Hoera! Gefeliciteerd met de nieuwe beebjes, het aantal stijgt, wat leuk zeg Hier benieuwd wat de nacht brengt maar naar alle waarschijnlijkheid zullen we wel weer opstaan met een dikke toeter. Zucht... Zo zijn we het wel gewoon ondertussen... Gelukkig is het einde in zicht
Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje (8) Chayenna----14/01----rest onbekend Biby----22/01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Melkos----22/01----38+3----C.aithlynn----2645 gram----49 cm Mamainspe----24/01----38+5----S.anne----4282 gram----54 cm CindyW----24/01----38+0----V.ayenn----? gram----?cm Pip1986----27/01----39+0----Geheim----2685 gram----46 cm MamavanDaisy----31/01----39+5----L.una-----3220 gram----49 cm Jlover1988----06/02----????----L.orena----???? gram----?? cm Jongetje (8) MamavanSimone ----08/01-----34+2----J.asper----2405 gram----44cm Kinderwens1983---- MamaSylvia----20/01----????----S.amuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend Foeske----23/01----38+0----T.ymo----3766 gram----50 cm Elijfay----24/01----37+1----K.ai----2235 gram----44 cm Noa80----24/01----38+5----C.ollin----3230 gram----52 cm Bubi----05/02----????----G.ideon----???? gram----?? cm IngeM----07/02----40+2----A.rvid----3655 gram----52 cm Ik heb de gegevens van IngeM aangevuld.
@sopann: wellicht is het verstandig dit alvast met je vk te bespreken. Kan me voorstellen dat je tijdens weeen/ bevalling geen zin in discussie hebt. Succes meid! @elance: geniet nog even van de laatste momenten met je "dikke toeter". Je kleine man komt vast snel!
Net weer een waterballet hier! Gisternacht ook al wat vocht verloren, maar los van dat ik.het naar azijn vond ruiken niets mee gedaan. Ook niet gehad overdag. Net werd ik wakker, omdat ik het voelde lopen. Nog even slaperig het kussen van tussen mijn benen er tussen gedrukt, maar dat hielp niks. Bij het opstaan zag ik dat mijn kant van het bed al.flink wat natte plekken had. Neus erin geduwd, maar ik maak er niks van. Het ging nog even door toen ik stond en daarna stopte het weer. Bed maar verschoond (arme man helemaal suf) en maandverband ingelegde. Morgen maar eventjes bellen. Mijn moeder heeft een hoge vliesscheur gehad, dus met dat in mijn achterhoofd... Ik heb hier op zp eerder al gelezen dat een diep ingedaalde baby als kurk kan dienen, hihi. Ik wil het nu wel zeker weten, want manlief en ik hebben nog gewoon seks en dan zou er infectiegevaar zijn. Ben benieuwd!
Gefeliciteerd nieuwe mammies! Hier gaat het goed, Gideon is een lieverdje, rustig ventje! Jammer genoeg de eerste twee x aanleggen met bv niet goed gegaan (kreeg nog niet zo'n goede hulp...) dus had al meteen kloofjes!auuu, hij drinkt nu gelukkig goed maar ik heb behoorlijk wat pijn dus. Kolf om het nog beter op gang te brengen en gebruik van die kapjes. Gideon is trouwens een heel klein mannetje, geschat op 8 pond maar hij is maar net 6 pond! (net over de 3000 gr), maat 50 zit zelfs ruim, pff tis zo'n poepie!! Oja, lengte: 48 cm. Geboren met 38+2. Liefs en succes everyone!
Jeej Sopann, spannend, ben benieuwd of het gaat doorzetten bij jou! Bubi; Dat is inderdaad niet heel groot. Lekker toch... Mijn dochter werd destijds juits geschat op 6 pond maar was 8! hahaha HIer; wakker, niet kunnen slapen, weer eens. Maar geen weeen activiteit of iets dergelijks. pfff....
Ze komen zo even controleren. Ook omdat mijn temperatuur ineens gestegen is. Ben benieuwd! Voor alsnog voel ik me gewoon wat raar, maar of dat nou zenuwen zijn, weinig slaap of een naderende bevalling dat zou ik echt niet weten
Geboortelijst februarimama's 2013! Meisje (8) Chayenna----14/01----rest onbekend Biby----22/01----termijn----laat ik even open----3460 gram----50 cm Melkos----22/01----38+3----C.aithlynn----2645 gram----49 cm Mamainspe----24/01----38+5----S.anne----4282 gram----54 cm CindyW----24/01----38+0----V.ayenn----? gram----?cm Pip1986----27/01----39+0----Geheim----2685 gram----46 cm MamavanDaisy----31/01----39+5----L.una-----3220 gram----49 cm Jlover1988----06/02----????----L.orena----???? gram----?? cm Jongetje (8) MamavanSimone ----08/01-----34+2----J.asper----2405 gram----44cm Kinderwens1983---- MamaSylvia----20/01----????----S.amuël Hendrikus Willem----3700 gram----onbekend Foeske----23/01----38+0----T.ymo----3766 gram----50 cm Elijfay----24/01----37+1----K.ai----2235 gram----44 cm Noa80----24/01----38+5----C.ollin----3230 gram----52 cm Bubi----05/02----38+2----G.ideon----3000 gram----48 cm IngeM----07/02----40+2----A.rvid----3655 gram----52 cm Ik heb de gegevens van Bubi aangevuld.
@sopann: spannend! Hou ons op de hoogte! @woezel: vervelend dat je niet goed kunt slapen. Juist nu kun je dat nog wel gebruiken, want na de bevalling komt er ook weinig van....
Nou, niets te ontdekken. Vliezen lijken intact en echt toucheren doen ze pas met weeën in verband met infectiegevaar. Bloeddruk ietsje hoger, baby heeft een mooie rustige hartslag. Ze vond dat de baby erg laag lag. Ik zou ook zweren dat ze hem eruit duwde toen ze mijn buik onderzocht, haha! Ook vond ze me extreem gevoelig onderin de buik en toen ze met een wattenstaafje zo'n testje deed. Ik weet volgens mij niet beter! Ze vond het wel gek dat ik zo'n verhoging had. Vind ik dus zelf ook, omdat ik dat zelfs met longontsteking nog nauwelijks had. Griep heb ik dit jaar al gehad. Nu maar twee paracetamol per 6 uur en de temperatuur goed in de gaten houden. Bij meer verhoging direct bellen. Bij geen verandering en zelfde symptomen wordt ik morgen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bleh. Wat kan een mens zich beroerd voelen!
Sopann hopelijk voel je je snel beter! Ik moet zometeen weer naar de verloskundige voor controle, ben eens benieuwd wat ze zegt. Dat wachten is zooooo vervelend, vooral nu ik ook weer krampen heb en er maar niks gebeurd
Jeetje sopan.. Klinkt toch echt wel als gebroken vliezen op basis van wat zeggen ze dat t intact is? Weet ni of jij dat was die t eerder had over n hoge vlies scheur? Ben geen dokter maar t klinkt toch alsof j vruchtwater hebt verloren.. Heeft ze gevoeld of j nog genoeg vruchtwater hebt nu? Nadat ik roze verlies had paar weken terug hebben ze dat op de echo nl wel gecheckt, zou t in jouw geval wel laten checken Ivm infectie gevaar idd maar heel goed j temp in de gaten houden hoor en bellen als j t nie vertrouwt Valt me wel op dat t overal verschilt Hoelang ze j thuis laten "aanmodderen" Sterkte met alles hoor lieverd Maar zou zelf beetje flink aandikken n onder controle willen staan
v D83 dank je! Caatje dank je! hopelijk komt de kleine dit weekend en werkt anders de strippoging! Jlover jeetje meid wat heftig!!!! Beterschap voor de kleine meid! Hoe is het met jou? Van hare gefeliciteerd natuurlijk! en jullie meisje heeft een ontzettend mooie naam! Woezel het komt goed meid, echt! Dikke knuffel... en succes! IngeM gefeliciteerd! mooi ventje en mooi pakje!!! gaat het met jou ook goed! en wat zijn de omstandigheden?? Vita vroeg zeg dat ze wat doen, fijn! fijn dat verder alles goed was! Mienma succes! Sopann spannend!!! het was dus geen vruchtwater? spannnend hoor... naar die verhoging..beterschap! Bubi wat een kleintje idd! Diass succes! Gisteren zijn we druk geweest met schoonmaken en opruimen enzo... we hebben het weekend familieweekend dus dan hebben we er geen tijd voor vandaar dat ik er niet was Nu gaat t wel. Gisteren gesprek gehad in het zh, erna deed mijn rechterbeen het helemaal niet meer maar nu weer wel. Nu zit ik weer met die zenuwpijn in de rechterkant van mn buik, dus erg rustig aan en een kruik erop..niet normaal hoeveel zeer iets kan doen zonder dat het kapot is.. Als het toch nog spontaan begint zal ik de buddy gebruiken hoor! dus dan horen jullie het Zal jullie ook op de hoogte houden maandag Kga ff liggen nu met mn kruikje