@paloe: Haha nee dat dacht ik al, zo bedoelde ik t ook niet Denk dat je bij lize/lise moet blijven vind het erg mooi past prima en is jullie eerste keus!
Vind Lize ook een mooie naam! Het is zo lastig!! Lizzy,Liv,Nikki,Jacky,Sam(NL uitspraak),Beau,Bente,Jade. Wel grappig, als ik een jongetje was ,zou ik Olaf heten. Mijn zus heet overigens Tamara, Wij hadden gelukkig al een mooie meidennaam. XXX
Whaaa!!! het is me gelukt om kleine beweging van de beeb op video vast te leggen!! Aantal filmpjes gemaakt... eentje waarop t volgens mij t duidelijkst te zien is ff ingekort! Zoo leulk!!!! https://www.youtube.com/watch?v=WAwb-wnkVL0&feature=youtube_gdata_player
Ahhh mama van daisy! Wat leuk!!! Haha En namen! Ja heel moeilijk! Wij hebben nu; Elisa, tess, lynn, lois en jill (voorkeur is jill) Voor een jongetje wisten we het niet, kwamen niet verder dan noah of Levi! Dat probleem is nu opgelost haha!
MvD Wow, wat een gaaf filmpje zeg! Ik voel zelf nog niet eens iets, laat staan dat ik bewegingen kan filmen....beetje jaloers... Hier Blagh..heel beroerd. Heb denk ik iets onder de leden van een griepje ofzo. Licht in mijn hoofd, koud/warm, pijn in mijn hele lijf..pfff Ga lekker naar bed.
Mamavandaisy wow haha duidelijk! Eerst dacht ik: hm ik zie alleen je ademhaling Maar op het laatst idd beweging, super! Rosa Tess Lynn en Jill vind ik ook leuk, maar dan bij ons voor de 2e naam Collo ach je bent 2 weken minder ver dan MvD dus wie weet!
@mamavandaisy, wauwww superleuk!! @Rosa leuke namen! Levi wordt waarschijnlijk de 3e naam van onze jongen @Collo, seizoensverandering he iedereen is weer aan het snotteren en doen hoop dat het niet doorzet bij je meis! Beterschap!! Hier een dagje vrij lig nu nog lekker in bed vl is net gaan werken.. Zo opstaan huishouden doen en dan straks nog aan school werken ! Fijne dag dames!!
Goedemorgen dames! Mamavandaisy, wat leuk joh dat filmpje. Ik kan de bewegingen al redelijk voelen maar zien is wat anders. Heb de indruk dat beebje ook wegdraait als er wat licht aan te pas komt. En het is ook geen golf van schoppen bij mij, eerder eens een schopje hier en een schopje daar en intussen wat gerommel. Maar goed, het komt vast wel Namen: ik hoorde de naam 'Len' heel graag maar mijn man vindt het te kort, hij wil iets met 2 lettergrepen omdat hij wel een lange familienaam heeft. Waarschijnlijk wordt het dus de naam 'Joren', ik vind het nog even wennen, we hadden altijd de naam 'Viktor' voor ogen, maar daar zijn er al een 15.000 tal van in België, en dat wil ik dan ook weer niet voor mijn kind (zoals het mij vergaat met de naam Emma). Van Joren zijn er slechts 2.000 exemplaren. Van 'Siemen' (wat we ook graag hoorden) zijn er maar 500 mensen die zo heten, maarja als hij dan later engelse les heeft denk ik dat hij nogal gepest zou worden (Siemen-semen) dusja... dat doen we dan maar niet
Haha, zou toch enorme zonde zijn voor dat mannetje Ach ja, gelukkig zitten we nog maar op de helft ongeveer, dus nog wel wat tijd om te beslissen maar ik denk dat het bij ons wel zo goed als vast staat