Goedemiddag dames!! Lekker weertje is het weer Genieten jullie er lekker van? Hier voel ik eindelijk wat rommelen in mijn buikje en het voelt anders dan mijn darmen iig Het is nog wel heel dof en vooral als ik even op de bank lig na druk bezig te zijn geweest!! LeukLeukLeuk!!! Mamaatje waar ben je nou we zijn nieuwsgierig !!!
Laten we hopen dat Mv5 gewoon aan het shoppen is geslagen en daarna langs de familie is gegaan. Wij horen het vast snel.
hey meiden sorryyyyyyyyy sorryyyyyy voor het lange wachten moesten nog even moeders en schoonmoeders naar huis brengen hier alles goed heb nog niet bijgelezen sorry doe ik morgen maar wij zijn in verwachting van een prachtige dochterrrrrr!!!!! lees jullie morgen allemaal
jaaaaaaaaaa mamaaaaatje! Superrrrr meid!!!!!! Fijn dat het goed is! Begon me al zorgen te maken Welkom bij de feb meidenmama's!
Paloe Leuk zeg! Zult wel een enorme stroom reacties krijgen nu... Vandaag trouwens de eerste shopaktie gedaan. Even bij de Prenatal los gegaan. Nu in ieder geval al 3 setjes voor onze zoon klaar liggen. Ben ook door de meidenkleding en spullen aan het heen gaan om alles uit te zoeken wat weg kan. Veel echt met pijn in mijn hart. Zitten zulke leuke mooie dingen bij. Maar het moet weg om plaats te maken. Gelukkg doen de "alles moet weg" hormonen goed hun werk. Heb inmiddels al meer dan 10 dozen vol wat weg kan/moet en verwacht nog eenzelfde hoeveelheid....oeps... Eind oktober de rommelmarkt op... Gelukkig had ik bij mijn oudste veel spullen (boxkleed, waskussenhoezen etc) in het lime of blauw, dus die kunnen nog een keer in de herkansing.
Mamaatje, leuk een meisje!!! En Paloe wat een leuke afbeelding. De reacties zullen wel binnen stromen nu. Jullie hebben het lang voor je weten te houden. Knap!
Collo lime en blauw is superleuk idd voor jongens! Dat waren de kleuren in onze jongensbabykamer T is laat he, dus de stroom reacties valt nog mee Kelly haha het valt nog mee, hebben het net gedaan en t is natuurlijk vrij laat nu We hebben het al wel aan heel veel mensen verteld hoor Dit was echt de laatste stap Caatje haha het valt nog mee, denk vanwege de tijd