Sopann, raak inderdaad teleurgesteld in mijn lichaam. Kennelijk pakt mijn lichaam het niet zelf op (vorige keer ook niet, toen ingeleid met 42 wk). Maar had me er ergens wel een beetje op ingesteld dat het wat zou doen... Vanochtend kon ik er niet zo goed meer tegen en heb even een potje zitten huilen bij me mams..... Vrijdag of zaterdag doen ze nog een poging en anders volgende week inleiden wanneer de gyn een plekje heeft. Aan de ene kant wil ik niet ingeleid worden maar aan de andere kant wil ik gewoon bevallen, dus dan maar inleiden...
Hij is er!! Vanmorgen 7-2-2013 om 8.30 geboren, onze prachtige zoon Arvid! Naar omstandigheden maakt hij het goed, als het goed is mogen we morgenochtend naar huis!
@Inge, wat een schatje! Gefeliciteerd Wat een heerlijke bolle wangen. Vind ik altijd zo lief! @Woezel, ik begrijp je helemaal! Ik mag vandaag weer op controle. Ben best gespannen merk ik. Ik wil zo graag thuis bevallen. De enige reden om zwaar over tijd te gaan is dat ik dan langer verlof heb, haha. Maar nog 3 weken zo doorsjokken maakt mij ook écht niet blij.
iedereen bedankt voor de complimenten op ons kaartje, wij zijn er zelf ook super blij mee. Het is mijn eigen ontwerp, uitgevoerd door een vriendin van mij. Het kaartje is in dezelfde stijl als Yara haar kaartje. alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!!!!!
Sopann, geweldig zon mannen reactie! Bubi, gefeliciteerd!!! MamaSyl, och arme Samuël!! Beterschap!! Woezel, heeft het strippen iets gedaan?? O lees het al Jlover, gefeliciteerd met jullie dochter!, hoop dat haar armpje voorspoedig mag genezen Noa, super die foto IngeM, gefeliciteerd met jullie zoon Prachtig mannetje Wat leuk als dat babynieuws
Ing m, gefeliciteerd ! Wat een schatje! Bij mij zat alles nog dicht, net bij de vk. Wel was het al zachter. Dinsdag weer even kijken, ze wil dan als er ontsluiting is, kijken of z wat kan doen. Ben benieuwd, had t niet verwacht, dacht dat ze dat pas bij 40 wk zouden doen, heeeel fijn! Woezel, dikke knuffel, hopelijk gebeurd er snel wat ! Ook voor jou sopann.
Jlover gefeliciteerd, eindelijk is ze er! mooie naam meid! maar wat sneu van der armpje.. Dikke knuffel voor jou woezel! Wat ontzettend balen allemaal
meiden gefeliciteerd met jullie wondertjes hier: morgen nog een groeiecho. moest gister van de vk naar het zh ivm verhoogde bloeddruk. ctg en bloeddruk waren in orde. eiwitten ook behalve glucose maar ja ik had net gegeten en appelsap gehad. morgen nog een keer bloedprikken en urine. ben benieuwd naar de echo. we zullen wel bijna niets meer kunnen zien omdat hij zo groot is hihi
Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje (8) Chayenna----14/01----rest onbekend Biby----22/01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Melkos----22/01----38+3----C.aithlynn----2645 gram----49 cm Mamainspe----24/01----38+5----S.anne----4282 gram----54 cm CindyW----24/01----38+0----V.ayenn----? gram----?cm Pip1986----27/01----39+0----Geheim----2685 gram----46 cm MamavanDaisy----31/01----39+5----L.una-----3220 gram----49 cm Jlover1988----06/02----????----L.orena----???? gram----?? cm Jongetje (8) MamavanSimone ----08/01-----34+2----J.asper----2405 gram----44cm Kinderwens1983---- MamaSylvia----20/01----????----S.amuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend Foeske----23/01----38+0----T.ymo----3766 gram----50 cm Elijfay----24/01----37+1----K.ai----2235 gram----44 cm Noa80----24/01----38+5----C.ollin----3230 gram----52 cm Bubi----05/02----????----G.ideon----???? gram----?? cm IngeM----07/02----40+2----A.rvid----???? gram----?? cm Ik heb IngeM aan de lijst toegevoegd. Gefeliciteerd meid!
Weinig nieuws! Gewicht gelijk (had ik niet verwacht), bloeddruk lager en buik niet opgemeten omdat de vervanging van mijn vk dat niet nodig vond. Ofwel: ik wil thuisbevallen, maar als dat betekent dat dat lakse mens naast mijn bed staat, dan ga ik alsnog naar het ziekenhuis!
Jeej Sopann, das ook wat. Wanneer is je eigen vk weer terug dan? Of heb je altijd kans op de vervanger? Hier echt het geluk dat alle 3 de vk in de praktijk schatten van meiden zijn dus maakt me niet uit wie er bij zal zijn.
Vandaag was weer de wekelijkse echo. Hele mooie dit keer! Hij werd wakker van de koude gel ofzo haha... Je zag hem smakken met zijn mondje en met zijn knuistjes in zijn oogjes wrijven. Ik smolt gewoon. Mijn hele dag is weer goed. Medisch was ook alles in orde, en de gynaecoloog later was ook heel tevreden. Mooie lage bloeddruk nog steeds.
Wat fijn Blossom! Heerlijk om te zien hè. Dat zoiets echt in je buik zit vind ik nog altijd zo wonderlijk Er zijn er bij ons ook drie, Woezel. Drie geweldige mensen ook. Deze vervangt er eentje, voor maar twee weken, waar er volgens mij al eentje van voorbij is (gelukkig!). Manlief en ik hebben nu afgesproken dat we bij de weeën bellen en dan afwachten wie er opneemt. Mocht zij het zijn kan ze de controles doen en dan mag ze ons overdragen aan het ziekenhuis. Ze gaat ook écht niet mee! Mijn moeder reageerde ook zo heerlijk adrem: dat moet je écht niet hebben! Voel ik me toch wat gesteund, in plaats van alleen maar hormonaal