat de bevalling zich gauw gaat aankondigen bij jou!
We zijn bijna even ver zie ik! Als ik mag, mag jij ook De misselijkheid is idd irritant. Ik heb er de hele zwangerschap nauwelijks last van gehad. Krijg ik het nu nog ff keihard terug, haha. Blijven eten helpt, en genoeg drinken. Ik drink vooral lauw water, van koud wordt het erger. Succes bij de vk!
Hier ook misselijk. Maar vind het zo erg niet, heb er de hele zwangerschap geen last van gehad dus dan heb ik ook niet echt veel te klagen dat ik er nu wel last van heb. Die misselijkheid komt door de wisselende hormonenspiegel, alles verandert nu voor de aankomende bevalling, maar ik ben al meer dan een week misselijk en beebje zit nog steeds in de buik. Darmklachten, hier dito! Ik kan nog goed naar het toilet hoor, maar ben enorm winderig, haha luid en stinken! Hopelijk laat ik straks zo geen scheten in het gezicht van mijn gyn Helaas kun je niet weten wanneer de bevalling komt, het komt wanneer het komt... Ik ben vandaag in een grote schoonmaak folly geschoten. Ramen zijn gezeemd, deuren afgewassen, alles opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, wasjes draaien... Opeens moet het gewoon allemaal klaar zijn. Heel bizar voor mij doen, maar dat wil voor mij niet perse zeggen dat ik één dezer ga bevallen hoor. Maar als het wel zo is, des te beter
Bizar hè, hoe het kan rommelen met je hormonen. Mijn darmen willen persé leeg. Ik ga rustig vier keer op een dag! En dat al twee dagen. Ik krijg ineens ook weer meer puistjes. Hele zwangerschap geen last van gehad! Poetsen heb ik al gehad. Schoner kán niet Ik ben nu aan het bakken geslagen, hahaha. Muffins, cake... Móet ook echt van mezelf. Geen vreetbui, maar een bakbui Oh en koffie... Daar had ik in het begin van de zwangerschap zo'n zin in steeds. Dat is ook weer teruggekeerd.
Ja die puistjes!! Ze gingen juist weg in de zwangerschap en kreeg een heel mooi huidje! Nu allemaal droge rode vlekjes ook. En de eerste helft had ik geen haaruitval meer. Het valt nu met bossen eruit! Ik heb heel erg lang haar dus overal in huis vind je ze. Van de week maar naar de kapper er zeker 10cm afhalen. Want echt gezond ziet het er ook niet meer uit.
bloeddruk wéér te hoog!! AArgh,.... weer dat hele proces door bij t ziekenhuis... Verloskundige begreep het weer niet, alles ziet er goed uit, zh had ook alleen maar goede uitslagen... ik eet nu al twee weken bijna helemaal zoutloos, weinig suiker... maar goed ik was al een beetje nerveus en weer een te hoge bloeddruk dus. De verloskundige denkt wel dat de bevalling dichtbij is, ze kon zelfs de baby niet meer voelen omdat m'n buik zo hard was (ik heb het zelfs niet eens meer door, buikje is veel bezig laatste tijd). Nou ja, nu heel hard hopen dat m'n bloeddruk weer een stuk daalt, ik wil zó graag thuis bevallen!!!
Blossom, dat is balen van je haar! Hier gelukkig (nog) geen last van. Het is vooral erg veel en zwaar, dus spannender dan een staart of knot is het ook niet hoor. Wat gek toch Bubi. Vervelend joh... En nu dus weer helemaal op controle enz. enz.? Hoe snel daalt het normaal gesproken dan? Het zou wel super zijn als je snel bevalt!
Lovelymom succes aankomende maandag! Woezel; spannend! De 40 wk zitten erop! Is t strippen gelukt? Paloe succes morgen! Fijn dat de kamer helemaal is! Benieuwd naar de foto's! Hier ook laatste dagen "voorwerk" Veel harde buiken, gevoel dat er armpjes/beentjes uit m'n buik scheuren, ook vaker naar de wc en met momenten misselijk.. Savonds in rust en vooral op bed krampjes/steekjes maar niet om de zoveel min gewoon continue zeg maar en als k wakker wordt is t weer zo goed als weg Verder ga ik Van bergen energie en schoonmaakwoede naar lusteloos en moe.. Veel trek in zoet laatste dagen.. Croissantjes donuts pannekoeken U name it, i want it.. Sterkte voor iedereen die t nodig heeft nu.. T wordt voor sommige wel Erg zwaar nu he Dat er maar gauw feb Beebjes mogen komen nu!
Volgens mij gaat dat gewoon door, maar ben je verder in de weeën daar niet meer mee bezig en ook niet meer met je gedachte daarbij. Daardoor voel je het dus ook niet meer bewust.
Hier kan ik vandaag ook echt niet meer lopen bijna van de pijnlijke druk op mijn doos... Ik heb hier al een aantal weken last van maar vandaag is het echt erg joh! Dan krimp ik even ineen van de pijn, zo'n zure en stekende pijn... Ik heb ook wel de laatste tijd dat ik 2 tot zelfs 3 inlegkruisjes moet verversen, zou ik mijn slijmprop misschien in stukjes verliezen? Het is een vrij vies kleur, maar geen bruin of bloed en dik slijm... Maar geen klodders ofzo. Tjah, we zullen wel zien hé. We gaan goede hoop de nacht in
elance slijmprop is meestal gewoon wit en dik slijm met bloed sliertjes erin hier ben ik al maanden met inlegkruisjes bezig maarja ben gewoon incontinent haahah overigens kan je slijmprop ook weer aanmaken dus zegt het helaas niks over een aankomende bevalling
We zitten allemaal op hete kolen hè! Wat spannend Ik ben benieuwd wie de volgende is. Hier was (een deel van) de slijmprop gelig en helder. Heel taai, net snot na een neusbijholteontsteking. Alleen dus echt helder. Afscheiding is idd ook meer, maar dat schijnt ook normaal te zijn. Alles wordt daaronder ook nog even grondig schoongemaakt
@noa80: wat een vervelende bevalling. Ik heb hetzelfde vorig jaar meegemaakt. Na uren weeen uiteindelijk besloten tot een spoedkeizersnede. En Tim had niet een hele goede start. Apgar score 9/8, met name problemen met ademen. Uiteindelijk is hij meegenomen naar de couveuse afdeling, waar hij 18 uur in heeft gelegen. En ik lag alleen op de gyn afdeling. Omdat het al laat was, moest mijn man naar huis. Dan voel je je wel alleen... Maar nu is Tim een topjoch! Dus ook met jouw mannetje komt het vast allemaal goed meid!
Nou, vanmiddag gestript, is gelukt. Nu maar afwachten... Voel nog niks maar kan 6-12 uur duren voordat het op gang komt en misschien natuurlijk ook niet. Als het niet helpt proberen ze het donderdag nog een keertje. Ben heel benieuwd. Slijmprop nog niks van verloren maar bij mijn dochter ook niet. Bij haar voelde ik tijdens de ween haar ook nog gewoon draaien en bewegen hoor, bleef gewoon doorgaan. Niet heel prettig vond ik dat... Noa, wat vervelend zo'n nare start. Komt vast allemaal goed meis! Succes allemaal met de laatste lootjes en het afwachten...
Fijn dat t strippen is gelukt woezel! Afwachten nu maar! Spannend! O dat zou heel goed kunnen Elance! Hier ook twijfel of k m in delen verlies.. Iig ook meer afscheiding dan normaal Wat bijzonder hoe ons lichaam zich voorbereid op de bevalling! Schijnt ook dat j meer moet poepen he?
Ow, had het mis, moet donderdag aan de monitor blijkbaar. Mijn gyn heeft vakantie nu, dus zal ook wel een bepaalde routine zijn zeker? We doen maar wat ons wordt opgedragen... Gek genoeg heb ik net alles klaargelegd alsof we vannacht naar het ziekenhuis zullen moeten. Ben al 3x naar het wc geweest, en heb nu wat diarree... Zou het???