07-09 caatje76 -------------------------------------------------------------------------------------------------controle vk en geslachtsbepaling
Goeiemorgen dames, Hier alles weer een beetje normaal. We weten in elkgeval dat de keuken vergoed wordt. En volgende week mijn auto maar even naar de garage. Hij zal toch moeten worden gemaakt. Met de keuken bemoei ik me verder niet, dat is het probleem van mijn vriend. Ik wil best wel eens helpen, maar andere zorgen houd ie maar mooi voor zichzelf, kan ik er nu niet bij hebben. . Gelukkig hebben we de babykamer al klaar. Alleen de deur moet even omgezet worden en er moet nog een vensterbank in. Kennissen van osn hebben nog een complete babykamer staan, die kunnen we waarschijnlijk zelfs gewoon krijgen en anders voor een klein bedragje. Dat is dan weer een meevaller. Verder moeten we dan de box en de kinderwagen nog, dan hebben we alle grote kosten posten in huis. Maar gelukkig hebben we ook nog even Ik heb gisteren de nintendo WII weer eens aangesloten. Ik heb daarbij het spel Just Dance 2. Echt helemaal geweldig. Ik heb gisteren meteen een uur intensief staan dansen, Heerlijk. Maakt mijn vriendin later de opmerking dat de kleine van al dat gespring inmiddels wel misselijk zal zijn. kon ik wel om lachen, ik had inderdaad behoorlijk staan springen. haha Ik heb nu ontzettende spierpijn, maar voelt wel lekker. Zometeen maar weer even, denk ik. Een fijne dag allemaal.
paloe en lovelymam wat gaaf dat jullie de kleine al aan de buitenkant kunnen voelen! Ik hoop dat ik de kleine ook steeds beter ga voelen. Nu voel ik hem de ene dag wel kriebelen en dan weer een paar dagen niet. En diegene die de nestel/poetsdrang deze kant op heeft gestuurd. Bedankt! het heeft geholpen haha. De keuken is weer schoon en zelfs de koelkast heeft een grote beurt gehad...wat behoorlijk nodig was... Nu nog maar even verder met de was voordat ik op kraamvisite ga
Vanochtend bij de Vk geweest en alles zag er prima uit. En, niet onbelangrijk, we krijgen een jongen Helemaal blij en in de wolken
@collo gelukkig heb je nog heel wat weekjes meis om je in te stellen op een zoon en hoe vinden de meisjes het eigenlijk om een broertje te krijgen @lovelymom doe lekker rustig aan meis @paloe sterkt meis hoop dat het niet zo een vaart hoeft te lopen met rolstoel enz lekker rustig aan doen als is dat best lastig met 2 knullen thuis denk ik @kleinduimpje die arts is een man en die maken nu eenmaal van die horkerige uitspraken hihi lekker trots zijn meis op je duidelijk zichtbare buikje @lovelymom hier dus in de avonduren een beetje zeurderig hoofdpijn @elance super mooie echo meis @dobbertje he bah wat een nare zondag zo kan me voorstellen dat de hormonstertjes daar direct misbruik van maakte, gelukkig kan je het op je verzekering gooien @kelly wat superlief van je collega zo zie je maar je hoeft echt niet jaren samen te werken om een leuke band op te bouwen @paloe hier ook manlief gisteravond de baby was duidelijk aan het kickboxen daar binnen dus dit voelde manlief ook voor het eerst leuk is dat he @caatje woow super dat alles goed was en gefeliciteerd met jullie zoon genietse meis en die had ik trouwens helemaal fout geraden hahaha hier alles goed gaan zo lekker ciabatta eten met ei, en morgennnnnnnn jaa eindelijk om 3 uur de geslachtsbepaling we vinden het niet spannend hoor hier verder alles goed vanacht wakker geworden en oud bloed verloren weer, heb even de angelsound erbij gepakt en de kleine was behoorlijk druk dus gewoon verder gaan slapen, vanochtend niets meer dus vind het wel prima zo
@ caatje: gefeliciteerd met juliie zoon! @ paloe: hoop dat je niet in een rolstoel moet deze zwangerschap! @ mamavan5: bah, weer oud bloed verloren. Gelukkig heeft de kleine wel laten merken dat alles oke is! Wat denk je zelf dat het wordt? Net bij bristol een heerlijk vest gekocht! Lekker voor als het straks weer kouder wordt en met knoopjes, dus kan er een flinke buik onder. Straks via internet nog even de witte bestellen want die was er niet in mijn maat :x. Nu even naar de behangwinkel om het behang op te halen en daarna lekker een doos aarbeien meenemen! Jammie, wat zullen mijn dochter en ik straks smullen
@girafje heb sterk het vermoeden een jongen maar dan als ik in de winkel sta en al die meiden kleren zie denk ik weer jaaa leuk dus eigenlijk stiekem geen idee hahaha
Spannend, Mamaatjevan5 ... volgens mij krijg jij momenteel antwoord op je grote vraag! De jongens halen idd de meisjes wel in zo, haha. Leuk, om sommige namen voorbij te zien komen. Ik durf onze naam niet hardop te zeggen, maar wij zijn ook al helemaal klaar. Vriendlief wilde graag vernoemen en bij een meisje ging dat goed lukken. Mijn Oma en mijn schoonmoeder hun 2e naam zijn hetzelfde Leuk ook,al de plopjes en voetjes die jullie voelen. Ik zelf voel ook een heel druk meisje. Vriendlief 'helaas' nog niet, hij doet zijn best. Placenta ligt ertussen, dat helpt niet mee. Hier verder alles rustig, paar kleine kwaaltjes, nog ontzettend veel afscheiding, waarbij ik soms ongerust wordt, maar het hoort erbij. Net als toch soms nog de ongesteldheidskrampen. Ook dan schiet ik in paniek. Morgen 19 weken. Vind het spannend. Met mijn jongste kwam ik bij 22 weken plat te liggen, nadat ik harde buiken van om de minuut kreeg. Ik ben nu héél alert...misschien wel té. Ben zo bang, kan het niet van me afzetten. Nu in ieder geval genieten van het mooie weertje! Meiden komen straks uit school, heerlijk! Geniet van het weekend en de plopjes! XXX
Ik ben benieuwd mamaatjevan5! Hopelijk is alles goed. Ennnnn roze of blauw!! Hier blaasontsteking. gister met kuur begonnen. Weet nou wel zeker dat ik harde buiken heb. Kan door onsteking komen. maar dit heb ik al weken af en toe. alleen nu vaker. Maandag VK een vragen. Baby voelen. Het leek of ik vandaag 2x een duwtje kreeg. Begint het altijd met vlindertjes en bubbeltjes-gevoel? Dat heb ik nog niet gehad. Ik twijfel of het mn darmen waren. @Chayennah, hier ook veel afscheiding hoor.
halloo dames Is weer een tijdje geleden dat ik wat gepost hebt... maar ik lees wel (bijna) elke dag... inmiddels ook naar deel 2 gegaan Hier eigenlijk hetzelfde wat vele van ons meemaken. Veel afscheiding, om soms misselijk van te worden... vermoeidheid gelukkig grotendeels weg, maar nog steeds vroeg slapen Borsten wat al cup D85 was is nu ruim E85.. maar ik wacht nog ff met voedingsbh's aan te schaffen, straks wordt het een F meisje/jongen : Voor iedereen waarvan het geslacht bekend is, supeerr leuk, gefeliciteerd... Wij wachten op de 20 weken echo, die hebben we 25 sept. dus nog ff volhouden. Wel hebben vele een vermoeden van een jongen, mijn man en ik ook trouwens maar inderdaad, als je dan schattige meiden kleding ziet, denk ik... meisje mag ook wel Hoeveel is iedereen al aangekomen? Bij de 16 weken echo moest ik me wegen... en binnen 4 weken was ik 4 kilo aangekomen daar baal ik wel van, maar goed hoort erbij. Namen : Ben zelf van turkse afkomst, dus zou graag een turkse naam ook willen... maar wel één die makkelijk is uit te spreken... Wat vinden jullie van Ceyden?? dat is oorspronkelijk geen turkse naam, maar als je het zo schrijft wel. Als jullie nog suggesties hebben, hoor ik het graag. Nog een half uurtje en dan eindelijk weekend... Iedereen een goed weekend gewenst en tot snel weer...
Fijn om te horen, meer meiden met afscheiding. Gedeelde smart, halve smart Vandaag gewogen en ben nu net 2 kilo aangekomen. Eet ook heel weinig, nu krijg ik wel wat meer zoete snoepaandrang hoor. Die had ik ook toen ik niet zwanger was, maar nu laat ik het niet meer liggen in de winkel. Leuke naam, Ceyden. Hoor je niet vaak en is aardig multiculti! Engels,Nederlands,Turks, denk dat we het allemaal hetzelfde uitspreken! Voor een jongetje vond ik Fabian en Damian leuke namen. Voor een meisje Jacky & Nikki. Maar bij de laatste hebben we een ander gevonden die op 1 komt Spannend Mamaatjevan5, hopelijk is alles goed en ben je nu lekker aan het shoppen!
Caatje, ook al een jongen. Leuk!! Ook fijn dat alles goed was. Mamaatje van 5, inderdaad weer even schrikken. Maar gelukkig oud bloed! Die angelsound is dan wel een fijne uitkomst! Ik heb hem pas 1x gebruikt, de avond dat ik hem gekocht heb. (2 weken terug) Durf het om de een of andere reden niet zo goed. Aankomen: bij de vorige controle met 12/13 weken was ik maar 1 kg aangekomen t.o.v. de eerste controle met 7 weken. Maandag mag ik weer. Ik heb geen idee hoeveel erbij zit. Vanochtend op kraamvisite geweest bij een klein meisje van 3 weken. Zo schattig!! Kan me nog niet echt voorstellen dat ik over een maand of 5 mijn eigen hummeltje mag vasthouden.
Hallo Dames, Jeetje ik ben weer ONLINE! Met mijn klunzige hoofd ons modem laten vallen dus die was defect. En ja, voordat je dan een nieuwe hebt duurt dat even. Maaaaaar ik ben er weer Heb via mijn mobiel wel alles kunnen lezen maar vind reageren dan niet zo fijn. Zit je hele tijd op dat ding te tikken. Voor diegenen die het geslacht weten GEFELICITEERD!!!! en wat veel jochies zeg! Ook de meiden uiteraard heel erg leuk, lekker roze shoppen! Aankomen: Ik ben 3 kg aangekomen, nu over de 17 weken dus dat is redelijk. Ben slank van mezelf en kom niet gauw aan maar de kilos gaan nu wel omhoog haha. Ach hoort erbij. Heb nog geen dikke buik, je ziet wel een bolling maar ik kan net zo goed wat vetjes op mijn buik hebben zeg maar. Alwel overgegaan op positie broeken want mijn eigen zaten echt niet fijn meer en de knopen gingen niet meer dicht. Hier ook last van veeeeeel afscheiding vind het wel erg vervelend, maar helaas niks aan te doen. Betreft namen twijfelen we tussen Elijah en Boaz. Ik vind Elijah mooi en mijn vriend Boaz, totaal verschillend. Wat is jullie mening? Hier al veel spulletjes gekregen zeg, iedereen sleept maar aan. Eerste jongen in onze familie dus iedereen gaat helemaal los. Eens een keer geen roze en strikjes maar blauwe en stoer hahah! Verder niet echt veel kwaaltjes meer, gaat steeds beter alleen de vermoeidheid houd maar niet op. Kan de hele dag wel slapen als ik zou blijven liggen. Heb ook een erg lage bloeddruk (90/45), meerderen die hier last van hebben en eventueel tips? Ik eet drop en drink bouillon soepjes maar het haalt echt niks uit. Vandaag even bij ikea en prenatal geneusd. Erg leuk weer! Nu helemaal kapot op de bank, ovenschoteltje in de oven gedrukt. Niet meer moeilijk doen. Wel een leuke verassing; vriendlief had het hele huis opgeruimd en schoongemaakt Groetjes
Elijfay, ik vind Boaz het mooist! Maar ja dat is mijn mening En helpt appelstroop of extra ijzer ook niet tegen de lage bloeddruk? of werkt dat alleen bij bloedarmoede?