Zo ik heb weer wat terug gelezen, en zo te zien veel goede berichten. Zo te lezen gaat het goed met iedereen. Hier ook alles goed. Ik ben nog wel veel moe, ik lig elke avond rond 10u op bed en dan kan ik heerlijk slapen tot een uur of 8/half 9. maar dat heb ik ook wel nodig. Gisteren hadden we visite, leuk even filmpje kijken met zn allen, nou de eerste 10 min van de film waren leuk..... de rest van de tijd heb ik liggen slapen op de bank vond het wel een beetje lullig voor de visite maar die begreep het wel. Uiteindelijk nog tot half 1 gezeten. (ik werd toen de film eenmaal afgelopen was wakker..haha) achteraf had ik gewoon toen ik weer wakker werd op bed moeten gaan, maarja dat vond ik eigenljik weer niet kunnen. Nou de volgende keer doe ik het wel. Ik lag dus om half 1 op bed en kon vervolgens niet in slaap komen, en om half 8 ging de wekker weer omdat ik moest werken.... Maargoed, ik zit inmiddels alweer een paar uur op mn werk, voel me best wel fit. En over 2u kan ik alweer naar huis! Mijn vriend heeft gisteren, van onze vierkante salontafel, een speelgoed kist gemaakt. Deze blijft wel fungeren als salontafel maar dan met twee kleppen die openkunnen en onderandere dus heel handig is voor de beeb zn speelgoed. Het ruimt makkelijk op en ligt niet in de weg. Hij is nog niet helemaal af, maar als het zover is dan plaats ik wel even een foto op mn profiel. Verder niet zoveel te melden. We zijn langzaam aan bezig de uitzet wat bijelkaar te krijgen. De babykamer staat inmiddels weer vol met spul dat naar zolder moet Ook kijken we al wat naar geboortekaartjes, we weten nu naar wat voor kaartjes we moeten kijken dat maakt het een stuk leuker. Nou ik zal eerst weer even eten, dat kan ik tegenwoordig ook om de twee uur. Maar gelukkig nog geen rare combinaties met augurken en slagroom ofzo Geniet allemaal lekker van jullie zondag!
Waaah leuke kamertjes !! Hier heeft manlief toestemming gegeven dat ik de namen bedenk! Hij weet het echt gewoon niet O en deze kruimel vernoemen we niet want de namen zijn op hahaha Vannacht wel redelijk geslapen ! Nu alleen hoofdpijn dus ga ik even slapen voordat we naar een verjaardag gaan
Lovelymom, o balen van het overgeven zeg! Kinderwagen, Jammer Wel enthousiast maar woon idd niet echt centraal in NL Kellylove, welkom! De bewegingen voelen als plopjes in je buik naar mate je verder bent in de zwangerschap worden deze steeds duidelijker Noa, hoe ging het slapen voor Yara?? Paloe, was idd gister en t was gezellig haha Wat vervelend dat je nog zo in onzekerheid zit! Gebruikte je voor de zw.schap wel medicatie of niet? Ik heb de kinderwagen trouwens gekocht terwijl ik ook niet wist of we een jongen of meisje gingen krijgen vond de kleur wel mooi Kinderkamer, ik ben aan het tekenen geweest en ga een me to you beer op canvas schilderen (100 x 120) Moet um alleen nog op canvas zien te tekenen haha Kelly16, nou fibromyalgie is ook wat . Weten ze nog niet zo heel veel vanaf toch?? Kun je niet overstappen op een spiraal na je zw. schap?? Misschien geeft dit niet zoveel klachten Lovelymom, haha moet stiekem toch wel een beetje lachen hoor Zou hem het boek van Kluun geven Manlief heeft um op vakantie ook gelezen en lag helemaal dubbel hahaha mamavD, ziet er mooi uit!! Manon, welkom terug in ons koude kikkerlandje bijzonder verhaal van je schoonzus! Spannend! Kleinduimpje, mooi! Fleurt de boel wel helemaal op J Hier wederom een ontzettende rot nacht gehad Had gister al het gevoel dat mn schaambeen in gruzelementen zou vallen, maar vannacht wederom veel pijn en draaien gaat bijna niet! Moet echter wel want kan niet te lang in één houding blijven liggen vanwege de pijn Pfff ik zie er zo ontzettend tegenop om morgen te moeten werken!!! Weet stiekem al dat het zal uitdraaien op een fiasco met veel pijn Geen idee ook waarom ik het toch wil proberen, maar goed laat ik er maar voor gaan morgen .
Hallo, wat een leuke babykamertjes zie ik al. Leuk. Die met die sterren...wauw!! Ik kan alleen jullie namen bij de berichtjes niet onthouden *SHAME* Hier gister maxi cosi & kinderwagen gescoord, de maxi cosi mura 4. Zoek nu alleen de Flamingo kleurige voetenzak nog. Kamertje, de commode is al klaar, kleertjes en handdoekjes gewassen. Ze komt in de kamer van onze jongste, die heeft een groene muur met zacht en hard roze bloemen op de muur, hetzelfde patroon,maar dan in het klein gordijnen. Ik wilde wel heel graag schilderen, maar dat hebben we maar uitgesteld.Wil zoveel mogelijk klaar hebben voordat het 'echt' fout gaat en ik in het ziekenhuis terecht kom. Gisteravond harde buiken gehad, getwijfeld voor het ziekenhuis, maar nadat ik mijn gedachte even verzette, ging het gelukkig beter. Doordat je er op let,lijkt het wel erger te worden. Ik hou netjes mijn 'platte' rust, 75% van de dag. Valt wel tegen,maar voor Mevrouw Ukkie gaan we ervoor! Succes iedereen met schilderen! En een ontzettend fijne dag!
@dobbertje gefeliciteerd met jullie zoon @elijfay nooit bang zijn om de vlos te bellen daar zijn ze voor, al bel je 20 keer gewoon doen als jij je daar beter bij voelt meid, echt verloskundige zijn dat echt gewend en vinden dat prettiger als dat jij je rot voelt of je zorgen maakt @mamavansylvia gefeliciteerd met jullie zoon @kelly woow die taart ziet er te lekker uit om op te eten echt mooi @mamainspe gefeliciteerd met jullie dochter @kellylovesrik welkom meid harstikke gezellig en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap @kleinduimpje helemaal leuk gedaan het kamertje @libido zit hier prima als we er behoefte aan hebben gebeurt het en anders niet en is het ook prima @kinderwagen is besteld het is de bebeqo grant mocca geworden hier verder alles goed ga ff me afspraakjes doorgeven aan lovelymom
Het slapen van Yara ging best wel goed. Ze wilde graag naar bed, en viel eigenlijk gelijk in slaap. Rond 22.30 uur gingen wij even bij haar kijken, maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Ze werd wakker en het heeft daarna ruim anderhalf uur geduurd voordat ze weer sliep. Ze wilde helemaal niets, niet in haar ledikant niet in haar grote bed alleen maar bij ons zijn. Uiteindelijk wel weer gewoon in bed gelegd en mijn man is een tijd bij haar gebleven. Toen viel ze wel weer in slaap. Maar voorlopig gaan we dus maar even niet meer bij haar kijken. Vanavond gaf ze eerst in dat ze niet wilde slapen ( zo kennen we haar weer) maar eenmaal boven kroop ze toch lekker haar bedje in. nog even een ander trots mama-momentje.....Yara is wat plassen betreft zindelijk! Als we langer weggaan doen we nog wel een luierbroekje aan maar die is eigenlijk altijd nog droog als we weer thuis komen. Alleen poepen vind ze eng, dus dan vraagt ze een luier. Sorry geen babynieuws, maar alleen maar trotse verhalen over mijn kleine prinses!
Dankje mv5! Ga voortaan ook wel bellen als t me niet lekker zit. Gelukkig is het beebje vandaag weer duidelijk aanwezig!
Noa, gelukkig is het goed gegaan J Jammer dat ze wakker werd toen jullie gingen kijken maar ach das weer een leermomentje voor jullie haha En zindelijk! Snap dat je trots bent Heb vandaag voornamelijk op de bank door gebracht Mn spullen voor mn werkdagje liggen inmiddels klaar en ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga doen wat ik kan en lukt het niet meer ik mijn teamleidster inlicht en mijn biezen pak Wordt vervolgd
Hi meiden! Ff snel vraagje tussendoor: heeft iemand van jullie ook zo'n 'last' van gespannen buik? Het is geen harde buik die komt n gaat, maar meer een continu voel van spanning.. Alsof er een ballon in zit die helemaal strak staat ofzo.. Niet echt pijnlijk, voornamelijk vervelend en vermoeiend! Las op internet al dat het ook een groeispurt kn zijn?? Iemand een idee of ook last? Moet morgen naar de vk en aan vraag ik het nog wel eens... Fijne avond! X
@ noa: heerlijk he, trots kunnen zijn op je dochter omdt ze groot wordt! @ foeske: luister goed naar je lichaam meid. Goed dat je al de keuze hebt gemaakt te stoppen als het niet gaat op je werk. Hoop voor jou dat het morgen mee valt. @ manon: herken het niet. Ben benieuwd naar het antwoord van je vk.
Herken het inderdaad ook... heb zelf het idee dat beeb dan ook helemaal tegen de buikwand ligt ... geen idee waar die spanning precies vandaan komt... erg benieuwd wat je vk zegt!
Hoi dames, Heb niet teruggelezen ben doodop! Heb een super dag gehad en uk en ik zijn goed verwend! Welterusten en tot morgen
zo tot 77 bijgelezen en nu naar bed, tot morgen! Kelly wow dat is wat zeg met die pil en reuma! Collo leuk dat je al een hele garderobe op aan het bouwen bent! Elijfay leukleuk van het kamertje!!! Enne schilderen mag gewoon hoor, als je maar met waterbasisverf doet en dat is muurverf (bijna) altijd! Mamavansaisy mooi gedaan zeg! Manon wow heftig en leuk! Hoe was de kennismaking? Fijn dat de vakantie goed is bevallen! Is je buik een beetje ontspannen? Kleinduimpje wauw mooi gemaakt! Wat is open, de zwarte gedeelten? Dobber wat handig! Leuk idee ook! Foeske haha ja de kleur is idd mooi, maar nu we een meisje kregen wil ik liever geen blauwe Waarschijnlijk wordt het oranje of groen Slapen met een kussen tussen je benen al geprobeerd? Chayennah word ernaast openen en daarin je reacties typen pffff zoveel plat, vreselijk!
Hier: vandaag was manlief dus thuis en mijn schoonvader kwam met zijn vrouw, dus nu zijn de kozijnden ook geschilderd Toen hij gisteravond thuis kwam was hij heel blij en verrast! En de muren zijn klaar, hoefden niet nog een keer Dus de stekkerdozen enzo zitten weer op de muur Zelf was ik gisteren helemaal naar de ^%^&%, kon niet meer op mijn rechterbeen staan savonds en had echt onwijs veel pijn in mn bekken. Gelukkig ging het vanmorgen weer wat beter
Manon Herken ik. Heb ik bij eerdere zwangerschappen ook gehad. Hele strakke buik en opgeblazen ook. Strakke deel zit ook tot een stuk boven waar mijn bm zou moeten zitten. Voelt niet comfortabel aan maar ook niet echt pijnlijk ofzo. Ben ook benieuwd wat je vk zegt... Foeske Werkze morgen!
Dankje Paloe! Dan ga ik het zeker zelf doen! Leuk leuk Strakke buik Herken ik ook wel. Af en toe verwacht ik mn vel uit te knappen haha! Ben ook benieuwd wat je vk ervan zegt.