Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @elance: heb je verhaal gelezen. Wat een heftige bevalling zeg! Maar je mannetje is er!

@paloe: Je meisje was er snel! Nu genieten van je knappe meid!

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier ook zo'n vriendengroep.. 9 maanden lang laten ze niks horen en nu iedere dag. Ik reageer er niet meer op.. ben ze echt zat!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Pffff dat kan ik me zo goed voorstellen!
    Waar ik me soms ook over opvrat (heb me er inmiddels bij neergelegen) zijn de mensen die juist een en al oor waren en betrokken (sms'jes/appjes voor n controle of echo) en nu tegen t eind aan geen reet meer laten horen/vragen..
    Nou zit dan ook echt niet zo op hun bezoekje te wachten hoor ...

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    En zijn de dames het al flauw!??

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Paloe wat n ontzettende prachtige foto's van n nog prachtigere meisje
    Echt een plaatje ❤

Heb je verhaal gelezen, moest soms ook wel even lachen hoor..
    Hoe je dat zegt; "in alleen m'n hempje naar de wc.."
    Zie t helemaal Voor me!
    Je schrijft zo leuk, heb t helemaal gelezen..
    Fijn dat ze t zo goed doet! Wel even schrikken vd opname maar gelukkig is ze weer thuis..
    Wens jullie al t geluk vd wereld met z'n viertjes! Echt super dat je man zo n steun was tijdens de bevallig! T zit erop.. Gelukkig! Genieten maar nu!

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Rums dank je!!! We zijn ook helemaal verliefd:) Nee we hebben ze niet zelf genomen, mijn beste vriendin is fotografe en ze is goooooeeeed! ;) www.deborahboom.nl Olaf staat er ook op als baby en bij JA! Sta ik:p op fb: sterrenstof

Sopann thnx! Hier hoefde t infuus maar op 1,5 om me een weenstorm te bezorgen..

Jillz thnx!:D

Vita dank je wel!

D83 haha thnx;) superlief berichtje, dank je wel!:)

Leuk detail: ik ben bevallen in mn bh, hempje en wollen sokken:D hihi:p ze waren blauw van de kou:p

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik ben het meer dan zat! Mijn lichaam wil niet meer. Gisteren bij de gyn geweest en eigenlijk gelijk doorgestuurd voor een inleiding. Die zou gisterenmiddag plaatsgevonden hebben maar helaas na bellen met de vraag of het door zou gaan bleek er toch geen plaats te zijn :(

Op vrijdag en zaterdag word er niet gestart met een inleiding waardoor we zondagmiddag pas weer mogen bellen of er dan wel plek is.

Gisteren was ik er kapot van, nu zijn de emoties alweer gezakt en gaat het redelijk.

8. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @kelly1609: vervelend meid! Maar wellicht komt de bevalling vandaag of morgen zelf op gang... Langer dan een week zal het in ieder geval niet meer duren!

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Kelly1609 da's echt vervelend! Hoop dat je het toch nog even volhoudt en jullie uk vandaag of morgen uitzich zelf meld!

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kelly knuffel!
    Hier: ik heb koorts en borstontsteking.. hoofdpijn, overal pijn, bah.. heb al ab dus hopelijk helpt het snel:)
    En met na Liam in gedachten vinden we t wel een beetje eng..

11. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeej paloe, wat naar een borstontsteking. Hoop dat het snel over gaat!

Hier een brakke nacht. Na een aantal lekkere nachten waarin Sophie maar 1 keer kwam, was het vanacht hommeles. Volgens mij krampen, ze wilde niet slapen, steeds kleine beetjes drinken... Maar goed, hopen dat het vanacht beter gaat. Ze ligt nu wel al lekker een poosje te slapen dus dat is wel lekker...

Hoe is het met de wachtende dames?
    kelly hoe is het? Weet je al wanneer je nu wel ingeleid mag worden? Hoop dat je snel mag meis, of dat je kindje er al is natuurlijk!

Knuffel voor alle dames die nog wachten op hun kindjes!

12. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @paloe: beterschap!

@woezel25: het heel vaak willen drinken kan ook een regeldag zijn....

@hier: erg moe van alle gebroken nachten (vannacht om 23.00, 1.00, 4.00 en 7.00 uur gevoed). Maar verder gaat het heel goed met ons. Sanne is alweer een maand oud!

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Het heerste denk ik. Ik heb sinds gisteren 11.00 uur met T lopen leuren. Voeden, verschonen en weer voeden. Dat ging vannacht net zo door. Meneertje wilde niet slapen in zijn wieg, maar wel op de borst bij manlief of mijzelf. Dat dus maar gedaan. Vanaf vanochtend 9.00 uur gaat het weer prima! Om 11.00 uur kwam hij en nu ligt hij nog steeds lekker te slapen. Dat kost ons inderdaad wel wat energie.

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik word om half 4 verwacht. Spannend!!!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend Kelly succes meid zal aan j denken!

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Spannend zeg Kelly, we leven allemaal met je mee! De laatste februari baby's :D

Ik heb al een paar dagen babyblues gehad, huilen zonder reden en zeer melancholisch. Ik was toch zoooo graag zwanger...
    Had ik maar geweten dat dit geweldige mannetje in mijn buik groeide, maar dat weet je natuurlijk nooit op voorhand.

Kan er maar niet over ophouden dat hij nu al een week oud is, al sinds gisteren ben ik aan het zeggen tegen mijn man: 'vorige week dit' en 'vorige week dat' en 'toen gebeurde er dit', haha, hij wordt een beetje gek van me denk ik ;)

J.oren doet het goed, we gaan hem zo meteen eens een flesje proberen geven (met moedermelk natuurlijk) omdat we zaterdagavond al naar een personeelsfeestje moeten. Mijn ouders komen dan even oppassen maar ze moeten hem natuurlijk wel eten kunnen geven.
    Dus beginnen we vanaf vandaag met elke dag een flesje te geven, en verder spaar ik melk bij op zodat we zaterdag 2 volle flesjes kunnen achterlaten (hoop dat het genoeg zal zijn).

18. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo elance jij gaat snel weer op pad!! Haha fijn dat je dat zo snel kan!
    Ik kan niet wachten tot onze kleine draak geboren wil worden! Ben nu 40.2
    Hij is ontzettend druk vandaag!!! Heel de dag al aan het gymen!! Haha. Als hij beweegt doet het onder ook zo'n pijn! En hij zit vaak op mijn zenuw in mijn bekken waardoor mijn linker of rechte been dan even uitvalt...heeel raar en pijnlijk gevoel. Gelukkig duurt dat maar 2 sec en als ik hem een beetje lift vanuit mijn bekken, stopt het.

Ik ben benieuwd wanneer ik eens aan de beurt ben!

19. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Succes Kelly!!

Ik word morgen hopelijk gestript!
    Iemand ervaring met strippen en een vingertop ontsluiting?
    M'n baarmoedermond is ook al helemaal zacht en de halslengte is ong. 1 cm.
    Ik hoop zo dat het lukt.. Anders doet ze het maar zonder haha!
    Ik wil oooook

20. rums

rums Niet meer actief

Nou ook bij mij zit de baby nog binnen. Ben morgen 41 weken zwanger en dan gaan ze eindelijk strippen. Ik hoop zo dat het dan toch echt op gang gaat komen want ik zit niet te wachten op nog 1 week zwangerschap en inleiding bij 42 weken.

Alle dames die ingeleid/gestript worden succes!
    En alle dames die al druk in de weer zijn met de kleine ook veel sterkte en hopen dat ze lekker doorslapen snachts! :D

Deel Deze Pagina