Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Elance haha ik ken een jongetje dat Siemen heet, maar aan Semen had ik nooit gedacht;) Alleen aan Siemen van Plien en Bianca;)

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    13-09
    paloe-------------------------------------------------------------------------------------------------------controle vk

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yep, om 18:15, k ga gezellig samen met Olaf:)

Ik dacht net: hé wat is het hier koud! Kijk ik op de thermostaat, is het maar 18 graden binnen! Ik heb dus net voor het eerst de verwarming weer aangedaan....

4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja die van ons staat ook op.
    Wij hebben geen centrale verwarming en werken dus met accumulatoren op elektriciteit. Boven is het in de winter 4°, en enkel op onze slaapkamer hebben we een accumulator, dus beebje zal wel moeten bij ons slapen tot het op zijn kamertje warm genoeg is.
    In de zomer is het dan weer té warm maar goed...

Volgend jaar in augustus ongeveer gaan we centrale verwarming leggen (kostelijk grapje hoor :$), maar binnen enkele weken is het huis van ons (eindelijk) en dan kunnen we gaan investeren... Helaas zal verwarming niet meer lukken voor de winter omdat de loodgieters het nogal druk hebben, maar goed, dan maar één wintertje meer koud lijden en dan heerlijke luxe, eindelijk overal in huis verwarming :p

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zo dat is koud elance!

wij hebben sinds 2 jaar nu cv en kan niet meer zonder !!

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja ik droom er al even van :p bij ons in de slaapkamer kan het makkelijk 18-19° worden in de winter met onze verwarming, gelukkig maar.
    Haha dat wordt een drukke boel dan, wij 2, de hond en de baby... als dat maar goed komt ;)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oehh wat koud Elance!
    Hou je er wel rekening mee dat de vk wil dat het ongeveer 30 graden is op de kamer waar je bevalt? Extra verwarming inzetten denk ik maar...

8. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Heb hier boven ook geen kachels!!:s ... beneden 1 gashaard.... heb beneden gelukkig ruime bijkamer wat vroeger als slaapkamer diende met gevel kachel . Dient nu als speelkamer voor dais en pc staat daar. Ik ga daar binnenkort ruimte maken... zorg ervoor dat ik ergens een 1p bed kan lenen en dan wil ik daar bevallen.. en eerste nachten met beeb doorbrengen... de box komt daar ook en het jozef mandje/wiegje kan dan mooi in de box staan. Vond t best een slimmer oplossing!!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    mamvD, Feline vind ik ook wel leuk! Wij gaan ondanks we het geslacht weten toch ook maar voor beiden een naam bedenken hoor… Zal altijd zien ;) Leuk filmpje! Zie je al goed zeg :D

Elance, Siemen is ook leuk! Overal kunnen ‘pest-manieren’ op bedacht worden haha zou er niet naar kijken denk ik…

Paloe, volgens mij zijn thuisbevallingen in belgië niet zo vaak voorkomend…

Hier veel pijn en dus wederom een slechte nacht… pfff hoop dat het snel betert!

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hihi, nee hier in België beval je over het algemeen in het ziekenhuis. Pas op, er zijn wel mensen die thuis bevallen hoor, maar ik ga gewoon lekker in het ziekenhuis bevallen ;)
    Alles wordt betaald door de verzekering en mocht er wat zijn met de beeb dat kunnen ze snel ingrijpen, een dagje of 4-5 daar vertoeven en dan lekker met de beeb naar huis.
    Heb het eigenlijk nooit anders geweten, dus is voor mij goed :p

Foeske: wij hebben ook nog onze meisjes naam achter de hand, je weet maar nooit dat het dan toch een meid blijkt te zijn. Maar onze meisjesnaam stond al heel snel vast, dus dat mag geen probleem zijn :)

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mvd: leuk filmpje!

@ elance: siemen en semen, goed dat jullie er nu aan denken!

Net boodschappen gedaan en nu gesloopt! Gelukkig straks rust als mijn dochter naar de peuterspeelzaal gaat!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha ohja had er even niet aan gedacht dat Elance in Belgie woont;)

13. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Ik wil goeiemorgen zeggen, maar aangezien we al middag zijn!!! houd ik het daar maar op :p
    Vandaag een lekkere vrije dag. Meestal zet ik dan ook een wekker, zodat ik niet tot weet ik het hoe laat op bed blijf liggen! Maar dat was ik dus voor vanmorgen vergeten. Tegen de tijd dat ik uit mijn slaap ontwaakte was het half 11...! uhm ja, ik was moe zeker :p
    Maar goed eenmaal benden, gedouched en wel, zit ik achter de laptop.
    En heb ik eindelijk op facebook grplaatst dat ik zwanger ben....
    en nu maar wachten op de reacties :p ben heel benieuwd.
    Vanavond hebben we onze pret echo :D:D echt zo'n zin in. Waarschijnlijk komen we er dan ook achter wat we in februari mogen verwachten..
    Voor ons maakt het niet zoveel uit wat het is, zolang het maar gezond is. Klinkt misschien een beetje afgezaagd maar het is zo!

Namen: Daar zijn we al heel lang overuit. We hebben voor beide geslachten een naam. Maar deze houden wij lekker geheim. Ik kan al wel zeggen dat ze in de verste verte niet lijken op de namen die hier genoemd zijn.

Nou ik ga er maar weer eens vandoor.
    Ik moet morgen weer naar school, dan moet ik een plan v aanpak hebben gemaakt, dus ik geloof dat ik daar maar eens mee bezig moet!!

Iedereen een fijne dag, en wij kijken uit naar 18.30u vanavond :D Pret echo, kleine uk bekijken.

14. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Dobbertje, spannen vanavond al! Wij maandag 20wk echo:)
    Plaats je een foto?

Onze namen zijn ook totaal anders dan hier genoemd is. Dus misschien hebben wij wel dezelfde?:)

De naam Simon staat wel op mn lijstje, maar man vind het niets..

15. Ank88

Ank88 Lid

30 mei 2012
    58
    113
    33
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Ik moet vanavond ook weer op co verloskundige. Ben benieuwd.. Heerlijk om het hartje weer te horen. Voelen gaat nu ook steeds beter. Erg leuk hoor!
    Wij zijn ook nog niet helemaal uit de namen. Meisjesnaam wel, jongensnaam nog niet. Mijn eerste zoontje heet Lenn.. Nu nog wat erbij verzinnen...
    Maar we hebben nog even de tijd. Van het weekend drie late diensten gehad, waarvan 1 met erge bekkenpijn. Gelukkig ging het de laatste keren weer wat beter want heb nog geen zin om nu al te minderen. 18-09 hebben we onze 20wekenecho! Ook heel erg benieuwd naar!
    Tot spreeks weer!

Groetjes Ank

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

daar is ik weer heb wel wat bijgelezen maar sorry was een beetje teveel dus sorry als ik iemand vergeet

@foeske ik heb 4 dochters en 1 zoon en manlief heeft 4 dochters hihih

@melkos fijn dat alles goed was

@fliertje fijn dat je man is gewend aan het feit dat er een klein mannetje bij komt

@rosa89 gefeliciteerd met jullie dochter genieten en hop op de roze wolk

@lovelymom ik ga er niet tussen :D wij krijgen een meisje

@roosje gefeliciteerd met jullie dochter ook lekker op de roze wolk

@mamavandaisy ooo wat liefffffffffff die buikfilm helemaal leuk

@libido is hoog genoeg maar moeten ff wachten i.v.m bloeding

@namen zijn wij al uit en de namen hebben wij nog niet voorbij zien komen, kan ook niet want hij is zelf verzonnen :D:D:D

hier alles goed niets te klagen eigenlijk :)

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Dobbertje, veel plezier vanaaf!!

Ank, ook jij veel plezier vanaaf J

Mv5, wow tis zonde je zoon hahaha al die vrouwen om hem heen ;) Wel een gezellige boel lijkt me!

18. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Wij hadden en hebben ook boven geen kachels (ook geen cv)
    Toen de jongens na 5 weken ziekenhuis thuis kwamen was het niet al te warm op hun slaapkamertje, maar met 2 kruiken konden ze zich goed warm houden.
    Zo gaan we het nu ook weer doen.

19. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @HELLUP!

Ik heb de hele tijd zo een ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik, krampen, zere muts. Iemand ervaring...of moet ik toch even de verlos bellen? Ik denk geen harde buiken,maar vind het moeilijk om te voelen.

Thanx voor tips&ideeën!

20. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames.

Daar ben ik ook weer. Gister terug gekomen van een heerlijk ontspannende vakantie! Het was geweldig.

Zie dat er al weer een 2e deel is van dit topic, gaat hard. Ga dan ook niet alle 60 pagina's doorlezen, sorry. Ik val vanaf hier weer in;)

Het goede nieuws is dat ik EINDELIJK niet meer misselijk ben. Goed tot rust gekomen in de vakantie en nu gaat het helemaal top. Hopen dat dit zo blijft. Nu nog lekker een paar daagjes vrij samen met manlief.

Maandag avond hebben wij de 20 weken echo. Ben heel benieuwd. We horen dan, als ze het kunnen zien, ook wat het wordt hahaha spannend hoor...

Nou meiden, fijne dag en ik probeer weer mee te lezen en te schrijven.

Deel Deze Pagina