@roken: ik ben er ernstig op tegen, ook bij niet-zwangeren. Heb zelf nog nooit gerookt. @lakentjes: heb ook limekleur. Gweoon bij de hema en V&D gekocht. Kostte maximaal tien euro. @hier: wat is het weer warm. In huis 27 graden. Kan er toch niet zo heel goed tegen.
girafje ja dat dacht ik ook, ik dacht dat ik vorige week voor het laatst de flessen aan de weg zette maar er stonden toch weer nieuwe... als er vandaag weer nieuwe staan ga ik ze bellen.. want de 17e week is zoiezo niet de bedoeling. Miss doen ze het hier tm 16 weken?
@mamaSylvia, Kelly en fliertje: veel plezier met jullie afspraken vandaag. Ben benieuwd! @hier: zo naar het consultatiebureau met mijn zoontje. Eens kijken hoeveel hij gegroeid is....
goeiemorgen ! 10-9 mamasylvia1975 --------------------------------------------------------------------------------------20 weken echo Kelly1609 ------------------------------------------------------------------------------------------------controle vk fliertje-------------------------------------------------------------------------------------------------------geslachtsbepaling
Thanks !! Om 1u mogen we binnen kijken ben zo zenuwachtigggg!! Vriend en ik staan recht tegen over elkaar ik roep al heel de zwangerschap jongetje en hij denkt ( hoopt stiekem) meisje. We zullen het vandaag hopelijk weten spannend !!!!!
Veeeel plezier Fliertje! Wij nog een week tot 20 wk echo. Dan hopelijk ook te zien wat het wordt. Vanmiddag controle VK. 16.00 pas.. pffff
Ik moet nog 2 weken wachten voor ik weer een afspraak heb bij de verloskundige en over 4 weken heb ik de 20 weken echo. Ben wel heel benieuwd naar de echo moet ik zeggen. Met de 26 weken hebben wij ook nog een pretecho en dan is het gewoon wachten tot ie eruit komt hahaha
Iedereen bedankt voor de reacties omtrend roken. Ik ben in turkije aangekomen. Heel bang geweest weer in vliegtuig. Alleen maar zitten bidden. Gekukkig veilig aangekomen. Liefs voor allemaal!
Fijn dat jullie gezond en veilig terug zijn kinderwens! Nog even een leuk nieuwtje. Was gister niet alleen jarig maar een vriendin van me is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter! Helemaal leuk om die fotootjes te zien! Als ik ernaar kijk kan ik haast niet wachten tot ons spruitje in ons armen ligt.
Hier nog een foto van ons spruitje,echo was 1,5 week terug. Kan hem nu eindelijk uploaden. Net leuke pakjes geshopt. Misschien nog een tip, kijk eens op marktplaats. Heel veel nieuwe kleertjes, die mensen hebben gekregen of door grote hoeveelheden kleding, nooit gedragen is. En de kleertjes die gedragen zijn, zijn maar een paar keer gedragen. Heb nu voor 25 euro 4 Noppies pakjes! Ben helemaal in mijn nopjes