Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @kellylovesrik: welkom hier en gefeliciteerd! Maak je ook nog een banner? Dan kun je elke dag zien hoe ver je precies bent.

@klussen: (in huis bedoel ik dan:p): wat is iedereen goed bezig zeg!

@hier: net gegeten bij de griek. Super lekker, maar nu heb ik ontzettende dorst...

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @reuma: ik heb bijna 10 jaar lang in het ziekenhuis gelopen met allerlei klachten. Heel erge vermoeidheid, concentratieproblemen, geheugenverlies, heel erge gewrichtspijnen en pas afgelopen oktober, nadat ik er zelf om vroeg was ik doorgestuurd naar de reumatoloog. Die constateerde bij mij fibromyalgie. Een hele opluchting toen na alle andere ziektes en dingen die ze me hadden aangepraat maar die het gelukkig niet bleken te zijn.

Maar... nu komt de grote maar.. eind maart ben ik gestopt met de pil omdat ik verder ook geen medicijnen meer gebruikte voor mijn astma. Nadat ik ongesteld was geworden en weer in het ritme kwam heb ik bijna geen klachten meer gehad. Wat bleek nu... al die klachten bleken bijwerkingen van de pil geweest te zijn! Heb er tot dat ik zwanger werd (mei) en zelfs nu 95% minder last van!

In het begin was ik boos dat het zoiets simpels was. Maar nu ben ik alleen maar blij dat ik dus gewoon gezond ben en géén reuma heb.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Mama in spe
    Haha ja klussen in huis
    Vanochtend een aanvaring gehad omdat meneer aan zijn eigen libido denkt
    En snapt dus niet dat ik er absoluut geen behoefte aan heb

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Gelukkig snapt manlief heel goed dat ik er niet zoveel zin in heb! Het scheelt misschien ook dat ik voorheen ook niet zoveel zin had.. Totdat ik gestopt was met de pil...

5. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Hier vind vriendlief het ook echt niet leuk. Voordat ik zwanger was hadden we tussen 5 en 7 x per week seks dus nu helemaal niks is wel even wennen voor hem. Snap het ook wel. Gelukkig doet hij niet ongeduldig, we hebben er ook geen aanvaringen over.

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Ik was vanochtend gewoon pist
    Want hij maakte een opmerking in de trant van dat ik geen aandacht voor hem heb
    Terwijl ik gister voorstelde om lekker romantisch te gaan bankhangen met toastjes enzz
    Dus toen gooide ik er maar uit dat ik er gewoon geen behoefte aan heb
    En als hij dat wel heeft dat die dikke vette pech heeft(leuk he die hormonen)

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier begint het ook wel te kriebelen om de kamer(s) in orde te gaan maken hoor! Hoopte op wat activiteit dit weekend maar man is behoorlijk uitgeput, dus even laten uitrusten. Schoonouders zijn weer terug van vakantie dus schoonvader zal er snel wel de sokken in komen zetten. Die heeft tot nogtoe alle kamers samen met mijn man in orde gemaakt.
    Hebben deze week het behang opgehaald en nu wil ik resultaat zien ook! Maar ik moet dus nog even geduld hebben...

Vandaag bij een andere zp mama wat kleertjes in kleine maatjes opgehaald, helemaal leuk! en ook een mooie lamp voor de babykamer opgehaald. Begin al best een leuke garderobe voor de baby te krijgen... Hoop alleen nu niet zo te gaan overdrijven als bij mijn dochters...dat waren echt schandalige kasten vol kleding.:)

Heb nu het idee dat ik de kleine wel voel bewegen, maar niet echt met plopjes of kriebeltjes, maar meer het gevoel alsof hij echt een beetje duwt. Ook dat wachten we lekker nog even af./..

Mijn man vind vrijen tijdens de zwangerschap nogal eng...;) Dus hier ook alles op een laag pitje...

8. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Net mail gekekn. Ons babykamertje komt 26september! YESSS kunnen we eindelijk verder

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    elijfay jeej leuk !

10. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Vandaag spontaan idee gekregen en aan de klus gegaan in het inimini kamertje voor kleine uk!! Het gaat echt wat worden! Ben zoo blij mee!! :D word het niet mooi??!;):p

11. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ja eindelijk zeg :D Alles staat nu in dozen vind dat zo rot staan als ik de babykamer in loop. Zo'n troepje. Kan straks mooi alles opruimen en met de muurschildering beginnen.. Heb er echt zin in! (ga zelf trouwens niet schilderen hoor haha, maar mag wel alvast tekenen op de muur)

12. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ben benieuwd!! :D

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen,

Vanmorgen alweer om 6.30 uur wakker.... Onze kleine man vond dat hij lang genoeg in zijn bed had gelegen.

@mamavanDaisy: ziet er leuk uit! Persoonlijk is het iets te zoet voor mij, maar gelukkig verschillen smaken nu eenmaal.

@lovelymom: jammer van de aanvaring. Maar misschien wel goed dat je het duidelijk aangeeft. Mijn ervaring is dat mannen soms weinig uit zichzelf snappen.

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Goede morgen.. Hier ook slechte nacht gehad. Tussen 4 en 5 wakker gelegen en kon geen fijne houding vinden. Heb nog niet echt een dikke buik maar sommige houdingen liggen niet meer lekker.

Schattig mama van daisy!

15. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi meiden!

Zo, gisteravond weer thuis gekomen na een lange autorit van 12 uur.. Mijn buik stond er helemaal gespannen van, us lekker nog ff op de bank gehangen en vroeg gaan slapen. Eigen bedje is dan altijd fijn hè! Vakantie was iig heeeeeeerlijk!! Jammer dat het zo snel voorbij gaat, morgen alweer werken en ik weet nu al dat het vet druk wordt... :(

Maar morgenavond wel weer controle bij de vk! Heb gisteravond meteen ff met de Angelsound geluisterd toen ik thuiskwam hihi.. Moest toch ff worden gerustgesteld na 2 weken hoor... Ook omdat ik dus nog niks voel. Maar hoorde het hartje vrijwel meteen gelukkig!! :)

Ik ga zo maar eens de vakantiedingen opruimen, dan vanmiddag nog verjaardag en daarna naar de zus van vl. Zij is geadopteerd en heeft haar biologische vader nu gevonden terwijl ze dacht dat hij dood was.... AfgelOpen vrijdag is hij vanuit Chili hierheen gekomen... Na 36 jaar heeft ze nu dus echt een vader.. Zo bijzonder! Dus we gaan vanmiddag kennismaken. Ben benieuwd!

Als ik terugkom, ga ik proberen te reageren op alle langsgekomen berichten meiden!! Dat wordt nog wat want er is weer megaveel gekletst :D

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedemorgen dames!! Wauww dacht alles even snel bij te kunnen lezen maar er is weer wat afgekletst !! Gezellig hoor!! Hier even wat minder online geweest door vreselijke drukte op mijn werk was helemaal uitgeput! Gelukkig vannacht eindelijk eens goed kunnen slapen en vandaag gaan wij hier ook beginnen met klussen in de babykamer leuk leuk leuk!!

Zag dat er een paar mama's een geslachtsbepaling hebben gehad gefeliciteerd dames!! En zag ook een mooie taart voorbij komen yammieee heb er gelijk trek in:D

En mamavandaisy superschattig!!!!!

Vriendlief gaat straks beginnen met verven zal ook even een fotootje plaatsen als het ergens op begint te lijken:D

Fijne zondag allemaal !!!

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    goedemorgen meiden!

Beetje gaar van het feest gister, maar het was wel gezellig.
    Helaas nu last van steken bij mijn schaambeen en een zere keel :(.

Zag nog een paar leuke foto's voorbij komen!

Zal straks 2 buikfoto's in mijn album zetten. Zie zelf een klein verschil tussen 15 en 19 weken, maar een echte zwanger buik heb ik nog niet.

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Foto's staan erin! Ook nog foto's gevonden van de zwangerschap van mijn dochter. Mijn buik lijkt niet zoveel te verschillen als met haar. Denk dat deze uk weer hetzelfde ligt en dat deze ook met een ks geboren zal worden.....

19. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vandaag lekker rustig aan doen, een echte zondag dus :)
    Afgelopen week een kinderwagen gekocht en wordt begin oktober bezorgd. We hebben een donker bruine gekozen omdat wij niet willen weten wat het geslacht is van onze kleine Puck.

Het kamertje is ook al een heel eind klaar. Ik zal even onze "grote" trots laten zien van het kamertje:

Bekijk bijlage 274191

Het is een radiatorombouw die we helemaal zelf gemaakt hebben ! Gaaf is ie he !! :D

Kamertje ziet er nu al heel anders uit, want de meubeltjes staan erin. Het enige wat we nog missen zijn gordijnen en de baby hahaha ;)

Nou ik ga verder met m'n borduurwerkje wat ik straks graag in de babykamer wil, voor iedereen een hele fijne zondag verder !

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Kleinduimpje: super gaaf meid!

Zo jullie staat echt al ver met de kamertjes. Bij ons is gisteren de loodgieter geweest om het sanitair te verplaatsen en dus ben ik eindelijk kunnen beginnen met verven.
    Zo meteen zetten we er de tweede laag op en volgend weekend het 2e kleur dan (tegen de lange muur) en dan kan manlief laminaat beginnen leggen.

Hopelijk hebben we vandaag nog even tijd om naar een kinderkamer te gaan kijken en eventueel al eentje te bestellen.
    Zou toch graag hebben dat er wat schot in de zaak komt :p

Ik heb ook een nieuwe buikfoto in het buikentopic geplaatst, het gaat hard opeens :p

Oh en over libido: wij hebben nog steeds onze standaard 1x/week 'beurt' ;) Ook al heb ik niet zoveel zin, ik krijg wel zin eens we bezig zijn. Omdat ik zo gesukkeld heb met mijn schildklier is mijn libido altijd al serieus aan het schommelen geweest. Ik heb niet graag ruzie over iets als seks en ik weet hoe frustrerend het is als ik zin heb en hij niet... En als hij moet wachten tegen dat ik eens zin heb, dan jah, gebeuren er ongelukken (zoals vorig jaar december / januari *zie mijn eerste reactie hier op een topic*)
    Daarom heb ik voor mezelf, lang geleden, besloten om gewoon standaard 1x per week ervoor te gaan en de zin komt wel als je bezig bent. En dat werkt héél goed voor ons, manlief klaagt nooit en ik ben eigenlijk ook altijd zeer tevreden :p Denk dat altijd bij mezelf 'waarom doen we dit niet vaker' :D

En ik moet wel zeggen dat seks zooooveeel beter is sinds ik zwanger ben, het is zoveel intenser... Dus hier geen problemen :)

Deel Deze Pagina