mooie duidelijke echo Onze kinderkamer is al helemaal klaar alhoewel nog niet weten wat het is. Dat weten we pas 1 okt. Leuk dat er al veel weten wat het wordt
@zwangerwens, wij hebben gewoon een plaatje van internet geplukt en een oom van manlief gaat deze voor ons erop zetten. Nijntje is wel makkelijker! zou ik zelf ook wel aandurven. Mooi echo Mamavandaisy!! En fijn dat het allemaal goed was. @melkos, ik begin het ook wel spannend te vinden zo richting de 20 weken echo. Volgende week vrijdag heb ik hem. 6 oktober ga ik naar babydump in Veenendaal, omdat ik dan ook een lunch heb in Veenendaal. Ga dan de wipper van nuna halen en ook een matrasje.. zodat ik lekker het bedje op kan maken maar ik weet nog steeds niet wat voor een matrasje ik moet nemen.
Een GEO is een 20 weken echo waarbij ze langer de tijd nemen om alles van je ongeboren kindje te bekijken deze echo krijg je alleen als er Bepaalde aandoeningen voorkomen in de familie Of afwijking bij de SEO de SEO is de standaard 20 weken echo. Ik krijg de GEO vanwege dat mijn man als baby in een spreidbroekje moest en omdat 1 van mijn ooms zuurstof tekort had bij de bevalling dat die gehandicapt raakte... Ben blij dat ik niet de enige ben die behoorlijk wat angst heeft voor de echo
Bedankt voor de uitleg. Dat maakt het inderdaad nog spannender! Je bent echt niet de enige hoor, heel natuurlijk die angt. Je wil immer dat je kleintje niks mankeert. Nog even volhouden en dan kunnen we hopelijk allemaal opgelucht ademhalen, dat alle medische echo's goed mogen zijn! Ik tel ook de dagen af en hoop dat ik na de 20 weken echo toch wat minder onzeker word over de zwangerschap.
Ik denk als alles goed is we weer flink zeker zijn over de zwangerschap maar dat we daarna weer bang gaan worden voor de bevalling haha is denk ik vrij normaal bij de eerste
Haha dat denk ik ook ja! Een meid die ik ken kreeg rond haar uitgerekende datum harde buiken en verwachtte dat de bevalling op gang zou komen. Volgende dag voelde ze niks meer. Met spoed naar t ziekenhuis en ja hoor, nachtmerrie was werkelijkheid. Doodsoorzaak niet gevonden dus denk dat ik niet gerust zal zijn tot ik hem in mn armen heb!
Foeske ik gebruik als ik niet zwanger ben incidenteel (dus niet dagelijks) ontstekingsremers.. Vaak vantevoren als ik een drukke dag met veel staan/lopen/slenteren ga hebben of daarna als ik halfverlamd op de bank zit Verder gebruikte ik geen medicijnen. Ben benieuwd naar je me to you tekening! Ik heb voor Liam zijn me to you kamer toen een foto gemaakt van een me to you beertje en die op canvas laten drukken Hoe is het gegaan met werken? Chayennah wat hebben jullie al veel klaar voor de kleine! Snap de noodzaak wel..vervelend meid, ik had voor je gehoopt dat het anders zou gaan... Heel veel succes morgen! Hopelijk heeft de rust geholpen! Noa super dat je dochtertje wat plassen betreft zindelijk is! manon ik herken het wel als een groeispurt idd, ben benieuwd wat het antwoord van de vk is! Het kan ook een gasbuik zijn, toen ik een paar weken geleden op congres was had ik dat ook, ik liep erbij of ik wel 30 weken zwanger was gelukkig ging het na een dag weer weg. Kelly super!!! heb je het een beetje gered vandaag? Elijfay haha ja zelf meewerken is veel leuker he! Wij doen binnen alles met waterbasisverf, ook de kozijnen Daar is ook waterbasis voor te krijgen harde buik met pijn kan ook een gasbuik zijn. mamavandaisy oehh hoe was de 20 weken echo? Vervelend zeg dat je zo misselijk bent!! woezel hoe was jouw 20 weken echo? Pip ook een 20 weken echo! Hoe was het? Jaaaaa fijn dat het goed was! En gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! superleuk! Zwangerwens fijn dat de vakantie zo lekker was! En wow jullie hebben ook al zoveel voor de babykamer! Welkom terug! Harde buik:een echte harde buik doet geen zeer, maar voelt alleen vervelend..
Sopann haha ja gaat snel met kletsen he! terwijl het als je elke dag kan kijken soms heel rustig lijkt Lovely foto's! Van nijntje grijs Vvlinder welkom! Vond je ons zo gezellig in het buikjestopic? Als je je gegevens in een pbtje naar lovely doet zet zij ze op de site (link in haar onderschrift) Mienma ook welkom! we hebben tegelijk de 20 weken echo zie ik! Voor jou ook, als je je gegevens naar lovely pbt kom je op de site die in haar onderschrift staat wat leuk zeg dat de kamer al helemaal klaar is! Foto's? mamavandaisy super dat de echo goed was! mooie echo! Heb je ook een profielshot van haar gezichtje? Melkos dit is onze 3e, maar toch blijven echo's spannend hm ik krijg geen GEO terwijl ik breed geluierd moest worden (iets minder extreem dan een spreidbroekje)..
Elijfay Ik moet je denk ik uit de droom helpen.... Dat gevoel gaat nooit meer weg... Of het nu spanning voor de 20 weken echo, de bevalling of straks na de geboorte is. Je blijft je vanaf dat je zwanger bent altijd wel ergens zorgen maken over je kindjes... Is ook niet meer dan logisch, ze zijn het waardevolste, maar ook het meest kwetsbare dat je hebt... Mijn zus heeft me hier ook al voor gewaarschuwd en ze had gelijk... Mama worden betekend nooit meer helemaal zorgeloos zijn, maar ik heb het er graag voor over!
zo, ik ben weer bij Pff was vandaag tijdens college na de lunch zo ontzettend moe opeens! Drink nooit frisdrank maar dit was een noodgeval: een blikje cola hielp me er bovenop
Paloe: ja zeker leuk om het zelf te doen!! Heb er ontzettend veel zin in! Collo: ja zei mijn moeder ook al tegen me: meis, je zult je altijd zorgen maken over je kindje(s). Ik weet het ook wel. Toch leef ik elke keer naar t moment dat ik hem voel of op de echo zie, het hartje hoor. Dan ben ik weer even gerust.
Volgens mij is dat alleen maar gezond. Het zegt dat je om je kind(eren) geeft en dat je een goede moeder bent.
Wow dames!!! Moet gewoon 1,5 pagina bijlezen Paloe, ik slaap al 2 weken (of langer ) ,met een voedingskussen Alles doet pijn L Pas jij ook een beetje op met al dat geklus Ik schilder wel graag dus wil de tekening zelf schilderen Heb ik ook een doel Chayennah, succes morgen! mamavD, oei klinkt niet lekker Mooie echos! wat groot al he?! Harde/gespannen buik, heb ik idd als ik teveel doe of veel pijn heb Zwangerwens, hoihoi valt wel tegen dat je die paginas niet terug leest hoor Valt wel tegen zon afbeldag Maar als je eenmaal hebt gezien hoe jullie beeb het doet ben je dat weer allemaal vergeten Woezel, ben benieuwd Je ligt nu waarschijnlijk van je wondertje te genieten Pip1986, super! Gefeliciteerd! Lovelymom, nijntje is zoo leuk! Vvlinder, welkom! Heb je volgens mij al op het buiken forum gezien ?! Mienma, welkom! Kelly, stampertje is idd ook leuk Muurschildering, ik heb bij Jelte een elmo op de muur gemaakt, gewoon met beamer erop is goed te doen! (staan foto's van in m'n album) Hier de knopen flink door moeten hakken vandaag! Mn teamleidster heeft gelukkig nog een gaatje kunnen vind voor me vanmorgen en afgesproken dat ik vanaf morgen in de ziektewet ga De verzuimbeheerster is wederom ingeschakeld en ik zal binnenkort een uitnodiging van de arbo-arts ontvangen! Ik wil wel wat dingen thuis doen maar omdat te kunnen moet ik geautoriseerd worden, ik wacht dit dus nog even af en in tussentijd pak ik mn rust! Morgen fysio dus dan kan ik mn therapeute ook inlichten en haar vragen om een brief voor de arbo te schrijven (die zal kijken in hoeverre ik nog belast kan worden) Was flink emotioneel vanmorgen, maar ben trots dat ik toch de gehele dag heb uitgezongen ondanks de helse pijnen die ik voelde Ben bij thuiskomst meteen om Jelte gegaan en heb me anderhalf uur op de bank geplant om wat tot rust te komen! Ben nu zo afgepeigerd dat ik me niet kan voorstellen dat ik vannacht niet kan slapen We houden de moed erin!!! Voor de dames die willen zien wat ik op canvas ga schilderen (is alleen nog maar getekend hoor, ben nog aan het twijfelen over kleuren e.d.)
Hi meiden! Net terug van de vk en alles is goed! Bloeddruk was goed en het hartje van pixel klopt ook zoals het hoort . Had m'n vaag gesteld over m'n gespannen buik en ze zei dat dat idd een teken van een groeispurt is.. Buik is de gelopen 2 weken ook cht ineens gegroeid, dus vind het wel aannemelijk. Niks om me zorgen over te maken dus gelukkig!! Meiden met goede echo's: top! En allemaal nog gefeliciteerd met jullie mannetjes en dametjes in wording! Ik doe het even zo want kan het na m'n vakantie allemaal niet meer onthouden hihi, het is zoveel om terug te lezen! vvlinder en mienma: welkom! Kamertje: wij hebben nog niks hoor! Komt allemaal wel.. Moeën eerst eens offertes hebben e.d. Voor de verbouwing... Pas als die klaar is, mag ik los haha! Mijn vader gaat wel al een reisbedje halen bij babypark.. Die heft nog een bon daarvan blijkbaar (nog van een cadeautje van m'n neefje)! Wij gaan geen muurschildering doen, maar ik wil wel graag een muursticker. Heb ech leuke gezien al! Deze bijv: Kidzsupplies | Ferm Living muursticker uilen bruin | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie
@foeske: goed van je hoor meid! Pff, snap dat je er emotioneel onder was, maar je moet echt aan jezelf denken... En dat doe je gelukkig goed! Lekker op tijd naar bed dalijk! @melkos: wij krijgen de 28e ook een GUO. M'n schoonmoeder heeft een doodgeboren kindje gekregen met 8 maanden. Het beebje had een open schedeltje en geen tot nauwelijks ontwikkelde hersentjes. Men heeft toen gezegd dat ze geen kinderen meer konden krijgen (sv is zeer sterk verminderd vruchtbaar), dus besloten ze te adopteren. Twee meiden uit Chili; mijn lieve schoonzussen. Maar een jaar later was m'n sm toch ineens zwanger en werd vriendlief geboren! Medisch wondertje dus hihi . Maar goed, daarom krijgen wij nu dus wel een GUO om die afwijking extra aandacht te geven. @Foeske: leuke tekening hoor!!
Lovely linkje hoeft niet hoor! Vind nijntjegrijs heel leuk, maar wij gaan er niks mee doen Foeske haha ja ik pas op hoor alleen tja net als jij heb ik soms even geen zin om op te passen Haha ja schilderen is ook leuk. Heb je een foto van de tekening? ah zie het al! Leuk! Heel goed dat je de knopen hebt doorgehakt! Moeilijk en emotioneel idd, maar heel goed van je! manon fijn dat het goed was bij de vk! Muurschildering: hier ook niet En ook geen sticker
Dank jullie wel, lieve cyber vriendinnetjes! Ik ben ontzettend nerveus en hoop dat ik morgen weer op hetzelfde plekje op de bank zit als nu. Ik heb vaak nog een gespannen buik, en wat ongesteldheidskrampen. En ontzettend veel afscheiding, waar ik me uiteraard ook zorgen over maken. Teveel stil zitten knapt een mens ook niet van op! Inderdaad, nooit meer zorgeloos als je kindjes hebt. Mijn oudste meisje (11) fietst hier nu een beetje door het dorp heen uit school. Even naar dansen, boodschapje doen. Maar ja, die kunnen ook toch wel voor zichzelf zorgen, anders laat je ze niet gaan. En zo een klein babietje, zit toch in onze buik en die verantwoordelijkheid is gewoon niet te vergelijken. Je hebt het niet in de hand, je kan de baby nog geen tips of waarschuwingen geven... wat ben ik blij als we allemaal 20/22 weekjes verder zijn! Een dikke kus voor de nacht!
JAAA Onze 20 weken echo was ook helemaal super! Kindje helemaal goedgekeurd. Alles was heel duidelijk te zien. Echt genieten! En ja, we weten wat het wordt, ook dat was heel dus heel goed te zien maarrr, dat houden we nog lekker geheim Maar ben super blij dat alles goed is en we hebben onze spruit mooi kunnen bewonderen!