Jeetje! Wat spannend meiden! Ik heb hier tijdje geleden ook mee gelezen.. Vanmiddag is bij mij een ballonnetje geplaatst. Voor nu heb ik heftige krampen in mijn rug, die alleen maar op te vangen zijn door tegendruk te geven in mijn rug buigend over de bank! En als even de verkeerde houding heb, hang je! Dus durf nu niet meer normaal te gaan zitten of liggen! Morgen ochtend 06:30 worden wanneer mogelijk mijn vliezen gebroken! En verder ingeleid. Ik word zowiezo opgenomen! Ben zooooo zenuwachtig.. Als dit nog lang door gaat ben ik bang dat ik toch voor de pijnmedicatie ga, aangekomen in het ziekenhuis! Hoe is het met de andere meiden die ook morgen aan de beurt zijn?
Pfff... Net weer wakker. Zenuwachtig, maar ook flinke zeurende pijn. Mijn vruchtwater blijft inmiddels steeds komen en is lichtrose. Goed teken, want dan gebeurt er wat van ontsluiting oid. Alles wat nu gebeurt hoeft straks niet meer. Ik vind het zóó spannend!
oeeeeeehhh, wat spannend allemaal! Voor jullie allemaal, heel veel succes en sterkte vandaag! Jeetje ....wat een hoop baby's zijn er onderweg, whoe hoeeeeeee We duimen allemaal mee meiden!!!!!
Dames; succes allemaal!!! Hier werd ik net door de vk gebeld dat ik om 10.00 bij de gynaecoloog terecht kan! Zo fijn, eerst ctg en dan overleg met de gyn wanneer we gaan inleiden! Het einde is in zicht!!
Wat spannend voor iedereen!! Een babyboom Hier nu een uur aan het infuus en al heel regelmatige weeën om de 5 minuten. Nog erg goed te doen! Het inwendig onderzoek was véél erger.
********BUDDYNIEUWS********** Paloe haar vliezen rond 9 uur gebroken en krijg net bericht dat ze 2 contacties per 10 minuten heeft ****************************** We wachten in spanning af!
Ah wat goed van Paloe!! Hier nu weeën om de 3/4 minuten. Ik krijg echt een houten kont van dat liggen op bed, haha
poeeehhh spannend zeg meiden!! kom op!! jullie kunnen het!! hier is alles helaas nog rustig.. mocht ik vrijdag niet zijn bevallen krijg ik echo en ctg en evt datum voor inleiden... ik hoop niet dat dat nodig is..
Hier na 24uur weeen eindelijk 1,5cm ontsluiting. Het gaat echt langzaam! Maar er is een begin! Om 4uur komt de vk weer langs. De rest van de bevallende dames succes!!
Wat een rotdag zeg. Vanochtend bij de gynaecloog geweest. CTg gemaakt, echo en inwendig onderzoek (niet geheel zachtzinnig mag ik wel zeggen...). Baby doet het zo goed nog in de buik, en alles was nog zo prima dat ze niks wil doen. Moet donderdag maar weer terug komen en dan gaat ze weer inwendig onderzoek doen. Baarmoeder was wel verstreken maar ze kon er niet goed bij waardoor ze niet kon inleiden zei ze. (de verloskundige had mijn baarmoeder vrijdag zo te pakken, maar deze gyn zegt van niet:x) Zit er echt zo enorm doorheen! Ik ben verdorie 41 weken zwanger, de gyn schat het kindje op ruim 3800 gram, ik ben kapot maar ze doet helemaal niks!!!! Heb de hele ochtend een potje zitten janken. Verschrikkelijk. Blegh....:x:x