Aaaah! Wat spannend Succes joh! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig Wanneer was je uitgerekend eigenlijk? Even nieuwsgierig
@ Jlover: Spannend meid! Zet hem op. Ben benieuwd wie er eerder lekker kan knuffelen met de kleine. Jlover of Lovingmom....
Prachtig kamertje Paloe! Super leuk gedaan! Goed voorbereid ook Toppie! Noa; super kaartje. Leuk met die foto! Die truitjes zijn cute Your kids even more Woezel; fijn! Spannend hoor! Duim voor je! Lovelymom en jlover; denk aan jullie! @hier; al vier x gepoept vandaag.. Lees wel eens dat je je in de week voorafgaand aan de bevalling meer moet of kan t toch weleens? Je let op alles nu he
Dames die bezig zijn: succes! Zet m op! Bubi: gefeliciteerd! Noa: leuk kaartje zeg! Paloe: super schattig kamertje Mamasylvia: wat naar dat Samuel zo ziek is. Hopelijk is hij er gauw weer bovenop. Hier nog geen verandering. Pfff. Morgen naar de vk. Hopelijk hebben ze een plan de campagne, want nog een hele week wachten zie ik niet zitten hoor. Wordt gek van het wachten...
Dames, ik ben gister bevallen van ons mooie 2e prinsesje Lorena! Hele heftige korte bevalling, haar bovenarmpje is gebroken dus ze ligt in het ziekenhuis. Zat vast achter mijn schaambeen en ze was sterrenkijker. Van 1e wee tot geboorte nog geen 4,5 uur! Later meer...
Gefeliciteerd!! Nu kan je eindelijk lekker herstellen en genieten Sterkte ook nog even met je meisje. Gelukkig heelt het bij baby's snel! Maar het zal best schrikken zijn geweest.
Gefeliciteerd Jlover! Maar wat naar van haar armpje. Hopenlijk heelt het snel en kunnen jullie genieten. Hier weer niks na de strippoging. Zie het echt even niet meer zitten...
Hè jakkes... Volgens mij raak je dan ergens ook teleurgesteld in je lichaam. Tenminste, ik zou me kunnen voorstellen dat ik het zo zou ervaren. Wanneer gaan ze weer een poging doen?
Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje (8) Chayenna----14/01----rest onbekend Biby----22/01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Melkos----22/01----38+3----C.aithlynn----2645 gram----49 cm Mamainspe----24/01----38+5----S.anne----4282 gram----54 cm CindyW----24/01----38+0----V.ayenn----? gram----?cm Pip1986----27/01----39+0----Geheim----2685 gram----46 cm MamavanDaisy----31/01----39+5----L.una-----3220 gram----49 cm Jlover1988----06/02----????----L.orena----???? gram----?? cm Jongetje (7) MamavanSimone ----08/01-----34+2----J.asper----2405 gram----44cm Kinderwens1983---- MamaSylvia----20/01----????----S.amuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend Foeske----23/01----38+0----T.ymo----3766 gram----50 cm Elijfay----24/01----37+1----K.ai----2235 gram----44 cm Noa80----24/01----38+5----C.ollin----3230 gram----52 cm Bubi----05/02----????----G.ideon----???? gram----?? cm Ik heb Jlover aan de lijst toegevoegd. Gefeliciteerd meid!
Jlover, gefeliciteerd met jullie meisje! Wel naar van haar armpje, hopelijk mag ze wel snel naar huis!
Jlover: gefeliciteerd! Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Hier krijgen we a.s. maandag en strippoging als hij er nog niet is. Ben dan 41+1. Even doorbijten dus. Hopelijk is hij er uiteraard eerder .