Ohnee zeg mamasyl, hopelijk knapt hij snel op hoor, zodat je hem weer bij je hebt en weer lekker veel kan knuffelen
goh wat is er weer veel gebeurd. veel sterkte mamasylvia, ik hoop dat alles goed komt met de kleine. bubi veel succes, ik hoop dat er al wat gebeurd is hier nog steeds brakke nachten en het word alleen maar erger. ik heb ook inderdaad pijn aan mijn "doos" en dat maakt het niet makkelijker erop. lopen, trap lopen en in bed draaien is een ramp. hij mag nu wel komen, heb het ook wel nu gehad. denk dat ik morgen maar eens bitter lemmon en een annanas ga kopen misschien helpt het wel haha morgen nog controle bij de vk. ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Ik lig ook brak in bed. Darmen en maag overstuur. Steeds steken, moe. Vandaag heb ik het gewoon gehad. Ik verlang naar een beetje bewegingsvrijheid. Wil zoveel doen maar heb even geen energie. En ik wil ook gewoon ons kindje zien en vasthouden.
O lieverd veel sterkte, lijkt me ook heel moeilijk al is t t beste voor m nu.. Dat ie maar gauw mag aansterken!
Super herkenbaar!! Al valt het vandaag mee gelukkig Afgelopen zaterdag lag ik nog brak op de bank, maar vandaag energie voor 10. Het kan dus ook ín de zwangerschap nog weer beter worden Hopelijk knap je snel weer een beetje op!
Ja eergisteren had ik energie voor 10 en doe ik vanalles! Nu kan ik janken om alles en vind ik vooral mezelf errug zielug Morgen hopelijk weer zonneschijn!
Bubi spannend zeg! Babyvoelen tijdens weeën, hier lag mnr gewoon nog te schoppen hoor Vita, online shoppen is misschien ook een optie Sopann, ik hoop het voor je Geweldig die rondleiding hihi! Elance, ik kan je ook geen troostende woorden bieden vrees ik hoop dat het niet lang meer zal duren meid! Mamasyl, oei das idd niet gemakkelijk zeg! Dikke knuf voor jullie!
Hallo dames! Veel gebeurt zie ik... Hoop dat alles snel beter wordt! Ik heb vandaag echt energie voor 100! Heb dus ook het hele huis schoongemaakt van boven naar beneden en flink boodschappen gedaan! Heb gelijk een fles bitterlemon ingeslagen! Die ga ik vanavond opdrinken en hopen dat het wat doet! Strakjes alleen nog eventjes wat strijkwerk wegwerken en dan is echt alles gedaan.. Liefs
Hallo allemaal, Heb al eens eerder hier een berichtje geplaatst, paar maanden geleden al geloof ik. Maar nu merk ik dat ik me steeds meer ga vervelen en tijd over heb. Dus mag ik met jullie mee lezen en schrijven? Zulke spannende dagen/weken voor ons allemaal! Hoe voelen jullie je?
Ik heb ook nog een fles bitterlemon staan, die drink ik vanavond ook maar eens op... Waarom ben ik niet gezegend met een flinke portie geduld?
Volgens mij heeft niemand meer geduld op het eind Manlief net tijdens het eten: *serieus gezicht* "Schat, wanneer ga je nu ein-de-lijk eens bevallen?" Om vervolgens twee seconden later zichzelf terecht te wijzen: "Oh ja, dat weet jij natuurlijk ook niet..."
Ach, mijn lieve man vraagt werkelijk 10 keer per minuut of het nog gaat, of ik al wat meer voel en of ie wel weg kan vanavond (heeft een afspraak, in de buurt dus is zo thuis als het nodig is). Verloskundige heeft vanmiddag nog gebeld hoe het gaat en ze gaat als het uitkomt morgen nog een keertje proberen te strippen.
@all mine: welkom terug! @hier: ons meisje is echt een slaapkop, dus ik heb tijd over... Begin me zelfs een beetje te vervelen. Erg he?
Hihi mama in spé, ruilen? Fijn dat je man zo meeleeft Woezel Hier is hij er vooral om me af te remmen, haha. Wat goed ook dat de vk belt! Attent
mama in spe dat ligt denk ik aan de geboortedatum, hier ook een slaapkopje! alleen heb ik nog een dochter van 3 dus aan vervelen kom ik echt niet toe hoor!
ff snel, morgen lees ik bij Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest en waar ik al bang voor was maar een cm ontsluiting, onvoldoende om te strippen helaas.. Was even balen, maar het scheelde dat ik er al wat rekening mee had gehouden. Wel wat krampen gehad van het toucheren maar verder niks. Deze gyn (arts assistent) was een stuk socialer dan die van vorige week. Met die van vorige week was geen overleg mogelijk, pas in week 39 inleiden, basta. Deze vroeg echt van hoe zit het, staan jullie achter volgende week of hebben jullie echt het gevoel dat het eerder moet gebeuren. NU hebben we en voral ik me ingesteld op volgende week dus dat laten we maar gewoon zo, ze heeft meteen gebeld naar de afdeling en ik ben maandag de eerste dus maandag 11-02 mag ik me om 07:15 melden op de afdeling en dan gaat het gebeuren Maar uiteraard hoop ik nog steeds dat het eerder vanzelf begint ik ben wel heel blij met maandag nu, was bang dat het miss pas vrijdag zou worden, maar nu dus stipt met 39 weken.
Spannend Paloe! Heel veel succes alvast! Lijkt me opzicht wel fijn om een datum te weten, van DAN komt mijn kindje. Ik word van al dat wachten zo nerveus...
@ MamaSyl: Jeetje meid, wat rot dat Samuel is opgenomen. Lijkt me verschrikkelijk om je kindje achter te moeten laten. Hoop dat hij snel weer lekker mee naar huis mag.
Na een zware, lange bevalling is onze prachtige zoon geboren om 21:34! Hij had het steeds moeilijker op het einde en de dokter kwam me halen voor de ks, ik vroeg om nog eem beetje tijd en kreeg 10 min. Met visualisatie technieken wonder boven wonder binnen die tijd 3cm meer ontsluiting gekregen! Ik belde de dokter omdat ik persweeën kreeg en ik mocht het nog even proberen, binnen 15 minuten was hij er. Nu kan ik eindelijk gaan slapen, ben kapot, hele verhaal volgt natuurlijk nog hihi slaaplekker en succes iedereen!
Van harte gefeliciteerd bubi met jullie zoon! Wat fijn dat een ks vermeden is! Ga nu maar lekker slapen!