Elance mooie band en mooi bed! Herkenbare nachtkastjes en muurkleur, al is t bij ons nu weet wit en straks grijs Foeske aan de reutel? Kelly wij doen die van 25 euro denk ik met 2 fotos, met de 20 weken echo zijn het er meer Elance een collega? Ik heb iets gemist wat erg.. Voelen: hier Olaf met 14 weken, Liam met 13 en deze kleine ook met 14
Paloe, Hihi ja is oude slaapkamer van mijn ouders, wij hadden die gekregen toen we net gingen samenwonen. Maar slapen er nog in, is nog niets aan dusja en van het kleur heb ik al spijt gehad maar ach, doe ik wel nog eens opnieuw als ik tijd heb Mijn collega heeft in de nacht van zondag op maandag de keuze gemaakt om uit het leven te stappen. Is zware week geweest. Ze laat haar man en een zoon van 8 achter
@ voelen: voelde vanochtend en vanmiddag de kleine boven in mijn buik liggen. Voelde een harder stukje waar de kleine lag. Geweldig om te voelen, kan niet wachten tot de schopjes duidelijker worden.
Hoi allemaal, hier weer terug van vakantie. Lekker weer thuis is ook wel fijn, alhoewel we het super hebben gehad, alleen een beetje warm. Bijna iedere dag rond de 36 graden, dan doe je ook niet veel meer... Typisch dat hier iedereen haar kindje al voelt.... Hier nog geen duidelijk gevoel, we wachten nog even af. Heb ook wel weer de placenta aan de voorkant, dus dat helpt ook niet echt mee. Maandag bellen voor een afspraak voor een geslachtsbepaling....ben zo benieuwd. Door de enorme hoeveelheid aan puistjes de laatste weken neig ik nu ook meer naar een meisje....maar ik ben natuurlijk nog niet zwanger geweest van een jongen dus weet niet of ik er dan geen last van zou hebben. Verder laatste weken erg veel misselijk, net als vorige zwangerschappen pas vanaf de twaalfde week. Hoop dat het snel weer over gaat' bah... Heb verder erg mooie echos voorbij zien komen en al leuk dat er meiden zijn die het geslacht al weten!
@collo: welkom thuis! @hier: helaas alweer om 6.45 uur gewekt door onze kleine man. Vanmiddag een high-tea met twee vriendinnen. Heb er zin in!
Goede morgen dames! @colloo, ik vraag me af in hoeverre dat puistjes verhaal klopt. Ik heb nu ook veel puisten en krijg een jongen
Hoi dames! Nu weet ik het zeker. Ik ben vandaag 16w ver en vanmorgen heb ik de baby echt goed gevoeld. Ik ging op mijn buik liggen en ik voelde langs een redelijk groot oppervlak aan de linkerkant van mijn onderbuik een echt gekriebel aan de binnenkant. Geen twijfel mogelijk dus. Mijn bm ligt 2 vingers onder mijn navel, dus die groeit goed Mijn mannetje wil de baby ook voelen, vind het zo zonde voor hem dat hij nog geen contact kan maken, maar ik zei hem dat hij het binnen een week of 2 wel zal kunnen voelen. Oh ik ben zo immens gelukkig nu
Leuk Elance, dat je de kleine voelt! Pff.. laatst vroeg hier iemand in welke topics je allemaal kwam. Nou heb ik nu besloten dat ik voorlopig alleen nog maar hier klets en zelf niks meer open.. Ik had de echo van gisteren er op gezet met de vraag wat zij dachten dat het zou zijn. Kreeg alleen maar rare reacties.. Nou goed, misschien is de foto onduidelijk, dat kan.. maar dan kun je ook gewoon reageren toch? Hier is het gelukkig wel gezellig
Elance ik vind het supermooi! Wij waren het rood nog niet zat, maar nu de hele verdieping op de schop gaat veranderen we meteen alles Jeetje wat ontzettend heftig zeg vreselijk.. Girafje leuk! Foeske haha dat dacht ik al maar wist het niet zeker Collo waar ga je de geslachtsbepaling laten doen? Ik heb geen idee waar mijn placenta ligt, was op de echo nog niet te zien sterkte met de misselijkheid! Elance leuk dat je de beeb kon voelen! Voor je man kan het nog even duren, maar dan kan hij er nog een tijdje volop van genieten! Kelly wat stom dat er raar gereageerd werd zeg! Soms wordt er idd heel fel op dingen gereageerd. Niets van aantrekken en langs je af laten glijden. Denk maar dat het allemaal rondvliegende hormonen zijn Pffff olaf zijn vriendje is weer opgehaald, wat een druktemaker! Was wel leuk hoor en het ging heel goed, behalve dat ze om 06:15 al wakker waren..gaaaaap
@ kelly: helaas zijn er mensen die raar reageren. Ik open zelf ook bijna geen topic om rare reakties te voorkomen.
hey meiden ga zo bijlezen maar even het kladblokje @pip24 ik heb voor jou geen voorspelling gedaan dat was voor pip1986 ik zie dat ik bij kelly een goede voorspelling heb gedaan hier is het kladblokje roosenzo een zoon Elance een meisje Elijfay een zoon zwangerwens een meisje cindyW een meisje goed gegokt pip1986 een jongen Caatje een meisje mamavandaisy een meisje goed op kladblok fout op forum dus fout jammer chayenna een meisje jijdaar een jongen en een meisje ???? foeske een meisje ingem een jongen lovelymom een meisje kelly1609 een jongen goed voorspeld hihihi mamainspe een meisje biby een jongen colloo een jongen manonvd een jongen kleinduim een jongen grieby een meisje fliertje een jongen mamasylvia een meisje
@mamainspe hoeraa deel 2 gaat hard he meiden @pip24 maar volgens mij had ik voor jou geen voorspelling gedaan wel voor pip1986 ik zie jou niet staan in me kladblokje, maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie meisje een zusje voor jullie grote meid @girafje superleuk een positiejas kan je die na de zwangerschap ook nog aan dan of dat niet @elance mooi buikie meis voel je je goed @collo welkom terug meis idd 36 graden is een beetje teveel van het goede wel genoten dus dat is helemaal super @elance het zal nu niet lang meer duren of je man voelt de kleine ook maar wij mama's hebben de primeur hahahaha @kelly ik merk ook dat het niveau van ZP omlaag gaat en ik heb al een aantal namen die ik bewust vermijd die lijken hier enkel te zitten om te zieken en te stangen, niets van aantrekken meis dat soort mensen hebben gewoon niets te doen @paloe meis ik zet je erbij ik was me hele voorspelling bijna kwijt moest alles opnieuw zoeken hahaha je staat er weer tussen tot zover de lijst als je er niet opstaat geef even een seintje zet ik je er alsnog op roosenzo een zoon Elance een meisje Elijfay een zoon zwangerwens een meisje cindyW een meisje goed gegokt pip1986 een jongen Caatje een meisje mamavandaisy een meisje goed op kladblok fout op forum dus fout jammer chayenna een meisje jijdaar een jongen en een meisje ???? foeske een meisje ingem een jongen lovelymom een meisje kelly1609 een jongen goed voorspeld hihihi mamainspe een meisje biby een jongen colloo een jongen manonvd een jongen kleinduim een jongen grieby een meisje fliertje een jongen mamasylvia een meisje paloe een meisje hier alles goed eergisteren en gister geschrokken ineens bloedverlies, eergister een beetje niet noemenswaardig, maar gister bij mijn moeder ineens heel veel, toch maar even langs het ziekenhuis gegaan alles zag er goed uit, baby deed het goed, en gyn kon geen druppeltje bloed meer vinden moest me vooralsnog niet druk maken dus dat doen we dan maar niet, ze heeft ook me baarmoedermond bekeken die was dicht en zag er prima uit erg vreemd, sinds gister dus ook geen bloedverlies meer dus wat het was zo naar me broer en schoonzus toe
@ mamaatje: vreemd zeg nu nog bloedverlies. Fjn dat alles met de beeb oke is! De positiejas kan ik met koordjes aan de binnenkant verstellen, dus kan ik hem mooi de hele winter periode aan! Vandaag mijn laatste kan voor MVM vol gemaakt. Ben blij dat ik mee gedaan heb, maar ben toch ook wel blij dat ik nu klaar ben! Vanocntend delaatste rommel weggegooid uit de nieuwe kamer voor onze dochter. Had eerst het plan dat ze met de kerstvakantie naar haar nieuwe kamer zou gaan, maar nu wordt het wel eerder!
@Mamaatje5 zeker schrikken! Gelukkig kon je meteen komen en zit baby goed! Bij mij had je idd een jongen gezegd ja. Nog 3 weken! @Girafje, Ik was blij wat pregnyl terug te plassen maar erg blij dat het klaar is ook!! Hoor je er achteraf nog iets van? Ik ben nu ruim een week klaar.
@ pip: geen idee of je er nog iets van hoort. Had zelf wel een berichtje verwacht dat het de laatste week is.