Ik maakte me de laatste dagen een beetje zorgen omdat ik kleine uk bijna niet voelde... maar dat heeft hij gehoord hij ploft er nu lekker op los!
He meiden, Ben jullie niet vergeten hoor! Maar heb het zo ongelooflijk druk (met vooral mezelf). Mn man is voor een paar maanden naar het buitenland en heb een baan aangeboden gekregen, dus werk nu ineens weer 40 uur per week. Dat is even omschakelen. Vooral omdat mn man nu ook weg is. Best een geregel met 2 kinderen en een grote dikke hond en een steeds dikker wordende buik. Heb ook nog steeds een ongelooflijke opruim/schoonmaakdrang. Dus al met al heb ik eigenlijk altijd te weinig uren in een dag. Nu heeft Boaz bijvoorbeeld weer gepoept (3e keer vandaag), moet de hond uitgelaten en moet ik Lucas gaan halen van het badmintonnen. Ik vergeet constant dat ik zwanger ben. Doe er ook veel te weinig mee eigenlijk. Zo vreemd. Ik heb helemaal niks bijgelezen, maar dat probeer ik binnenkort wel te gaan doen. Zodat ik ook weer wat socialer en leuker voor jullie ben.
Roos&Zo... ik kan alleen maar zeggen: Petje af! Knap hoor, dat jij nog zoveel doet. Misschien geniet je er ondertussen ook wel van, dat je in ieder geval geen last heb
Hey meiden, Had vandaag de GUO (20 weken echo) en spruitje was erg eigenwijs wou niet gaan draaien maar toch zag alles er goed uit zover ze konden zien. En wij krijgen een Dochter
Ik had het ook bij de vorige zwangerschap. Moest toen vanaf week 30 spuiten. Nu moet ik het eerst elke dag 4x controleren, morgenmiddag even de waardes doorbellen. En volgende week moet ik naar zo'n spreekgroep, daar is een diëtiste een diabetesverpleegkundige en een internist. Ook zijn er meerdere zwangeren die hetzelfde hebben.
meiden, ook wij hadden vandaag de 20 weken echo. Mijn placenta ligt aa nde voorkant, vandaar minder voelen. En hierdoor ook minder duidelijk beeld maar alles zag er goed uit! Yara krijgt een broertje!!!!!!
Melkos en Noa: wat top dat alles goed was! Gefeliciteerd met jullie meisje en mannetje! Hier was vandaag het intakegesprek voor onze GUO.. kwamen we in het ziekenhuis aan in de veronderstelling dat we gewoon een gesprek zouden hebben waarin werd uitgelegd wat we konden verwachten. Toen zei de echoscopiste dat ze ook nu al wel kon kijken of iig het ruggetje al dicht was.. nou, dacht wij, prima! Ik wilde uiteraard graag het kleintje zien! Tot onze grote verrassing bleef ze echter maar kijken en heeft ze dus meteen vrijwel alles nagekeken! En met grote blijdschap kan ik jullie zeggen dat ook bij ons alles helemaal goed was! Orgaantjes goed, hartje top, op schema qua groei en alles doet wat het moet doen. Ennnnn, ben ook enorm blij en trots om te zeggen dat we papa en mama worden van een .... ZOON!!! Mijn gevoel zat dus al die weken goed. En mamaatje, ook jij hebt er weer eentje goed ben zoooo blij!!! Bijgevoegd wat fotootjes van onze kleine man!
Zwangerwens, voor je het weet zie jij dat ook! Kelly, luistert nu al goed Roosenzo, idd een bezig bijtje Melkos Noa en manon, gefeliciteerd! Ben helemaal blij voor jullie Mamasyl, wat fijn zon groep Kun je toch ervaringen e.d. wisselen! Kennen ze hier helemaal niet
Mamavandaisy ik vind Daisy en Feline een supermooie combi! Idd speciaal als ze een gezamenlijk geboortekaartje krijgen! Chayennah heerlijk he, internet Succes met rust houden.. hahaha ik heb al veel verhalen van grijs gehoord ja Foeske wat heerlijk dat je je buik zag bewegen! hm heb je m gedownload? Ik heb binnenkort een filmavondje met schoonzus en een gezamenlijke vriendin gepland staat en dan willen we m kijken Lovely hihi verklapt! Mamaatje zo goed bezig met dingetjes kopen! Super! mamasylvia dat is balen zeg, van de suikercurve! Hopelijk gaat het goed.. Dobbertje beterschap! Hopelijk knap je snel weer op.. Roosenzo jeetje man een paar maanden weg... wat voor baan had hij ook al weer? Schroom niet om hup van anderen in te schakelen he... jij en de beeb zijn nu erg belangrijk.. Melkos fijn dat het goed was en GEFELICITEERD met jullie meisje!!! Noa fijn dat het er goed utzag!!! Gefelicteerd met jullie zoontje, super, een koningskoppel! Manon Supergefeliciteerd met jullie ZOON! En wat fijn dat ze meteen alles nakeek! haha die pottyshot is mooi duidelijk Wat een echo's vandaag! En allemaal goed, super!
Hier: wij hadden vandaag het gesprek met de gyn nav de vorige keer... Heel raar was het. Toen is mij, mijn man én mijn ouders verteld dat ik een algehele scepsis had door een streptokokkeninfectie. Aan allemaal afzonderlijk, dus we kunnen niet in één gesprek allemaal iets verkeerd hebben begrepen. Ik heb dit natuurlijk ook aan mijn nieuwe vk praktijk verteld. Nu vroeg de gyn: ik zie in je vk dossier staan dat je een streptokokkeninfectie had, maar waar hebben ze dat vandaag? ik: dat heb ik ze verteld gyn: waar heb jij dat dan vandaan? Ik: dat is ons verteld tijdens de opname.. gyn: nou, er staat anders niks over in je dossier, er staat alleen in dat we niet wisten wat het was ik: dat is dan raar want het is ons verteld en ook uitgelegd... Bizar hè!!! Ze gaat het nu in de groep gooien of ze misschien iets gemist heeft maar het staat dus gewoon niet in mijn dossier! Nou mocht ik mijn medisch dossier niet inzien (wat raar is, want dat is een recht wat je hebt) toen. Zou dit de reden zijn? Zouden ze maar iets hebben gezegd terwijl ze niet wisten wat het was??? Dat kan ik me haast niet voorstellen bij iemand die op de ic ligt en waarmee het niet goed gaat, dat ze zomaar iets zeggen. Maar hoe kan dit anders? Ik ben helemaal in verwarring. En als het geen streptokok was, wat was het dan wel??? Pfff.... wat dan wel weer leuk was is dat ze nog even met de echo heeft gekeken onze kleine meid was lekker aan het duimen
wij hebben trouwens vanmorgen tijdens de echo ook nog even hard kunnen lachten, onze kleine man lag namelijk nu al ongegeneerd met zijn piemetje te spelen. De verloskundige heeft er een mooie schunnige foto van gemaakt. hihi
Yeah alle echo's van vandaag zijn allemaal goed!!! Helemaal super meiden, ben helemaal blij voor jullie! Ik krijg nu wel steeds meer de zenuwen voor zondag!! Vind het toch allemaal erg spannend! Hoop ook zo dat ik goed nieuws brengen kan
hahaha Noa, dat deed onze man ook!! Super grappig is dat he! We zeiden al 'nou, die is er vroeg bij' haha @paloe: dat is idd echt heeeel erg vreemd zeg! ben benieuwd wat de gyn te horen krijgt.. @chayenna: lekker op de bank met 50 tinten! Ik heb deel 1 in de vakantie gelezen.. idd wel erg.. ehm... spannend.. hihi @foeske en chayenna: goed jullie rust nemen meiden! @roosenzo: wat doet jouw man voor werk dan dat hij zolang weg is? Lijkt me wel heftig zo hoor! Heel knap dat je jezelf zo goed staande houdt. En idd, gewoon op tijd iemand inschakelen als dat kan! @dobbertje: beterschap!
ja nouja ze heeft heel het dossier doorgelezen en het staat er gewoon niet in.. Ik zou wel stappen kunnen ondernemen maar eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in.. Het was heftig genoeg toen en ik heb geen zin meer om er mee bezig te zijn.. Niet meer dan nodig is iig
Hoi Paloe, wat een onzeker gevoel krijg je ervan zeg, dat krijg ik al van je verhaal. En het is gelijk net of ze je niet geloven. En ga jij maar eens je gelijk halen bij artsen, die nemen het vaak toch allemaal voor elkaar op. Wat een steen op je buik zeg! En een klap in je gezicht. Ik hoop voor je, dat je gauw wat duidelijkheid hebt. @Ego... Hier alles rustig. Zo fijn om niet naar het werk te hoeven, met de angst dat het fout zou gaan, of het verkeerde te doen. Ik mag nu 1 ding per dag doen ( hetzij de was of eventjes naar de winkel) en ik probeer wel elke avond voor het eten te zorgen. Daarna kan ik voor de rest vd avond weer plat. Ik begin er weer een beetje vertrouwen in te krijgen, in ons ozo drukke meisje! De hele dag van die gezellige schopjes. Heerlijk! Fijne dag en/of werkse, lieve cyber vriendinnetjes!
@ manon: top een zoon! Fijn dat je gevoel goed was. @ paloe: jeetje meid, balen dat je nu toch weer wat onzekerheid hebt. Fjn dat alles goed was met de kleine! @ noa en manon: jullie mannetjes zijn er zeker vroeg bij @ chayenna: fijn dat je vertrouwen weer krijgt meid en dat je het red om rustig aan te doen!