Allemaal gefeliciteerd met de goede echo's ! Wij moeten nog een paar weken wachten maar dat geeft niet. Ik voel de kleine helaas nog steeds niet heel erg goed, maar dat zal wel niet zo lang meer duren. Heb vanacht weer fijn gedroomd droomde dat ik bevallen was een hele flinke zoon hahaha terwijl ik heel de tijd roep dat ik een meisje ga krijgen. M'n man zegt een jongen dus toen ik het vanmorgen vertelde van mijn droom zei hij "zei ik toch!" hahahaha. Nou ik ga werken ! Tot snel weer.
Owh wat voel ik me trouwens belabberd vandaag!! Vorige week ben ik bij m'n ouders geweest en mijn vader was snotverkouden... ik nu dus ook Heb m'n werk zo ver voorbereid dat ik denk ik zometeen maar ga vragen of ik niet naar huis mag en m'n bedje in mag kruipen.... bleh!!
@woezel en mamavDaisy, super dat ook jullie kindjes zijn goedgekeurd!! @Kleinduimpje, Hier vanacht ook ineens verkouden geworden en mn keel brand. Je hoort er zoveel over ineens En over het voelen . Bij mij begon het toen ik bijna 19 wk was. En het wordt steeds vaker! Eventjes wachten en je baby gaat ook tegen je hand aan duwen hoor!!
Hoi dames! Super zeg, al die goede echo's Hier nog 2 weken geduld voor de 20-weken echo... wat vliegt de tijd weer zeg... Gisteren en de dag ervoor voelde ik de baby wat minder maar ik maakte me eigenlijk geen zorgen, hij zal wel met zijn rugje naar mijn buik gelegen hebben. Gisterenavond vond hij het plots héél leuk om in mijn blaas te schoppen haha, mij zomaar gaan pesten Verder heb ik nog niet de indruk dat hij echt al reageert op zaken van buitenaf, maar dat komt wel. Hij is nog geen 20 weken oud, dus hij moet nog véél groeien. 's morgen is hij ook al van de partij, dat is wel leuk om een 'goedemorgen' te krijgen van het kleintje Ik wil graag een schildering maken van nijntje maar van manlief mag ik niet omdat hij denkt dat het niet gaat lukken. Hij wil een sticker maar ik vind niet iets wat ik mooi vind en in de kleuren die ik wil. Ik ga toch lekker de schildering doen, haha of hij het nou leuk vind of niet Eerst wat oefenen en dan hop, op de muur Ofwel met een sjabloon werken, dat moet toch ook wel lukken. Misschien heeft dat nog een groter slaagpercentage Zal ik even overleggen met hem
Hoi Allen, Vanmorgen mijn 2oweken echo gehad. Alles was gelukkig goed! Ben er opgelucht over in ieder geval! Het word een prachtkindje zei de echoscopiste steeds. Dus we wachten af.. Wij weten niet wat het word... Voor jullie en voor ons dus geheim! Leuk hoor, om het als verrassing te houden! Nu genieten, straks weer gaan werken tot 22.30. Groetjes
Manon, mooi dat alles goed was! Zorgen, de zorgen omtrent het ouderschap beginnen al bij de zwangerschap Zal altijd blijven denk ik Maar ik vind het dat wel waard!! Woezel, leukleukleuk! Jullie houden het ook geheim zie ik J ook voor jullie omgeving?? Kleinduimpje, leuk van die dromen Elance, kun je geen beamer of projector te pakken krijgen? Is echt handig voor zulke dingen! Ank, leuk zeg! Mochten jullie wel veel kijken? Aangezien jullie het geslacht niet willen weten Weet nog dat wij de vorige zwangerschap veel naar elkaar hebben moeten kijken Hier net fysio gehad en boodschappen gedaan Ga zo maar us plat (als de kleine man op bed ligt) Fysio beaamde dat het erg goed was om te stoppen met werken. Ben meteen ook achter krukken moeten rijden omdat ik deze toch moet gebruiken van dr (en ik luister heel braaf haha) Ze gaat een brief opstellen voor de arboarts dus dat is helemaal super! Voor de rest wachten we het maar weer af
Kleinduimpje beterschap ! Ank fijn dat het goed was ! Foeske Krukken moest ik me vorige zwschap ook gebruiken en in het zwembad moest ik op slippers lopen Maar fijn dat ze een brief op gaat stellen voor de arbo Hier staan me ouders zo op de stoep komen de bench brengen voor de hond Hij maakt letterlijk alles kapot en ben dan helemaal beu ! Hij begint nu aan de plinten van me laminaat En doet dit dus alleen als we weg zijn of slapen
mamainspe inderdaad! Woezel whaa mogen wij het echt niet weten? Elance schilderen met een projector wil ook goed! Ank fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd! Foeske achter krukken rijden of lopen? 20 weken echo..hier ook nog 2 weken wachten, spannend!
Paloe , het zeeuws is soms toch anders dan het ABN haha Kben er om moeten rijden 20 wk echo, mag volgende week woensdag Had liever deze week al gewild Maar ach heb ik weer iets om naar uit te kijken
Ik mag de 28e voor 20 weken echo... nog 1,5 weekje wachten.. spannend!!! ben echt zooooo benieuwd Voelen: hier voel ik nog niks.. maar vk zei gisteren tijdens de controle dat ze vrijwel zeker dacht dat de placenta ervoor ligt. Bij het luisteren naar het hartje hoorde je nl heel goed mijn eigen hart en andere geluiden. Ze zei dat dit kon komen omdat dan dus de placenta voor ligt en er dus veel van mijn vaten e.d. aan de oppervlakte liggen. Dus tja.. ff afwachten dus nog maar! Baarmoeder ligt al bij mijn navel en dat was wel super zei ze... haha, zo grappig dat je daar dan blij om kunt zijn, om zoiets stoms eigenlijk!
leuk dat trouwens dat veel van jullie zelf een muurschildering gaan maken. Ik durf dat echt niet aan hoor, mijn teken skills liggen echt op niveautje -1
Foeske haha ik dacht al: ik heb nog nooit van krukken met wieltjes gehoord, of zou het een rollator zijn Maar ik snap het al, je moest naar de thuiszorgwinkel om krukken te halen, toch? nog even wachten op de 20 weken echo dus.. manon placenta voor, dat zal je zeker weten met de 20 weken echo! Dan voel je het idd wat later. Mooie groei! Hier zit hij al 3 vingers boven mijn navel maarja het is de 3e
Hier straks weer een afspraak,15.50. Zo benieuwd of mijn baarmoedermond stabiel is gebleven na het rustig aan doen. Ben erg zenuwachtig. Hou jullie op de hoogte! XXX
@Chayennah, succes zo!! Hier een beetje teleurgesteld in mijn werk..moest op het matje komen bij leidinggevende van mijn bijbaan dat ik teveel pauze heb genomen (ze hadden een uitdraai van de afgelopen periode jaja heeeel sneu!!) en daarvoor krijg ik een offciele waarschuwing! Nou daar ben ik het dus echt niet mee eens en ga niks tekenen heb op i-net wat rondgekeken en het hier ook nog eens nagevraagd en heb dus rust op meer pauze tijdens mijn zwangerschap... Daarnaast heb ik ook chronische blaasontsteking en daar weten ze vanaf.. heel jammer dit! Als ze het nou even hadden aangegeven had ik er nog zoveel mogelijk (maar als ik moet plassen dan moet ik ) rekening mee kunnen houden maar nee hoor gelijk een schriftelijke waarschuwing ... ZUCHT!!!!!
Hallo dames, Zelf alweer even niiks gepost, wel fanatiek meegelezen. Weer een aantal geslachtsbepalingen geloof ik, gefeliciteerd dames. Ook zijn er al aardig wat 20w echo's geweest. Wij moeten nog 3 weken wachten. Maar na onze pret echo vind ik dat niet zo erg. Verder vandaag een lekkere vrije dag. Beetje uitgeslapen, wat opruimen en schoonmaken. Moet eigenlijk ook nog voor school bezig, maar dat kan vanavond ook nog wel even. Ook las ik dat veel mensen bezig zijn met muuschilderingen of stickers. Leuk. Jammer dat wij niet veel muur over hebben nadat de meubels erin staan. Mijn moeder wilde graag iets leuks maken in een grote masieve lijst, maar daar is gewoon geen ruimte meer voor. We hebben zelf ook al wat dingetjes die we willen ophangen. Vond het ook wel weer sneu, want ze bedoelde het goed. En voor mijn moeder is het het eerste kleinkind dus ja extra trots. Bij ons is de enige lege muur, de schuine muur waar het ledikant onder komt te staan, daar wil ik dus niet een massieve lijst hebben hangen. Maar nu was ik van de week bij mijn vriendin, zij woont ik hetzelfde type huis als wij, buurvrouw met 3 huizen er tussen Haar schoonmoeder heeft voor de geboorte van haar zoontje van vilt een groot doek gemaakt van woezel en pip, deze heeft ze nu boven het ledikantje aan de scheven muur hangen. Dus vertelde ik dit aan mijn moeder, en die was meteen enthousiast, dus die gaat een een of ander groot doek maken voor boven het ledikant. Ben heel beniewd, ze is heel handig met lapjes stof en een naaimachine en ze zei dat ze al ideeën had. Dus ik ben heel benieuwd Verder beetje bezig met geboorte kaartjes, zodat dat niet op het laatste moment hoeft. De kinderwagen hoeven we ook nog niet te bestellen. Daar zit een levertijd op van een paar dagen, en we weten welke we willen. En we wachten nog op de kinderkamer van kennissen van ons. Wel grappig, Hij wil de kamer aan ons geven/verkopen maar zij wil de kamer eigenlijk toch liever bewaren Echt zo grappig. Maar volgens hem komt het wel goed, haha alleen wel lastig want lukt het niet moeten we alsnog opzoek naar een babykamer. We hebben laatst ook al bij de babydump gekeken, maar er stond echt niks tussen wat we mooi vonden. Allemaal hoogglans en of te strak of weer niet. Maargoed, we wachten af. Nou ik zal eerst weer even wat dingerjes in huis doen! Fijne middag to you all
@dobbertje: ohja geboortekaartjes hihi! Ik wil aan een collega/vriend vragen of hij het kaartje wil ontwerpen.. hij heeft daar een hekel aan zegt ie, maar doet het ondertussen voor al z'n vrienden, want hij kan geen nee zeggen hahaha! Dus ik weet nu al dat ie het ook voor ons wilt doen . Maar dat vraag ik hem pas nadat we weten of we een klein mannetje of vrouwtje krijgen. @chayenna: succes meid!! @fliertje: sjezus, wat enorm flauw zeg van je werk!!! Hadden ze idd wel even eerst kunnen bespreken. Wat een geneuzel joh, totaal geen begrip voor je zwangerschap en je conditie dus: beetje jammer
Hoera Hoera! Mijn baarmoedermond is stabiel gebleven, misschien wel ietsjes gegroeid zelfs en zeker niet kleiner geworden! Nog wel rustig aan doen, om te kijken of het stabiel blijft en vrijdag en dinsdag weer echo's om te kijken hoe het verder gaat. Ik ben zo opgelucht!! Alleen verloor ik ook wel erg veel 'afscheiding' , zag de gyn ook, dus hij heeft even een kweek genomen om te kijken of er geen vruchtwater bij zit. Dat horen we volgende week. Voor nu zijn we erg gerustgesteld! -XXX-