Goedemorgen dames, tjee wat hakt zo'n verjaardag er in zeg! De hele dag visite over de vloer gehad en dan ook nog eens slecht slapen! Word een zwaar dagje vandaag.. hopelijk zijn de kids een beetje lief Ik wens jullie een fijne dag!
Goedemorgen dames, Vandaag weer werken na 5 dagen vrij te zijn geweest... bleh !! heb echt geen zin hahaha. @palou, ja de zwarte delen zijn open, zit een soort gaas achter. @manon, ja daar heb ik ook last van, en sinds een paar dagen weer ook last van m'n rug, misschien heeft dat ook daar mee te maken? Voor iedereen een hele fijne maandag !
Hé...ik herken die strakke buik ook, maar je kan er wel in 'prikken' , dus het is niet dat de spieren een harde buik veroorzaken. Ik heb altijd het gevoel dat er teveel lucht in zit of dat het mijn darmen zijn. Vaak is het ook bij of na het avondeten. Ben ook erg nieuwsgierig naar wat je verloskundige ervan zegt. Hier nog dagje plat, morgen weer baarmoedermond meting en hopen en duimen dat het heeft geholpen, in ieder geval een stilstand! Werkse en een fijne dag! XXX
Goeiemorgen ! Vannacht heerlijk geslapen was helemaal ontspannen door de massage van manlief Alleen een beetje jammer van me buikloop die ik nog steeds heb Zal zo even de afspraken erop zetten zit nu nog op me mobiel
Goedemorgen dames!! Pff heb laatste tijd iedere ochtend dat ik niks naar binnen krijg en het er anders direct weer uit spuug :s echt misselijk gevoel ook... elke indruk is te veel... dan voornamelijk de geuren... ruik parfum van mensen op meters afstand en wordt er echt beroerd van! Heb dit alleen smorgens.... enige idee hoe ik hier van af kan komen?? Vanmiddag 14.30 20weken echo!!!!! Best wel spannend... straks even afleiding zoeken en gordijntjes en vloer voor babykamer uit zoeken
17-09 woezel25 -------------------------------------------------------------------------------------------------20 weken echo en mamavandaisy zegt ze net
Goedemorgen dames. Dames met echo's succes en veel kijkplezier! Gisteren drukke dag gehad! Vanacht hele nacht last van zere buik en mn buik was heel hard?!!!! Het voelde denk ik niet als harde buiken was een constante pijn. Misschien groei van de bm? Het was in ieder geval niet fijn! Vandaag rustig aan, gisteren heeft me gesloopt.
Stond ik niet op de lijst? Ik heb em ook vandaag! 12.00 MamavDaisy en Woezel jullie ook succes! Op 3 gezonde kindjes!!
nee had alleen woezel staan heb even tussen mijn pb's gekeken maar heb ook geen berichtje van je gehad
ja dan heb je te veel gedaan! en staat je buik gespannen daar door meestal echt een teken dat je het rustiger aan moet doen
Hallo dames, daar ben ik weer! De vakantie is weer voorbij! helaas... Manlief vandaag weer begonnen, en ik moet morgenn weer aan de bak. We hebben 2 heerlijke weken gehad in Italie en nog een week thuis waarin we met de baby spullen bezig zijn geweest. We weten wat voor kinderwagen we willen en de babykamer hebben we ook al!! Dus zijn helemaal happy!!! Ik ga geen 79 pagina's terug lezen wordt me echt teveel! Zijn hier nog extreem minder leuke dingen (hoop het niet) of extreem leuk dingen gebeurd waarvan ik op hoogte 'moeten' zijn? Ik moet vanmiddag naar de verloskundige en donderdag hebben wij de 20wk echo (ben dan 19+1) Dus weer een spannende week!!
Welkom terug zwangerwens! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Niet dat ik zo weet, groot gedeelte weet het geslacht al maar dat kan je zien op de site van lovelymom (linkje bij haar banner)
Woezel en pip... jullie ook succes met de echo! Hoop dat we alle 3 er van kunnen genieten en dat alles goed mag zijn!!
Hoi hoi Dames, Ja! Vanavond 20 weken echo! Helaas 'pas' om 20.15 dus moet echt nog de hele dag wachten. Gelukkig druk aan het werk. eerste dag weer na de vakantie. pfff Klussen: jeetje wat is iedereen druk bezig zeg! Wij gaan (denk ik, ligt een beetje aan mijn hormonen) niets aan de babykamer doen. Daar ligt onze dochter nu nog in, die gaat over naar een nieuwe kamer en de babykamer blijft zoals ie is voor de nieuwe baby. Het is een vrij neutrale kleur dus blijft wel zo denk ik. Wel moeten we dus een hele nieuwe kamer voor dochterlief maken. Wel leuk en spannend. Nieuw bed (ze gaat nu dus over naar een 'echt bed'). Mijn kleine meisje wordt dan wel echt groot hoor... In onze vakantie is er een vaste trap geplaatst naar zolder (was eerst vlizo trap), dus nu is de wasmachine naar zolder, die stond eerst op een slaapkamer, dus nu kunnen we van die slaapkamer de kamer van dochter maken. Afgelopen dagen de trap geschilderd dus nu kunnen we weer verder. Vanavond horen we wel het geslacht maar we houden het nog geheim (ook voor eventuele meelezers hier zullen we het hier ook geheim houden) De baby voel ik hier ook heel goed. Vooral 's avonds. Manlief kan het ook al voelen. heel leuk! gespannen gevoel in de buik had ik wel op de reis van vakantie, maar is denk ik met name als je te veel doet, of in een rare houding zit enzo. Pip en mamavandaisy: ook succes met de echo! Ben benieuwd! X
Jeetje! Kijk je even een paar weken niet, is er een hele site!! Geweldig joh Fijn om te lezen dat het toch over het algemeen goed met iedereen gaat.
Ons wonder is goed gekeurd! Alles leek normaal! Ik zat steeds te kijken wanneer er een piemeltje in beeld kwam Maar ik zat er al die tijd flink naast! Een MEISJE