Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    afspraken vandaag!

19-09
    melkos-----------------------------------------------------------------------------------------------------20 weken echo
    fliertje ------------------------------------------------------------------------------------------------------controle vk

paloe--------------------------------------------------------------------------------------------------------gesprek gyn
    manonvd--------------------------------------------------------------------------------------------------intake guo (20 weken echo)

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    iedereeen met een afspraak vandaag succes!! en veel plezier!

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Namen, we zijn er nog niet uit… We komen wel af en toe namen tegen die we erg leuk vinden! Deze schrijven we dan op en dan zien we wel…

Chayennah, kunnen we niet samen bankhangen?? Haha = wel gezelliger ;) Slecht weer?? Hier schijnen er 7 zonnen (al is het wel fris)

Elance, wat leuk zeg!

Heb gister voor het eerst m’n buik zien bewegen door de bewegingen van onze pruts! :D Weer een heerlijk smelt momentje!

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    bewegen van de buik ook gezien haha
    ik had een liedje van woezel en pip op me telefoon aan gezet en telefoon op me buik gelegt schoppen dat ze deed geweldig !

5. kinderwens1983

kinderwens1983 Actief lid

16 nov 2011
    129
    0
    0
    Hai meiden

Ik lees alles steeds bij zodra wifi hier dat toelaat.
    Ben nu helemaal bij.

Voor de meiden met een afspraak vandaag succes en geniet!

Hier in turkije nog steeds warm.
    Vandaag laatste dagje morgen weer naarhuis.

Snachts last van steken wanneer ik me omdraai.
    Ook ik heb last van zeer gevoelig schaambeen.

Merk ook dat ik minder lang kan lopen.
    Veel emotioneler ben.
    Liep een zwerf hondje hier eten te zoeken uit een vuilnisbak.
    Ik zette het op straat op een huilen hihihi

Ben ook wel weer blij morgen naar huis te gaan.
    Heb wel heerlijke vakantie gehad.
    Lig nu aan zwembad lekker.
    Nog even genieten laatste dagje.

En dan dinsdag voor de echo! Leuk weer!
    Beebje zien!!!!
    En week erop een pretecho.

Veel liefs vanuit het zonnige turkije!

6. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    JAAAAAAAAAA, Foeske, gezellig! Dagen duren lang hé. Gelukkig gooien hier de buurtjes allemaal boekjes door de bus. En zijn de 3 boeken van 50 tinten grijs onderweg. Die schijnen wel heel 'spannend' te zijn...

Lang leve Facebook,Wordfeud en ons gezellige forum ;)

7. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
  8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Lovelymom, wat leuk :D en ze?? Haha

Kinderwens, nee toch ook het schaambeen?? Gaat de hond me naar huis morgen?! Hihi nee grapje hoor :p

Chayennah, ik heb gister wat tijdschriften gekocht, krijg de flair van een vriendin zodra ze deze gelezen heeft en heb nog een spannend boek liggen die ik nog steeds niet uit heb… En idd langleve het internet en alle dingen die je daarop kunt doen :) O haha jij kijkt ‘big brother’ :p

Heb zojuist wel gepoetst (met bekkenband aan) en op ’t gemakje gedweild zodat ik vanmiddag echt m’n rust kan pakken. Denk dat ik de film what to expect when your expecting ga kijken :D (vind m’n man waarschijnlijk toch niks aan)

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja ze :p
    ik praat deze zwangerschap in een ze vorm omdat ik zelf denk dat het een meid is !

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

zoooo moest ff bijlezen sorry als ik iemand vergeten ben waren maar 14 pagina's ofzo :)

@manonvd hier ook vaak hetzelfde gevoel idd of een groeispurt of toch iets teveel hooi op je vork genomen

@pip1986 gefeliciteerd met jullie dochter

@lovelymom bij prenatal hebben ze nu volledige nijntje dingen dus misschien kan je daar slagen voor nijntje lakens heb ze gisteren nog gezien

@vlinder welkom meis en gefeliciteerd met de kleine op komst

@mienma ook welkom en altijd gezellig om nog meer mama's to be te ontmoeten

@mamavandaisy prachtige echo's die beentjes ooow echt liefff

@foeske goed dat je aan jezelf denkt meid het is rot maar het is nu eenmaal niet anders lekker rustig aan het is allemaal al zwaar genoeg

@woezel fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met jullie zoon/dochter ;) spannend meid

@ank88 ook voor jou natuurlijk fijn dat alles goed was doet een mens echt goed zoveel goed nieuws te lezen

@fliertje je hebt idd recht op meer pauzes tijdens je zwangerschap en ja als je naar de wc moet dan moet je erg kinderachtig van je leidinggevende zeker een man

@chayennah fijn dat alles stabiel is zeg heerlijk zulk nieuws lekker rustig aan blijven doen gaat helemal goed komen met jullie eigenwijze meisje

hier alles goed gisteren hebben we ineens alles voor de baby gehaald, we hadden nog zo gezegd geen roze maar daar komen we volgens mij niet omheen dus heel veel roze en nu maar hopen dat het toch écht een meisje is :):):) gaan vandaag het hele kamertje in elkaar zetten helemaal leuk, kinderwagen is besteld, dus wij zijn klaar op wat kleertjes enzo na maar dat is klein spul

gisteren bij de vlos geweest alles was goed, baarmoeder ligt op 20 weken :D dus zag er erg goed uit allemaal 8 oktober 20 weken echo

11. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik ben er net weer vanuit het ziekenhuis.
    Heb de suikertest gedaan en ja hoor heb nu al weer verhoogde suikerwaardes.
    Moet 4x per dag controleren. en als het te hoog blijft na het eten dan moet ik spuiten............

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    balen mamavansylvia !! had je dit je vorige zwschap ook?

13. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    @mamasylvia, wat vervelend. Hopen dat het niet erger word. Succes.

@hier, niet zo geweldig. ik lig al sinds 8u vanmorgen voor dood op de bank, zo ziek. Heel wat naar de wc gelopen en heb continu een emmer bij me :( Slaap ook steeds, dat is opzich niet erg, maar als ik dan weer wakker word.... voel ik me weer beroerd.

Ik heb vanmorgen een banaan en een droog koekje naar binnen kunnen werken. Die zitten er nog in maar het ligt me nog steeds hoog.
    probeer wel te drinken maar ook dat is bijna niet te doen.
    Daar baal ik wel van, ik ben tot nu toe eigenlijk al niet aangekomen, dus heb ook niet echt reserves. zowieso van mezelf al niet.

Maargoed ikook dat het iets een dagelijk is. Ik moet morgen weer oppassen, en zou het vervelend vinden als ik dat moet afbellen.

We zullen zien. Ik kruip weer onder mn fleece dekentje en doe mijn ogen even dicht. Hopen dat ik me straks weer beter voel!

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    mamaSyl, balen zeg! Ik heb het ook, gelukkig is d.m.v. voeding alles nog onder controle maar zal over een paar maanden ook weer moeten spuiten denk ik… Hoe vaak per week moet je controleren? Ik 2x en dan doorgeven aan de gyn.

Dobbertje, sterkte!

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamasylvia: balen zg!

@ dobbertje: sterkte meid. Hoop dat je morgen fitter bent!

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dobbertje beterschap!!

17. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Niet veel gekletst vandaag hier. Beterschap voor de zieke!!

Ik ben doodop! Normaal is woensdag een halve dag maar nu hadden we studiedag. Wel veel geleerd en het was heel gezellig maar ook erg vermoeiend.

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kelly: Had maandag een studiedag, gelukkig op mijn eigen werkdag. Kwam ook gebroken thuis!

19. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @girafje, had tussendoor wel gelezen dat jij ook in het onderwijs werkte en je vroeg of ik het niet zwaarder vond. Ik had het "geluk" dat ik er net voor de vakantie achter kwam en de rest van de 12 weken in de vakantie heb gehad. Maar ik vind het wel zwaarder hoor! Ben 's avonds echt kapot! En kan minder van de kinderen hebben als ze op donderdag vervelend zijn. Dan merk ik wel dat 3,5 dag veel is!

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Elance, wat leuk dat je man ook al zo kan mee genieten! Ik voel geregeld plopjes, maar de schopjes nog niet. Als manlief zijn hand er dan neerlegd werd het weer stil. Dus zei dat tegen vk, die zei dat hij andere energie heeft…… wat er soms voor kan zorgen dat ze dan juist weer rustig worden??? Maarja die schoppen komen nog wel, en dan kan manlief dubbel en dwars mee genieten hihi
    @Foeske, wat gaat dat bij jou snel dat je het nu al ziet bewegen! Leuk man, ikke jaloers J hihi
    @ mamasylvia, balen van de hoge suikers en dat bij spuiten…. Maarja beter dat het nu al in de gaten gehouden wordt dan dat je organen er straks een opkalevater van krijgen toch….
    @dobbertje beterschap meid

@hier weinig nieuws te melden. 2e werkdag na vakantie zit er weer op. Merk nu wel dat ik echt zwanger ben. 3wk terug (voor vakantie) merkte ik dat eigenlijk niet… Niet dat ik veel klachten heb ofzo, maar ben wel wat sneller buitenadem als het even druk is ofzo op de afdeling…. Maarja hoort erbij

Deel Deze Pagina