@pip1986: gefeliciteerd met jullie meisje! @sopann: ja, er wordt hier flink gekletst. Ik snap je onderschrift niet. Je hebt eind sept een 20 weken echo en op 3/10 een geslachtsbepaling. Ben je bang dat ze het niet kunnen zien bij de 20 weken echo? @hier: net weer allerlei bonnen, spaarkaarten etc bij de etos ingeleverd voor gratis baby dingen. Altijd leuk, gratis!
waaah ik ben helemaal in me noppies! behang is binnen! heb stof gevonden voor nijntje grijs! en een hanglamp van nijntje grijs nu alleen nog lakentjes
Jaaa Pip een meisej! gefeliciteerd! Leuk zeg! Lovelymom, ja zet maar onder geheim. Vvlinder: welkom! Hier begint het spannend te worden. Nog een half uurtje werken en vanavond de echo....
Van harte met jullie meid!! Helemaal geweldig!! de rest van de dames met de echo! Heel veel suc6, kan me voorstellenn dat jullie het spannend vinden. Ik moet donderdag en vind het nu al spannend! Je hoopt dat alles goed is, maar om de bevestiging te krijgen is toch wel heel fijn!!
Zwangerwens, welkom terug! Pip, gefeliciteerd met jullie dochter Nijntje: wij hebben ook nijntje! Ledikant deken, boxkleed nijntje grijs, mobiel nijntje grijs. Muurschildering wordt van stampertje maar dat is ook een konijn
alles zag er keurig uit bij onze meid!! Hihi even nog bevestiging gekregen!!! Ze was ontzettend druk!! Ik voel het dan wel hele dagen maar geweldig om er een beeld bij te hebben!! Pip fijn dat ook bij jou kleine meid alles er goed uit zag!!! Gefeliciteerd!!
Leuk al dat nijntje spul!!! Wij willen ook een schildering op de muur. Ben alleen op zoek naar een leuk sjabloon!!! Hoe kom jij aan de schildering (of ben je zo crea dat je er zelf 1 maakt) Trouwens hoeft niet perse van nijntje, iets anders vinden wij ook wel leuk!!
Wauw mooi mamavandaisy Blij dat de 20 weken echo bij iedereen goed was ik moet aanstaande woensdag voor een GUO en ik ben zo erg bang dat ze iets vinden iedereen in mijn omgeving zegt stel je niet zo aan joh niks aan de hand brrr blij als het woensdag is Zijn der hier meer die best wat angst had voor de echo? Het is pas me eerste.
Mooi mvdaisy! Heerlijk he om je kleintje te zien bewegen. Fijn dat alles goed is. Melkos ik weet niet wat een guo is? Hier wel angst voor de 20weken echo. Overdag probeer ik het van me af te zetten maar heb er geregeld nare dromen over. Is ook mn eerste kindje.
Volgens mij is het hier algemene afbel dag!!! Woendag hadden we de afspraak staan met de gastoudercentrale (stond eigenlijk voor vorige week, wij dus hele avond wachtenn, maar meneer had de afpraak voor een week later staan) Hebben ze plotseling cursus, dus afspraak moet verplaatst. Bijna 3wk later pas weer plek!!! Wordt ik later weer gebeld door de vk van de 20wk echo, deze hadden we do. om half 5. Maar ook deze hebben eenn cursus dus moet ook verplaatst worden... Dus nu mogen we zondag komen!! Wel vervelend allemaal!!! Ik vind het ook erg spannend! Maar manlief is ervan overtuigd dat alles goed is, dus daar houd ik mij aan vast!!