Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Meiden die het geslacht al weten !! willen jullie op de site kijken of je er al tussen staat
    zo niet wil je dit even aan mij melden ?!?!?!?!

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Paloe, zetten ze ook urine op een kweekje?
    Dat hebben ze namelijk bij mij wel gedaan en toen kwam er dus wel een blaas ontstekking uit!

@Rosa wat leuk een meid! Gefeliciteerd!

@Intiem zijn, mag ik helaas niet meer, wordt er soms onrustig van:)
    Manlief is gelukkig erg begripvol, maar ik vind het zeer vervelend!

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamasylvia
    best begrijpelijk ik ben ook voorzichtig hoor vanwege het verleden
    mocht de vorige 2 zw-schapen oook geen gemeenschap meer hebben

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    hey meiden,
    even gluren hier, ik zie dat sommigen geslachtsbepaling hebben gehad. superleuk.
    ik heb maandag 20 weken echo gehad en alles was prima. we krijgen een dochter :D

5. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hier idd ook geen geslachtsgemeenschap door het verleden. Heb het idee dat het niet helemaal goed is voor je baarmoedermond. Hoe het zit met hoogtepunten weet ik eigenlijk niet. Wil ik het weten...!?
    Manlief vind het ook niet erg, hij vind het een naar idee!

Vandaag onrustig. Ik weet niet of ik echt harde buiken heb, voelen jullie het goed? Wel ongi krampen, hebben jullie die ook? Ben ff eerder uit mijn werk en ga maar ff in me bedje liggen.

XXX

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Rosa, gefeliciteerd met jullie meid!!

@Roosje, fijn dat alles goed is !!! en gefeliciteerd met jullie dochter..!

@Chayennah , wat vervelend dat je je zo voelt meis! Ik heb (nog) geen ervaring met harde buiken dus kan je met die vraag niet helpen sorry.. rust lekker uit!!

Wat een rust hier dames ben ik niet gewend van jullie:p Gaan er nog dames stemmen vandaag ? Ik ben nog steeds een zwevende kiezer dus ga me er nu nog maar eens voor de laatste keer verdiepen in alle opvattingen en hoop dat ik een keuze kan maken!!

Net na werk even naar het winkelcentrum geweest om een paar dingetjes voor onze vent te kopen superleuk! Vanavond gaan we alles bespreken voor het kamertje en dan dit weekend beginnen woehoeee :D

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Elance leuk dat je de beeb zo goed voelt! Ik voel haar al wel lang, maar moet echt plat gaan liggen en me een beetje concentreren om haar te voelen. Wel apart, want aan de buitenkant is ze ook te voelen! (ze, whaaaaa zo cool dat ik dat kan zeggen;)) Fijn dat jullie de naam hebben!

Rosa gefeliciteerd met jullie DOCHTER! Super!

Mamasylvia nee ze hebben niks op kweek gezet… miss is dat wel een idee om het morgen even met de vk over te hebben, dank je!

Roosje gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! En superfijn dat de 20 weken echo goed was!

Stemmen: uiteraard!

Hier: bloed kwam gisteren dus niks uit en vanmorgen was mijn urine ook helemaal schoon, zonder leukocyten dus dat is goed. Morgen heb ik een controleafspraak bij de vk en zal ik het ter sprake brengen. Ik zal er maar vanuit gaan dat het gewoon het groeien van de bm en het daardoor verplaatsen van organen is, maar ik herken het niet van de vorige zwangerschappen.

Naam: gister eens mee bezig geweest maar we zijn er nog niet uit hoor, pff!;) Meisjesnamen zijn toch over het algemeen wat langer dan jongensnamen en ik wil eigenlijk een korte.. Welke meisjesnamen vinden jullie bij Olaf en Liam passen?

:D ik ga iets leuks doen van het weekend! Mr paloe is het weekend weg en ik heb gisteravond toen hij er niet was een paar belletjes gedaan… :D vrijdag komt er een vriendin om inkopen te gaan doen en om op de kids te passen zodat ik boven aan de slag kan, zondag komen mijn schoonouder (zij past op de kids en sv en ik kunnen dan gaan schilderen) en een van de 3 dagen komt mijn zusje ook nog helpen. We zijn aan het verbouwen en manlief heeft de muren in onze slaapkamer gestuct, dat moet allemaal geschilderd worden, de kozijnen en het plafond ook, dus dat wil ik proberen het weekend af te krijgen zodat hij maandag een grote verassing ziet!:D:D:D Heb er helemaal zin in:D Dan kunnen we daar ook weer slapen en starten met de babykamer:D

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ paloe: dat zijn leuke plannen!

@ gemeenschap: hier ook geen behoefte aan! Na bijna twee jaar verplicht klussen hoeft het van mij ook ff niet. Vind het ook geen fijn idee.

@ stemmen: ga straks ff heen! Twijfelde nog tussen twee partijen maar heb net ontdekt dat de ene tot 2014 geen loonverhoging geven voor leerkrachten! Krijg al twee jaar geen loonverhoging, dus de keus was voor mij snel gemaakt!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Elijfay, tnxt ;)

Girafje, hoop dat het meevalt voor je! Maar dat het te vroeg is om nu te verrekken van de pijn ben ik helemaal met je eens!

Paloe, alles kan erger (tenminste dat denk ik dan maar) maar de pijn is echt niet om te harden… Tnx voor tips (dit zijn ook dingen die ik doe voor de reuma ;)zit n.l. in bekken t/m nek) Het niet te veel lopen neem ik toch even in acht (zegt ze niet voor niets) Hoop dat ik de boel kan laten rusten om erger te voorkomen… we ziet wel. Ik heb trouwens wel een minibike (iniemini hometrainer) dus deze gebruik ik dan maar voor de beweging….
    Wat een gedoe zeg…. Maar nu heb je dus nog geen uitslag maar wel pijn?? Gaan ze verder nog iets onderzoeken??

Chayennah, hier geen voetbal man haha

Elance, wat knap dat jullie eruit zijn! Bij ons wordt het waarschijnlijk pas weer eind de zwangerschap beslist haha

Rosa, een meisje! Leuk! Proficiat

Libido, is hier net zo hoog als anders en bij hubby net zo laag als anders hihi maar pijn maakt alles bij mij niet zo handig….

mamaSyl, o boy…. De verboden vrucht ;)

roosje, gefeliciteerd!

Stemmen, jup ben vanmorgen geweest… Wed dat we over 2 jaar weer kunnen ;)

Heb er al een hele tour opzitten… (rusten moest ik zeker??? Nou poging 1 mislukt…) Vanmorgen naar de kapper geweest, naar de markt, wezen stemmen, een broodje wezen eten met vriendinnen en het huis van een vriendin (heeft pas een huis gekocht) bezichtigd… Was erg gezellig, de pijn is niet te harden nu dus lig in ruststand met een heerlijk dik kussen en de laptop op de bank…. Zal het toch rustiger aan moeten doen wil ik ‘die fietsstang’ uit m’n kruis hebben…

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Paloe, Nog steeds last van harde buiken? Je verhaal klinkt herken baar. mn buik voelt heel vervelend bij het lopen.

Naam.. wat vind je van Elin, Amy, Noa, Nora, Hannah, Lynn, Nova, Lucy of Ella?
    Past zoiets bij Olaf en Liam?

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Pip van de namen vind ik Elin heel leuk, maar die is ontzettend populair. Lynn vind ik heel erg leuk;) Als eerste naam hebben we nu op ons lijstje staan:
    Lize/Lise
    en dat was het zo ongeveer;)

Net als bij Olaf en Liam willen we een 'Nederlandse' (nederlands uitgesproken) naam als eerste naam en als 2e een engelse. Lynn staat op de lijst van 2e namen;) Bedankt voor het meedenken!;)

12. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paloe: denk ook eens aan Else ipv Lise... :)

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Druk weekend Paloe, maar wel een leuke verrassing voor je man :)
    Meisjesnamen kan ik
    je niet mee helpen. Die vind ik ook erg lastig. Ben dan stiekem ook wel blij dat we een jongen krijgen want die naam hadden we al.

Ik vind Lise wel een leuke naam! Lise Lynn klinkt erg leuk en past kost bij Olaf en Liam

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    of als je het geheim wil houden hoor ik het ook dan zet ik onder het lijstje van het geslacht de dames die het geheim willen houden ??

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier zijn mijn favorieten

Lotte
    elianne
    elize
    elin
    sara(h)
    esmee
    julia

jongens namen
    komen we ook toch op
    boaz
    lucas
    mattias
    tomas

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Caatje hm Else vind ik niet zo leuk..sorry;)

Kelly haha ja die naam vind ik ook heel leuk;) Lise zit al heel lang in ons hoofd. Alleen misschien een beetje gek omdat mijn tweede naam Liselore is;)

Lovely van jouw lijstje vind ik sara(h) en Elize leuk, alleen sarah zo heeft het dochtertje van mijn broertje al;)

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Aylin
    Elynn
    Jade
    Jada
    Elina
    Elain
    Elaine
    Lara
    Lana
    Sarah
    Zara

oei moeilijk hoor!! wij waren er ook nog niet uit voor een meid!

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    flier moeilijk he!

Ik vind Fleur een leuke naam maar daar heeft manlief geen leuke associaties mee;)

19. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Jullie zijn al druk met namen zie ik! Heb begin van de zwangerschap een beetje lijstjes doorgenomen en ik vond Feline voor een meisje ook wel erg leuk!
    Maar ik heb het idee dat het nog erg lastig gaat worden hier! Ik had voor een jongen Kay/Kaj ook wel heel mooi gevonden maar de broer van een hele goede vriend van ons heet zo...

Maar als het goed is wordt het een meid! Maar voor de zekerheid ook maar een jongensnaam gaan bedenken! hihi Twijfel soms nog steeds! Maandag de 20weken echo eens zien of we daar nog een bevestiging kunnen krijgen! ;)

Paloe: Lize/Lise vind ik een hele mooie naam en past inderdaad! :D

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    feline vind ik inderdaad ook heel erg mooi! De dochter van een collega heet zo;)

Voor ons wordt t m denk ik niet omdat ik het niet zo mooi bij Olaf en Liam vind passen

Deel Deze Pagina