Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @pip en girafje, ik las laatst op de fb van mvm dat er nog geen systeem is voor een berichtje achteraf. Wel krijg je als je 9 weken of langer hebt meegedaan een cadeau. Ik krijg als het goed is de wikkeldeken want ik heb 10 weken mee gedaan

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden
    i'm back online!

lijst is bijgewerkt

voor diegene die het willen
    wil ik best gaan bij houden wie een jongen of een meisje krijgt
    en het dus op de site erbij zet
    en voor diegene die het geheim willen houden zet ik erbij geheim
    een idee??

3. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Kelly, die zou ik ook nog krijgen idd. Ik zie wel. Ze hoeven niets meer te geven, maar berichtje vind ik wel netjes. heb ook 10wk meegedaan en zelf de flessen gebracht. Zonder iets te horen sluit je het zo raar af toch?

@Lovelymom, Welkom terug! Je moet nu een pb krijgen toch?
    Zal het over 3wk vertellen voor de lijst!

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja heb tot nu toe 1 pb gehad van kelly over het geslacht

5. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

kelly had het gelezen ..sloeg ook nergens op ,sommige kraken alles en iedereen af ..lekker laten zeikpijpen die lui !! gefeliciteerd met je babyboy ..nu shoppen ??

mamav5 hier was je voorspelling goed ..hebben voor het weekend geslachtsbepaling gedaan ..en het word een meisje :)

zag nog meer voorspellingen voor bij komen ,maar niet alles onthouden sorry !!

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @lovelymom: fijn dat je weer online bent. Lijkt me idd leuk om de geslachten bij de lijst te noemen.

@hier: net terug van de high-tea. Ben helemaal volgevreten. Hoef voorlopig nog geen avondeten.

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @Grieby, wat leuk een meisje! En jij hebt net als ik ook lekker vroeg de geslachtsbepaling gehad :)

@mvm, ik deed ook niet mee voor de wikkeldeken hoor. Want ik wist het niet eens van te voren ;) maar vind het wel een leuk en handig cadeau!

@mamaatje, dat is schrikken zeg! Gelukkig is het bloeden gestopt en deed de kleine het goed!

Wij hebben gister een schattig setje gekocht voor onze jongen:

Bekijk bijlage 270157

8. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Hoi aan alle gezellig schrijvende februari mamas,sorry dat ik niet zo veel schrijf, moet Veel werken en als ik niet werk moet ik slapen:D maar als jullie het niet erg vinden ik Vind het heerlijk om af en toe jullie verhalen te lezen,zoveel herkenbaarder.

Heb vandaag voor het eerst ons kindje gevoeld,mijn hemel wat byzonder,ben normaal niet zo emo maar daar rolden toch een traantje of twee:D

Dinsdag heb ik een vruchtwaterpunctie,ben er best een beetje nerveus voor,raar idee een naald in je buik.wat wel leuk is is dat we dan ook het geslacht kunnen zien. Ben zo benieuwd,heb erg het gevoel dat het een meisje is.

Ga nu weer een beetje werken
    Veel liefs aan alle febmamas:)

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @girafje nee inmiddels gelukkig geen bloedverlies meer dus snap er niets van maar hopen dat het wegblijft nu moet ik wel elke keer als het weer gebeurt zo snel mogenlijk weer terug

@grieby wat ontzettend leuk weer een goed hahaha gefeliciteerd met jullie meid ooooo kan niet meer wachten nu hoor hahaha wij denken zelf trouwens een jongen en manlief denkt meisje hahaha we zullen het zien

@kelly oooo wat een stoer setje hier gisteren ook al neutrale kleertjes gekocht moet nog even fotos maken maar zijn nu niet thuis

@bettypalma lees maar lekker mee in je eigen tijd hoor is toch gezellig zo nu en dan blij te horen dat alles goed met je gaat

wij zijn bij broer en schoonzus ben even snel achter de pc gedoken hihih hier alles goed nog steeds geen bloedverlies dus zal wel goed wezen

10. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit weekend is mijn vader geweest en die heeft samen met mijn man de nieuwe kamer voor Yara geschilderd. Ze heeft nu 1 turquoize muur en de rest gewoon gebroken wit. Ook op de deur zit een turquoize vlak met schoolbordverf. Ze is er helemaal blij mee. Als de kamer goed gelucht is, dan een nieuw bed en kast kopen en dan kan ze over. Of we wachten even tot haar verjaardag in oktober, we hebben haar namelijk verteld dat ze de nieuwe kamer voor haar verjaardag krijgt.

@voelen, soms 's avonds als ik in bed lig denk ik wel wat te voelen maar weet het niet zeker. Het is mijn tweede zwangerschap maar toch twijfel ik hoor.

@geslacht, wij gaan er naar vragen bij de 20weken echo.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kelly ja vind dat best gek dat ze niet even een berichtje sturen. Ik heb straks ook 10 weken meegedaan, ben benieuwd naar de deken! Leuk setje!

Lovely meiden en jongens idee zeker een leuk idee! En welkom terug!

Grieby ook een meisje, leukleuk!!!

Bettypalma pff wat spannend een punctie… heel veel succes! En heerlijk dat je de kleine hebt gevoeld!

Mamaatje haha heb jij uberhaupt nog wel kleertjes nodig?;)

Noa super dat ze de kamer zo leuk vindt!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Verdorie, heel verhaal getypt...nu weg...

Anyway...

Over die puistjes. Heb er ook geen enkel wetenschappelijk bewijs voor hoor, maar hoop stiekum op een meisje...

Ga in Rosmalen een pretecho laten maken. Voorheen twee keer bij babyview geweest maar die mevrouw duwde zo gruwelijk hard op mijn buik. Ik legde dat voor aan de echoscopiste van de 10 weken echo en die vond dat niet normaal, zelfs niet met mijn dikke buik. Daarna gaf ze me stiekem haar kaartje van haar eigen pretecho praktijk...morgen maar eens even bellen

Mamav5
    Jee, dat is wel schrikken hoor! Hoop dat het wegblijft nu.

13. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Hallo Dames, een paar drukke dagen gehad dus even niet mee kunnen lezen en schrijven. Deel 2 alweer, moest even bijlezen hoor :D Jeetje haha!

Aankomen: ben tot nu toe 3kg aangekomen.. lijkt me redelijk voor bijna 4 maanden.

ZW-Jas: Jullie brengen me op een idee, ik moet er nl. ook nog eentje aanschaffen. Helemaal niet aan gedacht! Straks gelijk even online kijken er of wat moois te krijgen is.

Kelly1609: GEFELICITEERD, een jochie! Lekker genieten van jullie kleine mannetje

Paloe: SPANNEND!!! Gelukkig vrijdag nog een plekje voor jullie. Nu de dagen aftellen! :D

Elance: Mooie buikband! Ik heb er een tijdje geleden ook een besteld en laten bedrukken met eigen ' ontwerp '. Mijn buikje is alleen nog te klein vind ik voor zo'n leuke band, komt nog niet echt mooi uit. Bij jou is het idd wel te zien hoor dat je zwanger bent. Lekker dragen dus die banden!

Mamaatjev5: Lijkt erop dat je best in de richting zit met je 6e voelspriet! :D WAUW! Schrikken van het bloedverlies, gelukkig alles goed met je kleine

Grieby: Gefeliciteerd, een meissie!

Voelen: Ik heb de baby nu ongeveer 3 keer echt goed gevoeld. Meestal als ik savonds of sochtends in bed lig, op mijn buik voel ik een plopje. Jeetje wat speciaal!! Word dan zo gelukkig van binnen. Wist gelijk dat het de kleine was. Kan niet wachten tot ik hem of haar duidelijker kan voelen. Ook mijn vriend zou graag een schopje voelen :D

Dit weekend onze kinderwagen/buggy opgehaald van Quiny speedi. Mooi ding! Zeer ongelukkig om de buggy erop te krijgen maar na een half uur stoeien en bekken op elkaar toch gelukt hahah! Hier is alles oke, gelukkig bij jullie ook! Donderdag geslachtsbepaling, ik kan echt niet meer wachten! Tel de dagen af. Gelukkig een aantal drukke dagen gehad dus tijd is voorbij gevlogen!

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeie morgen allemaal!

@de twee meiden met een afspraak vandaag, veel plezier!

@iedereen die weer aan het werk moet, werkze!

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    afspraken vandaag
    27-08
    Sallebel --------------- Echo
    ceyden ---------------- 16 weken echo

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Foeske, haha idd bakerpraatjes :) Heb je er nu ook last van? Heb je misschien nog tips zit behoorlijk onder vooral bij mijn kin(echt ontstekingen) en op mijn borst allemaal ieniemienie puistjes

@Jufjip, wat stoer dat jullie het niet willen weten ik zou dat echt niet kunnen hoor!! Moet nu nog 2weekjes wachten en dat vind ik al te lang hihi wisten jullie het bij jullie eerste ook niet voor de geboorte?

@Paloe, welkom terug:)

@Kelly, mooie echo's!!!! :D:D Jammer dat die meiden zo vaag reageerden vraag me soms echt af wat voor zuurpruimpjes er aan de andere kant van de computer zitten:p Niks van aantrekken mies;) Leuk setje heb je al voor je kleine vent gehaald zeg!!

@Elance, wauw mooi buikje al hoor het zwanger zijn straalt er idd vanaf:) en super dat je de beeb nu echt duidelijk voelt!!

@Collo, welkom terug mies!! Jij ook al aan de puistjes haha hier nog 1 !!

@Mamaatjevan5, dat is schrikken meis!! Gelukkig is alles helemaal goed met de beeb en is het bloeden opgehouden!!
    @Lovelymom, fijn dat je weer online bent:)

@Elijfay, oeeeh aftellen naar donderdag spannend!! Hoop dat de daagjes omvliegen voor je :D

18. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hallo Alle lieve Mede Zwangere Meisjes!

Eindelijk weer terug, we hebben het heerlijk gehad in Duitsland, mooi weer en mooie herinneringen gemaakt.

Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Even schrikken bij de bloeding van mamavan5, maar gelukkig alles in orde. Het is schrikken.

Ik kan niet alles beantwoorden,maar vind het leuk om te zien dat er al bij sommige bekend is of er jongetjes of meisjes op komst zijn, wat leuk!! Morgen hebben wij echo bij de gyn en hopen dat ook te kunnen kijken wat er in mijn buikje huist. Gelukkig al om 9.15!

Hier alles goed,1 nacht op vakantie wakker gelegen, van de pijn in mijn buik, zulke hevige krampen.Kon niet op mijn zij liggen. Had ook heel veel gasvorming, dus ging er vanuit dat het mijn darmen waren. Even ziekenhuis gebeld, en als ik ook maar 1 moment dacht dat het de baby zou zijn,moest ik daar naar het ziekenhuis. Gelukkig na een zakje lactulose kwam de boel op gang en werd alles weer rustig.

Ik heb ook héél veel puistjes op mijn rug en heel vervelend, tussen mijn borsten ook. Wordt niet minder ook, dus tips zijn welkom ;)

Ik voel Ukkie ook wel, vooral als iemand zijn hand erop ligt, draait hij er naar toe of er vanaf, leuk hoor!

Iedereen met een afspraak vandaag, veel succes en plezier!
    Fijne dag en voor sommige werkse!! XXX

19. mvNala

mvNala Lid

11 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal!

Wat leuk om te lezen hoe iedereen bezig is met kamertjes, kleding, echo's en baby voelen. Bij ons is het de derde; echo is pas met 20 weken en qua uitzet hoeft er eigenlijk niks te worden aangeschaft dus daar gaat niet veel voorpret in zitten. En jammer genoeg ben ik nog erg moe dus de zwangerschap doet zich vooral gelden op 'lastige' wijze. Vandaag maar eens proberen om daar verandering in te brengen. Forum helpt daarbij, bedankt dus voor jullie enthousiaste verhalen!

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Wat veel geschreven weer!

Mamaatjevan5, wat schrikken zeg van het bloedverlies :( Gelukkig is alles wel goed verder en is het gestopt, maar kan me wel goed voorstellen dat je even over de letterlijke rooie bent gegaan...

Geslacht, zo wat zijn er veel mensen die het al weten. Ben helemaal jaloers zeg ;) Wij tellen wel af, volgende week dinsdag gaan we eindelijk terug naar de gyn en zien we ons ukje nog eens.
    Ben héél erg benieuwd of we gaan weten wat het is. Dat maakt het zoveel echter vind ik. Het idee dat ik hier dan ga kunnen schrijven 'mijn mannetje' of 'mijn meisje', dat maakt het zoveel tastbaarder :D

Oh kijk er heel erg hard naar uit :p

Lovelymom, heel goed idee om het geslacht erbij te zetten in de lijst hoor, kunnen we het ook mooi bijhouden want op den duur is het giswerk (met 50% slaagkans :p)

Deel Deze Pagina