@Elijfay: Hier heeft mij die dropjes ook echt niet geholpen! Ik weet precies hoe vevrelend t is!Snap ook niet dat ze er hier niet echt een middel voor hebben! :S Wat ik nu wel altijd in mijn tas heb is dextro snoepjes... Vooral met mijn dochter na school brengen dat ik even een energie golfje krijg om zelf weer naar huis te fietsen! Het helpt maar voor eventjes maar dat maakt t soms net iets makkelijker! Missch dat het jou ook wat kan helpen?!
Hey meiden, Nog een half uurtje en dan heb ik weekend... heerlijk een super lang weekend Morgen gaan we voor een kinderwagen kijken dus ben erg benieuwd. Verder nog wat spulletjes halen voor de babykamer. Hij is zo mooi aan het worden. Kan niet wachten tot Puck in z'n bedje ligt
Ow ik heb gister ook het kraampakket al binnen gekregen! Wel beetje vroeg he? haha zat wel het leuke boek: baby's eerste jaar in, van Pauline. Ow en alles zat handig in een mooie opbergbox! Altijd handig om te hebben! Zo wordt het steeds echter allemaal haha!
@Mamavandaisy, ik snap precies wat je bedoeld ik voel me ook vaak schuldig maarja we kunnen er even niks aan doen we zijn druk bezig een wonder te creëren @elijfay, ook jou vent moet nog even geduld hebben dus hihi @Elance, hahahaha gewoon doen wat je moet doen mevrouw heeft gesproken geen fratsen dat scheelt Hier ook wel gewoon seks hoor 3x per week maar kan inderdaad even niet tegen dat langdradige gewoon over tot de daad en dat vind mijn vriend niet zo leuk die wilt uitgebreid zoenen enzo en dan irriteert alles me even zijn parfum enzo .. schaam me echt diep! Hoop dat die tijger snel naar boven komt I'm ready!!!!
Goedemiddag dames, pff ben kapot! Was een lange dag op het werk. Foeske, goed naar je lichaam luisteren hoor!! Libido.. die was altijd 0,0..tot ik stopte met de pil! Dat is ook een van de redenen dat kleine uk zich zo snel aandiende maar nu tijdens de zwangerschap moet ik er nog niet veel van hebben. Ik denk ook dat het te maken heeft gehad met de schimmelinfectie. Wat leuk trouwens dat zoveel mensen lime groen voor de babykamer hebben. Ik vind het een hele gave kleur! Bij ons komt op de groene muur een muurschildering van stampertje. lovelymam ik zal je ook nog pb'en maar ook hier zet ik de nieuwe afspraak neer: 10 oktober controle vk
Mvdaisy Dat kan ik nog wel eens proberen ja! Normaal dronk ik wel eens een blikje energie drank omdat mijn bloeddruk doorgaans aan de lage kant is maar dat kan nu niet. Wist niet dat dextro wel mocht, ga ik straks gelijk even kopen.
Hier een lange dag achter de rug. Dankzij het openbaar vervoer laat thuis. Zit nu uitgeteld op de bank. Op tijd naar bed maar.... @libido: hier ook ver te zoeken. Was vorige keer wel anders @kraampakket: ik heb nog niets gezien van de FBTO. Kreeg hem volgens mij vorige keer pas bij zes maanden ofzo.
Mamainspe Ik ben ook verzekerd bij FBTO heb ook nog geen kraampakket maar wel een negen maanden boekje gehad. Erg leuk!
Ik ben verzekerd bij vgz en heb ook nog niks gekregen. Pff nog een uurtje oppassen en dan lekker naar bed! Oppassen doe ik nog tot Januari en daarna als de kleine er is alleen nog incidenteel. Niet meer vast per week want dan moet ik oppas regelen om zelf op te passé . Beetje raar maar merk nu ook dat ik liever nu naar bed ga dan over een uur.. Dus toch maar over nadenken of ik niet eerder ermee stop
Hier ook FBTO en nog geen kraampakket. Kan het ook nog niet in de weg staan Libido....moet meer met mannetje porren dan andersom
Fliertje, 3x per week?? Ik ben jaloers hoor!!! Hahaha Tnx voor alle reacties dames! Moet zeggen dat ik er inmiddels weer rustig onder ben Kan gelukkig nogal wat hebben maar vraag me stiekem wel af wanneer het ophoud! Khoud mezelf er gewoon aan vast dat het allemaal voor een heel goed doel is Ik pak maar zoals het komt t zal niet anders zijn
Ja ik schrijf er ook elke week in. Vind t erg leuk. Foeske Respect hoor dat je positief blijft. Dat is wel de instelling om het nog een tijd vol te houden.
@ foeske: dikke knuffel meid! Hoop dat je het zonder veel pijn gaat redden tot het eind! Zelf gebroken thuisgekomen na tweede dagen werken. Nu lekker languit in bad met de ipad . Steeds na de middagpauze last van duizeligheid en vanmiddag zelfs harde buiken (denk ik, want bij mijn dochter nooit gehad) Het meest baal ik van de pijn in mijn bovenbeen, want dit had ik bij mijn dochter ook en moest hierdoor uiteindelijk met krukken lopen. Vind het veel te vroeg om hier nu al last van te krijgen, want ik moet nog zo lang :x Gelukkig rest van de week lekker vrij!
Elance leuk dat je de kleine zo goed kon voelen! Melkos ai naar! Fijn dat het goed was! Foeske neeeee geen BI erbij voor jou wát balen meid bewegen met BI is wel belangrijk hoor.. je moet je spieren een beetje sterk houden anders zakt de boel al helemaal uit elkaar. Tipjes: niet meer je benen over elkaar, niet achter stoelpoten haken: kern van de zaak: geen spanning in benen en bekken creëren hopelijk kan je het met oefeningen een beetje in de hand houden En reken maar dat het erger kan .het kan ook voelen alsof iemand de 2 helften met een koevoet en grof geweld uit elkaar wil wrikken.. maar van pijn weet je alles, helaas.. Dobber we hebben vooral veel likes gekregen en een paar reacties De meeste mensen wisten het natuurlijk al zie! Jij hebt idd tot 16 weken meegedaan met mvm volgens mij ik een week te lang, namelijk tot 17 weken. Nouja Seks: hier ook al even niet door de pijn in mn onderbuik en de harde buiken.. Zweten: ik heb er helaas ook last van als ik niet zwanger ben hier: vandaag was me een dag... een maand geleden heb ik mijn urine al laten testen omdat ik steeds pijn onderin mijn buik had, maar toen was het schoon. Ik had nog steeds last van mijn buik, vooral als ik mijn blaas had geleegd, opstond of liep. En nu nog steeds last van. Vanmorgen werd het me te gek en moest ik van de ha weer urine inleveren. Deze was niet helemaal schoon, er zaten wat leukocyten in maar dat was normaal tijdens zwangerschap zei ze. Omdat de pijn in de onderbuik zat, ook in de buurt van de blindedarm moest ik ff door naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. 2 uur later had ik de uitslag: niks aan de hand, alleen hb was wat laag dus dat moet in de gaten worden gehouden. Nu moet ik morgen ochtendurine inleveren bij de Ha en donderdag naar de vk. Gedoe! Heb ook vaak harde buiken als ik mijn blaas heb geleegd of moet niezen ofzo.. Verzekering OEPS, moet maar eens gaan melden dat ik zwanger ben!
Hoi dames! Paloe, wat raar meid van je blaas en die harde buiken... Hopelijk vinden ze toch iets dat kan helpen want dit is toch echt niet leuk Hier, de baby heeft mij nu voor de tweede keer wakker gemaakt vannacht met zijn geschop... Dat vind ik niet erg natuurlijk maar wel grappig Het is net alsof hij elke dag een hele hoop sterker wordt. Ook mijn dromen worden echter. Wat de naam betreft is de kogel ook door de kerk Joepie!
Meiden! Hier eindelijk weer een berichtje van mij! Was een beetje druk met Vanalles! Chayennah; heb even beetje terug gelezen maar idd het was druk! Komt vast door de voetbal idd Hahahaha!! Girafje! Hoop dat de pijn minder wordt! Krukken is idd ook niks! Jou avatar foto hè.. Is dat je eigen buik??! Vind hem erg mooi!! Paloe;jeetje! Dat is vervelend allemaal! Hoop dat er wat voor je uitkomt! Of dat de pijn verdwijnt!! Dit is natuurlijk ook niks!! Hier een update! 31 kon onze zeer vreemde echoscopiste niet zien wat het geslacht werd! Lag meer aan hem dan aan de baby volgens mij! Wat een rare! En 8 september gingen we voor de herkansing bij onze eige echo bureau! We krijgen een meisje!!!!! Joehoee!!!
Goeiemorgen !! Hier ook fbto en nog geen kraampakket En dat boek ideaal!! Libido staat hier ook op 0.0 Zo gister om 9 uur naar bed gegaan en om kwart voor 7 wakker en nog steeds hoofdpijn grrr Vandaag maar weer vroeg naar bed
@ rosa: gefeliciteerd met jullie meisje! Mijn avatarfoto is inderdaad mijn eigen buik toen ik ongeveer 34 weken zwanger was van mijn dochter.