hi dames! @grieby: een meisje, leuk! @mamaatje: schrikken!! Maar gelukkig alles goed @puistjes: hier ook last van! Op rug en ook op en tussen borsten... grrrrrrr!! @voelen: hier nog steeds niks... zaterdag dacht ik ineens iets te voelen.. heel zacht soort van tinteling langs mn buik (3x hetzelfde gevoel). Vreemd, maar daarna niks meer gevoeld, dus denk niet dat het wat was? @collo en chayenna: welkom terug meiden! @mvm: ik mag woensdag voor het laatste flessen inleveren. Ben benieuwd dan of ik er nog wat van hoor.. @elance: mooie buikband! en mooi buikje @uitzet: gisteren de combiwagen die ik zoooo graag wil op marktplaats gezien voor 200-300 euro minder dan normaal. 6 maanden oud... dus wij meteen een berichtje gestuurd dat we em savonds nog wilden bekijken en dan evt meteen meenemen.. helaas geen reactie gehad. Dus heb net nog eens gemaild. Ben benieuwd! We krijgen em dan wel van mijn ouders, maar scheelt toch ook voor hen in prijs dan!
Manonvd, het kan wel zijn hoor dat het de kleine was dat je voelde. Ik heb vandaag ook nog niets gevoeld, maar dat is normaal blijkbaar. Het is nog maar het prille begin, dus kan het perfect zijn dat je aantal dagen weer niets voelt. Maar het leuke is, vind ik, binnen een goede week ofzo moeten de schoppen echt duidelijker zijn, want er wordt toch gezegd dat 2weken nadat je zelf de eerste bewegingen voelt, de papa de baby ook kan voelen. Dan moet er toch al een heus verschil zijn tussen het begin en einde van die 2 weken Oh kan haast niet wachten om mijn mannetje te laten meegenieten
echt schoppen moet het nog echt wel even groeien hoor A kon bij de 1ste het pas rond de 20 weken echt goed voelen en bij T ook
@ manon: de eerste tijd voel je de kleine niet elke dag, dus het kan heel goed zijn dat je de kleine voelde hoor! @ papa de kleine voelen: dat kan nog een tijdje duren hoor! Bij mijn dochter heeft de papa haar slechts een paar keer gevoeld aan het eind van de zwangerschap. Ze was niet zo druk en als je placenta ervoor ligt is het ook moeilijker om te voelen!
oow echt? het voelde echt als een klein kriebeltje.. alsof er iets langs mn buikwand strijkte...duurde ook maar heel even! Maar dat zou wel echt tof zijn als het de kleine was
Iemand nog een keer goede tips over wandelwagens? Vind de uitstraling van de Maxi Cosi Mura 4 helemaal top, maar groot nadeel vind ik, dat als je hem wilt inklappen voor in de auto, dat je het zit gedeelte eraf moet halen. Hebben de meeste wagens dat of zijn er ook die wat makkelijker inklappen? Dank jullie wel alvast! XXX
Mag zowaar van 2 dagen bijlezen daar gaan we dan Collo, welkom back! Elance, heerlijk om de kleine te voelen hé?! Nu ga je waarschijnlijk de angelsound ook minder gebruiken Tenzij je man natuurlijk heel graag wil luisteren omdat hij nog niet kan voelen Mamav5, oemf das ff schrikken zeg! Gelukkig alles goed MvM, ik ken dat gevoel was ook superblij dat het erop zat Ik ben nu een week MVM-loos haha en niets gehoord Tussendoor ook niet Lovelymom, prima idee! Grieby, gefelciteerd Mama in spe, haha heerlijk he zon high tea Kelly, zooo lief die kleertjes!! Bettypalma, hihi leuke reactie op het voelen van je beebje succes dinsdag! Noa, was vast leuk om te zien dat Yara zo blij was met dr kamer Fliertje, nee nu niet (of nog niet) ik heb clear asiel (of hoe je het ook schrijft) gebruikt, ging niet weg maar ontstak niet meer zo snel Chayennah, ook jij welkom terug! Ik had voor J een quinny speedi SX, klapte erg gemakkelijk in (en uit) Geslacht, ik hoop dat mn gyn morgen mee wil werken om het op een kaartje te schrijven en in een envelop te doen vind het wel spannend hoor!! Manon, hoop dat je nog respons krijgt leuk! Papa voelen, S heeft Jelte niet alleen veel gevoeld in de zw.schap maar ook veel zien bewegen (al lag de placenta aan mn buikwand) J was een echte stuiterbal Zo heb alles wel gehad nu geloof ik Gister naar plopsa geweest. Was erg super maar moest wel veel wachten en lopen (mag als zwangere helemaal nergens in ) dus heb veel in mn rolstoel moeten zitten, was toch wel blij dat ik hem mee had hoor Was helemaal gesloopt toen ik thuis kwam dus ben samen met de kleine in bed gegaan vandaag dus toch weer redelijk fit
@ foeske: fijn dat je vandaag toch redelijk fit was na een dag plopsa. Ff klagen hoor! Weet het nu zeker dat ik niet goed tegen chocola kan :x :x Vanmiddag paar stukjes chocola gehad en nu al een tijdje last van mijn maag en dat straalt weer uit naar mijn rug . Had bij mijn dochter nooit ergens last van, kan wel merken dat geen zwangerschap hetzelfde is. Het eerste wat ik ga eten als de kleine er is wordt een reep chocola
Wij hebben een Joolz. Die kun je met stoeltje en al vrij compact inklappen. Als je de reiswieg gebruikt, moet die er wel af. Ben erg blij met de wagen.
Wij hebben de mura 4. Je moet inderdaad het zitje eraf halen maar verder is hij heel handig in te klappen.
Hihi, ik heb een hele lijst met zaken die ik na mijn zwangerschap ga eten .waaronder cote a los, mosselen, gerookte zalm, etc...
chayennah ..ik heb gehoord dat de joolz een super lichte en makkelijke wagen is ,alleen ook op mp zijn ze tweedehands erg duur vind ik ,en staan er niet heel veel op . meeste wagens zijn toch vrij zwaar , ik had zelf de quinny speedi ,maar best een gevaarte voor in de auto .al loopt het heerlijk . Ga nu toch voor een joolz deze keer.. al mensen terug van de echo vandaag ,alles goed bij jullie ???
Eten na de zwangerschap: ik merk dat ik echt wel op tijd moet eten 's avonds. Anders krijg ik erg last van mijn darmen. Verder kan ik tot nu toe alles nog eten alleen soms smaken dingen totaal niet :s Wat ik wel echt mis is de gerookte zalm! Dat is het eerste wat ik ga eten als ik bevallen ben.
@Kelly, ervaar je het als vervelend, op het zitje eraf te halen, of gaat het wel soepel? Ik heb net de Joolz bekeken, ziet er ook wel leuk uit, maar vind het robuuste van de Mura leuker en de kleurtjes ook wat gezelliger. Thanx!
@chayenna, wij gebruiken hem nu natuurlijk nog niet maar hebben het wel een paar keer geprobeerd en wij ervaren het niet als lastig. Is zo gedaan. En je zet hem er ook zo weer op.
@ chayenna: valt best mee hoor elke keer de bak eraf halen. Met de maxi cosi moet je dat ook doen. Hij klapt verder makkelijk in elkaar. Wat ik ook een voordeel van de mura vindt is dat je het zitje twee kanten op kan zetten. Je kunt je kindje naar jou laten kijken tijdens het wandelen of juist naar voren. Het belangrijkste is dat je zelf prettig achter de wagen loopt!
@Kelly, wat leuk een jongen! @Elance, wat staat die buikband goed! @Baby voelen..... hier wel eens iets, maar heb de placenta ook voor liggen......... @Mamaatje, dat is schrikken!!! Weet er helaas alles van! Maar gelukkig lijkt het goed! @Grieby, wat leuk een meisje, Gefelicityeerd! @Hier vandaag naar de dierentuin geweest, met man en twin en we hebben ons vermaakt, maar na een paar uur was ik op....... Had vanmorgen toch weer licht bloedverlies. Ik merk dat ik me daar nu nietmeer heel erg druk om maak, het is nu eenmaal zo en gelukkig is het met de kleine steeds goed. Morgen mag ik gelukkig weer naar de gyn en dan kan ik de kleine weer even bewonderen. En dan gaan ze natuurlijk even weer kijken hoe het met de 2e vlies is, hopelijk is het kleiner geworden.........
Thanx Thanx Thanx ... ik vind die kleurtjes zo leuk! En morgen weten we misschien of we voor de roze/paarse kunnen gaan, of de blauw Fijne avond meiden!