Bubi, van harte meid, lekker genieten! Mamasyl, gelukkig weten jullie nu wat er scheelt met de kleine man, nu duimen voor een spoedig herstel. Hihi, tjah ik ben het gewoon zooooo zat dat ik echt alles zou proberen... Vanmorgen weer een diepe dip gehad... Maar nu gaat het weer. Ik voel vanalles uit mij lopen, mijn buik is wat zeurderig, maar lang niet genoeg hoor, heb een projectje gevonden voor deze middag en morgenochtend mag ik dan aan de ctg gaan liggen. Dan is deze week alweer bijna voorbij, lang kan het nu toch niet meer duren hoop ik...
Weet ik 30 liter drinken is volgens mij altijd dodelijk, hahaha Heb je meerdere kruiken of een kersenpitkussen? Wat mij nog wel eens helpt is echt zitten op een warm kersenpitkussen, kruik in de buik en kruik in de rug. Daarna is alles zo lekker ontspannen
in mijn kraamverband zit vruchtwater en me natte onderbroek van vanmorgen ook heb nu al iets meer last van me buik en rug het is afwachten sowieso vanmiddag contact en dan waarschijnlijk door naar het ziekenhuis zodat ze daar nog even verder kunnen kijken meestal moet je met gebroken vliezen binnen 72 uur bevallen
Ik voel me alweer een stuk fitter dan gisteren. Ik ga vandaag de trapkast uitmesten. Ik schaam me dood voor de eerste die die deur opentrekt straks.....de kraamhulp bijv... Wat een zooi heeft die kerel van mij verzameld zeg! (wonen nog niet zo lang samen)
sopann ja de pijn in mijn bekken is niks aan te doen helaas.. maar voor de zenuwpijn lijkt de kruik wel wat geholpen te hebben en idd, 30 liter is altijd dodelijk. 8 geloof ik al
@ mamasylvia: Fijn dat je weten wat Samuel heeft. Hoop dat hij nu snel opknapt. Dikke knuffel! @ lovingmom: Zet hem op meid!
@ Mamasylvia: Heel veel sterkte! Dat ie maar snel weer thuis mag zijn! @ bevallen, hier nog niets hoor....morgen naar de verloskundige en ik hoop dat ze me dan eindelijk stript! Vrijdag ben ik 40 weken.
Lovelymom; succes! Mamasylvia, sterkte! Hier; ben het zoooo zat. Ben doodmoe, geen energie, blegh. Gelukkig gaat de verloskundige straks nog een keertje strippen. Kan er vandaag niet zo heel goed meer tegen... (sorry voor de klaagzang...)
Nou... Beneden kán het gewoon niet schoner Was nog even opvouwen en we zijn helemaal bij. Oftewel: kindje, kom maar
Hallo dames! Voor mij gaat het gebeuren, had om 6 uur 2-3 cm en ze komen om de 2 minuten. Half 9 komt de verloskundige weer. Liefss
Lovelymom, ook succes! Denk aan je! Woezel, hoe is t strippen gegaan? Succes ook met alles! Paloe; ga straks je kamertje checken ben benieuwd! @in afwachting; wacht met jullie mee! Hier zijn we r ook zo klaar voor! Kom maar kleintje!
Jlover; succes!!!! Ik wil ook.... Strippen weer gelukt. Nu wat krampen maar nog niks noemenswaardig. Op tijd naar bed en hopen dat het nu wel doorzet...