Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt voor je mening!
    Volgens mij werkt dat alleen bij bloedarmoede.
    Ijzer kom ik zeker niet te kort, heb een HB van 9.6 wat nogal hoog is.

2. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Elifay... Ik ga ook voor Boazz. En dan ook voor de uitspraak, ik denk dat je met Eilijah veel verschillende uitspraken krijgt, verkeerde spelling.

Wat leuk dat je het met ons deelt!

Succes met je lage bloeddruk. Vervelend, had het bij de jongste hier ook, had ik bloeddrukverlagers/weeënremmers, je kan je er echt beroerd door voelen. In softijs schijnt ook veel zout te zitten!

XXX

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Paloe, wat leuk zeg!

Dobbertje, gelukkig wordt alles weer wat normaler :D

Caatje, nog een jongen :D gefeliciteerd!

Mamav5, veel plezier morgen!

Baby voelen, hier ook steeds meer en meer :D heerlijk vind ik het! Mnr. Foeske dacht de pruts ook 1x te voelen, maar daarna niet meer dus blijft een vraagteken…

Ceyden, mag ik een beetje van jou??? Ik heb maar 85B ;) groeit helemaal niks L hihi

Aankomen, was voor de vakantie 2,6 kg aangekomen na de vakantie weet ik nog niet… zal dit weekend eens wegen :p

Elijfay, welkom terug ;)

Namen, we zijn er nog helemaal niet uit…. We weten het geslacht maar dat maakt het er niet makkelijker op haha. We gaan trouwens nog wel een naam van het andere geslacht kiezen (stel je voor dat ze ernaast zitten….) doen jullie dit ook???

Vanmiddag weer thuis gekomen van een topvakantie! Op de terugweg nog snel ff bij shoe discount gestopt want Jelte is in de vakantie ineens uit z’n schoenen gegroeid… :D We hebben op vakantie heerlijk weer gehad en wat een geluk dat we bij thuiskomst hetzelfde hebben! Kheb lekker nog een weekje vakantie aan huis. Mister foeske is helaas alweer ‘getrasseerd’ door z’n werk en meteen ingezet L Hij is veels te braaf dus heeft geen nee gezegd :p
    Vanmiddag al druk bezig geweest met het wassen van alle spullen (wat een karwei)… Morgen helemaal niks, we zijn uitgenodigd voor een bbq (en maar klagen) ;)

4. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt!
    Oeh softijs, niet verkeerd :D
    Wist trouwens niet dat daar veel zout in zit.
    Van het weekend beloofd mooi weer dus een softijsje gaat er dan zeker wel in.

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @afscheiding: hier ook veel last van. Soms is het zo dun, dat ik het langs mijn benen voel lopen. Erg vervelend.

@voelen: ik voel het al heel goed, maar mijn man nog niet.

@namen: heb nog echt geen idee. Eerst maar het geslacht afwachten. Denk niet dat we een reserve naam bedenken, voor als ze het geslacht mis hebben. Dat zien we dan wel....

@gewicht: ben al acht kilo aangekomen. Ach, maak me er niet zo druk om. Vorige keer 22 kilo en dat was er in een paar weken weer af.

@hier: zo maar weer eens mijn bedje opzoeken. Blijf erg moe. Morgen BBQ-en met vrienden. Gezellig!

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb net toch de angelsound weer uit de doos gehaald en voor de 2e keer gezocht naar het hartje van kleine uk. En ik had hem vrij snel te pakken!! Zo leuk om weer even te horen. Ik hoorde hem wel duidelijk zwemmen/schoppen toen ik het hartje nog niet gevonden had. Helemaal verliefd weer :) :)

En heb ook een nieuwe foto gemaakt. Die staat in het buikentopic.

7. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik dacht dat je geen softijs mocht hebben?
    rauwe eieren toch?

8. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Oooja! dat is waar ook.... :( Iemand idee of softijs wel of niet mag?

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    softijs na mijn weten mag dat gewoon staat nergens dat het niet mag

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mv5
    Merk dat ik iedere dag blijer wordt van mijn manneke in mijn buik. Mijn oudste is overigens nog in ontkenning. Elke keer als ik haar vraag of ze een broertje of zusje krijgt, zegt ze steevast een zusje...hihi Maar ik geloof dat het haar niet zoveel uitmaakt en dat het nog allemaal moeilijk te begrijpen is voor haar dat er een kindje bij komt.
    Misschien binnenkort Nijntje krijgt een zusje (broertje) er weer eens bij pakken.
    Spannend dat jij ook mag!!! Had jij eigenlijk een voorkeur? Ben heel benieuwd!

Voelen kindje
    Ik dacht vandaag op mijn werk een paar keer iets te voelen maar weer het nog niet zeker. Tijdens de echo afgelopen week maakte hij niet echt felle bewegingen dus voelde ik ook niks. Dan kun je nl goed zien of je echt de baby voelt omdat je hem dan ook ziet bewegen.

Kinderkamer
    Euh.... zijn nog steeds met de kamer van mijn oudste bezig. Gelukkig komen mijn schoonouders volgende week weer thuis. Schoonvader kan tenminste gas geven en sleurt mijn man gewoon mee om die kamer af te maken. Ben zo blij met mijn schoonouders.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ softijs: er is twijfel over, want door slechte schoonmaak van de machine kunnen er veel bacterien in zitten.
    Las ook dat kant en klare pannenkoeken afgeraden worden, i.v.m de melk die daarvoor gebruikt wordt.
    Als je alles moet geloven wat op internet te vinden is, dan kunnen we bijna niets meer eten!

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Goeiemorgen !!
    Girafje ja joh volgens internet mag je dan echt helemaal niks meer eten
    Hier op zich een goeie nacht alleen 3x wakker geweest
    Hebben jullie daar ook last van ? Sinds ik zwanger ben wordt ik om de have klap wakker
    Heb echt in de gate dat moeder natuur bezig is met mijn ritme om me voor te bereiden op de baby

O mijn boobies zijn enorm !! Het doet gewoon pijn als ze op en neer bewegen

Gaan jullie nog wat doen het weekend? Wij hebben vanavond feest op me man zijn werk
    Ze bestaan 15 jaar dus het wordt geen vroegertje vandaag
    Maar heb er wel zin in !
    Fijn weekend !

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Goedemorgen! Ik las laatst ergens dat softijs wel mocht. Dat ging over mc Flurry's maar dat is ook softijs.

Wakker worden: ik word ook best vaak even wakker. Maar gelukkig zijn er ook nachten dat ik heel diep slaap.

Wij gaan vandaag de maandelijkse boodschappen doen in Duitsland. Vanavond hebben we familiebbq met de familie van manlief.

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ wakker worden: slaap wel minder diep, maar wordt niet vaker wakker. Komt misschien omdat ik al gewend ben om gebroken nachten te hebben door mijn dochter ;)

@ weekend plannen: mijn man is met collega's aan het werk vandaag en mogelijk ook morgen. Ga straks nog even de laatste behangrestjes weghalen in de nieuwe slaapkamer voor mijn dochter. Daarna wat rotzooi naar grofvuil brengen en naar Sprookjeswonderland (sprookjes in een grote speeltuin met wat attracties). Heeft ze wel verdiend, want ze was de afgelopen dagen lief aan het spelen op de momenten dat ik aan het behang schuren was.
    Fijne dag allemaal!

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Goedemorgen!

Oh wat heb ik heerlijk 11u geslapen :D ben wel wakker geworden toen de hond bij me op bed sprong, maar sliep gelijk terug verder... Was wel van het idee dat ik moest werken vandaag maar gelukkig besefte ik een beetje daarna dat het wel degelijk weekend is :p

Zo meteen even naar de winkel om eten en nog een wasje draaien. Verder weinig plannen voor het weekend. Heb nog wat werk mee naar huis, dus dat zal ik ook nog wel doen en misschien nog even naar de veritas om nieuwe wol.

Vanmorgen was ik nog wat televisie aan het kijken, had nog wat afleveringen van 'home and away' in te halen en ik lag met mijn hand op mijn buik en heb toch wat schopjes gekregen naar mijn hand :D niet echt heel hard, en het duurde even vooraleer ik het voelde (ook toen ik mijn hand ergens anders legde) maar het was er dus wel. Helemaal in de wolken :D

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen!

Wakker worden
    Af en toenmaar dat is meestal omdat vriendlief snurkt of omdat ik naar het toilet moet. Ik moet echt vaak plassen en inhouden gaat moeilijk haha.

Weekendplannen
    Vanavond een barbeque en morgen ben ik jarig. Word 25. Mooie leeftijd om mama te worden dacht ik zo :D druk weekend maar wel erg gezellig!

17. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Elijfay, alvast gefeliciteerd! Ik word volgende week zondag 25. Inderdaad mooie leeftijd om mama te worden ;)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Lovely bijzonder weer he!

Dobbertje fijn dat de keuken vergoed wordt! Haha dat dansen;) Wow fijn dat jullie de kinderkamer zo op de kop kunnen tikken!

Kelly het is idd superleuk, maar ik kan niet zeggen dat ik de kleine nou doorlopend voel aan de binnenkant. Ook niet elke dag maar dat komt misschien ook wel omdat ik geen rust neem ervoor. Ik heb me voorgenomen elke avond voor het slapen even te voelen:) Kijken of ze dan wakker is:)

Caatje gefeliciteerd met jullie zoon!!! En fijn dat alles goed was!

Mamaatje nee ik hoop ook dat de rolstoel niet hoeft;) En mijn man doet heel veel, dat scheelt zo ontzettend! Ik ga wel een nieuwe bureaustoel vragen op mijn werk, want ik heb nu een oud gedrocht, daar lusten de honden geen brood van… en krijg er ontzettend veel pijn van helaas.

Girafje nee ik ook niet:)

Chayennah hopelijk blijven de harde buiken nu uit!

Pip duwtje kan ook heel goed hoor! Balen van de harde buiken en blaasontsteking! Beterschap!

Ceyden vind ik een leuke naam!

Elijfay Boaz! Superleuk! Ik heb ook een lage bloeddruk, 100/60 en 90/50. Ik heb het al mijn hele leven en heb er best last van. Ik was het zat en ben naar de ha geweest, maar de medicijnen ervoor mag je niet als je zwanger bent… dus idd extra zout.. Al helpt dat bij mij ook niet

Foeske hahaha je mag ook wel een cup van mij hebben!;)

Elance supercool dat je de beeb ook al gevoeld hebt!

Elijfay gefeliciteerd alvast! Mooie leeftijd idd!;)

Softijs: bij ‘schone zaakjes’ kopen en niet in het buitenland. Vanwege de viezigheid en het feit dat er hier geen rauwe eieren in zitten als het goed is.

Drop: mag niet teveel in de zws he..

Aankomen: al 7 kg..ik maak me er niet druk om, mijn lijf zal het wel nodig hebben die reserve:) En t gaat er wel weer af;)

Namen: bij Liam hadden we geen meisjesnaam..

19. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Softijs, mag gewoon!

Weekend, zou morgen wel naar het strand willen… maar ben bang dat manlief moet werken :( Vanaaf iig lekker bbq-en hmmm

Elance, heerlijk om ff uit te slapen :D hier ook tot 9.30uur (best luxe met een kleine pruts haha)

Elijfay, alvast gefeliciteerd (en natuurlijk smakelijk vanaaf)!

Paloe, das vriendelijk :D:p

Vanmorgen lekker in de tuin gezeten met de kleine man, tis gewoon echt warm :D M’n vader belde (hij heeft een nieuw speeltje ;)) dus wil ons met de cabrio komen halen als Jelte wakker is… Lekker verfrissend! Vraag me wel af of hij in z’n midlife zit haha

20. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    En mamavan5, is het een jongen of een meid???

Deel Deze Pagina